fbpx

Support Ukrainians. Boycott russian and belarusian products

clock icon Время чтения 7 мин. | 20.3.2024 |
20 Березня, 2024

Що таке контент-маркетинг і чим він корисний для бізнесу? Простими словами про складне

Всім привіт. Якщо ви активно займаєтеся просуваннямсвого інтернет-ресурсу (сайту, магазину) у «всесвітній павутині», але дотепер не використовували прийомів контент-маркетингу – саме час почати. Цей спосіб розкрутки включає в себе комплекс спланованих дій, спрямованих на підвищення ефективності бізнесу за рахунок розширення бази зацікавлених у продукті користувачів.

У цій статті ми розберемося, в чому користь такого просування для бізнесу і чи варта «гра свічок», щоб починати..

При написанні статті я використовувала досвід нашої агенції та узагальнила інформацію з 37 джерел. Матеріал буде корисний власникам сайтів, які хочуть знати точні вигоди від контент-маркетингу, перш, ніж зважитися вкладати в нього гроші.

Що таке контент-маркетинг і для чого він потрібен?

Почнемо з визначення, контент-маркетинг – це сукупність прийомів, спрямованих на підготовку та поширення актуальної, цінної та корисної інформації для споживача з метою завоювання його довіри. Тобто, це налаштування певних взаємовідносин із потенційним клієнтом ще до того, як він став покупцем.

Какой контент используют в контент-маркетинге

Подібний контент в інтернет-маркетингу не є рекламою і не містить прямих закликів до купівлі, але має завуальовано стимулювати до цієї дії, розкриваючи всі переваги компанії.

Зачем нужен контент-маркетинг?

Одна з головних цілей, що досягаються за допомогою контент-маркетингу – впізнаваність бренду.

Виходячи з цього, застосування подібних методів розкрутки буде як ніколи актуальним для:.

  • компаній, чия продукція та послуги орієнтовані на широку аудиторію;
  • інтернет-магазинів, що працюють у межах усієї країни;
  • стартапів, коли потрібно розповісти про переваги нового цікавого товару;
  • фірм, що займають ніші з високим попитом.

Контент-маркетинг – це гра на довгу перспективу, миттєвого результату чи різкого збільшення прибутку тут не вийде. Щоб досягти позитивного ефекту, варто виділити певний бюджет, довірити справу фахівцям і набратися терпіння.

Комплексний контент-маркетингможна замовити в нашому агентстві «Текстум Вінниця». Ми надаємо професійні послуги, виконуючи повний спектр робіт від «А» до «Я».

5 плюсів для бізнесу від контент-маркетингу

Існує безліч дієвих інструментів і методів контент-маркетингу. Найпопулярніші:

  • створення  і поширення візуального контенту (інфографіка, відео, картинки);
  • ведення особистого блогу компанії;
  • пости в соціальних мережах і взаємодія з підписниками.

Безумовно, що весь пропонований матеріал має бути корисним і пов’язаним з послугами, продукцією, що надаються. А що ж у підсумку, і яка користь буде для бізнесу від подібного контенту? Розглянемо 5 найсуттєвіших моментів, яких допоможе досягти правильний контент-маркетинг.

Польза для бизнеса от контент-маркетинга


Підтвердження експертності у своїй галузі

Пропонуючи користувачам статті та інший вид контенту, де повною мірою розкривається суть вашої продукції або послуги, ви демонструєте свій досвід і експертність у займаній ніші. Щоб уславитися таким профі, необхідно зрозуміти власні можливості, компетенцію і ту цінність, яку ви зможете дати своїм читачам.

Как стать экспертом?

Покажу на прикладі блогу нашого агентства «Текстум Вінниця». Тут ми пишемо статті з копірайтингу, SEO-просування сайтів, програм і сервісів, а також на інші теми, що актуальні в інтернет-маркетингу. Ми ділимося своїм досвідом, пропонуємо цікаві рішення, розкриваємо деякі секрети роботи. Усі теми обираються з огляду на потреби нашої цільової аудиторії та відповідно до стратегії контент-маркетингу агентства. Публікації відбуваються щотижня.

Ми «притягуємо» людей до блогу на інформацію з нашої ніші, а вже після прочитання контенту, користувачі бачать, хто ми і що ми вміємо. Читачі, яким подобаються наші статті, повертаються на сайт знову, підписуються на сторінки у Facebook та Instagram, стежать за анонсами публікацій.

Подивіться, яке охоплення анонсу нової статті в блозі:

Анонс новой статьи блога


На підтвердження своїх слів надаю скрін статистики відвідування нашого блогу користувачами. Дані взяті з Google Analytics.

Детальніше про роботу з сервісом читайте: Google Analytics – покроково, детально, просто

З картинки видно, що за останні 6 днів статті блогу подивилися 3557 користувачів. Чи це не показник того, що думці наших авторів довіряють, заслужено вважаючи їх досвідченими фахівцями?

Скрин статистики посещения блога Textum

Встановлення довірчих відносин з клієнтом

Коли користувач заходить на сайт і вивчає контент, виникає ніби перша історія знайомства з компанією. У вас буде всього кілька секунд, щоб довести потенційному клієнту, що саме тут зможуть вирішити всі його болі й відповісти на всі запитання. Якщо це вдасться, ціна відходить на другий план, головне – «близькі», дружні стосунки. Утримати наявного клієнта, продаючи йому знову і знову, набагато дешевше, ніж знайти нового.

Щоб вам почали довіряти, проявіть свою індивідуальність і постійно спілкуйтеся з аудиторією. Найпростіше це зробити, відповідаючи на запитання та коментарі. Причому, пишіть чесно і щиро. Якщо пропонований вами товар або послуга можуть гармонійно вписатися в послання – не соромтеся, згадайте про них. Такий підхід також є частиною системи контент-маркетингу..

Ось, як це робимо ми у своєму блозі:

Ответ на комментарии в блоге Textum

Запитання стосувалося нюансів використання інструменту Trello. Своєю відповіддю ми не тільки підтвердили компетентність у питанні, а й допомогли користувачеві.

Как наладить доверие с клиентом

Важливо пам’ятати, що безпосередньо нав’язувати свої товари або послуги в контент-маркетингу не можна. Не використовуйте його як засіб посилення вашого комерційного послання клієнтам. Довіра будується на безкорисливій допомозі.  

Ще один момент – ви, ваша компанія, продукт чи послуга не є темою контент-маркетингу, тут у центрі клієнт і задоволення його потреб.  

Охоплення нової цільової аудиторії

Щоб залучити нових потенційних клієнтів, потрібно розуміти:

  • Хто ваша ЦА і що її хвилює?
  • Які канали для отримання інформації вона використовує?
  • Якими способами ви зможете задовольнити її потреби?

Постійне створення унікального, цінного і корисного контенту допомагає роздобути аудиторію, увагу якої неможливо домогтися традиційною рекламою. Натомість залучити таких клієнтів допоможе ведення блогу та активна взаємодія в соціальних мережах. Як це працює на практиці?

Як приклад:

  • Напишіть корисну статтю, яка відповідає на запитання вашої ЦА і «розшарте» її в  соц. мережах на тематичних сторінках.
  • Зробіть анонс цієї статті на особистій сторінці компанії в соц. мережі, використовуючи популярні хештеги. Якщо хочете швидко збільшити охоплення аудиторії, можна використовувати платну рекламу.

Результат статті: Способи реклами фан-сторінки у Facebook. Як просувати свій бізнес за допомогою публічної сторінки?

  • Пропонуйте свою статтю для публікації в інших спільнотах за інтересами. Для цього підберіть авторитетний у вашій тематиці майданчик, де збирається цільова аудиторія. Що більше «потрібних» людей прочитають або подивляться ваш матеріал, то більше шансів залучити нових клієнтів.  

Усі ці дії абсолютно безкоштовні (окрім реклами), головне, щоб контент містив справді потрібну читачам інформацію.

Что интересно для ваших потенциальных клиентов?

Ще один спосіб контент-маркетингу для отримання нових шанувальників компанії (а в майбутньому і клієнтів) – коментарі. Прочитавши чужий матеріал, що заслуговує на увагу, намагайтеся залишити експертний коментар. Періодично створюючи цікаві та корисні коментарі, ви привернете увагу до себе та розширите свою аудиторію.

Залучення професіоналів у компанію

Розповідаючи в блозі та соціальних мережах про те, чим займається ваша компанія, ви, таким чином, залучаєте зацікавлених людей. Постійно інформуючи про свої нові проєкти, складні завдання, цікаві пропозиції – простіше буде знайти фахівців, готових відгукнутися на ваш заклик.

Поиск вакансий через интернет

Як це робимо ми? Одна з наших останніх ідей контент-маркетингу – запрошення гостьових авторів до свого блогу. Співпраця взаємовигідна, адже дозволяє нам:

  • знайти справді вартісних фахівців, експертів у своїй галузі, і залучити їх «на свій бік»;
  • зробити зі свого блогу справжнє джерело корисної інформації;
  • ненав’язливо прорекламувати агентство і послуги, що надаються ним.

Там, хто бажає стати частиною нашої команди, також не залишається у програші, адже ми публікуємо їхні матеріали абсолютно безкоштовно, даючи змогу збільшити коло читачів.

Детальніше про це у статті: Як стати автором нашого блогу?

Щоб ця ідея отримала якомога більший відгук, ми не просто розмістили вакансію, а написали статтю в блог, проанонсували її на своїй корпоративній сторінці у Фейсбуці та зробили репост на близьких за тематикою пабліках..

Пост о приглашении гостевых авторов в блог Textum

Для кращої розкрутки не зайвим буде також показати свій офіс, команду або один день із життя співробітника. Такий підхід не тільки підвищить рейтинг компанії, а й завоює потрібну увагу.

Збільшення трафіку з пошукових систем і соц. мереж

Релевантний, постійно оновлюваний і SEO-оптимізований контент покращує позиції компанії в пошуковій видачі, збільшуючи таким чином потік трафіку на сайт. Доведено, що чим частіше ви оновлюєте свої публікації в блозі, тим швидше зростає трафік.

Не забувайте, що текстовий матеріал повинен містити ретельно підібрані ключові слова, які й відповідатимуть за місце в топі видачі та залучення того самого трафіку. Перед створенням контенту приділіть час складанню семантичного ядра.

Як це зробити, читайте в статті: Як скласти семантичне ядро з нуля?

Підключивши до цього соціальні мережі (наприклад, ми активно використовуємо Facebook), можна швидко та доволі легко розповсюджувати такий контент, збільшуючи охоплення аудиторії та залучаючи тим самим ще додаткових відвідувачів на інтернет-ресурс. Ці два інструменти (блог і соц. мережі) чудово працюють у парі. Маєте додатковий бюджет – підключайте рекламу, але врахуйте, щоб активність у соц. мережах давала результат, потрібно насамперед розвивати блог, і навпаки.

Интересная информация про контент-маркетинга

Крім блогу, ще одним дієвим інструментом контент-маркетингу, що також збільшує трафік, є створення комерційного відео на YouTube. У своїй практиці ми використовуємо цей канал і викладаємо власні відео-ролики.

Видеоролик Textum на YouTube

Грамотно виконуючи ці рекомендації, результат не змусить себе чекати:.

  • збільшиться кількість людей, які прийшли на сайт із соціальних мереж або каналу ютуб;
  • зросте кількість передплатників на корпоративній сторінці;
  • підвищиться впізнаваність компанії.

Постійно відстежуйте трафік, щоб контролювати контент. Дивіться, який матеріал найцінніший для вашого читача і надавайте його, максимально розкриваючи тему.

Декілька порад ефективного контент-маркетингу для бізнесу

Щоб постійно бути цікавим своєму потенційному клієнту, вчасно відповідаючи на актуальні для нього питання, необхідно проводити «гнучку політику» в контент-маркетингу, тобто чергувати стандартні інструменти (статті, листи тощо) з новаторським підходом.

Пропоную кілька цікавих способів, які підвищать ефективність вашої маркетингової стратегії:

  • Фокус-групи. Являє собою збір певної кількості людей для обговорення конкретного питання. До речі, для цього зовсім не обов’язково збиратися в офісі, можна просто скористатися безкоштовним інструментом Google Hangouts – Відеозустрічі Google. Сервіс дає змогу організовувати дискусії до 10 осіб і запрошувати необмежену кількість глядачів. У всіх буде можливість коментувати бесіду в режимі онлайн. Подібне групове спілкування скорочує час, допомагаючи швидше дізнатися про болі своїх клієнтів.
  • Періодичне анкетування. Продумуйте список правильних запитань, наприклад «Яким чином вам допоможе купівля нашого продукту?» Запропонуйте невеликий подарунок або бонус за участь у такому дослідженні. Розішліть анкети своїм передплатникам на електронні пошти, таким чином ви даєте їм можливість відповісти у вільний час (або не відповідати зовсім). Якщо в пріоритеті думка нових, незареєстрованих користувачів, запропонуйте їм коротку анкету після кількох переходів на сайті.

Крім цього, можна також проводити певні експерименти, тобто моделювати ситуації та дивитися реакцію користувачів. У такому разі на виручку прийде А/В тестування. Зробити його можна через Content Experiments у сервісі Google Analytics.

Коротке резюме

Контент-маркетинг – один із найефективніших способів просування сучасного бізнесу в мережі інтернет. Які вигоди ви отримаєте від використання його інструментів, я прописала в статті.  

Аби бути впевненим у правильності своїх дій і 100% результаті, ще раз нагадаю:.

  • весь контент, що ви пропонуєте для користувача, має бути якісним і корисним;
  • мало зняти хороший ролик або написати статтю, потрібно знайти канали для поширення;
  • створіть чітку стратегію і план публікацій на різних ресурсах, включно зі сторонніми.

Розглядайте контент-маркетинг, як невід’ємний елемент PR своєї компанії. Уміло використовуючи його інструменти, вдасться викликати віддачу у потрібної аудиторії та досягти успіху у своїй галузі.

Якщо після прочитання матеріалу у вас залишилися питання або хочете поділитися своїми напрацюваннями в контент-маркетингу, що виявилися корисними для бізнесу, пишіть їх у коментарях. Буду рада дізнатися думку кожного і відкрити для себе щось нове. Усім чудового настрою і до зустрічі!.

Отримати практичні навички написання SEO-статей можна на курсі: «Креативний SEO-копірайтинг»:

Автор статьи

Экономист. Более 2-х лет работает в сфере копирайтинга. Пишет экспертные уникальные статьи на любые темы. Создает материал «с душой». Подписывайтесь на автора в социальных сетях.

View Category