НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ФІШКИ І СЕКРЕТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
БОНУСИ: ЧЕК-ЛИСТИ, БРИФ, ТЗ
База знань, наш досвід і новини
Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook та Instagram,
щоб не пропустити новий матеріал

2 види візуального контенту (інфографіка, картинки)

06.11.2019
SEO-просування сайту
Автор: Наталья Лагунова
415
0

Привіт усім читачам блогу Textum! Вибір теми сьогодні – візуальна складова статей, а саме: інфографіка і картинки. Попереду на вас чекає: огляд 3-х програм для створення простої і інтерактивної інфографіки, список сайтів, на яких можна знайти якісні зображення, корисна інформація про alt і title картинок, і це ще не все. Як завжди між основним стравами–розділами, десерт від нашої команди – гумор, корисні напрацювання і приклади з практики Textum. Цікаво? Читайте далі!

Зі статті ви дізнаєтесь:

  1. Інфографіка: що це і навіщо вона потрібна?
  2. Види інфографіки.
  3. Створення інфографіки у Word.
  4. Як створити інфографіку онлайн?
  5. Canva – шаблони інфографіки.
  6. Easel. ly – онлайн-сервіс для створення інфографіки.
  7. Thinglink: створюємо інтерактивне зображення.
  8. Правила заповнення інфографіки (шпаргалка від Textum).
  9. Де брати якісні картинки для статей?
  10. Програми для редагування зображень.
  11. Title – правила заповнення.
  12. Тег alt для зображень.

Погодьтесь, голий текст без зображень, навіть супер змістовний і корисний, навряд чи приверне увагу відвідувачів до нашого сайту. Це як при виборі цукерок: погляд неодмінно зупиняється на яскравих і оригінальних обгортках, розгорнувши котрі, ми переходимо і до найсолодшого – внутрішнього вмісту.

Так і яскраві зображення в тексті ваблять відкрити, прочитати статтю, допомагають читачу не сумувати при вивченні об’ємного матеріалу. І це не вся користь картинок і інфографіки у статтях. Але давайте по черзі.

Інфографіка: що це і навіщо вона потрібна?

Часто використовую інфографіку в своїх статтях, але ніколи не замислювалась про проходження цього слова. Виявляється, походить воно від латинського informatio – роз’яснення.

Коротко, інфографіка означає графічний спосіб подачі інформації за допомогою блоків (різноманітних фігур★, картинок☯, стрілок➔, ліній ⬤та іншого).

Вона допомагає швидко і максимально чітко донести до читача необхідну інформацію. Наприклад, коротко і наглядно відобразити переваги компанії, виділити особливості продукту чи послуги що пропонуються.

Стаття в тему: Текст «Про компанію», що продає: рекламні моделі, структура і приклади

Щоб ви одразу зрозуміли, що інфографіку варто примінити в статтях, наведу приклад:

Стаття про магазин (багато тексту, немає інфографіки)

Стаття на головну від команди Textum

Результат, так би мовити, говорить сам за себе. Перший варіант, якщо продовжити наше кондитерське порівняння, то така цукерка ні зовнішнім виглядом, ні по вмісту не прийдеться до смаку відвідувачам сайту і пошуковим системам. Другий – виглядає «смачно», читається просто, хочеться стати клієнтом такого інтернет-магазину☺.

І так, робимо висновок навіщо потрібна інфографіка:

  1. Спрощує подачу інформації. Уявімо, що ваш сайт займається продажем запчастин для авто. У власників не завжди є час і бажання розбиратись в статтях, ускладнених специфічними термінами (типу нажимного або веденого диску), вони хочуть знайти на сайті і побачити, що тут є потрібний товар, одразу звернувши увагу на його комплектацію або переваги і зробити замовлення. Тут на допомогу прийде інфографіка, котра навіть найскладніший матеріал розкладе по поличкам.
  2. Візуальні дані. Доведено, що найкраще людина сприймає і запам’ятовує саме матеріал в картинках. Правильно розташовані дані, кольори інфографіки, що відповідають оформленню веб-сторінки, допоможуть потенційному замовнику надовго залишити в пам’яті ваш сайт і при необхідності повертатись знову і знову (а також рекомендувати друзям).
  3. Покращує читабельність статті. Припустимо, у вашої компанії багато переваг і ви волієте їх усі вписати у статтю, проте погодьтесь, що велика кількість і безлике панно з хвалебними одами компанії не вразить потенційного клієнта. Інша справа – короткі вижимки з цієї інформації, подані на тарілочці у вигляді гарної інфографіки.
  4. Оптимізувати сайт. Не секрет, що пошуковим системам Google і Яндекс подобаються корисні і відповідно оформлені статті. Вони скоріше виведуть у ТОП сайт з ілюстрованим і експертним матеріалом, ніж ресурс з безликими, мало інформативними статтями, котрі мало хто читає.

Сподіваюсь, переконала вас не нехтувати використанням інфографіки при написанні і розміщенні статей на сайті.

Види інфографіки

Блоги, інформаційні і комерційні сайти – всюди інфографіка в повазі і їй знайдеться місце. А все тому, що приклади і асоціації більше запам’ятовуються, ніж звичайний текст без прикрас.

Давайте коротко пройдемось по найбільш розповсюдженим видам інфографіки:

  1. Статична. Допомагає відображати цифри і факти. До цього виду інфографіки відносяться діаграми, графіки. Наприклад, як впливає споживання вітамінів на здоров’я людини.
  2. Відображає процес. Ланцюжок дій, послідовностей – все це відноситься до такої інфографіки. Наприклад, опис етапів становлення компанії.
  3. Інфографіка-інструкція. Тут все просто. Це коротке пояснення до роботи пристроїв або, наприклад, пояснення як встановити потрібний додаток на комп’ютер.
  4. Динамічна. Показує динаміку розвитку. Наприклад, якщо відобразити скільки інвестицій потребує проект на різних етапах виконання.
  5. Для презентацій. Найкраще продемонструвати усі якості нового продукту або послуги допомагає інфографіка-презентація, яка все більше витісняє прості ілюстрації або текст.

Відносно нове направленням – відео-інфографіка. Представляє собою ті ж самі блоки, графіки і написи тільки у відео форматі. Її можна доповнити голосовими поясненнями або просто пустити інфографіку і музичний ряд.

Який вид обрати для свого сайту? Обирайте самі, я ж пропоную переглянути методи, як можна створити інфографіку, без допомоги професійних дизайнерів.

4 простих способи, як створити інфографіку

Графічне зображення створюється просто і навіть, якщо ви не дизайнер, а як я копірайтер, це буде цілком по силам. Потрібно тільки обрати для себе, який спосіб найкраще виходить або використати всі пропозиції варіантів по черзі.

Створюємо інфографіку у Word

Пропоную покрокову інструкцію як це зробити, впевнена, що навіть у новачків усе вийде:

  1. Створюємо новий документ у Word.
  2. Знаходимо зверху сторінки вставки і обираємо фігури або SmartArt.

Розпочнемо з найпростішого варіанту – обираємо майже готову інфографіку у розділі SmartArt.

Заходимо сюди і переглядаємо зразки:

Клікаємо на варіант, що сподобався і вставляємо його у Ворд (наприклад №1).

Тепер все діло у вашій фантазії і креативі, а також не забуваємо про читабельність і користь тексту в блоках інфографіки.

Переходимо до розділу робота з малюнками SmartArt:

Що можна зробити з усіма або окремими складовими інфографіки:

Змінити форму блоків

Можна обрати інший макет із запропонованих або натиснути на окрему частину інфографіки, клацнувши правою кнопкою миші по ній, потім у меню, що з’явилось обрати Змінити фігуру. Тут є стрілки, блок-схеми, зірки, стрічки, виноски.

Змінити кольори
(заливку і контур)

Обрати зверху сторінки змінити кольори або, якщо потрібно саме колір сайту (як його визначити обговоримо в наступних розділах статті), перейти до розділу формат, вибрати заливку або контур фігури, перейти в інші кольори і задати необхідні значення червоного, зеленого, синього.

Змінити стиль SmartArt

Можна створити фігурки інфографіки з контуром або без, опуклі чи пласкі або навіть тривимірні. Тут важливо не перестаратись зі стилями, лаконічність завжди у тренді.

Обрати ефект для фігур

Можна додати до інфографіки тінь, відображення, світіння, рельєф, повернути її в різні сторони. Загалом, все що завгодно вашій душі або замовнику.

І, звичайно, робота з текстом всередині інфографіки. Можливо ті ж самі, що при звичайному написанні в Ворд: жирний, курсив, підкреслений, змінити колір, розмір, шрифт.

Трохи повернемось назад і згадаємо, що окрім об’єктів SmartArt у Word передбачена можливість вставити окрему фігуру і самостійно скомпонувати їх. Робиться це через вже знайому нам вставку – фігури.

Далі все просто: обираємо потрібні нам стрілки, блоки і інше, розташовуємо їх на листі і робимо з ними теж саме, що з об’єктами SmartArt.

Приклад, що може вийти:

На початкових етапах створення інфографіки у Word займе 15-20 хвилин, у подальшому вам буде достатньо 5-10 хвилин. У результаті – створення не тільки експертної статті, але й яскравого, наглядного матеріалу.

Як створити інфографіку онлайн?

При виборі наступних програм я керувалась 3 критеріями: безкоштовно, зручно і різноманітно. Що у мене вийшло, дізнаємось прямо зараз.

Canva – шаблони інфографіки

Сайт оптимально підійде тим, хто вже має певну ідею як має виглядати інформація в інфографіці і залишилось лише підібрати для неї форму. В Canva для цього передбачено 50 000 шаблонів. Для початку використання сайту необхідно зареєструватись або зайти через аккаунт в Фейсбук або Гугл.

Потім сайт запропонує обрати шаблон, виходячи з роду ваших занять.

Після цього ви зможете:

  • обрати необхідний варіант інфографіки;
  • 2 кліками мишки по тексту з шаблону змінити його на свій варіант;
  • змінити шрифт, колір напису, розмір (на панелі зверху);
  • замінити ілюстрації на власні картинки, іконки;
  • змінювати фон картинки і інше.

Плюси цієї програми для створення інфографіки:

  • російськомовне меню;
  • велика кількість різноманітних шаблонів;
  • простота використання;
  • можна завантажити зображення у хорошій якості на ПК.

Мінусів тут я не знайшла. Зручний і простий онлайн-сервіс для створення інфографіки. А ви вже користувались можливостями Canva? Напишіть в коментарях під статтею ваші враження про нього.

Ідемо далі.

Easel. ly – онлайн–сервіс для створення інфографіки

Нагадує попередній сервіс, проте з більш скромним асортиментом інфографіки. Скажемо так, ілюстрації менш креативні, багато стандартних варіантів.

Ось як це виглядає.

У Easel. ly також можливо створити інфографіку в онлайн режимі безкоштовно. Для цього знову ж таки необхідна реєстрація на сайті. Після чого можна переходити до вибору потрібного шаблону. Як варіант обрала цей:

Як бачите зверху, на спеціальній панелі інструментів, можна обрати картинки, змінювати текст, вставити свої ілюстрації, доповнювати їх із бази сервісу. В цілому Easel. ly достатньо простенький сайт, розібратись до снаги і новачку.

Мінуси:

  • не має російськомовної версії;
  • PDF формат і зображення у гарній якості завантажуються лише платно.

Сайт попереджає, що завантаження доступне у низькій якості. Я протестувала, завантажила зображення у Low Quality. Дуже непоганий результат вийшов. Форма jpg, розміри 638х889 пікселів. Цілком можна використовувати в роботі.

Ось результат

Друзі, як вам такий варіант сервісу? Спробуйте і напишіть мені у коментарях, цікаво дізнатись вашу думку.

Думаю, з простенькими сервісами розібрались. І ще як варіант можу запропонувати Pictochart, Инфограф. Там теж все просто і доступно. Тепер пропоную перейти до інфографіки поцікавіше – інтерактивної.

Thinglink: створюємо інтерактивне зображення

Сервіс допомагає трохи «оживити» картинку. Відвідувач сайту бачить кружок на зображенні, наводить на нього курсор і вуаля – спливає повідомлення (наприклад, можна описати особливості товару, деталі конструкції.) Цікаво? Мені теж уже не терпиться спробувати цей сервіс.

Починаємо. Заходимо на сайт Thinglink і ось що бачимо.

Для початку сервіс попросив зареєструватись. Використала для цього свою запасну адресу електронної пошти і проходжу далі.

Щоб розпочати роботу, тиснемо на кнопочку Create у верхньому кутку сторінки. Потім обираємо звідки ви хочете завантажити зображення: з ПК, інтернету, Фейсбуку або останнього фото іншого користувача програми (потрібне посилання на його сторінку). Я обрала перший варіант і додала зображення з ПК.

До графи Title (зверху сторінки) вписуємо назву картинки. Потім можна клікати по будь-якому місцю на зображенні і додати потрібний напис.

Щоб зберегти і додати наступне коло, натисніть на кнопку Save (синього кольору) внизу сторінки. Кількість інтерактивних точок не обмежено, колір можна обрати. Зберегти зображення можна, клікнувши на зелену клавішу з правої сторони Save Image.

Потім тиснемо на поділитись і обираємо 1 з 3-х варіантів публікації:

  1. Скопіювати код для вставки на свій сайт.
  2. Поділитись в обраній соціальній сітці.
  3. Скопіювати посилання на зображення.

Наведіть курсор на картинку і подивіться, що вийде)

 

Нюанс роботи в сервісі – частина функцій доступна платно (наприклад, додати посилання або відео). Безкоштовно можна додати текстові коментарі і ще – меню на англійській мові, проте усе настільки просто, що проблем виникнути не повинно. Спробуйте самі. Мені робота Thinglink дуже сподобалась, інтерактивні зображення я ще до цього не робила.

І наглядний приклад – зображення з сайту SokolGlass:

Після основних страв пора переходити до десерту і поділитись напрацюванням Textum у питаннях створення і оформлення інфографіки.

Правила заповнення інфографіки (шпаргалка від Textum)

Спочатку перерахуємо ті вимоги, яких ми дотримуємось, створюючи графіки і блоки для наших статей:

  • інфографіку потрібно створювати в кольорах сайту, для якого пишемо;
  • за можливістю в ілюстраціях використовуємо шрифт сайту;
  • не варто приміняти багато різноманітних фігур (кола, квадрати, ромби і т.п.);
  • не перевантажуйте інфографіку великою кількістю кольорів (2-3 віддтінків достатньо);
  • оптимальна кількість інфографіки для статей 122 шт (дивимось на об’єм статті і необхідність).

Всі ці вимоги допомагають нам створити графічні зображення, котрі ідеально підійдуть до стилю сайту, гармонічно вписуються в статтю, поліпшують її читабельність. Все це у сукупності дає додатковий трафік сайтам, дуже корисна штука для оптимізації вашого ресурсу.

Трохи відволічемося.

В попередніх розділах обіцяла вам розповісти, як ми визначаємо кольори сайтів, для яких пишемо. Все досить просто – використовуємо міні-програмку під назвою ColorPix. Вона дуже проста, в ній не потрібно довго розбиратись і на ПК займає мінімум місця.

Ось як вона виглядає:

Використовувати її досить просто:

  • запустити на ПК;
  • відкрити необхідний сайт;
  • навести курсор на колір і програма видасть результат;
  • записати кольори і використати їх в інфографіці.

Шрифт на сайтах також не проблема визначити. Для цих цілей нам стануть у нагоді корисні розширення, наприклад, WhatFont или Typ.io. Я використовую перший варіант. Розширення встановлюється в браузері. Якщо воно вам знадобиться, відкриваємо сайт, натискаємо на кнопку розширення зверху екрану, наводимо на потрібний нам напис і дізнаємося назву шрифту.

Про корисні інструменти для інфографіки я вам розповіла, давайте перейдемо на інший варіант оформлення статті – картинки. Де їх можна взяти, як зробити унікальними і ще багато чого додаткового дізнаєтесь із наступних розділів.

Де брати якісні зображення для статей?

З зображеннями діють все ті ж принципи, що і з інфографікою – без них стаття буде виглядати тьмяно і сумно. Ні підвищення відвідуваності сайту, ні додаткового трафіку це точно не принесе.

Давайте спочатку чесно дамо відповідь на питання: «Звідки берем зображення для статей?». Думаю, більшість дасть відповідь – з бази пошукових систем Гугл і Яндекс. Це найпростіший і доступний варіант, просто забиваємо запит в стрічку пошуку, тиснемо на картинку і обираємо необхідний варіант.

Але можна не зупинятись тільки на цьому способі і пошукати гарні зображення на безкоштовних фотостоках в інтернеті.

Пропоную кілька варіантів із власної добірки:

  • OpenPhoto. Ніяких реєстрацій не потрібно, просто заходимо і обираємо необхідну рубрику (або шукаємо по ключовим словам) і передивляємось зображення, на ПК завантажуємо безкоштовно.
  • Stockvault. Тут зберігаються дуже гарні картинки, якісні, можна знайти шаблони логотипів, фонів, текстур. Завантаження здійснюється через кнопку Free Download. Від себе рекомендую саме цей сайт, дуже велике розмаїття фото на будь-який смак.
  • Morguefile. Є пошук за словами або рубриками. Колекція зображень різноманітна, якість ілюстрацій дуже хороша.

Також можна скористатись послугами FreePhotoBank або Freemediagoo. На усіх сайтах є один нюанс – англомовне меню. Мене це не збентежило, якщо не знаєте мови, просто обирайте вручну, переглядаючи зображення або використайте онлайн-перекладач. Такі сервіси допоможуть підібрати гарні картинки, котрі в базі пошукових систем не зустрінеш. Як унікалізувати обрані зображення розглянемо далі.

Програми для редагування зображень

І так, половину справи виконано – необхідну картинку знайшли. Але просто так завантажити і вставити її в статтю, означає додати до свого тексту неунікальну частину.

Чому так важлива унікальність картинки і як її перевірити, ми вже писали: Чек–лист для перевірки тексту на «профпридатність»: унікальність, SEO, ілюстрації

Через це від теорії одразу до практики, як же унікалізувати зображення. Почну з програми для картинок, котру необхідно завантажити і встановити на ПК (використовую її вже півтора роки без нарікань). Вона абсолютно безкоштовна і називається FastStone Image. Всі прості дії виконуються на ура.

В FastStone Image можна:

  • змінювати шрифт, розмір, насиченість, контрастність зображень;
  • додати логотипи, рамки, написи;
  • обертати зображення, клонувати, коригувати і інше.

Рівень використання програми – легко. Зліва обираємо місце, де зберігається зображення, відкрийте його, зверху знаходиться панель інструментів. Меню на російській мові. Завантажте, встановлюйте і використовуйте цю безкоштовну програму для зображень.

Також у питанні редагування зображень дуже допомагають онлайн-сервіси. Давайте переглянемо один із них. Як на мене, дуже зручний, не потрібно реєструватись, є багато функцій. Мова іде про програму для різноманітних дій із зображеннями в онлайн-режимі BeFunky. У ній можна редагувати фото, створювати колажі, обирати шаблони і змінювати кольори, елементи в них. Одразу відмічу – деякі шаблони платні, але безкоштовних варіантів велика кількість.

Можна, наприклад, обрати створення колажів і скомпонувати кілька фото в одне унікальне зображення.

В якості прикладу стаття Textum на сайті інтернет-магазину «Майстер теплиць».

Ще одна гідна онлайн-програма (також безкоштовна) – Pixlr Editor. Тут можна редагувати вже створені зображення або створити новий малюнок.

Функціонал в Pixlr Editor найрізноманітніший і включає в себе можливості:

  • змінювати розмір і поворот зображення, відображати його по горизонталі, вертикалі;
  • накладати нові слої, дублювати і об’єднувати слої;
  • коригувати зображення (колір, яскравість, експозиція і т.п.);
  • застосовувати різноманітні фільтри і робити написи.

Освоївши всі або будь-яку з перелічених програм можна легко унікалізувати і відредагувати картинку. Може у вас є свої зручні сервіси для цього? Поділіться з нами, чекаю на коментарі під статтею.

Прописуємо атрибути alt і title

Фінальні акорди статті. Нам залишилось розглянути 2 важливих елемента в зображеннях – атрибути alt і title. Вони прописуються при розміщенні картинок на сайті.

Як вставити зображення в адмінку описувати не буду, так як це вже зроблено моєю колегою тут: Як розмістити і пришвидшити індексацію статті? 5 секретів успіху

Зупинимось детальніше на тому, що не робиться при розміщенні картинок на сайті – опис атрибутів alt і title. А даремно! Чому? Розберемось разом. Для початку переглянемо, як виглядають і де знаходяться атрибути alt і title:

На нашому сайті (працюємо на WordPress) це виглядає так:

Ось так виглядають поля параметрів, котрі ви побачите при завантаження ілюстрації на сайті. Давайте детальніше зупинимось на кожному із цих тегів.

Title: правила заповнення

Одразу відмічу, що перший атрибут далеко не обов’язкова деталь SEO–оптимізації. Він використовується, щоб дати підказку користувачам на рахунок вмісту зображення. Якщо навести курсор на зображення, то перед вами з’явиться вміст атрибуту title.

Хоч пошукові системи Google і Яндекс не надають йому особливого значення, опосередковано на просування сайту title впливає. Яким чином? Це додаткова зручність для відвідувачів веб-сторінки. Погодьтесь, набагато комфортніше отримувати підказки до зображень, ніж просто довго роздивлятись незрозумілі зображення (наприклад, якшо це деталі авто або технічного обладнання).

Щоб title працював, необхідно його правильно заповнити. Ось кілька корисних рекомендацій для цього:

  • атрибут повинен містити інформацію, відповідну ілюстрації;
  • не варто занадто розписувати його, 2-3 стрічки опису явно перебір для одного фото;
  • бажано вписати в нього ключове слово;
  • він не повинен дублювати основний title, заголовки.

Я думаю, якщо не пошукові системи, то відвідувачі сайту точно оцінять таку клопікту працю по оформленню сторінки і додаткові зручності для них при перегляді зображень. А популярність сторінки сайту серед користувачів – ваш додатковий трафік.

Тег alt для зображень

Тут вже можна поговорити про пошукове просування напряму, а не через відвідувачів. Боти охоче індексують alt і використовують його для визначення вмісту знайдених зображень. Це важливо для покращення релевантності веб-сторінки і для залучення додаткового трафіку з пошуку зображень.

Дуже часто контент-менеджери, власники сайтів забувають або нехтують цим джерелом трафіка. Як зазвичай виглядають підписи до зображення? Фото, зображення 1,2 і подібні малоінформативні підписи. Не забувайте, не прописуючи alt зображень, ви позбавляєте свій сайт додаткового рейтингу, який цілком здатний допомогти SEO–оптимізації і просувати сторінку вверх по пошуку.

Відмічу, що alt здебільшого непомітний для відвідувачів. Побачити його вони можуть тільки, якщо:

1. У браузері відключено відображення графічного контенту (рідко, але буває). Користувачі будуть бачити іконку фото і прописаний alt. Звідси і його назва alternative (альтернатива) – скорочено alt.

2. Ви переглядаєте результати пошуку по зображенню. В цьому випадку alt сховано в описі фото.

Як прописувати атрибут alt до зображень? Кілька простих правил допоможуть вам зробити це правильно:

  1. Опис alt повинен по змісту відповідати зображенню. Якщо фото і опис відрізняються, то кліків з пошуку можете не чекати.
  2. Довжина напису не повинна бути меншою 3-4 слів і більшою 250 символів з пробілами. Менше, ніж 3 словами важко описати зображенням, більше вказаних символів – пошукові системи не врахують зайві символи.
  3. Використовувати одне ключове слово в одному alt, інакше це зарахують як спам. Але в той самий час ключі в атрибуті потрібні для просування, їх можна вписати як є або в розбавленому вигляді (не забуваємо про читабельність і органічність).

Не варто додавати в alt зображень слова: ціна, купити, замовити, оформити і детальніше. Виключення – якщо вони напряму стосуються до зображення (наприклад, це прайс-лист). Також alt не потребують стрілок, окремих кнопок. Пошукові системи все одно їх не враховують.

Наприклад, я прописую alt в статтях так:

А що робити з описом одного товару, але в різних ракурсах? Оптимальний варіант – використовувати один опис для усіх фото або додати вставку для кожного типу «вид 1» або «вид 2». Якщо у вас велика кількість однотипних товарів (наприклад, джинсові спілниці), то також залишайте один опис. Пошукові системи будуть показувати різні фото сайту, враховуючи їх унікальність і якість.

І останній момент – alt і title заповнюється на тій мові, котру ви використовуєте на сайті (кирилицею краще не користуватись, щоб не ускладнювати написи).

Розкажіть у коментарях, чи використовуєте ви атрибути alt і title у своїх статтях для веб-сторінок? Якщо ви цього не робите до цих пір, спробуйте прописати теги до зображень і відпишіться нам про отримані результати. Чи підвищилась відвідуваність ресурсу? Чи просунувся сайт в пошуку?

Висновок

Отже, за сьогодні ми вияснили з вами, що якісні і унікальні зображення – необхідний елемент SEO–оптимізації сайту. Вони впливають на покращення читабельності статей, допомагають виставити у кращому світлі запропоновані товари або послуги.

Також не забувайте про alt і title зображень. Це відмінний помічник в отриманні додаткового трафіку, вони впливають на зручність перегляду зображень при відвідуванні вашого сайту користувачами і по душі роботам пошукових систем.

У вас є що додати? Хочете поділитись власними фішками при створенні інфографіки, редагуванні картинок? Чекаю на коментарі!

P.S. Команда Textum із задоволенням візьметься за відкриття цікавих для вас тем в наших наступних статтях блогу. Пишіть, про що ви б хотіли дізнатись детальніше.

Автор: Наталья Лагунова

Открыть
чат Задать вопрос