НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ФІШКИ І СЕКРЕТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
БОНУСИ: ЧЕК-ЛИСТИ, БРИФ, ТЗ
База знань, наш досвід і новини
Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook та Instagram,
щоб не пропустити новий матеріал
Завантажити наш чек-лист Дізнайтеся, як ми перевіряємо свою роботу
  • Рерайтинг: від азів до вершин майстерності
    25.12.2019
    Копірайтинг
    Автор: Светлана Марусиченко
    194
    Рерайтинг

    0 Привіт усім читачам нашого блогу! Тема сьогоднішньої статті – рерайтинг. З усіх способів створення унікального тексту для інтернет-ресурсів він є найпростішим і найдешевшим, особливо якщо порівнювати його з копірайтингом. Тому рерайтинг активно використовується для наповнення сайтів з обмеженим бюджетом, асортимент товарів якого мало чим, а то й зовсім не відрізняється від пропонованого аналогічними веб-ресурсами. […]

    Читать подробнее
  • Продаючий текст «Про компанію»: рекламні моделі, структура і приклади
    20.11.2019
    Копірайтинг
    Автор: Светлана Марусиченко
    319

    0 Добрий день всім копірайтерам і власникам сайтів, які читають наш блог! Текст «Про компанію» — презентація бізнесу. Від того, наскільки вдало вона оформлена, залежить перше враження і успіх у клієнтів. Для написання таких текстів необхідно використовувати прийоми, дієвість яких відпрацьована на практиці. У статті я поділюся своїми «фішками» і технологією, яка успішно зарекомендувала себе […]

    Читать подробнее
  • 2 види візуального контенту (інфографіка, картинки)
    06.11.2019
    SEO-просування сайту
    Автор: Наталья Лагунова
    414

    0 Привіт усім читачам блогу Textum! Вибір теми сьогодні – візуальна складова статей, а саме: інфографіка і картинки. Попереду на вас чекає: огляд 3-х програм для створення простої і інтерактивної інфографіки, список сайтів, на яких можна знайти якісні зображення, корисна інформація про alt і title картинок, і це ще не все. Як завжди між основним […]

    Читать подробнее
  • Складаємо бриф для клієнта: поради, секрети та приклади
    29.10.2019
    Копірайтинг
    Автор: Алёна Копанёва
    822

    0 Вітаю вас на сайті Textum! Сьогодні пропоную ознайомитися з темою: «Складання брифу». Даний матеріал буде корисний всім копірайтерам і компаніям, які працюють в сфері інтернет-маркетингу. Я зібрала список правил, що дозволяють скласти ідеальний бриф для клієнта. Використовуючи їх можна дізнатися особливості компанії, визначити вимоги і побажання замовника. Прочитайте цю статтю, щоб дізнатися:: Топ-5 переконливих […]

    Читать подробнее
  • Чек-лист для перевірки тексту на «профпридатність»: вичитка, редагування, форматування (частина II)
    01.04.2019
    Копірайтинг
    Автор: Алёна Копанёва
    855

    0 Вітаю, шановні читачі нашого блогу! Ми продовжуємо тему перевірки тексту, і сьогодні поговоримо про вичитування, редагування і форматування текстів у ворді. Ця стаття буде корисна всім копирайтерам і редакторам. Пропоную скачати чек-аркуш, який склала команда копірайтерів нашого агентства інтернет-маркетингу. Дотримуйтесь кожного пункту – і на виході отримаєте грамотний і якісний текстовий контент. Навіть якщо […]

    Читать подробнее
  • Чек-лист для перевірки тексту на «профпридатність»: унікальність, SEO, ілюстрації (частина I)
    01.04.2019
    Копірайтинг
    Автор: Наталья Лагунова
    1141

    0 Привіт, друзі! У своїй роботі ми використовуємо чек-аркуші для перевірки тексту за певними вимірюваними параметрами, використовуючи спеціальні сервіси. Це завершальний етап у роботі копірайтера і редактора, що дозволяє визначити відповідність контенту технічним завданням і підтвердити його високу якість. Сьогодні ми поділимося своїми напрацюваннями і ви зможете скачати собі наш чек-аркуш. Матеріал буде корисний копирайтерам, […]

    Читать подробнее
  • Як написати експертну статтю? 5 кроків до якісного тексту
    22.03.2019
    SEO-просування сайту
    Автор: Наталья Лагунова
    323

    0 Вітаю всіх читачів нашого блогу! Хочу поділитися з вами «ноу-хау» у контент-маркетингу і розповісти, як написати експертну статтю. Я та інші копірайтери агентства «Textum» усе частіше чуємо побажання від клієнтів: отримати не просто інформаційну або продаючу статтю, а саме експертний текст. На думку SEO-фахівців, такий контент потрапляє в топ видачі пошукових систем. Ця «примха» […]

    Читать подробнее
  • Як правильно оформити посилання в статті?
    22.03.2019
    SEO-просування сайту
    Автор: Светлана Марусиченко
    984

    0 І знову здрастуйте! Сьогоднішня тема присвячена всім, хто не знає, як зробити посилання у тексті. Її було обрано невипадково, адже копірайтери щодня стикаються з необхідністю написання анкорних посилань і внутрішньою перелінковкою сторінок. Дочитавши статтю до кінця, ви дізнаєтесь: Навіщо взагалі потрібні посилання і як їх робити у тексті? Що таке анкорні і безанкорні посилання? […]

    Читать подробнее
  • Як швидко придумати інтригуючий заголовок?
    22.03.2019
    Копірайтинг
    Автор: Алёна Копанёва
    2904

    0 Вітаю усіх читачів нашого блогу. Хочу з вами поділитися інформацією, яка стане в нагоді кожному успішному копірайтеру. Хочете навчитися складати по-справжньому круті заголовки текстів, які вразять будь-якого читача, «змусять» його втриматися на сторінці й ознайомитися з вашою статтею? Означає, що ця стаття для вас! Вивчивши даний матеріал, ви дізнаєтесь: Як придумати вдалий заголовок? Типи […]

    Читать подробнее

Открыть
чат Задать вопрос