НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ФІШКИ І СЕКРЕТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
БОНУСИ: ЧЕК-ЛИСТИ, БРИФ, ТЗ
База знань, наш досвід і новини
Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook та Instagram,
щоб не пропустити новий матеріал

Продаючий текст «Про компанію»: рекламні моделі, структура і приклади

20.11.2019
Копірайтинг
Автор: Светлана Марусиченко
431
0

Добрий день всім копірайтерам і власникам сайтів, які читають наш блог! Текст «Про компанію» — презентація бізнесу. Від того, наскільки вдало вона оформлена, залежить перше враження і успіх у клієнтів. Для написання таких текстів необхідно використовувати прийоми, дієвість яких відпрацьована на практиці.

У статті я поділюся своїми «фішками» і технологією, яка успішно зарекомендувала себе на протязі багатьох років роботи:

  1. Кращі моделі поведінки: АIDA і PMHS.
  2. Заманливий початок статті (перший екран).
  3. Правильно формулюємо тригери.
  4. Не плутаємо вигоди з перевагами.
  5. Як розповісти про асортимент компанії?
  6. Просто і наочно показуємо схему роботи.
  7. Додаємо трішки пафосу.
  8. Мотиваційні заклики до дії.

Розглянемо все покроково на конкретних прикладах. Для цього я взяла вже розміщені статті «Про компанію», що написані мною і колегами. Також покажу як робити не варто, пропонуючи скріни з випадкових ресурсів в інтернеті. Наш досвід і практичні поради допоможуть уникнути помилок, написати сильний і переконливий текст, де кожне слово формує позитивне враження про компанію.

Кращі моделі поведінки: AIDA і PMHS

Продаючі статті пишуться в першу чергу для залучення користувача у взаємодію з сайтом, і тексти «Про компанію» не виняток. Вони формують імідж організації, розповідаючи потенційним покупцям про всі можливості і користь від співпраці. Для складання успішних продаючих текстів про компанію ми використовуємо дві моделі: АІДА і PMHS. Я розповім у чому суть кожного методу.

АIDA

Співробітники нашого агентства використовують при написанні продаючих статей рекламну модель АІДА. Вона допомагає створити максимально ефектний «продажник», який точно запам’ятається читачам і змусить затриматися їх на сайті. Розшифровується абревіатура так:

  • Attention – увага;
  • Interest – інтерес;
  • Desire – бажання;
  • Action – дія.

На практиці модель працює наступним чином. Перше, що потрібно зробити для залучення споживачів до свого сайту – заволодіти їх увагою. Чим же можна заманити цільову аудиторію? Правильно, тільки нестандартним підходом. При написанні статті його можна реалізувати в помітному заголовку. Ось кілька цікавих прикладів:

Більш детально ця тема розкрита в статті: Як швидко придумати чіпляючий заголовок?

Далі повідомляється вся важлива інформація, яка повинна пробудити бажання затриматися на сайті і логічно мотивувати до цільової дії. Тут важливо відповісти на питання: «Що отримає клієнт при зверненні в компанію?» Міститься ця інформація на початку статті, а маркетологи її називають лід-абзац.

Наведу особистий приклад статті про компанію, написаної для інтернет-магазину авточохлів «ЕМС-ELEGANT».

Прочитав початок статті, цільова аудиторія зрозуміє, що це саме та компанія, яку вони так давно шукали для придбання чохлів і килимків в свій автомобіль. Відразу ж наведу інший приклад невдалого початку, взятий з інтернету.

На контрасті краще видно якість обох статей, що розміщені на головній сторінці сайтів. А яку б компанію вибрали ви?

Але ми продовжуємо розглядати модель АІДА в маркетингу, і на черзі вигоди компанії, від яких бажання покупки має зашкалювати. Саме тут детально розписуються переваги співпраці. Найчастіше їх візуалізують картинками або тригерами. Більш детально на цьому моменті зупинимося нижче по тексту.

Останній і найважливіший пункт у всій моделі – заклик до дії. Обов’язково в кінці всіх продаючих статей про компанію потрібно говорити клієнту, які дії зробити для отримання вигод. Це всім відомі дієслова: телефонуйте, пишіть, звертайтеся, замовляйте і т. д. Ось вдалий приклад, написаний моєю колегою і розміщений на сайті нашого клієнта:

Стратегія АIDA вперше виникла більше 120 років тому, але до цих пір є найбільш ефективною в маркетингу і рекламі. Якщо ви до цих пір не зазнали її дієвості, саме час почати.

PMHS

Тепер поговоримо про іншу формулу продаючих текстів – моделі PMHS.

Цікава назва, та суть її в наступному. В процесі написання текстів про компанію особлива увага приділяється «болям клієнта», далі підсилюємо ефект, даємо надію на вирішення проблеми і пропонуємо конкретні рекомендації. Головне, дати зрозуміти, що вирішити задачу вийде, тільки використовуючи продукцію конкретної компанії.

Є кілька перевірених методів, як підштовхнути клієнта до дії (покупці або замовлення послуги):

  • у фарбах розписуємо проблему, додаючи, як важко з нею живеться;
  • посилюємо момент, розповідаючи, які наслідки можуть настати, якщо відкладати або ігнорувати рішення;
  • наводимо неефективні приклади позбавлення, натякаючи тим самим, що тільки продукт компанії зможе допомогти.

На думку деяких копірайтерів і маркетологів, метод не зовсім коректний, але діє в багатьох ситуаціях безвідмовно. Тут головний секрет успіху: знати свого клієнта «в обличчя». Що він шукає? Чого хоче? Спрацьовує класика жанру: у вас проблема – у нас рішення. Ось невеликий приклад тесту PMHS:

Використовувати таку методику варто в залежності від цільової аудиторії, на яку орієнтований сайт. Найчастіше, підхід застосовується для роботи з широкою публікою, а не конкретними клієнтами. Та й, тільки після чітко розробленої маркетингової стратегії.

Заманливий початок статті (перший екран)

Переходимо до головного: структурі продаючої статті «Про компанію», яка утримає увагу потенційного клієнта. Якими ж повинні бути інформаційні блоки, щоб приносити максимум користі, при цьому відповідаючи на всі питання споживачів? Як оформити першу сторінку лендінгу, на яку відразу потрапляє клієнт?

Важливо, щоб стаття про компанію вміщала всю необхідну інформацію:

  • заголовок, підзаголовки, що привертають увагу (оффер, УТП);
  • тригери довіри клієнтів;
  • конкретна пропозиція, краще з використанням цифр;
  • асортимент товарів або послуг сайту;
  • гарантії і вигоди від звернення в компанію;
  • схема роботи сайту та контакти;
  • сертифікати, головні досягнення, великі клієнти;
  • заклик до дії з візуалізацією.

Ознайомитися зі структурою інших видів текстів можна зі статті: 8 видів текстів для сайту – пишемо правильно

Пропоную розглянути перших два пункти, провівши аналіз інформативного блоку нашого агентства «Textum», порівнюючи його з 4-ма іншими агентствами копірайтингу. Щоб бути максимально об’єктивною, вибрала перші 4 компанії з ТОП видачі. Назвемо їх умовно: Конкурент 1, 2, 3 і 4.

Отже, спочатку. Що таке оффер? Це суть комерційної пропозиції. Він повинен вміщувати головні вигоди, пропоновані клієнтам, від замовлення товару або послуги саме у вашій компанії. Чим більше конкретики в цьому тексті, тим більш переконливо він звучить.

Ось 3 приклади невдалих офферів:

  1. Пишемо статті на будь-які теми.
  2. Створимо рекламу для вашого сайту.
  3. Пропонуємо послуги рерайтингу.

Оффер показує миттєву вигоду від пропозиції компанії. Щоб фрази звучали ємко, в них можна використовувати дані про терміни написання текстів, вартість статей і т. п. Іноді оффер збігається з УТП, хоча останнє носить більш глобальний характер і вказує нюанси, які відрізняють вас від конкурентів. Саме воно допомагає зайняти свою нішу в бізнесі і досягти в ній успіху.

Як же створити унікальну торгову пропозицію? Тут існує кілька методик. По-перше, потрібно виділити «фішку» свого продукту. Якщо такої немає, її потрібно обов’язково придумати. Наприклад: «Ми єдине агентство, що займається складанням юридичної документації за 1 день».

По-друге, чітко сформулювати вигоду для клієнта від придбання послуги. Наприклад: «10 експертних статей нашого агентства збільшать трафік вашого сайту на 70%». Чим не УТП?

І, по-третє, необхідно акцентувати увагу споживачів на сильных сторонах компанії. «Пишемо статті на 5 мовах». «Безкоштовна консультація професійних маркетологів» і т. п. Ось і вся теорія унікальної торгової пропозиції. Як бачимо, вона перегукується з оффером і, найчастіше, навіть відрізнити одне від іншого буває складно.

А тепер безпосередньо до аналізу. Що ж нам підкаже оффер і УТП 5-ти гуру копірайтингу?

Назва сайтів   Оффер (УТП) Оцінка
Конкурент 1   Створюємо унікальні тексти, які збільшують продажі. Безкоштовна пробна стаття на 1500 знаків. +1
Конкурент 2   Замовити унікальні тексти для сайту: статтю, огляд, щось особливе. +1
Конкурент 3   Пишемо унікальні SEO статті високої якості. Є вигідна пропозиція для SEO. Перша стаття безкоштовно. 0
Агентство інтернет-маркетингу Textum   Тексти, що підвищують продажі. Дізнайся, як ми це робимо? Детально вивчаємо ваш бізнес і пропонуємо план контент-маркетингу, 100% унікальність, без помилок, експертність в 50 темах. +1
Конкурент 4   Грамотно. Професійно. Небанально. -1

Правильно формулюємо тригери

Включаючи тригери до статті «Про компанію», ми таким чином коротко розповідаємо про вигоди і гарантії співпраці. Ці своєрідні прийоми повинні мотивувати покупця зателефонувати на сайт, придбати товар, скачати інформацію і, як правило, збільшують рівень продажів. Чим більше тригерів задіяно в продаючому тексті, тим швидше вийде зацікавити читача.

Розміщуються тригери відразу ж після офферу. Для початку прописується загальна фраза, наприклад: «Ми оформляємо контекстну рекламу». А далі невелика розшифровка, як саме ви робите дану дію. Пропоную подивитися на прикладі наших статей, що вже розміщені на сайті клієнтів. Інтернет-магазин натуральної тайської косметики «SIAMCOLLECTION»:

Інтернет-магазин книг «ProfiBooks»:

Як же працюють тригери? Існує кілька перевірених способів правильного оформлення цих блоків в продаючій статті «Про компанію», і всі вони засновані на інстинктах людини.

Технічно, за цією ознакою, всі тригери можна розділити на три групи:

  • Інстинкти, «подаровані» природою. Ці своєрідні блоки довіри підходять для статей про будь-яку компанію, незалежно від роду її діяльності. Сюди включені сертифікати якості, відгуки про послуги та продукцію, брендові клієнти. Великим «плюсом» буде розміщене портфоліо робіт. Крім того, не забуваємо про гарантії можливість обміну товару, повернення грошей за неякісний продукт і т. п.
  • Інстинкти, успадковані від батьків. Тут необхідно «зіграти» на найсильніших пороках – жадібність, страх, лінь. Безвідмовно працюють всілякі акції і знижки, фільтри. Наприклад: «З цим товаром купують», пропонуючи кілька супутніх варіантів. Непогано також встановити таймер зворотного відліку: «До кінця акції залишилося …». Ось ще варіант – можна пропонувати невеликі подаруночки в разі замовлення на певну суму або встановлювати окремі ціни для оптовиків і постійних клієнтів.
  • Досвід, або життєві інстинкти. Ці тригери скоріше спрямовані на розширення трафіку сайту і цільової аудиторії. Як приклад «Оцініть останнім плаття з колекції Versace» або проведення тих чи інших аукціонів, торгів, конкурсів, розіграшів. В такому випадку, людина буде постійно повертатися на сайт, щоб подивитися рейтинг або оцінити свої шанси на перемогу.

Головний нюанс: тригери ні в якому разі не повинні звучати нав’язливо. Це відлякує потенційних клієнтів, мінімізуючи тим самим головну функцію блоку – збільшення продажів.

Повернемося до нашого аналізу 5 сайтів. Чи відповідають їх схеми тригерів описаних вище вимогам?

Назва сайтів

Тригери

Оцінка

Конкурент 1

1500 знаків безкоштовно – пробна стаття

2 роки роботи на просторах України та зарубіжжя

100% унікальність текстів

300 задоволених клієнтів

24 години – мінімальний термін виконання замовлення

+1

Конкурент 2

7 років надаємо послуги копірайтингу, 6000+ виконаних замовлень на написання текстів, 2000+ клієнтів (Київ, Україна, ін. країни).

-1

Конкурент 3

Знижка 5% при замовленні текстів від 10000 символів без пробілів

Знижка 10% при замовленні текстів від 20000 символів без пробілів

Знижка 15% при замовленні текстів від 30000 символів без пробілів

Знижка 20% при замовленні текстів від 50000 символів без пробілів

+1

Агентство інтернет-маркетингу Textum

Дотримуємося термінів і несемо штрафні санкції

Повертаємо гроші, якщо текст не сподобався

Ведемо проект до окупності

+1

Конкурент 4

НЕМАЄ

-1

Цікаво буде також дізнатися: Як написати експертну статтю? 5 кроків до якісного тексту

Не плутаємо вигоди з перевагами

Даний блок другий за важливістю, після першого екрану. Він викликає гострий інтерес з боку відвідувачів сайту і служить ще одним мотиватором для звернення в компанію.

Тут ми детально розписуємо всі переваги сайту, використовуючи конкретику і цифри. Можна вказати терміни доставки, досвід роботи, асортимент компанії і його особливості, тривалість гарантії, постачальників і т. п. Клієнт, який потрапляє на сайт, просто не зможе пропустити цей блок, тому основне завдання – зробити його якісним і інформативним. Для наочності краще використовувати таблички, візуалізацію.

Наприклад:

Текст про отримані вигоди від звернення в компанію повинен бути написаний простою і зрозумілою мовою. Ніяких складних оборотів або спеціальних термінів. Під час написання такої продаючої статті для своїх клієнтів співробітники нашого агентства, і я в тому числі, намагаємося виділити тільки головну інформацію, що буде цікава покупцеві і дасть вичерпну відповідь на всі питання:

  • Скільки триває гарантія на продукцію?
  • Хто виробник товару?
  • Через скільки часу я отримаю своє замовлення?
  • Як довго обробляється заявка?
  • Що особливого в вашому реченні? І т. п.

Звичайна людина, прочитавши статтю, повинна зрозуміти, що тут зможуть задовольнити всі її запити.

Ні в якому разі не пишіть безликих фраз або речей, нецікавих потенційному покупцеві. Розповідаючи про переваги співпраці з компанією мало заявити «На ринку з 2010 року». Відразу виникає питання: «І що?». Але якщо доповнити словами: «Тому нам довіряють навіть складні проекти з обмеженими термінами», інформація сприймається зовсім по-іншому, вагоміше і переконливіше. Особливо, коли пропишіть конкретні терміни виконання.

Ще один момент: не варто перевантажувати читача, розписуючи 20 вигод. Він точно не стане переглядати всі пункти. Виділіть найголовніше, те, що реально принесе користь клієнту від покупки продукту на цьому сайті.

Ось ще один приклад нашої роботи:

Починати цей розділ можна по-різному, як варіант «7 причин замовити продаючі тексти в нашому агентстві» або «Чому клієнти вибирають нас?» Тут головне фантазія і акцент на тому, що МИ КРАЩІ.

А тепер приклад з інтернету, як робити не треба:

Вердикт зрозумілий. Багато гарних слів і ніякої конкретики. Вживаючи такі загальноприйняті вирази в розділі про вигоди, ви точно не зможете зацікавити у співпраці з цією компанією.

Як розповісти про асортимент компанії?

Клієнту інтернет-магазину простіше буде визначитися з вибором, якщо всю важливу інформацію про асортимент товарів він знайде в одному місці. Це наступний блок в статті «Про компанію». Поставитися до його оформлення потрібно серйозно, якісно розписавши особливості продукції.

Розглянемо детальніше, як правильно скласти розділ про товари і як уникнути головних помилок. Отже, поставте себе на місце клієнта. Ви шукайте дитячу коляску. Зайшовши на сайт, що ви повинні побачити в першу чергу? Правильно, фото і назву. Якщо ці параметри вас зацікавили, можна далі переходити до читання характеристик або безпосередній покупці.

Цей обмін ролями показав нам, що назва повинна бути короткою і конкретною. Так майбутньому покупцеві простіше буде орієнтуватися в асортименті. Покажу, як це можна зробити:

Ці назви прописані для людей і ведуть на основні розділи сайту. Щоб у категорій з товарами був привабливий заголовок і сниппет в ТОП видачі пошукових систем, і як можна більша кількість потенційних покупців захотіло на нього «клікнути», необхідні мета-теги.

Ми вже писали раніше статтю на цю тему: Мета-теги (title, discription, keywords): як правильно прописати?

Важливий нюанс: при описі асортименту обов’язково потрібно робити посилання на товар. Тобто, клієнт натискаючи на категорію, переходить за посиланням до продукції, яка відноситься до цієї групи. Такий зв’язок внутрішніх сторінок є невід’ємним і найважливішим фактором внутрішньої оптимізації сайту.

А що ж з описом характеристик? Вони унікальні у кожної продукції. Якщо компанія займається продажем телефонів, клієнту в першу чергу будуть цікаві технічні параметри і продуктивність. У випадку з одягом – розміри, тип тканини, фурнітура, поради щодо вибору та створення looka. Продавцям велосипедів важливо вказати конструкцію, призначення, для якого віку і місцевості модель.

Описуючи характеристики, можна нагадати клієнту, які переваги він отримає від придбання товару. Процитую зі скріну: «Таке вбрання можна комбінувати з джинсами, брюками, спідницями-олівець і створювати діловий або романтичний образ». Ось скільки переваг у туніки з нашого сайту! Так тут і економія на гардеробі «вимальовується» …

А тепер кілька універсальних порад щодо оформлення блоку «Асортимент» в статті про компанію:

  • Мінімум інформації. Не потрібно робити кілометрових полотен з описом всіх параметрів продукції. Конкретизувати цю інформацію варто в окремих картках товарів.
  • Правильно вибирайте стиль написання. Він може бути легким і довірчим на молодіжних сайтах, але продаючи серйозні речі краще дотримуватися офіційного тону.
  • Фото тільки оригінальні. Щоб продемонструвати асортимент компанії, брати картинки з інших сайтів або мережі як мінімум дивно.

Креативне оформлення цього розділу також допускається. Головне, щоб все було в межах норми і не виходило за загальний стиль оформлення сайту.

Просто і наочно показуємо схему роботи

Цей розділ необхідний в статті «Про компанію» для того, щоб клієнт точно розумів, як саме відбуваються продажі на сайті і який ланцюжок дій повинен пройти від моменту його звернення в компанію до отримання товару.

У більшості інтернет-ресурсів схеми роботи стандартні.

Звичайно, для наочності і полегшення сприйняття, таку інформацію краще подавати покроково і в картинках. Розібратися, які етапи проходить замовлення до моменту відправки, клієнтові набагато простіше, подивившись схематичні зображення або блок-схеми. На практиці це виглядає так:

Або так:

Приклади взяті з наших продаючих текстів «Про компанію», що вже розміщені на сайтах клієнтів. Перелік робіт може бути доповнений післягарантійним обслуговуванням, можливістю самовивозу продукції або іншими моментами, які пропонує інтернет-магазин.

Додаємо трішки пафосу

В цій частині статті не завадило б розповісти, яких результатів компанія досягла в роботі, похвалитися сертифікатами, досвідом співпраці з великими клієнтами. Блок можна починати словами: «Нас рекомендують такі компанії ….» або «Співробітництвом з нами задоволені …». Далі перелік справжніх акул сучасного бізнесу. Звичайно, ці бренди повинні бути відомі не тільки у вузьких колах, інакше який сенс заявляти так голосно про вашу спільну роботу.

Що стосується сертифікатів. Якщо продукція компанії має відповідні документи, які підтверджують якість, їх обов’язково потрібно показати потенційному клієнту. Такий момент викличе колосальну довіру з його боку, адже дає своєрідні гарантії безпеки товару або послуги. Теж саме стосується і ліцензій. Для деяких видів діяльності їх наявність є обов’язковим.

Ну а тепер найскладніший момент у написанні тексту «Про компанію»: переконливо і просто розповісти про досягнення в роботі. Такими можуть бути:

  • нагороди та призи, отримані на різних конкурсах;
  • впровадження нових технологій або способів надання послуг;
  • власне виробництво оригінальних товарів;
  • інші цікаві моменти, що є гордістю компанії.

Важливо, не бути голослівним, описуючи заслуги і значні результати праці. Інакше, потенційні покупці просто посміхнуться, не повіривши жодному слову.

Мотиваційні заклики до дії

Мотиваційний заклики повинні ненав’язливо підштовхнути читача до якої-небудь дії на сайті. В ідеалі, це покупка товару або замовлення послуги. Але може бути інше, наприклад, завантажити чек-лист або отримати безкоштовну консультацію. Такий заклик повинен бути вписаний максимально природно і, не напружувати читача своїм вимогливим формулюванням.

Ідеальні варіанти:

  • «Якщо хочете придбати одяг великих розмірів в нашому інтернет-магазині, телефонуйте …»;
  • «Щоб оформити замовлення на встановлення дверей, зв’яжіться з нашими менеджерами …»;
  • «Потрібна консультація професіоналів або розрахунок вартості ремонту, звертайтеся в нашу компанію …».

Можна і по іншому, головне щоб в статті були конкретні слова заклики до дії – телефонуйте, приходьте, звертайтеся і т. п.

Розглянемо заклики до дії на конкретних прикладах.

Як бачимо, тут спочатку описана послуга, яку можна отримати за даними контактами, далі заклик «зв’яжіться з менеджерами» і самі контакти.

За логікою речей, цей блок завершують статтю «Про компанію». Наостанок зроблю акцент на важливому нюансі: контакти завжди потрібно візуалізувати, доповнивши цифри картинками. Так вони простіше сприймаються клієнтом і краще видно на сайті. Ось приклад, де інформація подана не зовсім вдало.

Телефони зливаються із загальним текстом статті та швидко зорієнтуватися в контактах не вийде. Навіть якщо клієнт захоче оперативно замовити товар, на пошук потрібного номера доведеться витратити час. Чи є воно у вашого покупця?

Короткий підсумок

Інструкція з написання продаючого тексту «Про компанію» готова. Сподіваюся вона допоможе вам створювати якісний контент, збільшуючи тим самим рівень продажів компанії. Як на мене, слідуючи викладеним вище пунктам навіть початківець копірайтер зможе написати дійсно вартий матеріал. Головне, не забудьте в кінці перевірити унікальність і відповідність тексту чек-листу.

Відмінна стаття по темі: Чек-лист для перевірки тексту на «профпридатність»: унікальність, SEO, ілюстрації

Коротко пройдемося по основних моментах. Структура статті повинна містити:

  • яскравий заголовок;
  • кілька пропозицій про те, чим компанія займається (оффер);
  • тригери-гарантії, краще з візуалізацією;
  • вигоди від роботи з компаніями, сформульовані простою мовою;
  • розписаний асортимент і схему роботи сайту;
  • кілька ємних фраз про досягнення і заслуги;
  • заклик до дії з контактами.

Звичайно, стаття про послуги компанії не замінить інші інформаційні розділи сайту, але це основа основ, з якої потрібно починати.

Якщо у вас залишилися питання по матеріалу, з задоволенням відповім. Залишайте також свої коментарі, буду рада дізнатися думку кожного.

Автор: Светлана Марусиченко