fbpx

Support Ukrainians. Boycott russian and belarusian products

Агентство інтернет-маркетингу

    Заповніть форму

    Таргетована реклама
    в Facebook, Instagram, LinkedIn и Twitter

    Приводимо «гарячих» клієнтів. Зростання продажів в перший місяць роботи

    Робимо маркетинговий аналіз бізнесу,
    встановлюємо піксель Facebook і налаштовуємо рекламний кабінет в Ads Manager
    Запускаємо рекламну кампанію з 4-10 оголошеннями,
    візуальними креативами і різними майданчиками розміщення


    Дотримуємося термінів
    і несемо штрафні санкції


    Аналізуємо коефіцієнт
    окупності (ROI)
    реклами і покращуємо показники


    Ведемо проєкт
    з гарантією отримання
    продажів

    Які результати дає таргетована реклама в Facebook, Instagram, LinkedIn та Twitter?


    Це ефективний маркетинговий інструмент, що дозволяє залучити на сайт цільову аудиторію, яка купує товари або замовляє послуги. Ми робимо як разове налаштування рекламних кампаній, так і регулярне ведення з постійним масштабуванням.
    Таргетована реклама через Фейсбук дає результати:

    Збільшує продажі

    Ми налаштовуємо рекламні кампанії на конверсії і відстежуємо кількість заявок або покупок на сайті.

    Покращує впізнаваність бренду

    Показуємо оголошення цільової аудиторії, яка з найбільшою ймовірністю запам’ятає рекламу.

    Великі охоплення

    При необхідності рекламні кампанії можна масштабувати для зростання показників її ефективності.

    Спілкування безпосередньо з цільовою аудиторією

    Ти взаємодієш з існуючими та потенційними клієнтами, виявляєш переваги і недоліки своєї унікальної торговельної пропозиції (УТП) і в подальшому покращуєш маркетингову стратегію.

    Отримувати пасивний дохід

    При великій базі підписників до тебе звертаються за рекламою. Завдяки розкрученому бренду ти сам ставиш ціни на свої послуги.

    Який результат потрібен тобі?


    Хто робить креативи та налаштовує рекламу?

    Калашникова Таня

    Калашнікова Таня

    Учасниця програми Facebook business partner
    Діючий таргетолог у соціальних мережах:
    Facebook, Instagram, LinkedIn и Twitter
    Сертифікований лектор

    Автор статей з таргетованої реклами

    Відповім протягом 30 хвилин

    Молчанова Ольга

    Молчанова Ольга

    Project-менеджер
    Управління проєктами
    Допомагає налагодити робочий процес та досягти запланованих результатів

    Балховская Юлия

    Балховська Юлія

    За освітою — філолог
    Займається копірайтингом понад 10 років
    Створює контент для тревел-блогерів, інтернет-блогу Moyo.ua та інших авторитетних ресурсів

    Ірина Балабанова

    Балабанова Ірина

    Досвід в SMM — 2 роки
    Працюю зі створенням контенту, побудовую стратегій просування,
    аналізом аудиторії, візуалізацією брендів та просуванням бізнесу в соцмережах.

    Надаємо послуги SMM для агентства нерухомості в Іспанії Alegria.

    Етапи налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах:

    Facebook, Instagram, LinkedIn и Twitter
    • 1

      Створення стратегії розвитку


      Інтерв’юємо клієнта
      Вивчаємо цільову аудиторію
      Створюємо фірмовий стиль в оформленні постів та картинок
      Аналізуємо конкурентів

    • 2

      Підготовка постів та креативів


      Пишемо 4-10 оголошень
      Дизайнер робить креативи
      Встановлюємо піксель
      Налаштовуємо події для відстеження конверсій

    • 3

      Налаштування РК

      Запускаємо таргетовану рекламу
      Налаштовуємо Ads Manager А/B тест різних аудиторій
      Налаштовуємо ретаргетинг
      Домовляємося про рекламу з блогерами

    • 4

      Продажі


      Контролюємо CTR, утримуємо частоту показів та вартість кліка
      Аналізуємо показники та виявляємо закономірності

    Завантажте нашу презентацію, щоб переконатися у нашій експертності

    Завантажити ПРЕЗЕНТАЦІЮ

    Поширені запитання

    Возможно, именно такой вопрос вы и хотели бы задать

    Що таке SMM?

    SMM (Social Media Marketing) – це спосіб просування бізнесу через соціальні мережі. Головна мета SMM – комунікація зі споживачами і збільшення кількості користувачів, які в підсумку стають клієнтами. Кращим способом для здійснення поставленої мети є запуск таргетингової реклами. З її допомогою можна збільшити число підписників, продажі, підвищити лояльність до бренду, отримувати пасивний дохід і спілкуватися з цільовою аудиторією напряму.

    Ви займаєтеся накруткою підписників?

    Щомісяця ми надаємо клієнтові звіт про результати своєї роботи. Це дозволяє побачити, скільки підписників прийшло через таргетовану рекламу в Facebook та Instagram, а скільки – органічним шляхом. Ми не займаємося накруткою підписників через спеціальні сервіси, так як це не приносить ніякого результату і може зіпсувати репутацію нашого агентства.

    Як організувати нашу з вами роботу?

    Для початку вам потрібно заповнити бриф, которий можна скачати на сайті або запросити у нашого менеджера. Отримавши всю необхідну інформацію, ми приступимо до детального аналізу головних цілей і завдань, які стоять перед вашою компанією. Вивчивши цільову аудиторію, конкурентів, пропоновані послуги або продукцію, ми приступаємо до розробки контент-плану по просуванню в Facebook і Instagram за допомогою таргетингової реклами. Після чого ми узгоджуємо з вами отриманий результат, враховуємо ваші побажання і приступаємо до просування бренду в соціальних мережах. Щомісяця ви будете отримувати звіти про виконану нами роботу.

    Як впливають SMM послуги на продажі?

    По-перше, сторінка в соц. мережах може стати джерелом цільового трафіку на ваш сайт. Користувачі, ознайомившись з товаром/послугою на сторінках Instagram, Facebook, переходять на сайт з готовністю придбати продукцію. По-друге якісний контент з дизайнерським оформленням сторінки формує лояльність користувачів до бренду. Текст, з якого можна взяти корисні лайфхаки уможливлює його репост, лайки, коментарі, що вже збільшує кількість зацікавлених користувачів. По-третє – ви зможете отримувати пасивний дохід. Маючи велику базу підписників, до вас будуть звертатися за рекламою, а це вже власна накрутка ціни на свої послуги.

    Чи можна обійтися без платних методів просування?

    Конкуренція в Instagram, Facebook регулярно зростає. Якщо ви хочете збільшити кількість клієнтів і отримувати великі продажі, то використання таргетингової реклами в соц. мережах, як ніколи до речі. З безкоштовних методів просування ви можете скористатися: хештегами, геолокацією, коментувати пости блогерів, брати участь в марафонах. Але це принесе зовсім не той ефект, який очікують від послуг SMM.

    Який бюджет мені потрібно виділити на рекламну кампанію?

    Наша мета – виконати свою роботу максимально ефективно, мінімізуючи при цьому вартість за рекламу. Ми рекомендуємо виділяти на місяць від 4000 грн на просування в соц. мережах. Але, бюджет також залежить від поставлених вами завдань.

    Скільки людей працює над просуванням сторінок в соц. мережах?

    Над проектом ми задіюємо команду експертів: маркетолог, SMM-фахівець, копірайтер, редактор, web-дизайнер і контент-менеджер. Кожен з них виконує свою роль по створенню унікального контенту, живих фото, візуального оформлення.

    З якої соц. мережі почати розкрутку рекламної кампанії?

    Для початку ми рекомендуємо зареєструвати бізнес-аккаунт в найбільш популярних і просунутих соціальних мережах Facebook і Instagram. Якщо у вас в наявності відеоконтент у великій кількості, бажано створити свій канал і на YouTube.

    Як підтримувати активність аудиторії?

    Для цього, публікацій з картинками і контентом буде недостатньо. Потрібно розбавляти пости комунікативною і розважальною інформацією конкретно під свою цільову аудиторію. Підписники повинні бути регулярно задіяні в обговореннях, робити репости контенту у себе в сторіс і рекомендувати його своїм друзям. Також потрібно балувати своїх підписників цінними подарунками, організовувати прості конкурси, розіграші.

    Чи потрібно часто відповідати на питання в коментарях, або на ті, які приходять в приват?

    Обов’язково. На будь-які питання потрібно відповідати завжди. Це один із способів підвищення лояльності користувача до бренду. Плюсом використання рекламної кампанії є спілкування з майбутніми клієнтами. Чим активніше і більш адекватно ви будете реагувати на будь-які відгуки, коментарі, тим більше продажів будете отримувати. У разі негативних відгуків не варто доводити справу до суперечки, краще по максимуму адекватно відреагувати на ситуацію, щоб в кінцевому результаті всі залишилися задоволені. Адже це ваша репутація.

    До 31 бережня отримай 2 пости для Facebook і Instagram безкоштовно


    Акція діє з 1.03 по 31.03.2024
    Оплати послуги просування в соціальних мережах
    в день оформлення замовлення і гарантовано
    отримай 2 безкоштовних пости
    Залишай заявку і ми зв’яжемося з вами

    На связи 8.00-17.00 (пн-пт)
    Адрес

    Офіс 1:
    м. Жмеринка
    вул. Горького, 5

    Офіс 2:
    м. Вінниця
    пр. Станіславського, 7

    Телефони

    (099) 560-10-11 (Україна)
    (097) 782-26-23 (Україна)

    Skype
    Ksuwa-fox
    Працюємо дистанційно

    Успішно обслуговуємо
    102 клієнта по всій
    території СНД

    Відкрити
    чат Задати питання