НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ФІШКИ І СЕКРЕТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
БОНУСИ: ЧЕК-ЛИСТИ, БРИФ, ТЗ
База знань, наш досвід і новини
Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook та Instagram,
щоб не пропустити новий матеріал

Чек-лист для перевірки тексту на «профпридатність»: унікальність, SEO, ілюстрації (частина I)

01.04.2019
Копірайтинг
Автор: Наталья Лагунова
1146
0

Привіт, друзі! У своїй роботі ми використовуємо чек-аркуші для перевірки тексту за певними вимірюваними параметрами, використовуючи спеціальні сервіси. Це завершальний етап у роботі копірайтера і редактора, що дозволяє визначити відповідність контенту технічним завданням і підтвердити його високу якість. Сьогодні ми поділимося своїми напрацюваннями і ви зможете скачати собі наш чек-аркуш.

Матеріал буде корисний копирайтерам, власникам сайтів і веб-майстрам, ви навчитеся відрізняти експертний контент від низькосортного. Але не забувайте, що сервіси допоможуть провести аналіз вимірюваних параметрів, а ось оцінити зміст і сенс може тільки людина.

При цьому навіть технічні параметри, такі як вода або тошнота тексту, безпосередньо впливають на читабельність і якість вашої статті. Переборщили з ключами? Виходить не текст, а суцільний набір слів. Щоб збільшити обсяг, вставили нецікаву і непотрібну інформацію? Відвідувачі сайту вам за це спасибі не скажуть, та й замовник теж.

Тому дуже важливо ретельно перевірити текст за чек-аркушем та розібратися:

  1. Які оптимальні вимоги до обсягу й унікальності статті?
  2. Що таке SEO-аналіз тексту і «з чим його їдять»?
  3. Оптимальні показники тошноти готового матеріалу.
  4. Як перевірити наявність переспаму за ключами та прибрати його?
  5. Розмитість публікації: з’ясовуємо, де вода.
  6. Виявляємо й усуваємо тавтологію в статті.
  7. Інспектуємо текст на помилки: Word, «Орфограммка».
  8. Які вимоги до відео в статтях?
  9. Як перевірити унікальність картинок?

У даній статті пропоную не лише теорію, а й приклади з власної практики, щоб ви змогли побачити. наскільки важливо написати якісний матеріал і підігнати його під потрібні параметри. Це допоможе тексту стати дійсно продаючим, працюючим на благо, а не на шкоду відвідуваності та позиціям сайту.

Цікаво дізнатися: Як розмістити а прискорити індексацію статті? 5 секретів успіху 

Які оптимальні вимоги до обсягу й унікальності статті? 

Отже, текст повністю написаний. Саме з чого я (думаю, й інші копірайтери теж) починаю його перевірку?

Обсяг статті

Перше, що слід з’ясувати – обсяг тексту. Звичайно ж, у першу чергу це обумовлено вимогами замовника. У ТЗ обов’язково вказано, який обсяг тексту в символах з проміжками або без них повинен бути в підсумку.

Навряд чи замовнику сподобається отримати менший обсяг, ніж було обумовлено. Але й значно перевищувати встановлені норми теж не варто: під час розміщення текст може просто не поміститься в призначене для нього місце на сайті. Тому можливі + або – до обсягу матеріалу краще з’ясувати одразу, на етапах підготовки ТЗ.

Друга причина: сьогодні в тренді експертні матеріали на 5 000-8 000 і більше ЗБП. Такі тексти ранжуються найкраще. Одна з умов – мінімальний вміст води. Якщо 10 000 символів переливати з пусте в порожнє, зловживати ключовими словами або просто поцупити чужий матеріал, то така стаття не тільки не принесе результату, а може й стати причиною попадання сайту під фільтр пошукових систем.

объем текста

 

  • Елементарний спосіб. Скористаємося можливостями Word. Потрібно виділити текст (без заголовка H1), потім унизу сторінки клікнути на сегмент, в якому зазначена кількість слів. Відкриється віконце статистики, де й будуть указані символи з проміжками і без них.
  • Онлайн-перевірка. У будь-якому сервісі для перевірки унікальності тексту передбачена можливість з’ясувати обсяг статті (наприклад, Istio, Miratext, Text.ru). Команда Textum користується для цього Адвего. Порядок дій: відкрити сайт, виділити статтю (також без головного заголовка), натиснути комбінацію Ctrl + C, і вставити текст (Ctrl + V) в поле «Семантичний аналіз тексту онлайн», клікнути на функції «Перевірити». Все: результат позначиться в статистиці.

проверка объема текста

Як бачите, складного нічого немає. Перевірка тексту за першим параметром – обсягом, пройшла успішно? Пора переходити до наступного.

Унікальність статті

Для початку трохи теорії. Що таке унікальність? Ось як її визначає відомий копірайтер, блогер, автор книг з контент-маркетингу і засновник власного агентства копірайтингу Денис Каплунов:

уникальность текста

Власне кажучи, унікальним матеріал буде вважатися, якщо він написаний особисто вами, з використанням тематичних слів та виразів. Це не означає, що не можна користуватися джерелами в Інтернеті. Природно, копірайтери в більшості випадків черпають інформацію звідти.

proverka-teksta-5-min

Головне табу тут – просто скопіювати статтю іншого автора і видати її за свою. Спеціальні онлайн-програми для перевірки тексту на унікальність одразу ж розпізнають підробку.

Детальніше ми про них уже писали: Як перевірити унікальність тексту: огляд кращих програм

Тому зупинимося на тому, чому важливо перевіряти даний параметр у статті:

  • пошуковики не розділяють дублюючі сторінки, а просто «склеюють» в одну і не звернуть увагу на ваш сайт;
  • пункт другий є безпосереднім наслідком першого: неунікальний контент ніколи не потрапить у топ-видачі й не допоможе оптимізації сайту, ранжування такого тексту дуже низьке;
  • це важливо для іміджу компанії, тому що клієнти навряд чи вважатимуть фірму солідною, якщо контент на сайті не власний, а запозичений у конкурентів.

Вимоги до унікальності досить високі.  Наприклад, у нашому корпоративному чек-аркуші прописано, що в статтях Textum цей показник має становити 95-100%.

Невелика порада для копірайтерів-початківців: Щоб вийти на потрібний відсоток унікальності, стежте, щоб у вашій статті не було поспіль 3-4 слів / словосполучень як у джерелі.

proverka-teksta-6-min

Приклад із власної практики:

Стаття для інтернет-магазину «ProfiBooks»  (уже розміщена на сайті).

proverka-teksta-7-min

Показники статті на унікальність.  

proverka-teksta-8-min

Позиції статті у видачі від Google.

proverka-teksta-9-min

У вас вийшла унікальність 100%? Радіти ще рано. Це тільки один із параметрів якісного тексту. Щоб стаття була дійсно продаючою, вона має відображати унікальні «фішки» конкретної компанії. Скористатися під копірку напрацюваннями конкурентів не вийде.

Про унікальність дізналися, переходимо до наступних етапів перевірки за чек-аркушем.

Що таке SEO-аналіз тексту і «з чим його їдять»?

За традицією, починаємо з визначення поняття СЕО-аналізу тексту:

proverka-teksta-01-min

 

Попросту кажучи, цей аналіз  своєрідний вимірювач якості написаного матеріалу з точки зору SEO. Він допомагає зрозуміти, чи не перенасичена стаття ключами, визначити тошноту і водність тексту. Окремі показники SEO-аналізу давайте розберемо більш детально.

Оптимальні значення тошноти тексту

Для початку з’ясуємо, що являє собою таке поняття, як «тошнота»:

proverka-teksta-11-min

Що це таке тошнотність тексту? Скажемо своїми словами: якщо у вашому тексті занадто часто зустрічаються однакові слова або словосполучення, наприклад, зловживаєте лексемами «купити», «замовити», назвою товару, то це призводить до аномально високої тошноти. Це як занадто солодка цукерка. Так, у ній усього багато і це начебто добре, але на смак – нудотно. Так і з текстом, в прямому сенсі від нього нудити не буде, але і користі він не принесе.

Тошнота тексту впливає на його натуральність і читабельність, а значить, – на відвідуваність сайту з таким контентом і на те, чи буде він переконливий для цільової аудиторії. Відповідно, пошуковики помічають підвищену активність відвідувачів і починають просувати сторінку вище у пошуку. Високі показники тошноти ні Яндексу, ні Гуглу не до душі.

proverka-teksta-12-min

З поняттям і призначенням тошнотності, думаю, розібралися. Тепер з’ясуємо її різновиди:

  • Академічна. Тут враховуються повтори найбільш частотих і значущих слів або словосполучень.
  • Класична. Її показники зростають, коли в тексті зустрічається повтор одного і того ж слова, враховуються навіть службові частини мови: і, в, на та інші.

Яких показників треба домогтися в ідеалі? Для класичної тошноти припустиме значення буде залежати від обсягу матеріалу, тобто для великої статті на 10-15 тисяч знаків без проміжків показник 5 — нормально, а для тисячі знаків – дуже багато. У цілому, SEO-фахівці дотримуються думки, що оптимальне значення класичної тошноти має становити 3-5%.

Академічна тошнота в якісному SEO-матеріалі повинна бути в межах 6-8%. Тут головне не перестаратися і не сильно занижувати значення, тому що пошуковики можуть просто не помітити вашу статтю. Крім того, текст може важко читатися, а зміст – бути незрозумілий звичайній людині.

Тошнота текста

Перевірку тошнотності тексту можна провести онлайн. Для цього використовуємо один з варіантів: 

Advego — визначає класичну та академічну тошноту статті.

Проверка тошноты текста по Адвего

Istio — показує середнє значення між двома видами тошноти.

Тошнота текста

Miratext — також не виділяє види тошноти, даючи єдиний показник. 

Проверка тошноты текста

Особисто я й інші члени команди Textum користуємося Адвего. Дуже зручно, коли потрібен показник, розділений на види. Використання всіх сервісів ідентичне: виділити і скопіювати текст, зайти на потрібний сайт і вставити статтю для перевірки у відповідне віконце.

Як знизити занадто високі показники тошноти? Відповідь очевидна: прибрати часто повторювані слова (можна замінити синонімами), прийменники, ключі об’єднати між собою, зменшивши таким чином кількість ідентичних запитів.

Переспам і частотність слів у контексті 

Заспамленість тексту – це, простими словами, підбір ключовиків. Якщо ви занадто старанно вставили до статті всі наявні в ТЗ запити, то отримаєте не SEO-текст, а спам. Пошуковики цього не прощають, і за великої кількості такого контенту, сайт може потрапити під санкції (наприклад, видалення з результатів пошуку). Другий варіант розвитку подій – сайт «засунуть» на найнижчі позиції в пошуку. А також текст буде просто нецікавий відвідувачам, він не буде продавати товари або послуги компанії.

Тому під час SEO-аналізу тексту дуже важливо звертати увагу на частоту (щільність) вживання ключів, яка безпосередньо впливає на заспамленість статті. Оптимальні показники тут – 1,5-3%. При цьому важливо, щоб головний (високочастотний) ключ знаходився на першому місці.

Як збирати ключі, можна дізнатися тут: Яндекс. Вордстат (WordStat): як збирати  ключові запити? 

Якщо значення менше, то Гугл, Яндекс та інші системи можуть просто не помітити цю публікацію, тому що кількість запитів для просування буде мізерно мало. Якщо більше – текст буде визначено як спам.

Перевірку заспамленості тексту можна провести онлайн, за допомогою сервісів:

Advego

Заспамленность текста по Адвего

Istio

Заспамленность текста Istio

Текст.ру — заспамленість за цим сервісом має інші значення. Тут оптимальні показники — 30-60%.

Заспамленность текста по Текст.ру

Припустимо, перевірку за цим показником ви зробили, але він виявився завищений. Виникає питання: «Як прибрати заспамленість тексту?».

Наведу невеликий приклад. Серед недавніх моїх робіт – стаття для сайту «Юліанта-РЕМОНТ» (інтернет-магазин, що займається продажем та установкою дверей). За ТЗ, необхідно було вписати в текст 22 ключі, у кожному з яких було слово «двері». Звичайно ж, якщо вписати всі, то головний ключ буде на першому місці. Але якою ціною?

proverka-teksta-min

Ситуацію треба було виправляти. 

Щоб прибрати заспамленість і привести показники тексту в норму, я:

  • об’єднала схожі запити в один (наприклад, двері новий стиль і міжкімнатні двері новий стиль);
  • замінила деякі слова синонімами (наприклад, двері на конструкції або вироби).

Результат вийшов таким: 

proverka-teksta-21-min

Як бачите, значення прийшли в норму, при цьому головний ключ залишився на своєму місці. Раджу ще в процесі написання тексту стежити за кількістю однотипних ключів і словосполучень. Якщо кількість одного слова перевищила 10-15 (для статей від 3000 ЗБП), то заспамленість одразу проявиться.

Частота слов в тексте

Вода і стоп-слова в тексті

Водність тексту – це відсоток вмісту незначущих слів / виразів, які не несуть корисної інформації. У занадто великій кількості води сам зміст статті може легко потонути, суть розчиниться. Для СЕО-контенту це неприпустимо. Ні роботам-пошуковим системам, ні відвідувачам сайту такі статті не до смаку.

Кількість води в тексті залежить від того, скільки в ньому стоп-слів. До них належать займенники (я, ми, ви …), сполучники (і, в, або …), вигуки (Ой! Ух ти!), прийменники, скорочення, звернення. Звичайно ж, улюблені багатьма вступні слова: як правило, напевно, може бути.

Показник водності впливає на:

  1. Ранжування пошуковими системами. Щоб Яндекс і Google прихильно прийняли статтю, не варто перевищувати показник води в 60-65%.
  2. Якість статті. Тут є зворотний бік медалі: якщо прибрати всю водність, то матеріал вийде сухим і складним для сприйняття читачем.

Приклад, де в тексті суцільна вода:

proverka-teksta-23-min

Приклад статті, в якій лише сухі факти:

proverka-teksta-24-min

Обидві статті для SEO не підходять, але ілюструють, що зловживати водою або «не долити її» –однаково шкідливо для тексту. 

Перевірити водність тексту можна за допомогою онлайн-сервісів:

Адвего

proverka-teksta-25-min

Текст.ру — тут показники водності відрізняються від пропонованих Advego, і мають перебувати у межах 10-15%.

proverka-teksta-26-min

Istio

proverka-teksta-27-min

Miratext

proverka-teksta-28-min

Воду в тексті допомагає виявити ще один сервіс – Главред. Детальніше про параметри перевірки в ньому ми вже писали:

Читайте: 5 кращих сервісів для роботи копірайтера з текстом 

Якщо після перевірки показники залишаються вище зазначених норм, то пора дізнатися, як зменшити водність тексту:

  • прибираємо з тексту все слова без смислового навантаження (наприклад, як правило, на сьогоднішній день);
  • довгі речення – теж геть із тексту, замінюємо інформацію на коротку і лаконічну у вигляді списків;
  • замість 1000 слів використовуємо інфографіку (як вона виглядає в статтях Textum, дивіться нижче).

proverka-teksta-29-min

Такі нехитрі способи допомагають структурувати текст і під час перевірки на водність одразу ж влучити у ціль. 

proverka-teksta-30-min

З водою у тексті розібралися. Тепер переходимо до наступного пункту перевірки за чек-аркушем. 

Виявляємо й усуваємо тавтологію в статті

На що ще слід звернути увагу під час перевірки? Є один нюанс, який часто не береться до уваги – тавтологія. Що ж це за звір такий? Тавтологією прийнято називати необґрунтоване застосування однокореневих слів в одному або сусідніх реченнях. Наприклад: проливний дощ, особисто я, щира правда. Речення з такими словосполученнями складно читаються, а значить в якісному продаючому тексті їх не має бути.

Тавтологія допускається лише в одному випадку: коли до слова неможливо підібрати синонім або якщо замінник буде спотворювати, неточно передавати потрібний смисл. В усьому іншому варто позбавлятися в тексті від таких словосполучень. Допоможе в цьому простий онлайн-сервіс Quittance.ru (Свіжий погляд).

Розберемо особливості роботи з ним:

1.Заходимо на сайт і в потрібне поле вставляємо текст. 

proverka-teksta-1.1-min

2. Натискаємо на кнопку «Обробити».

proverka-teksta-2.1-min

3. Внизу з’явиться результат обробки. 

proverka-teksta-3.1-min

4. Гортаємо текст і бачимо, що підозрілі слова виділяються кольором: від блідо-жовтого до помаранчевого. Відтінок залежить від ступеня небажаність сусідства цих слів: чим він яскравіший – тим критичніша ситуація. 

proverka-teksta-4.1-min

Якщо навести курсор на виділене слово, то з’явиться підказка: цифра та вказівка слова, з яким сервіс вважає неприпустимим сусідство. 

proverka-teksta-5.1-min

Таємниче число – це так званий показник badness. Він характеризує, наскільки небажано вживати слова поруч в одному реченні або сусідніх. Значення можуть бути від 400 до 1000.

Рекомендую прислухатися до нього і, якщо слова в тексті стали яскраво-помаранчевими, а показник досягає 1000, – краще замінити синонімом одне зі слів або перефразувати речення, щоб його зовсім позбутися. При цьому важливо не забувати про смисл! Прибирати або замінювати слова на догоду програмі, але на шкоду читабельності не варто.

Інспектуємо текст на помилки

Початкова і найпростіша перевірка статті на помилки – це самостійне вичитування. Але втома після написання тексту, неуважність і необ’єктивність до своєї роботи можуть спричинити, дисонанс між чудовим змістом матеріалу та кульгавим правописом.

Допомогу в перевірці тексту на помилки можна попросити, у першу чергу, у Word. Як це зробити? Можна виконати перевірку після написання одразу у всьому файлі. Для цього запускається програма перевірки. Найшвидший спосіб – натисни на кнопку F7. Одразу ж з’явиться віконце з правильним написанням:

proverka-teksta-6.1

Крім того, у процесі написання Word виділяє можливі помилки в орфографії (червона лінія) і граматиці (синя лінія).

Щоб запустити автоматичну перевірку, використовуємо два способи.

№1

proverka-teksta-7.1-min

№2

proverka-teksta-8.1-min

Крім Word, існує онлайн-сервіс для перевірки на помилки і друкарські помилки в статті – «Орфограммка». Вона допомагає не тільки виявити помилки, але і пропонує варіанти виправлення.

Давайте протестуємо цей сервіс:

1.Заходимо на сайт «Орфограммка» і натискаємо на «Перевірити текст».

proverka-teksta-9.1-min

Увага! Для роботи в «Орфограммці» потрібна реєстрація – вхід на сайт за допомогою:

proverka-teksta-10.1-min

Я обрала Яндекс, на якому у мене є запасна електронка. Що раджу зробити і вам: завести ще одну пошту для таких ось реєстрацій по роботі.

Після цього сервіс пропустив мене до подальшої перевірки.

2. Вставляємо текст у поле і натискаємо «Перевірити».

proverka-teksta-11.1-minproverka-teksta-11.1-min

З’явиться таке вікно:

proverka-teksta-12.1-min

3. Ще пара секунд – і роботу над текстом завершено. Ось так виглядає результат.

proverka-teksta-13.1-min

Праворуч від тексту розташовано поради від сервісу – він пояснює, яке слово його не влаштовує, чому і що з цим робити.

proverka-teksta-14.1-min

Далі все на ваш розсуд. Якщо в тексті дійсно помилка, а не, наприклад, назва книги, то варто її виправити і ще раз перевірити текст.

У безкоштовному режимі «Орфограммка» надає можливість перевіряти не більше 6 000 знаків з пробілами за день. У цілому, вона зручна і проста. Єдиний мінус – обмеження символів.

На цьому перевірку текстової частини статті можна вважати закінченою. Пора переходити до тонкощів оформлення матеріалу.

Візуальний контент: вимоги та унікальність

Итак, большая часть пути по проверке статьи по чек-листу пройдена. Осталась не менее важная часть — добавить в текст картинки и видео материалы. Можно вставить в статью и то, и другое или ограничиться только фото иллюстрациями, но однозначно визуализация в текстах важна и нужна.

Приклади, як краще написати, оформити й подати інформацію для різних рубрик сайту, можна знайти тут: 8 видів текстів для сайту: пишемо правильно

proverka-teksta-31-min

Відпочили перед останнім ривком? Починаємо розбір візуального контенту.

Відео у статтях

Буде корисно в:

  • картках товарів для сайтів з товарами/послугами (наприклад, при написання статей для інтернет-магазину «Plantel» ми використовуємо в статтях відео-огляди з розпакуванням, характеристиками мобільних девайсів);
  • статтях для блогу, щоб додатково розкрити нюанси теми (наприклад, тут: Slovoeb («Словоеб»): ази й інструкція із застосування я використовую посилання на відео, щоб читачі могли не тільки прочитати, але й на практиці побачити як працює «Словоеб»).

proverka-teksta-32-min

Основні вимоги до відео для статей:

  • Джерела. Найкраще брати з офіційного сайту виробника товарів, так ви уникнете розміщення недостовірної інформації про продукт.
  • Реклама. Якщо берете відео зі сторонніх ресурсів, наприклад, Ютуб, то стежте, щоб у ролику не було реклами інших інтернет-магазинів (по суті, конкурентів).
  • Тривалість. Краще вибирати фільм не більше 10 хвилин, інакше клієнту сайту може просто набриднути або він взагалі не захоче переглядати довгий огляд.
  • Звук. Оптимальне поєднання: звук + підписи, так можна охопити одразу 2 категорії клієнтів: тих, хто вважає за краще слухати і тих, хто любить, щоб усе було підписано.
  • Формат. Ідеально, щоб відео можна було переглядати не тільки на ПК, але на мобільному пристрої. Відповідні формати для цього: 3GP, AMR-NB, AVI, MOV, MP4.

Якщо за цими параметрами відео заслужило плюси, то можна вважати, що воно пройшло перевірку, і його можна сміливо вміщувати у статтю.

Унікальність картинок у тексті

Унікальність картинки, як і тексту, безпосередньо впливає на підвищення позицій сайту. Якісні, яскраві фото відмінно візуалізують статтю, затримують погляд відвідувачів на ній, отже, збільшують відвідуваність сторінки і сприяють її просуванню.

Як уникалізувати зображення з Інтернету:

  • змінити розмір фото;
  • змінити насиченість, відтінки, додати контрастність;
  • створити колаж із декількох фото;
  • додати на картинку логотип, напис, рамочку;
  • дзеркально відобразити або повернути зображення на кілька градусів.

Усі ці дії виконуються в будь-якому фотошопі, онлайн-редакторах. З простеньких програм можу порекомендувати FastStone Image, в Інтернеті можна користуватися сервісом BeFunky.

Після того як картинку змінили, слід перевірити її унікальність. У режимі онлайн це можна зробити за допомогою:

Гугл (перевіряє як по картинці з ПК, так і за посиланням). Як перевірити картинку на унікальність в Google?

Відкриваємо Гугл, знаходимо у верхній частині сторінки напис «Картинки», натискаємо на нього.

proverka-teksta-33-min

Вибираємо «Пошук по картинці». 

proverka-teksta-34-min

Вибираємо «Указати посилання» або «Завантажити файл» (покажу на прикладі другого варіанта).

proverka-teksta-35-min

Вибираємо файл на комп’ютері.

proverka-teksta-36-min

Дивимося видачу.

proverka-teksta-37-min

Усе, перевірку в Гугл закінчено.

Як перевірити картинку на унікальність в Яндекс? За аналогічною схемою.

Заходимо в Yandex та вибираємо функцію «Картинки».

proverka-teksta-38-min

Клікаємо на значку із зображенням фотоапарату.

proverka-teksta-39-min

Вибираємо файл або вводимо посилання на картинку.

proverka-min

Дивимося результат. 

proverka-teksta-41-min

Альтернативний спосіб визначити унікальність картинок онлайн – використовувати сервіс TinEye. Він видасть інформацію стосовно того, скільки разів використовувалося фото і на яких ресурсах. 

Користуватися ним теж дуже просто:

  • Заходимо сюди: www.tineye.com.
  • Клікаємо на значку.

proverka-teksta-42-min

  • Вибираємо потрібну картинку.
  • Чекаємо пару секунд.
  • Дивимося результат.

proverka-teksta-43-min

На цьому перевірку унікальності зображень закінчено. Як бачите, за даною картинкою 0 збігів, а це значить, що фото може претендувати на звання не розтиражованого. Такий знімок – додатковий трафік для сайту. Тому не забувайте приділяти увагу перевірці не тільки тексту, але і картинок.

Автоматизована перевірка статті за допомогою зазначених сервісів, звичайно ж, допомагає в роботі. Але не варто забувати про важливе – самостійну оцінку вашого матеріалу на зручність читання і візуальну привабливість. Як це найкраще зробити? Це буде описано в частині II. Слідкуйте за анонсами виходу статей Textum у наших групах на Фейсбук і Інстаграм.

Висновки

Перевірка тексту і картинок підійшла до кінця, чек-аркуш для ідеальної перевірки статті за вимірюваними параметрами готовий, повторимо пройдене:

  1. Обсяг – залежить від призначення статті (категорія / розділ / блог).
  2. Унікальність – в ідеалі – від 95 до 100%.
  3. Тошнота – класична – 3-5%, академічна – 6-8%.
  4. Щільність ключів – у межах від 1,5 до 3%.
  5. Вода – за Адвего – у межах 60-65%.
  6. Тавтологія – перевіряємо за допомогою Quittance.ru (Свіжий погляд).
  7. Помилки – перевіряємо в Word або «Орфограммка».
  8. Зображення + відео – використовуємо в статтях, картинки перевіряємо на унікальність.

Сподіваюся, що ця стаття допомогла зрозуміти важливість і потрібність дотримання всіх показників унікальності тексту, зображень та SEO-аналізу. Перевірка статті і картинок не займає багато часу (5-10 хвилин), зате приносить відчутні результати: допомагає оптимізувати сайти і зробити їх цікавими для цільової аудиторії, покращуючи, тим самим, імідж компанії.

Автоматична перевірка тексту – це тільки перший етап на шляху до якісного контенту. Після цього слід ретельно редагувати і вичитувати статті. Про це мова буде йти у наступній статті в блозі Textum.

У вас є питання або коментарі? Пишіть, буду рада відповісти кожному.

Автор: Наталья Лагунова

Открыть
чат Задать вопрос