fbpx

Support Ukrainians. Boycott russian and belarusian products

Як я збільшив кількість живих підписників у Facebook на 100% за 12 днів

Майже рік тому ми завели фейсбук-сторінку для просування творчості рок-гурту «8 куля». Розміщували посилання на пісні в YouTube, фотки з концертів та фестів, запрошення на події, але особливо просуванням ніхто не займався. Результат – лише 54 людини вподобали це. А тепер про те, як я збільшив кількість живих підписників у Facebook на 100% за 12 днів.

Початкова кількість підписників на сторінці Facebook

Як підготуватися до успішного просування у Facebook

Наприкінці квітня 2022 року закінчився онлайн-інтенсив «Люблю писати» від агентства Textum. Хотілось на практиці застосувати нові знання та навички. Але з чого почати, про що писати?

У неділю 15 травня випадково почув, як вуличний хіпі-рокер на Контрактовій площі горлає руський рок («Наутілус», «Кіно», «ГО», «Сектор Газа» та ін.). Потім у Франківську був скандал з любителями співати російською на вулицях. У Facebook ця тема теж активно обговорювалась. Залишалось приєднатися шляхом репосту (допис 1).

Перша спроба збільшити кількість живих підписників за допомогою комунікації у репості
Допис 1:  охоплення – 34 особи, взаємодія – 4.

Зверніть увагу на емоційний заголовок з інтригою у вигляді відкритого питання у дописі 1. Після заголовку йдуть заклик до дії «Пишіть коменти» і власний приклад — «Я вже». Для кращої комунікації зробили опитування у групі «8 кулі» (допис 2).

Опитування про емоції, які викликає руський рок у підписників
Допис 2: охоплення – 242 особи, взаємодія – 51.

У дописі 2 (опитування) прохання висловлювати свої емоції доповнюється цитатами з пісень Цоя та «Арії», які точно не залишать байдужими цільову аудиторію цієї теми — людей у віці 40+.

Все, що потрібно було робити потім, — писати так, як вчили, та збільшувати кількість живих підписників відповідно до 3 простих правил:

  1. Зміст понад усе. Створюємо унікальний інформативний текст, що викликає емоційний відгук (емпатію) у читача. Мінімум «води» (вигуків, слів-паразитів), канцеляризмів.
  2. Красиво та сильно писати не заборониш. Абзаци, смайлики, відсутність помилок. Створення колажів, мемів, фотожаб, гіфок і коротких відео з прикольними цитатами. 
  3. Швидкість і точність – чемність гетьманів. Активний репост і запрошення усіх, хто може вподобати сторінку, усіма можливими засобами. Дотримання редполітики Facebook і окремих спільнот, обов’язкова чемна відповідь навіть на «незручні» коментарі. 

Тоді великого ажіотажу опитування не викликало. Кількість людей у голосуванні подвоїться, коли посилання на нього буде долучено до посту про відомих російських рокерів. 

За охопленням та взаємодією цей комунікативний пост у статистиці групи (не сторінки) «8 куля» займав перше місце в топі дописів на 06.06.2022. 

Який контент ефективно збільшує кількість живих підписників у Facebook

«Лупайте сю скалу! Нехай ні жар, ні холод не спинять вас». Для швидкого просування сторінки у соціальних мережах потрібно створювати контент 5 видів:

  • Комунікативний (той, що залучає, інтерактивний). Рекомендується, щоб комунікативні повідомлення складали приблизно 35% від усього контенту.
  • Інформаційний контент — 25%.
  • Розважальний — 20%.
  • Контент, який продає — 13%.
  • Користувацький (відгуки тощо) — 7%. 

Останні два наразі відпадають, бо мерч на продаж поки що у «8 кулі» відсутній. Перший пост був комунікативним, щоб залучити більше людей. Далі крім цього типу контенту використовувались інформаційні та розважальні тексти, а також їх поєднання.

Які інформаційні пости працюють краще

Інформаційні пости (об’яви про концерти, фести, релізи, ротації на радіо) раніше складали практично 100% усього контенту. Але це нудно й не цікаво нікому, крім учасників гурту та найвідданіших фанатів. 

Якщо ж дати інформацію про відомих виконавців, якими щиро захоплюєшся (Валерій Гаїна, Борис Гребенщиков), це, можливо, підтягне їхніх шанувальників (дописи 3 та 4).

Інформаційна публікація про Валерія Гаїну з елементами сторітелінгу
Допис 3: охоплення – 301 особа, взаємодія – 29.

На youtube у Бориса Гребенщикова 261 тис. підписників, а на сторінці Facebook – 396 тис. Інших «патріархів» радянського року, наприклад Макаревича або Шевчука, за чисельністю фанклубів у соцмережах теж можна вважати лідерами думок.

Інформаційний пост про Бориса Гребенщикова
Допис 4: охоплення – 131 особа, взаємодія – 13.

Окремим видом інформаційного контенту є вітальні та святкові пости, які теж можна пов’язувати із зірками музичної тусовки. Славень на честь Валери Гаїни та привітання Сашка Положинського з ювілеєм містять елементи сторітелінгу.

Привітання Сашка Положинського з ювілеєм засобами сторітелінгу
Допис 5: охоплення – 37 осіб, взаємодія – 10.

Традиційні тексти про виступи та нові пісні теж були. Допис 6 з коротким відео, де гурт «8 куля» переспівує хіт цієї війни «Червону калину» ще в липні 2021-го, не мав великої взаємодії та охоплення у порівнянні з наступними. 

Причина, можливо, у не дуже якісному телефонному відео. А можливо, у способі просування — через сторіз особистого профілю і сторінки гурту. Переходів за посиланням у розповідях було дуже мало.

Альтернативна «Червона калина» від «8 кулі» на фесті «Тарас Бульба — 2021»
Допис 6: охоплення – 77 осіб, взаємодія – 22.

Допис 7 з анонсом нової пісні починався традиційно: типу «Друзі, ура, радійте, 8 куля нарешті розродилася новим треком». Ніхто особливо радіти не став. 

Можливо, через те, що пост містив лише зовнішнє посилання на стрімінгову аудіоплатформу SoundCloud, людям просто влом було по ньому переходити. 

Навіть гірший результат показала ідентична (не репост) публікація у групі «8 кулі»: 32 особи бачили, 5 прореагувало. Не врятував навіть заголовок: «А ти записався у добровольці на культурно-творчий фронт?»

Анонс нової пісні «8 кулі» «Казка про пацюче царство» з посиланням на Soundcloud
Допис 7: охоплення – 43 особи, взаємодія – 5.

Допис 8 дійсно вистрілив. Коротке нативне відео нової пісні було зроблене спеціально для FB — з найвиразнішого третього куплету. 

Текст починався фразою «Друзі, потрібна щуряча отрута…», яка доповнювала фото з путіним-щуром. А головне – 10 поширень у тематичних групах типу «Слухай Краще», «Рок Радіо Group», «Radio ROKS Україна». 

Аналогічний репост з інстаграму у групу без подальшого поширення показав результат, подібний для повідомлень, де треба чекати, поки завантажиться посилання: 28 бачили, 3 лайкнули.

Коротке нативне відео нової пісні «8 кулі», яке збільшило кількість живих підписників
Допис 8: охоплення – 2,6 тис. осіб, взаємодія – 139.

Як зловити хайп на розважальному контенті

Допис 9, якщо дивитись на охоплення та взаємодію, був найуспішнішим за весь час просування: обігнав усі попередні й наступні пости разом узяті. 

Публікація поєднала кінострічку Марка Захарова «Той самий Мюнхгаузен», найвідомішу пісню Scorpions, дуже гостру політичну новину, дотепний та яскравий мем.

Кількість підписників зростає після публікації мему про підтримку України гуртом «Scorpions»
Допис 9: охоплення – 15,1 тис. осіб, взаємодія – 2,1 тис.

Допис 10 виділяється з-поміж усіх. Коротке бекстейдж-селфі-відео без політики та суперечливих питань. 

Розважальне, трохи інформаційне, з елементами користувацького контенту (відкривання банки пива). Мімішності додає спонтанна поява у кадрі кицьки. Пост з єдиним способом поширення — у межах групи — викликав досить високий інтерес підписників.

Cелфі-відео про пиво «The Trooper» від Iron Maiden
Допис 10: охоплення – 135 осіб, взаємодія – 69.

А от чому допис 11 пасе задніх — питання. Прикольне фото Тілля Ліндеманна, обігрування назви гурту із назвою контактної групи антипутлерівської коаліції «Рамштайн». Що не так? 

Незрозуміло, що таке «вийти в тираж, як “Ласкавий травень” або “Міраж”»? Фото Ліндеманна занадто «збочене» і неприйнятне для цільової аудиторії?

Фотомем про Тілля Ліндеманна і «Рамштайн-2» не збільшив кількість живих підписників
Допис 11: охоплення – 90 осіб, взаємодія – 12.

Як комунікувати з аудиторією через публікації

Допис 12 є продовженням розмови про вуличних музикантів, котрі не соромляться співати руzький рок, і Бориса Гребенщикова, який проти війни в Україні. Тема викликала жваве обговорення і велику кількість найрізноманітніших за оцінками  коментів. 

Це гра на межі фолу: ще трохи — і станеш тролем, який провокує людей на агресію. Але за охопленням та взаємодією публікація займає  друге місце. 

Найбільша кількість нових підписників після великого комунікативного посту про ставлення до БГ, Макаревича і ДДТ
Допис 12: охоплення – 5,2 тис. осіб, взаємодія – 1,5 тис.

Кількість підписників у Facebook збільшилась. Що далі?

Мету досягнуто! Генерування цікавого для цільової аудиторії контенту за 12 днів дозволило збільшити кількість живих підписників нашої сторінки у Facebook на 100%: з 54 до 108. За цей час опубліковано 12 текстів. 

Охоплення сторінки майже з 0 збільшилось до 19,1 тис. користувачів, а взаємодія до —  4,1 тис.

Збільшив кількість живих підписників у Facebook на 100%

Коротко підсумую:

  • Найефективнішими були пости з інформаційно-розважальним та інформаційно-комунікативним контентом. 
  • У публікаціях краще працювали короткі нативні відео, фотомеми. 
  • Зовнішні посилання на YouTube або інші стримінгові платформи (SoundCloud) були малоефективними. 
  • Переходів у пости через сторіз теж було дуже мало. 
  • Посилання на інші сайти у тексті публікації теж працюють.

Основною тактикою для залучення нових підписників є створення креативного контенту і розповсюдження його серед цільової аудиторії в тематичних групах. Можливо, публікації, які могли охопити більшу аудиторію, не витримали конкуренції з іншими постами у стрічці новин. 

Ймовірно, був неправильно вибраний час публікації — вечірній час пік.  Що більше людей прореагувало на повідомлення, то більше читачів можна було запросити вподобати сторінку. Запрошення отримали усі, хто вподобав або прокоментував. 

Активна переписка в коментарях комунікаційних публікацій також сприяла появі нових «друзів» та збільшенню кількості потенційних живих підписників у Facebook. Після «перезавантаження» сторінки гурту від адміна одного з пабліків, де розміщувались репости, поступила пропозиція щодо співпраці. 

Важко зробити перший крок — далі легше. Розвивайте свою справу, розвивайтесь самі, а кількість підписників у Facebook підтягнеться!

Автор статьи

Копірайтер. Маю вищу медичну освіту. Написав безліч історій хвороби та рецептів. Крім того робив рекламні пости, статті у блог, наповнював контентом сайти й сторінки соціальних мереж. Розуміюсь на SEO. Є також досвід наукових публікацій та поезій. Звісно, до таких медиків-письменників, як Остап Вишня, Михайло Булгаков або Артур Конан Дойл, мені далеко. Зате є на кого рівнятися.

View Category

Открыть
чат Задать вопрос