НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ФІШКИ І СЕКРЕТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
БОНУСИ: ЧЕК-ЛИСТИ, БРИФ, ТЗ
База знань, наш досвід і новини
Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook та Instagram,
щоб не пропустити новий матеріал

Як правильно оформити посилання в статті?

22.03.2019
SEO-просування сайту
Автор: Светлана Марусиченко
510

І знову здрастуйте! Сьогоднішня тема присвячена всім, хто не знає, як зробити посилання у тексті. Її було обрано невипадково, адже копірайтери щодня стикаються з необхідністю написання анкорних посилань і внутрішньою перелінковкою сторінок.

Дочитавши статтю до кінця, ви дізнаєтесь:

Щоб розібратись детально у цих питаннях, почнемо з самого простого.

Що таке посилання і навіщо воно потрібно?

Як мовить Вікіпедія, посилання – об’єкт, який вказує на певні дані, але сам не зберігає їх. Простіше кажучи, це слово, фраза або набір символів, натискаючи які користувач переходить на іншу сторінку у мережі інтернет. Йдеться як про сторінки або товари з одного сайту, так і абсолютно про сторонні ресурси.

Посилання можуть бути додані до будь-якого елементу у тексті і найчастіше відображаються графічно. Наприклад, в HTML-статтях посилання світиться синім. При наведенні курсора миші воно виділяється підкресленням або зміною кольору. Раніше переглянуті посилання, як правило, візуально відрізняються від ще не відкритих (їх колір трохи блідіше).

Всі посилання бувають:

  • Активні посилання в тексті. Розміщені безпосередньо в статті і переводять на інші сторінки чи сайти.
  • Неактивні посилання. Їх неможливо використати для переходу на інші ресурси. Значно менше впливають на просування тексту, ніж активні.

Окрім того, посилання ділять на анкорні й безанкорні. Про них ми і поговоримо детальніше.

Анкори посилань – важливі моменти

Анкор (чи Якір) – це і є той самий текст, що переводить користувача на інші сайти чи сторінки. Головною відмінністю від звичайного посилання є те, що відвідувачі не бачать символи, з яких складається адреса цього сайту. Незрозумілі значки сховані за певними словами.

На прикладі це виглядає так: Агентство інтернет-маркетингу «Textum» пропонує написання SEO-статей для бізнесу.

Так бачать посилання користувачі. Насправді тут написано: Агентство інтернет-маркетингу <a href=”https://www.textum.com.ua”> Textum<a/> пропонує написання SEO-статей для бізнесу.

Ось це і є анкор. Клікнувши мишкою на назву агентства, ми перейдемо безпосередньо на сайт.

Написати посилання можна будь-яким текстом: від переліку послуг і кричущих гасел до назви моделей або інших ключових слів. Тут потрібно орієнтуватися на переваги клієнта або ж самостійно вирішувати, як гармонійно вставити посилання в текст.

схематическое изабражение связи анкора и безанкорных ссылок

Анкорні посилання безпосередньо впливають на популярність сайту у пошукових систем. Саме тому замовники так просять використовувати в статтях анкор. Чим він релевантніший, тим більшу динамічну вагу передає посилання. Тобто, чим більше текст посилання відповідає пошуковому запиту, тим більше користувачів у результаті відвідують сторінку зі статтею.

Важливо!!! Прописуючи анкорне посилання, необхідно слідкувати за орфографією, пунктуацією і зручністю читання. Простий набір символів чи однакові слова у посиланнях можуть розглядатися пошуковиком як спам.

Посилання, вписане з помилкою, називають «биті». Вони вводять в оману відвідувачів і знижують відвідуваність сайту з розміщеною статтею. Яким чином? Просто вибиває замість очікуваної сторінки попередження про недосяжний ресурс.

Анкори поділяються на:

Розбавлені. Окрім ключового запиту, посилання містить додатковий текст. Наприклад, «що таке робота копірайтера».
Нерозбавлені. Це точне входження ключових слів у текст посилання. Наприклад: «робота копірайтера», «копірайтер».

При складанні анкорного посилання важливо використовувати обидва ці варіанти. Ключі можна розбавити синонімами, епітетами та ін. Якщо не знаєте, як швидко зібрати ключові запити, можна почитати про це в нашому блозі або звернутися за допомогою до професіоналів агентства «Textum».

Безанкорні посилання, порівняно з попередніми, відрізняються своєю невиразністю.

Це всім нам звичні:

  • «натисніть тут»;
  • «клікніть сюди»;
  • «розказано тут» та ін.

Користувачі старшого покоління особливо люблять такі посилання, адже тут конкретно вказано, де можна побачити або прочитати потрібну їм інформацію. А ось пошуковики безанкори не бачать і не сприймають. Але, є один момент.

Оскільки такими посиланнями найчастіше обмінюються прості користувачі всесвітньої мережі, пошукові системи можуть приймати їх як «природні». При цьому, чим більше переходів по таких посиланнях, тим вище позиції статті при формуванні видачі.

Як зробити анкорне посилання?

Посилання з текстом (анкор) виглядає більш переконливо й презентабельно у статті, ніж звичайний набір символів. До того ж, сайт із такими текстами швидше виходить у лідери «пошукачів».

Прописываем ссылку

Є декілька варіантів, як ставити анкорні посилання, якщо прописувати їх доведеться самостійно.

Пробіжимось коротко по 2 основним способам:

  1. Звичайне анкорне посилання, яке відкриває інформацію у тому ж вікні. Я її вказувала вище, тому просто повторюсь.

<a href=”https://www.textum.com.ua“> Textum <a/>

  1. Посилання, яке відкривається у новому вікні. Дуже зручний варіант, якщо хочете, щоб користувач не закривав вашу статтю, переходячи на іншу сторінку.

<a href=”https://www.textum.com.ua target=”_blank”> Textum <a/>

Чим більше у статті буде якісних анкорних посилань, тим більша вірогідність вивести її в топ пошукачів.

Посилання і перелінковка: чим вони пов’язані?

Робити анкорні посилання у тексті і не знати, що таке перелінковка – це, як пропустити один клас зі шкільного навчання. Таким цікавим словом називається процес зв’язування посиланнями різних сторінок і сайтів між собою.

Соединенные между собой руки-сайты

Розрізняють перелінковку:

  • Внутрішню, де посилання пов’язують сторінки одного інтернет-ресурсу. Вона допомагає зробити сайт більш зручним для відвідувачів, а також «просуває» окремі його частини.
  • Зовнішню, яка об’єднує посиланнями декілька різних сайтів. З її допомогою піднімають авторитет менш відвідуваних ресурсів.

Як показує моя особиста практика, найбільш затребуване оформлення внутрішніх посилань у тексті. Анкори, що ведуть на сторінки одного сайту, роблять за допомогою ключових запитів, які є частиною загального змісту статті. З точки зору SEO, саме такий прийом найбільш ефективний при розкручуванні сайту.

Робимо посилання активними

Якщо ви пишете тексти одразу в Google-документі, вирішення питання – як зробити посилання активним займе всього пару секунд. Розглянемо процес покроково:

  1. Виділяємо слово, з якого будемо робити анкорне посилання.
  2. Натискаємо зверху на позначку «ланцюжок».
  3. Прописуємо, у вікні, що відкрилося, посилання.
  4. Кнопка «Застосувати».

Пошаговое деланье активной ссылки в Гугл-документе

Все, анкорне посилання всередині тексту готове. Якщо ви створюєте свої статті спочатку у Ворді – це теж не проблема. Як зробити посилання по тексту, показано на прикладі нижче.

Делаем ссылку активной в Ворде

Щоб зробити анкорне посилання, для початку виділяємо слово чи необхідне словосполучення. Далі:

  • копіюємо адресу сторінки, на яку буде переходити посилання;
  • вибираємо в меню Ворда вкладку «Вставка» – «Гіперпосилання»;
  • вводимо адресу у спеціальне вікно;
  • натискаємо «Ок» і з’являються посилання у тексті.

Щоб перевірити, робоче посилання чи ні, достатньо клікнути по ньому лівою клавішею миші, натискаючи одночасно CTRL на клавіатурі. Так в тексті можна вставити посилання на сайт, окрему сторінку, статтю або навіть коментар.

Декілька порад, як прописати посилання правильно

Щоб досягти максимального ефекту від статті з посиланням, необхідно враховувати 4 простих правила:

  1. Не робіть однакові посилання на одну і ту ж сторінку. Пошукова система може «зліпити» їх воєдино, зробивши з кількох посилань всього одне.
  2. Визначтеся з важливими ключами. Виберіть головні ключові запити для написання статті і зробіть з них анкор, рівномірно розподіливши по тексту.
  3. Приділяйте увагу супровідній інформації. В ідеалі, посилання повинен оточувати хороший текст (особливо важливо для безанкорних). Саме він привертає увагу до посилання, коротко розповідаючи, що за ним ховається.
  4. Не бійтеся схиляти посилання. Вписувати дивні нечитабельні вираження, типу «замовлю Україна сайти» зовсім не обов’язково. Поставте слова у потрібних відмінках і нехай вони виглядають у тексті гармонійно.

На перший погляд, розібратися, як правильно вказувати посилання у тексті, не складе особливих труднощів. В реалі, роблячи посилання самостійно, можна зіткнутися із безліччю несподіванок, адже алгоритми роботи пошукових систем постійно змінюються, і відстежити їх всі просто нереально.

Правильное оформление ссылок

Щоб отримати максимум результату, правильним рішенням буде звернутися за допомогою до професіоналів. Фахівці агентства інтернет-маркетингу «Textum», не тільки вирішать проблему оформлення посилань у статті, але також підкажуть, як правильно скласти контент-план і виконають іншу роботу по просуванню й розкрутці вашого сайту. 

Якщо залишилися питання, їх можна задати у коментарях. Із задоволенням відповім й поділюся своїм досвідом!

 

Автор: Светлана Марусиченко
Callback
Наши чаты
Задай вопрос