fbpx

Support Ukrainians. Boycott russian and belarusian products

clock icon Время чтения 7 мин. | 20.12.2019 |
20 Грудня, 2019

Розкрутка Інстаграм з нуля: секрети просування від Владислава Ясько

Знайома ситуація: виклав фото/відео в Інстаграм з надією на тисячні лайки, репости, коменти і передплатників. Час проходить, а їх так мало, що починаєш думати: «Що я роблю не так?». Причин може бути декілька, адже загадка криється не тільки в класному фото або контенті.

Про проблему, з якою часто стикається більшість користувачів – як розкрутити свій Інстаграм – розповів нам спікер конференції Ukrainian Digital Conference – Владислав Ясько. Генеральний директор, засновник агентства Brand U!. Один з ТОП-молодих підприємців до 25 років за версією MC Today – це саме про Владислава.

Агентство, яким керує Владислав Ясько, – наймасштабніше в Україні по Instagram-маркетингу. Хочете просувати особистий бренд або бізнес «під ключ» і бажаєте дізнатися, як швидко розкрутитися в Інстаграм? Тоді вам точно в агентство Brand U!. Про досягнуті компанією успіхи судіть самі:

В Інстаграм можна купувати товари або переходити за посиланнями на зовнішні сайти. Популярні бренди не залишаються без уваги, адже кількість передплатників регулярно зростає. Якщо бізнес потребує нових клієнтів, Інстаграм – це якраз та соціальна мережа, з якої можна почати просування свого бренду. Як це зробити – розповідаємо в сьогоднішній статті, і наша тема:

Коротко, але ефективно поговоримо про хвилюючі всіх теми. Почнемо!

Створення і просування особистого бренду в Інстаграм

Спікер акцентував увагу на проблемах, які зараз характерні для даної соціальної мережі:

  1. В Інстаграмі сидять люди, готові швидко купувати.
  2. Просувати клієнтів і розвивати компанію не так-то просто.
  3. На ринку багато псевдоекспертів і новачків, які не здатні забезпечити клієнту ефективний результат.
  4. Інстаграм бореться з сірими методами просування по накрутці лайків, переглядів, підписників.
  5. Для просування бренду в Інстаграм потрібно інвестувати в рекламу.
  6. Є круті фахівці, які не знають, як себе продати і знайти клієнтів.

Ось з такого невеликого списку ми дізналися, що ситуація на ринку досить неоднозначна і нестабільна, а більшість тільки те й робить, що постійно шукає крутих фахівців з розкрутки свого облікового запису в соціальній мережі Instagram. Мету стати експертом в цій галузі наш спікер поставив досить давно, і йому вдалося досягти її ще до 25 років. Своїми знаннями, досвідом, результатами і порадами з просування бізнес-аккаунту в Інстаграм він поділився з нами.

Скорочуючи час на презентацію, Владислав Ясько вирішив розповісти про методи розкрутки Інстаграм, за допомогою яких працює його команда фахівців.

Читайте також: Як створити бізнес-аккаунт в Інстаграм і з його допомогою заробляти більше?

Почнемо!

Інструменти розкрутки інстаграм-аккаунту

Інструмент №1 – Маски з доповненою реальністю

Завжди потрібно бути в тренді, адже коли ти в тренді – ти в центрі уваги. Шукаєте круту ідею для публікації: піднесіть свій контент через stories, використовуючи при цьому круті маски.

Владислав Ясько розповів про свій алгоритм заробітку ось на такій, здавалося б, простій ідеї:

  1. Робить маску за $200.
  2. Проводить конкурс з використанням маски з відміткою в Сторіс.
  3. Фіксує вартість підписника.

А ось результат виконаної роботи:

Буде цікаво: Instagram Stories: що ви ще не знали про сучасну функцію популярного додатку

Інструмент №2 – Правильна упаковка

Якщо хто не знав, IGTV – це додаток, створений для перегляду вертикального відео протягом 60 хвилин. Зрозуміло, що головною метою створення IGTV було надання користувачам можливості знімати довгі відоси. Особливість – зручний перегляд в тому положенні, в якому зазвичай ми використовуємо телефон (вертикально).

Не дарма Владислав Ясько відзначив на вищевказаному фото, що IGTV краще ранжується, адже принцип даного TV заснований на рекомендованому контенті. Якщо ваш ролик сподобався людям – ви точно не будете обмежені переглядом тільки своєю аудиторією, а зможете отримати безліч переглядів і нових підписників.

Інструмент №3 – Контент

Контент повинен відповідати інтересам вашої аудиторії. Наприклад, бізнес-сторінка не повинна фокусуватися лише на контенті про товари і вигідні пропозиції. Важливо комбінувати товарну пропозицію і розважальний контент. Адже 75% покупок засновані на емоціях, і тільки 25% – на логіці. Головне – не робити того, що роблять всі. Створюйте свій унікальний контент, щоб швидко розкрутити Instagram з нуля.

Якість фото – один з найважливіших моментів для залучення аудиторії. При розкручуванні Інстаграм спікер рекомендує наступні сервіси для обробки фото.

Рекомендується «будувати» свій Інста-аккаунт в одній колірній палітрі, щоб всі фото гармонійно поєднувалися і мали єдиний стиль. Підбір кольорової гами залежить від мети вашої сторінки: або це бізнес-аккаунт, де ви просуваєте як товари так і послуги, або це особиста сторінка блогера в Instagram і т. п. Тому, якщо не вдаватися до послуг фахівців, важливо хоч трохи, але оволодіти навичками дизайнера.

Щоб розкрутити свій бізнес в Інстаграмі, крім крутого фото, у вас повинен бути сильний контент в якості доповнення до ваших ілюстрацій.

Спікер, виходячи з власного досвіду, рекомендує створювати 9 обов’язкових постів:

  1. 4 продаючих:
    акція (з дизайном);
    відгуки;
    2 пости з описом характеристик;
    сам товар.
  2. 2 інформаційних:
    як замовити (з дизайном);
    пост-знайомство + історія.
  3. 2 відео:
    одне з – них IGTV;
    товар на 360 градусів;
    товар на людині (додати персоніфікацію).
  4. 1 розважальний:
    конкурс з дизайном.

Не знаєте як розкрутити акаунт в Instagram – почніть з оформлення контенту. Ось простий приклад ефективного контенту і його оформлення з фото:

Приклад наочно демонструє, що тут все гармонійно поєднується і нерозривно пов’язане одне з одним: і колір, і тема, і картинки, і контент.

Яким чином контент одночасно може бути інформаційним, залучаючим і продаючим? Розглянемо це ще на одному прикладі. Спікер навів 2 приклади товару: перший – це фото взуття, яке якісно сфотографували, обробили і виставили на класному фоні. Другий – невідредаговане фото цього ж взуття, яке просто знаходиться на нозі звичайної жінки. Результат дивний: більше продажів дав другий варіант. Чому так? Тому що, як стверджує спікер, «контент повинен бути не красивим, а ефективним». Чим вище залученість – тим більше ваших же підписників, а можливо, і нових людей побачить пост.

Функції, які повинен виконувати контент для просування в Instagram:

Інструмент № 4 – Правильний запуск просування

Не забувайте, що крім контенту, фото і оформлення, вам потрібно налаштувати профіль, включаючи короткий опис про те, хто ви і що пропонуєте, придумати ім’я аккаунту. Воно повинно бути максимально простим і зрозумілим, щоб люди в пошуку могли вас швиденько знайти. Ім’я повинно відповідати назві бренду або компанії, утримайтеся від використання цифр або додаткових знаків.

Коли аккаунт повністю готовий – приступаємо до просування. Спікер розділив цю процедуру на 3 етапи, показавши дії на прикладі розкрутки профілю aquaphoto_kharkov в Інстаграм – фотосесії з водою, який вони просувають. На сьогодні в даному профілі:

  • 207 публікацій;
  • 3021 передплатників;
  • 0 підписок.

Отже, перший етап просування новоствореного облікового запису – збір холодної аудиторії.

Другий етап – Look-a-Like + Ретаргет = лідген.

Реклама показується користувачам, максимально схожим по поведінковим характеристикам на поточну аудиторію сайту + рекламний механізм (онлайн-реклама), яка показується тим користувачам, які бачили рекламний продукт, відвідавши веб-сторінку рекламодавця = потенційні клієнти.

Третій, заключний етап, – конкурс.

Результати роботи представлені на слайді:

Отже, який алгоритм дій потрібно здійснити для досягнення подібного результату:

  1. Створити профіль у Інстаграм.
  2. Наповнити його дев’ятьма постами.
  3. В описі дати заманюючу пропозицію (наприклад «першим 1000 підписникам – знижка 500 грн»).
  4. Запустити конкурс (правила для учасників: скрін + відмітка в Сторіс + коментар).
  5. Промоут (непродаючі пости) на загальні інтереси.
  6. Вести промоут протягом тижня.
  7. Запустити промоут поста на лідген на тих, хто взаємодіяв (ретаргет).
  8. Створити по ним Look-a-Like.
  9. Промоут конкурсу на Look-a-Like.

Пройшовши за таким списком ви тепер знаєте, як можна розкрутити профіль в Інстаграм.

Інструмент №5 – Правильний конкурс

Варіант розсилки.

Як це працює у Владислава Ясько. Алгоритм дій з просування конкурсу в Інстаграм з отриманим доходом, дивіться на слайді нижче.

Читайте у вільний час: Як провести конкурс в Інстаграм

Інструмент №6 – Робота з блогерами

На сьогоднішній день більшість користувачів з Інстаграм робить покупки під впливом популярних блогерів. За життям таких людей стежать мільйони, до їхньої думки прислухаються, вони привертають увагу до бренду і стимулюють споживачів до здійснення покупки.

Звернення до вашої цільової аудиторії устами популярних і відомих особистостей, яких ваші потенційні клієнти слухають і поважають – це потужний інструмент. Спікер дає наступне визначення цього методу – influencer marketing.

Статистичні дані блогерської реклами:

  1. 67% користувачів з невеликих міст не здогадується, що реклама у блогерів – проплачена і не справжня.
  2. 60% комерційних сторінок в Інстаграм ще жодного разу не замовляли рекламу у блогерів.

Секрети по розкрутці Інстаграм знає тільки Владислав Ясько. Саме тому він ділиться порадами, які стануть в нагоді в процесі залучення блогерів до співпраці.

Отже, для початку вам варто обдумати:

1. Які умови співпраці ви можете запропонувати:

  • Гроші
  • Бартер
  • Гроші + бартер
  • Відсоток від продажів, переходів (реферальні посилання).

2. В якому форматі буде працювати блогер, роблячи для вас рекламу:

  • Пост
  • Сторіс
  • Спільний конкурс сторіз + пост (комбінована)
  • Спільний прямий ефір

3. Яка стратегія для роботи з блогерами у вас є:

  • Одноразова реклама
  • Абонемент на місяць (ексклюзивно)
  • Вірусний посів колаборації
  • Амбассадорство

Ось так виглядає чек-лист роботи з блогером від Владислава Ясько:

Приклади від спікера: як потрібно і як не варто писати пропозицію блогеру про співпрацю.

Пишемо правильно

Неправильний варіант

З чого почати, щоб написати блогеру? Необхідно:

  1. Привітатися і представитися, так як по ніку не завжди можна зрозуміти, хто пише.
  2. Сказати, що хотіли б розмістити рекламу.
  3. Дати посилання на ваш активний аккаунт.
  4. Написати, які ваші уподобання з приводу формату реклами (Сторіс, пост).
  5. Вказати терміни розміщення реклами.
  6. Дізнатися ціну і обов’язково спробувати домовитися про бартер.

Про все це вкажіть в одному повідомленні. Головне, щоб в ньому були суть і запит.

Критерії, за якими варто вибирати блогерів, спікер вивів у формулу:

Якщо не знаєте, де шукати блогерів, – скористайтеся сервісом StoriesGain.com (Україна + Росія), Adinblog.ru (Росія).

На цьому все. Ось така коротка але досить корисна доповідь про те, як розкрутити і правильно просувати аккаунт в Інстаграм вийшла у Владислава Ясько. Якщо ви ще не використовували подібні дієві методи по просуванню Instagram – починайте це робити вмить. Просувайте свій аккаунт з розумом, будьте креативні і стежте за трендами, «фішками» Інстаграма або ж звертайтеся до професіоналів.

Завжди раді вашим коментарям!

Отримати практичні навички написання SEO-статей можна на курсі «Креативний SEO-копірайтинг»:

Автор статьи

Копирайтер компании Textum. Пишет тексты на разную тематику: от косметических средств до комплектующих к автомобилю. Любимое направление – эмоциональное описание товара. Подписывайтесь в социальных сетях, чтобы следить за публикациями автора.

View Category