НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ФІШКИ І СЕКРЕТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
БОНУСИ: ЧЕК-ЛИСТИ, БРИФ, ТЗ
База знань, наш досвід і новини
Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook та Instagram,
щоб не пропустити новий матеріал

Як розмістити і прискорити індексацію статті? 5 секретів успіху

22.03.2019
SEO-просування сайту
Автор: Светлана Марусиченко
386
0

Вітаю вас знову! Сьогодні хочу поділитися з читачами секретами ефективного розміщення статей на сайті. Що значить «ефективний»? Недостатньо викласти готовий текст в Інтернеті, потрібно, щоб він був візуально привабливим, легким для читання і збільшував відвідуваність сайту, піднімаючи його в топ видачі пошукових систем.

Копірайтери агентства «Textum» не тільки знають, як написати експертну статтю, а й вміють розмістити текст таким чином, щоб його швидше «помітили» пошукові системи. На прикладі нашого блогу я розповім, які «важелі» слід використовувати, щоб статті швидше індексувалися і були зручними для читання.

Етапи розміщення статей в Інтернеті:

Я покажу, як ці пункти виконати на практиці, зробивши акцент на нюансах. Сподіваюся, моя стаття допоможе копирайтерам, веб-майстрам і всім, хто цікавиться правилами розміщення статей, відкрити для себе щось нове, зробивши роботу більш продуктивною.

Занесення готового тексту в Яндекс. Веб-майстер

Щоб підтвердити авторство і показати пошуковим машинам, що наш сайт – першоджерело, перед публікацією на сайті текст обов’язково треба занести в панель Яндекс Веб-майстер. Робота із сервісом починається з авторизації в Яндекс-пошті.

Далі немає нічого складного. На панелі інструментів шукаємо розділ «Інформація про сайт» і «Оригінальні тексти», копіюємо сюди написану статтю і тиснемо кнопку «Відправити». Сайт агентства «Textum» вже є в панелі Яндекс-Вебмайстер, тому всі дії займають кілька секунд.

Скрин, как занести текст в "Оригинальные" Вебмастер

Якщо стаття публікується на новий сайт, для початку доведеться підтвердити права на цей інтернет- ресурс. Найпростіший спосіб – додати мета-тег в HTML-код головної сторінки сайту або внести запис у систему доменних імен (DNS) для отримання IP-адреси. Якщо все зроблено правильно, Яндекс Вебмайстер відкриває доступ до сайту, дозволяючи додати статтю.

Що дасть нам занесення тексту у Веб-майстер? Крім відстеження статистики індексації сторінок, сервіс дозволяє також бачити кількість кліків, змінювати сніпети і моніторити сайти на предмет зараження вірусом. Є у сервісу й інші функції, але це тема для окремої статті.

Розміщення тексту на сайті

Наступний етап – розмістити статтю безпосередньо на сайті. Для публікації своїх текстів у блозі ми керуємося чек-аркушем. Кожен його пункт сприяє тому, що стаття на сайті виглядає красиво і зручно для читання.

Розглянемо чек-аркуш детальніше.

Чек-лист агентства "Textum" на размещение статьи

Додаємо текст

Для отримання «чистого» коду, текст додається тільки через «Блокнот». Усі виділені ключі робимо звичайним шрифтом. Вгорі прописуємо заголовок і копіюємо статтю в спеціальне віконце. Для зручності читання вирівнюємо весь текст по ширині, а виділені заголовки Н1, h2, h3 – по центру.

Скрин, как разместить текст на сайте

Стаття має бути розділена на невеликі абзаци (оптимально – 5-6 рядків). Суцільне полотно тексту на сайті виглядає як «простирадло» і говорить про непрофесіоналізм як копірайтера, так і веб-майстрів. Розбивка матеріалу на компактні блоки – одна з умов прочитання вашої статті.

У маркованих або позначених цифрами списках перший рядок пункту виділяється жирним і курсивом, як і важливе смислове речення перед ним. До речі, наявність таких списків у статті обов’язкова. Якщо список автоматично не перенісся за допомогою Word, його можна зробити, виділивши потрібну частину тексту та натиснувши відповідний значок угорі на панелі.

Как сделать список при размещении статьи на сайте

Безпосередньо перед публікацією в блозі необхідно виконати ряд нюансів:

  • вибрати мініатюру запису;
  • визначитися з рубрикою;
  • прописати мета-теги;
  • вказати фокусне слово.

Где прописать мета-теги и фокусное слово статьи

Тільки після цього до статті можна додати картинки: курсор ставимо в потрібне місце (одразу по центру) і, натиснувши кнопку «Додати медіафайл», вибираємо малюнок з бібліотеки.

Зменшуємо розмір зображень

Щоб статтю було легше сприймати візуально, текст обов’язково повинен бути розділений  картинками. Перед тим, як публікувати їх сайті, розмір необхідно «здавити». Швидко зробити це допоможе оптимізатор картинок. Сервіс дозволяє самостійно підбирати рівень стиснення або «довіритися» панелі, виконавши операцію автоматично. Одночасно можна завантажувати до 20 картинок.

Как "ужать" картинки перед добавлением на сайт

Якщо розмір зображень після обробки вас влаштовує – натискаєте кнопку «Скачати все», зберігаючи нові картинки в окремій папці. Тільки після цього їх можна закачувати на сайт. Платформа сайту агентства «Textum» створена на базі WordPress і завантаження картинок здійснюється в 2 етапи:

  1. Натискаємо кнопку «Додати медіафайл».
  2. Далі – «Завантажити файли».

Скрин показує, як цей процес виглядає на практиці.

Как загрузить изображение на сайт

Зверніть увагу: щоб картинка красиво і чітко виглядала на сайті, її розмір повинен бути не менше 600 пікселів. Деяким Інтернет-ресурсам потрібні ще «важчі» зображення (700 і вище). Налаштування цих параметрів відбувається під час вибору файлу для додавання до статті. Тут же прописуються атрибути Alt і Title. Вони в кількох словах розповідають про зображення і допомагають його ідентифікувати, якщо зображення в браузері не завантажується.

Настройка параметров изображения

Ще один важливий момент – унікальність. Звичайна картинка, скачана з Інтернету, для оригінальної статті – не варіант. Зробити зображення винятковим і неповторним допоможе колаж, особисті скрини з програм, зміни кольору фону або застосування інфографіки.

Робимо активним план статті

План або зміст статті коротко розповідає про те, про що йдеться у самому тексті. Для зручності читача ці пункти можна зробити активними, тобто при натисканні на певний пункт одразу ж відкриється «прив’язана» до нього частину тексту.

Користувачі, заходячи на сторінку зі статтею, перед тим, як прочитати сам текст, досить часто переглядають його зміст. Якщо один із пунктів містить ту інформацію, якої він шукає, читач обов’язково затримається. Щоб полегшити перебування відвідувача на сторінці, позбавити його від непотрібного прокручування непотрібної йому частини тексту, і робиться активний план статті. Науковою мовою це називається «покращити поведінковий фактор блогу».

Щоб виконати операцію на практиці, досить використовувати простий код. Покажу, як це виглядає на прикладі своєї попередньої статті.

Как сделать активным содержание статьи

Тут перший пункт плану звучить «Для чого взагалі потрібні посилання і як їх робити в тексті?». Щоб це речення стало активним посиланням на частину статті, де подано відповідь, необхідно взяти його з двох сторін у теги: <a href=”#a1″> <li> Для чого взагалі потрібні посилання і як їх робити в тексті? </a> <br>. Це робимо в редакторі сайту, у режимі «Текст».

Тепер пункт плану у нас активний (підсвічений синім), але щоб він при натисканні відкривав в статті потрібний фрагмент – прописуємо наступний алгоритм: <a2 id = “a1”> ПЕВНИЙ ТЕКСТ</a2>. Правильніше обрамляти тегами текст перед потрібною рубрикою тексту статті. У цьому випадку посилання переведе читача на нього (як правило, у початок, безпосередньо на заголовок).

Публиковать активный план нужно в режиме "Текст"

Як бачимо, в агентстві «Textum» чек-аркуш для розміщення статті досить докладний, а зазначені в ньому вимоги є обов’язковими до виконання. Маючи «під рукою» таку підказку для публікації текстів, легше враховувати всі нюанси. Як результат – готові статті на сайті виглядають привабливо і їх хочеться прочитати. Завантажити в допомогу наш чек-лист можна тут. 

Анонси в соціальних мережах для реклами

Саме через соціальні мережі найпростіше створити рекламу своєї статті. Чому? Відповідь проста: мільйонна відвідуваність цих Інтернет-ресурсів сприяє залученню трафіку і на сторінку вашого сайту. Досягається це репостом запису. Здавалося б, усе просто. Але як показує практика, щоб зібрати відгуки в соціальних мережах – потрібно добре попрацювати..

Не зайвим буде дізнатися: Як правильно і красиво оформити шапку в Інстраграм?

Графическое изображение анонса статьи

Розкладемо завдання по пунктах:

  1. Запрошуємо якомога більше друзів і підписників. Це гарантує, що рекламу вашої статті побачить багато користувачів.
  2. Додаємо яскраву й унікальну картинку. Таке зображення має «чіпляти», навіть якщо користувач просто гортає стрічку новин.
  3. Пишемо короткий заманливий анонс статті. 2-3 речення, які одразу зацікавлять цільову аудиторію, мотивуючи перейти на сайт безпосередньо до її змісту.

Успіху можна досягти, тільки максимально використовуючи ці ресурси. Крім того, пам’ятаємо, пропонована стаття повинна бути дійсно цікавою і захоплюючою матеріалом. Це вбереже вас від негативних коментарів.

Якісний анонс статті можна скласти, подивившись приклади на сторінці «Textum» у Facebook.

Анонс статьи  на странице "Textum" в Фейсбук

Пропоную кілька універсальних порад, як написати анонс до статті. Америки вони не відкриють, але завдання точно полегшать. Отже:

  • Подавайте інформацію, починаючи з важливого. Виберіть кілька «фішок» зі статті, цікаво їх «обігравши».
  • Додайте ефектну цитату. Це урізноманітнює анонс. Головне – уникати занадто довгих і важких або незрозумілих фраз.
  • Не забувайте про посилання на блог. Реклама статті виявиться марною, якщо читачам не вдасться глянути сам текст.
  • Прибираємо «воду». Як кажуть, «Стислість – сестра таланту». Постарайтеся укласти свій анонс у 500-600 символів максимум.

У соціальних мережах «зависає» вимоглива і просунута аудиторія, а значить, публікувати треба тільки якісні матеріали з «помітними» заголовками. У такому випадку сплеск активності на сторінках вашого сайту забезпечений.

Анонс новой статьи на странице "Textum" в Фейсбук

Гарна стаття у тему:  Як швидко придумати «чіпляючий заголовок?

Ставимо сторінки на переобхід у сервісах Яндексу і Гуглу

Якщо треба швидко оновити тексти в блозі або замінити інформацію у видачі по своєму сайту – використовуйте переобхід сторінок. По суті, це є повторною переіндексацією сайту, але для пошукових систем виглядає так, ніби ваш Інтернет-ресурс «викладається» в Мережу вперше. Ця операція виконується автоматично, з тижневим інтервалом. Але якщо потрібно отримати більш швидкий результат – процес можна прискорити, використовуючи панелі веб-майстрів.

Робимо переобхід сторінок на Яндексі, згадавши вже знайомий нам Веб-майстер. Виконавши всі завдання, про які йшлося на початку статті (авторизація, підтвердження прав на сайт і т. д.), вибираємо в меню розділ «Індексування», «Переобхід сторінок». У віконці, що з’явилося, вводимо адресу сторінки, і натискаємо кнопку «Відправити». Денний ліміт на один проект становить 20 посилань.

Как сделать переобход страниц в Яндекс Вебмастере

Результати переіндексації виводяться під заголовком «Відправлені сторінки».

Сервіс надає їм один з 2-х статусів:

  • Робот обійшов – переіндексація виконана успішно, варто очікувати оновлення даних (апдейту);
  • У черзі – посилання тільки додане, почалося з’єднання.

Платформа витрачає для переобходу кожної сторінки певну кількість часу: процес може тривати годинами або займе лише кілька хвилин.

На сервісі Google Search Console дію аналогічно, але все відбувається набагато швидше, хоча і в 4 етапи:

  • заходимо на сервіс;
  • додаємо у віконці URL сайту;
  • ставимо «галочку» в поле «Я не робот»;
  • тиснемо клавішу «Відправити запит».

Використання для переобходу сторінок сервісів Яндекс і Гугл дозволяє швидко оновити дані для пошукових систем, покращивши таким чином індексацію сайту.

Как выполнить переобход страниц на Гугл

Перевірка позицій ключових слів зі статті через сервіс SEOlib

Для ідеального ефекту додамо «останній штрих» – перевірку через SEOlib. Цей сервіс виконує швидкий аналіз позицій сайту по ключових запитах. Якщо такий моніторинг проводиться регулярно – на платформі можна створити проект із зазначенням періодичності перевірки і заданими параметрами пошукових систем. Сервіс доступний і без реєстрації, але перелік можливостей у такому випадку звужується.

Для разового аналізу досить зайти в панель інструментів і вибрати з меню рядок «Перевірка позицій». Зауважу, що сервіс проводить аналіз в трьох пошукових системах: Яндекс, Гугл і Мейл.ру. Для більш достовірної інформації враховується регіон. Є можливість вибрати і глибину перевірки, від топ 100 до топ 500 позицій. Встановивши потрібні параметри для індексації тексту на сайті, натискаємо «Перевірити».

Проверка позиций сайта на SEOlib

Настройка параметров для проверки позиций сайта на сервисе SEOlib

Сервіс показує статистику по кожному сайту за останню перевірку або 10 останніх перевірок. Розглянемо детальніше, що нам показав звіт по позиціях:

  1. Пошукові системи та регіон для моніторингу.
  2. Ключові запити, що ведуть на сторінку.
  3. Безпосередньо самі позиції.

SEOlib – найбільш швидкий спосіб провести аналіз позицій сайту по вибраних ключових запитах і в різних пошукових системах.

Результаты проверки позиций сайта через SEOlib

Підведемо підсумки

Добре написана і якісно розміщена стаття – один із провідних важелів успіху, що забезпечить високу відвідуваність і конверсію сторінки. Використовуючи запропоновані в статті методи, можна грамотно опублікувати текст, підвищивши швидкість індексації матеріалу в пошукових системах.

Якщо у ваших робочих моментах є цікаві Лайфхаки як спростити розміщення статті без втрати якості – залишайте їх у коментарях. Буду рада дізнатися щось нове і відповісти на всі питання.

Автор: Светлана Марусиченко

Открыть
чат Задать вопрос