НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ФІШКИ І СЕКРЕТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
БОНУСИ: ЧЕК-ЛИСТИ, БРИФ, ТЗ
База знань, наш досвід і новини
Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook та Instagram,
щоб не пропустити новий матеріал

Шапка в Instagram – «зовнішній вигляд» акаунта. Рішення для правильного та красивого оформлення

22.03.2019
SMM у Instagram
Автор: Иван Пацюк
59959
0

Стаття оновлена в січні 2020 року.

Всім привіт! На зв’язку Іван Пацюк та агентство інтернет-маркетингу «Textum». Якщо ви вже зареєструвалися в Instagram або тільки хочете почати використовувати одну із соціальних мереж, яка розвивається шаленими темпами, то ця стаття для вас.

Корисна інформація з перших вуст: Розкрутка Інстаграм з нуля: секрети просування від Владислава Ясько

Всього кілька років тому Інстаграм був створений для обміну фотографіями і відеозаписами. Але тепер це найяскравіший і результативний майданчик для залучення аудиторії. Уявити сьогодні розвиток будь-якого бренду без роботи в даній соцмережі вже неможливо. Красиво оформлена сторінка акаунта (шапка в Instagram) – це не просто спосіб бути «почутим», а й чудова можливість заробити. Як відомо, перше враження про людину створює його зовнішній вигляд, точніше – одяг. У нашому випадку народна мудрість застосовна і до Instagram. Від того, наскільки «розумно» буде оформлена сторінка, в значній мірі залежить, чи стануть відвідувачі вашими підписниками або клієнтами.

Як грамотно оформити сторінку, щоб завоювати популярність і отримати успішний продаж? Дочитайте цей текст до кінця – і ви дізнаєтеся:

1. Як правильно заповнити шапку в Інстаграм?

2. Як правильно оформляти фотографії в стрічці профілю?

3. Оформлення публікацій в сервісі Canva

4. Розміщення постів через сервіс Паразайт

5. Висновки

Працюючи над матеріалом, я з подивом виявив, що мені знадобилось близько години, щоб відшукати серед своїх підписників ті акаунти, які відповідають хоча б декільком правилам оформлення профілю в Інстаграм. Це дійсно сумно. Але тим важливіше знати, як слід робити правильно.

Що там гріха таїти: моя сторінка також відповідала далеко не всім описаним нижче параметрам. Якщо після прочитання цієї статті ви виявите, що ваш профіль заповнений неправильно, це аж ніяк не привід посипати голову попелом. Просто відредагуйте його, враховуючи рекомендації.

Перший крок. Як правильно заповнити шапку в Інстаграм?

Підбираємо оригінальний нікнейм

Відповідь на питання: як правильно заповнити профіль в Інстаграм починається з підбору ніка або імені користувача, необхідного для входу в акаунт. Нік відображається у верхній частині сторінки – на самому видному місці. Якщо це ім’я буде підібрано неправильно – знайти вас буде складно. Пам’ятайте, що зазвичай користувачеві вистачає терпіння ввести новий нік в пошуку до трьох разів. Якщо ж нічого не знаходиться – він переключиться на інший. І це нормально, тому не ускладнюйте собі і іншим життя.

Тепер докладніше. Нік прописується англійською мовою або слова українською чи російською пишуться літерами латинського алфавіту. Через це краще відмовитися від використання букв, які важко передати англійською (ц, ч, й, ї, ш, щ, ю, ж).

На жаль, більшість зручних однослівних ніків уже зайняті, тому допускається поділ імені та прізвища крапкою, дефісом або нижнім підкресленням. Цифрам в нікові не місце, якщо тільки вони не є частиною назви вашого бренду.

Яким повинен бути ваш нікнейм? Чек-лист для вибору і перевірки:

  • Короткий. Щоб легко запам’ятовувався навіть без використання посилання.
  • Бажано вміститися в одне, максимум два слова. Ім’я довше трьох слів сприймається складно, та й при введенні такого ніку в пошук можна наробити помилок.
  • Зрозумілий. Щоб викликав асоціації і без пояснень, а також був зрозумілий тим, хто не володіє англійською досконало.
  • Логічний. Відповідав вашому профілю, «Біографії» і фотогалереї.

Нижче наведені приклади поганого і хорошого нікнейму для особистих акаунтів:

Неправильний варіант

Неправильний варіант нікнейму в Інстаграм

Правильний варіант

Правильний варіант нікнейму в Інстаграм

Якщо ви використовуєте Instagram для просування магазину або корпоративного бренду, як нікнейм можна використовувати назву компанії. Але постарайтеся не застосовувати слова з явним комерційним змістом, наприклад, «shop», «sale», «sell», «magazin», «prodazha», «showroom», «salon» і т.п. Ніхто не хоче, щоб їм відразу щось продавали.

Ось приклади поганого і хорошого ніку для компаній:

Неправильний варіант

Неправильний варіант нікнейму в Інстаграм для бізнес-аккаунта

Правильний варіант

Правильний варіант нікнейму в Інстаграм для бізнес-аккаунта

Пам’ятайте: не варто підбирати нік, який може повторювати назви відомих брендів. Наприклад, ви займаєтеся продажем спортивного взуття Nike. Ось так виглядає цей акаунт: nike_tn_store. Але при введенні в пошуковому рядку першого слова з’являється офіційна сторінка nike, а якщо додати нижній дефіс – лише хештег #nike_. Незважаючи на те, що обліковий запис має більше 15 тис. підписників, новим користувачам його вже точно не знайти.

Постарайтеся прописати нік таким чином, щоб було присутнє просте, зрозуміле, але головне ключове слово, наприклад:

  • flowersbiz;
  • textum_vlog;
  • detskie_pledu_handmade;
  • red.photo.studio.

Як видно за даними акаунтів, пояснень того, чим займаються їхні власники, не потрібно. Лаконічність має бути присутня обов’язково. Але з правил є винятки. Ось приклад продовгуватого акаунта, який важко запам’ятати. На подив, він налічує понад 100 тис. підписників:

Нікнейм в Інстаграм

Але така назва – це завжди ризик. Якщо все-таки без довжелезного і нікому не зрозумілого нику не обійтися – постарайтеся спочатку набрати хоча б до 5 тис. підписників з скороченим варіантом. Якщо справа піде і користувачі будуть активно відвідувати вашу сторінку – вже тоді вирішуйте, чи варто міняти назву.

Вибираємо фото на аватар

Як заповнити шапку профілю в Інстаграм не тільки правильно, але і щоб вона стала красивою? У цьому допоможе якісний аватар – так називають фото користувача, що відображається в лівому верхньому кутку його сторінки. Також аватар буде видно в сторіс, загальній стрічці, якщо ви залишаєте коментарі або лайкаєте якоюсь публікацію.

Читайте: Відмітки в Stories в Instagram – новий спосіб підвищення продажів

Інтерфейсом Instagram передбачена кругла форма фотографії профілю. Діаметр аватара становить всього лише 110 пікселів. Це дуже маленьке зображення, тому на ньому не повинно бути нічого зайвого.

Який аватар вставити для Інстаграм? Чек-лист на вибір:

  • яскравий і контрастний, без використання відтінків основного кольору;
  • виділення обличчя: ідеально, якщо буде анфас, щоб чітко було видно риси;
  • без дрібних елементів (таких як шрифт, логотип і т. п.);
  • фото не з стоку, фальш підписники виявлять відразу.

Якщо сторінка належить компанії, рекомендують використовувати в якості фото профілю його логотип. Але більшість власників бізнесу практикує і активно впроваджує в життя портрет замість логотипу (своє фото анфас). Для деяких відвідувачів зображення-логотип – це як комерційна назва рекламованого товару, що може знизити інтерес до вашого профілю. Якщо, звичайно ж, це не бренд-мільярдник (Apple, Adidas, Coca-Cola).

Зараз трендовими кольорами для оформлення аватарки є пастельні тони. Але якщо ви все ж оформляєте логотип в цій колірній палітрі – підбирайте для нього видимий шрифт.

Приклади поганого і хорошого аватара на корпоративних сторінках:

Неправильний варіант

Неправильний варіант аватара в Instagram для бізнес-аккаунта

Правильний варіант

Правильний варіант аватара в Instagram для бізнес-аккаунта

Не слід встановлювати аватар з зображенням тварин, а також видів природи, якщо звичайно ви не просуваєте акаунт зоопарку або магазину квітів.

На особистих сторінках:

Неправильний варіант

Неправильний варіант аватара в Instagram

Правильний варіант

Правильний варіант аватара в Instagram

Заповнюємо особисту інформацію в Instagram

Стандартів як правильно оформити інформацію про себе в Інстаграм не існує. Головний принцип – гостю вашої сторінки відразу повинно бути зрозуміло, куди він потрапив і з ким має справу. Друге враження про людину формується при знайомстві з його внутрішніми якостями, наприклад, характером і інтелектом. Саме в описі профілю і стане в нагоді ця частина премудрості. Найперше – потрібно визначитися з «мовою» викладу. Вона повинна бути близькою вашій цільовій аудиторії, але краще обійтися без сленгу і некоректних виразів.

Детальніше: Як знайти свою аудиторію в Інстаграм?

Отже, спочатку вкажіть своє ім’я та прізвище (для корпоративної сторінки – назва компанії), а також рід діяльності. Наступним кроком буде заповнення поля «Website» і «Біо» (біографія/опис). По останньому полю, у вашому розпорядженні всього 150 символів, включаючи пробіли і розділові знаки, щоб переконати потенційного підписника, що ви заслуговуєте його уваги.

Чек-лист щодо заповнення особистої інформації про себе:

  • розкажіть, хто ви (стислість – сестра таланту: фотограф, travel boy і т. п.);
  • чим займаєтеся (пишіть по суті: не «Реалізую мрії дітей», а «Дизайнер дитячих кімнат»;
  • чим корисні («Експерт в системному розвитку особистості і бізнесу», «Навчаю, як стати лідером у своїй ніші»);
  • дайте інформацію про ваші товари;
  • вкажіть як з вами зв’язатися (реальні способи зв’язку, а не для галочки), також можна внести інформацію про графік роботи.

Для акаунтів компаній дуже важливо зацікавити користувача корисною інформацією, знижками, розпродажами і акційними пропозиціями. Про це можна вказати і в шапці профілю з посиланням на актуальну сторінку Інстаграм.

Переходьте за посиланням, щоб дізнатися: Як створити бізнес-акаунт в Інстаграм і з його допомогою заробляти більше?

Гість повинен побачити ключові вигоди, які він отримає, підписавшись на ваш акаунт. Якщо він не зрозуміє, чим ви йому корисні – він не підпишеться, а значить ви втратите потенційного клієнта.

Інший принцип оформлення «біо» – пропозиції повинні бути короткими і помітними. У цьому допоможе використання смайлів або емоджі. Ними можна починати і закінчувати кожен новий рядок, тим самим відділяючи фрази один від одного. Таким чином ви зможете надати тексту своєрідну емоційність і стиль.

Instagram дозволяє вказати в описі профілю адресу сайту. Це ваш єдиний шанс залишити контактні дані підписнику. Зверніть увагу, що активним посилання буде лише в тому випадку, якщо вказано в полі «Сайт». У «біо» посилання не підсвічуються і не працюють, як і хештеги, тому не засмічуйте ними даний блок.

Але в описі профілю є можливість залишати посилання на інші акаунти або ваш фірмовий хештег. Так ви зможете додатково розповісти про себе або про те, хто або що вам до душі. Це також чудова можливість прорекламувати свій магазин або бренд. Так, до речі, робить більшість блогерів.

Коротка «Біографія» профілю в Instagram

Подивіться погані і хороші приклади оформлення поля «біо» в особистих профілях:

Неправильний варіант

Поганий варіант оформлення «Біографії» профілю в Instagram

Правильний варіант

Правильний варіант оформлення «Біографії» профілю в Instagram

На сторінці компанії:

Неправильний варіант

Неправильний варіант оформлення «Біографії» профілю в Instagram

Правильний варіант

Правильний варіант оформлення «Біографії» профілю в Instagram

у деяких цікавих шапках профілю ви можете побачити нестандартний шрифт в описі Instagram. Це ще один варіант привернути увагу користувача. Але більшість блогерів і компаній все ж користуються звичайним шрифтом Інстаграма, не заморочуючись через дрібниці.

Якщо раптом вам здасться, що для опису 150 символів замало – можете скористатися і додатковим текстом (тільки для бізнес-сторінок). Для цього в шапці натискаєте на кнопку під описом «Редагувати профіль», під рядком «Bio» знаходиться «Загальнодоступна інформація про компанію». Сюди ви можете внести додаткові способи зв’язку: e-mail, моб. номер телефону, адресу.

Для бізнес-акаунтів активуються кнопки «Зателефонувати», «Ел. лист» і «Як дістатися» (тільки при заповненні даної інформації). Так ваші підписники зможуть набагато швидше зв’язатися з вами, не чекаючи відповіді через Direct.

Для кращого сприйняття інформації опис в профілі краще прописувати списком або розміщувати по центру. Багато хто до цих пір не знають, як заповнити опис профілю в Інстаграм в стовпчик. Якщо ви хочете зробити так, щоб кожна нова пропозиція в тексті «біо» починалося з нового рядка, використовуйте клавішу «Enter» на комп’ютері або аналогічну кнопку на віртуальній клавіатурі смартфона.

Більш детально дізнайтеся зі статті: Як зробити абзац в Інстаграмі: 4 практичних порад

Для оформлення опису по центру необхідно перед кожним рядком опису вставити однакову кількість прогалин. Їх кількість визначається шляхом проб і помилок. Поставте прогалини – подивіться результат. Не вийшло рівно? Збільште або зменште кількість прогалин.

Ось, що повинно вийти у результаті:

Оформлення «Біографії» профілю в Instagram по центру

Другий крок. Як правильно оформляти фотографії в стрічці профілю?

Якщо ви підібрали короткий нікнейм, який легко запам’ятати, завантажили контрастний і красивий аватар, грамотно заповнили опис профілю, але на вашій сторінці порожньо – не чекайте, що хтось стане на вас підписуватися. Такий же результат вас чекає і в тому випадку, якщо опубліковані вами фото поганої якості.

Короткий чек-лист як правильно оформити публікації в Інстаграм:

  • завантажуйте фото високої якості;
  • додавайте на фото текст;
  • застосовуйте вбудовані або сторонні фільтри;
  • витримуйте єдиний стиль;
  • підписуйте фото;
  • використовуйте в описі емодзі.

Існує думка, що в описі до фотографій краще не ставити багато хештегів. Чому? При перегляді публікацій на смартфоні пыдписник бачить тільки кілька перших рядків опису. Це все, що у вас є, щоб привернути його увагу, тому не потрібно засмічувати цей простір хештегом. Краще напишіть там щось чіпляюче – те, що змусить його розкрити повний опис. Але це не означає, що варто повністю відмовитися від хештегів. Після опису ними все-таки варто поділитися. І чим більше аналогічних за тематикою ви введете – тим більша ймовірність знайти ваш профіль в Instagram.

Вставляйте хештеги і в коментарях під власними публікаціями – там вони індексуються так само добре, як і в описі.

Подивіться приклади погано і добре оформлених фотографій для особистих сторінок:

Неправильний варіант

Неправильне оформлення опису фото в стрічці профілю

Правильний варіант

Правильне оформлення опису фото в стрічці профілю

І корпоративних профілів:

Неправильний варіант

Неправильне оформлення опису фото в стрічці бізнес-профілю

Правильний варіант

Правильне оформлення опису фото в стрічці бізнес-профілю

Щоб ваш профіль пройшов індексацію в Інстаграм, необхідно:

  • підібрати простий, лаконічний нік, який легко запам’ятати і знайти в соцмережі;
  • використовувати хештеги в описі профілю, щоб отримати можливість на них підписатися;
  • вказувати місце розташування, особливо для пошуку аудиторії по вузькій локації.

Хочете оригінально оформити і підписати фото в Інстаграм? Це дозволять зробити різноманітні графічні редактори. Простий конструкторський принцип роботи підійде як новачкам, які прагнуть до гарного результату при відсутності навичок дизайнера, так і професіоналам, які хочуть заощадити час на оформленні картинки до посту.

Давайте на практиці подивимося, як оформити публікації в Інстаграм за допомогою одного з таких редакторів – сервісу Canva.

Третій крок. Оформлення публікацій в сервісі Canva

Розбираємо покроково.

1. Вибираємо шаблон

Після авторизації і вибору дизайну, потрапляємо в блок редактора, в якому представлені інструменти конструктора. Можна вибрати готовий шаблон, скорегувавши ряд елементів в ньому, або створити власний дизайн з нуля, додавши особисті зображення через панель «Завантаження».

Выбор шаблона

Давайте створимо анонс статті про тайм-менеджмент, вибравши шаблон серед готових рішень. Будь-які тематичні елементи: картинки, іконки, фотографії, можна знайти в розділі «Елементи», зручно відфільтрувавши їх за ключовим словом в пошуковому рядку.

Выбор шаблона среди готовых решений

2. Редагуємо зображення

Будь-який елемент шаблону можна відредагувати, що ми і зробимо з фотографією, застосувавши до неї більш яскравий фільтр. Для будь-якої зміни досить виділити об’єкт і верхня панель запропонує можливі дії щодо цього компонента.

До речі, будь-який фільтр має свої попередні налаштування розширених параметрів, які доступні для зміни в розділі «Налаштувати». Користувач може змінити крос-процес, відтінки, контраст, яскравість колірної схеми, додати віньєтку або розмити зображення.

Редактирование изображения

3. Редагуємо текст

Публікація майже готова, залишився лише напис, для її зміни переходимо в розділ «Текст». Тут представлені готові поєднання шрифтів, якими можна скористатися, однак, не всі вони доступні для кирилиці. Тому краще додати текстове поле і вибрати шрифти з російськомовної категорії.

Текстове поле важливий елемент, на який звертають увагу користувачі, тому для більшого акценту на назві статті, вибираємо шрифт в стилі Bold і збільшуємо інтервали між буквами та між рядками для кращої читабельності напису.

Редактирование текста

Щоб звернути увагу користувачів на авторство статті, можна додати назву сайту внизу публікації, як зроблено на прикладі. Найкраще дотримуватися обраної кольорової схеми для всієї публікації, наприклад, єдиний білий колір для написів надає стилістичну завершеність оформленню посту.

Выбор цветовой схемы для поста

4. Завантажуємо

Останній крок створення дизайну для публікації завантажити її. Зберегти дизайн краще в форматі PNG, який має високу роздільну здатність. Іноді виникає необхідність створити кілька дизайнів з невеликими коригуваннями, щоб порівняти і вибрати найкращий, в цьому випадку допоможе функція клонування.

Скачивание изображения

Таким чином, за кілька хвилин можна привабливо оформити публікацію до будь-якого посту в Інстаграм. Про розміри готової роботи не хвилюйтеся, роздільна здатність буде відповідати вимогам соціальної мережі. Потрібні нестандартні параметри? Їх легко налаштувати на головній сторінці при виборі напрямку дизайну.

Четвертий крок. Розміщення публікацій

Залишилося тільки випустити пост. Це можна зробити через мобільний додаток, але доведеться витрачати час на завантаження картинки на телефон і повторний набір тексту для опису.

Щоб швидко розмістити пост з комп’ютера, можна використовувати Паразайт – це сервіс для роботи з Instagram. Через Паразайт можна постити картинки і відео, спілкуватися в Діректі і створювати Сторіс в спеціальному редакторі.

Сервіс Паразайт

Реєструємося і підключаємо аккаунт

Щоб запустити публікацію постів, спочатку потрібно зареєструватися та підключити аккаунт. Здійснивши авторизацію на сайті, досить натиснути на кнопку «Додати обліковий запис» і вибрати відповідну соц. мережу, наприклад Instagram. Ввести дані для входу і підтвердити, що ви власник облікового запису за допомогою коду по смс (тільки для Інстаграму).

Реєстрація в сервісі Паразайт

До речі, сервіс Паразайт підтримує роботу в Facebook і Vkontakte.

Взаємодіяти з сервісом просто і зручно, завдяки зрозумілому інтерфейсу і швидкості роботи, яка вища інших аналогів. Тут можна робити відкладені публікації, працювати з особистими повідомленнями, стежити за аналітикою і стрічкою новин, взаємодіяти з менеджерами. Розглянемо кожну функцію детальніше.

Відкладені публікації

Сервіс дозволяє публікувати відкладені пости автоматично в заданий час. Планувати такий постинг можна на місяці вперед. Щоб створити відкладений пост, досить натиснути на кнопку «+Публікація». Після цього з’явиться вікно у якому можна написати текст, вставити зображення/відео і вказати дату публікації.

Додавання відкладених публікацій

Якщо є прив’язка до декількох акаунтів, можна створити відкладений пост для кожного з них. Це також відноситься до акаунтів з різних соц. мереж. Таким чином, економлячи час, можна одночасно запустити публікацію відразу для декількох соц. мереж.

Ще одна фішка для Instagram – це можливість додавати відкладені Сторіс. Для цього завантажується готова Історія або в спеціальному редакторі робиться нова (можна додати стікери, геолокацію, анімацію, хештеги).

Особисті повідомлення

Ще сервіс дозволяє листуватися в Direct (обмінюватися повідомленнями, смайликами, відправляти файли, приймати запити на листування).

Переписка в Direct

Якщо вам регулярно доводиться відповідати на кілька десятків повідомлень в день, та ще й через телефон, це забирає час і сили. Тому спілкування через комп’ютер спрощує це завдання. При необхідності відправляти один і той же текст, можна скористатися функцією створення текстового шаблону. В результаті контент, який повторюється буде збережений і для його використання знадобиться лише одна дія – скопіювати інформацію.

Аналітика

Сервіс дозволяє оцінювати ефективність публікацій. Перегляди, лайки, коментарі, кількість підписників – значення цих метрик можна побачити на графіках.

Робота з менеджерами

Сервіс пропонує корпоративним акаунтам скористатися функціоналом менеджерів. Використовуючи тарифний план «Бізнес», власник акаунтів надає доступ менеджеру до 1 або декількох профілів (логін і пароль не передаються). Функції менеджера – створювати відкладені пости і працювати з Direct.

Щоб переглянути наявність менеджерів, досить натиснути на свій e-mail, перейти в «Налаштування» і відкрити розділ «Моя команда».

Робота з менеджерами

Якщо натиснути на кнопку «+ Менеджер», ви зможете додати ще 1 співробітника.

Стрічка новин

У розділі публікації, натиснувши на вкладку «Стрічка», можна переглядати пости всіх підключених акаунтів в Інстаграм.

Стрічка новин

Пости відразу будуть відображатися по кілька штук, у вигляді колажу. Відкриті пости можна коментувати, лайкати, згадувати друзів. При натисканні на ім’я користувача, який залишив коментар – відкриється його профіль з публікаціями.

Щоб оцінити всю красу роботи з сервісом Паразайт, можна скористатися безкоштовним пробним періодом (7 днів), після чого вже вибрати один із запропонованих тарифів. Розумна ціна і зручний функціонал для роботи з соц. мережами – те, що рідко можна знайти серед аналогічних сервісів.

Висновки

Щоб надовго запам’ятати, як правильно оформити шапку на сторінці в Інстаграм особистого блогу чи акаунту компанії, давайте коротко повторимо основні моменти:

  1. Нікнейм. Підберіть короткий і простий нік, який логічно пов’язаний із вами чи вашою діяльністю. Це може бути ваше ім’я, прізвище або назва компанії.
  2. Фото профілю. Завантажте яскравий і контрастний аватар, на якому буде чітко видно ваше обличчя. Якщо сторінка належить компанії, в якості аватару підійде і логотип.
  3. Опис. Коротко і зрозуміло розкажіть потенційному підписнику, хто ви, чим займаєтесь і яку користь можете принести особисто йому. Вкажіть свої контактні дані.
  4. «Біо» списком чи по центру. Для розриву рядків натискайте Enter перед кожним наступним реченням. Для вирівнювання опису по центру вставляйте перед рядками однакову кількість пробілів.
  5. Оформлення фото. Завантажуйте якісне фото і накладайте на них текст (використовуйте графічний редактор Canva). В описі до публікацій застосовуйте емодзі. Хештеги краще подати у коментарях під фото.
  6. Розміщення постів. Використовуючи сервіс Паразайт можна прискорити роботу в соц. мережах, роблячи відкладені публікації на місяці вперед. Зручний функціонал і висока швидкість роботи збільшить ефективність ведення сторінки в Instagram.

Я дуже хочу, щоб час, який було витрачено на прочитання цієї статті (а я сподіваюся, ви не пробігли її очима, а саме прочитали) не було витрачено даремно. Зайдіть на свою сторінку в Інстаграм і проаналізуйте, наскільки вона відповідає принципам оформлення, зазначеним вище.

Завдання:

Відредагуйте свій профіль за допомогою чек-листів із цієї статті і поділіться скрінами в коментарях.

Залишилися питання? Задавайте. Із задоволенням відповім і буду радий, якщо хтось поділиться своїми знаннями та зауваженнями до статті. Дякую!

Автор: Иван Пацюк

Открыть
чат Задать вопрос