НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ФІШКИ І СЕКРЕТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
БОНУСИ: ЧЕК-ЛИСТИ, БРИФ, ТЗ
База знань, наш досвід і новини
Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook та Instagram,
щоб не пропустити новий матеріал

Контент-маркетинг для сайту ТОВ «Артмаш»

19.06.2019
Автор: «Textum»

Написання текстів для офіційного та тематичних сайтів

Мета проекту: написання та публікація статей про обладнання для тваринництва і сільського господарства на сайті ТОВ «Артмаш» і сторонніх ресурсах для SEO-просування і формування іміджу компанії.

Комплекс послуг

Провели такі роботи:

  1. SEO-аудит сайту;
  2. базова SEO-оптимізація сайту;
  3. складання семантичного ядра;
  4. внутрішня оптимізація сайту;
  5. підготовка та розміщення контенту на офіційному web-ресурсі;
  6. написання та розміщення текстів на сторонніх сайтах.

В послуги контент-маркетингу входять наступні види статей:

  • огляди і описи обладнання;
  • новинні статті;
  • корисні поради і покрокові інструкції;
  • відгуки, гарантії;
  • інформаційні статті.

Публікація статей на авторитетних web-ресурсах і регулярне наповнення офіційного сайту дозволяють підвищувати відвідуваність і вийти в топ по релевантним запитам.

Порядок робіт

В процесі надання послуг задіяні: проект-менеджер, копірайтер, редактор, контент-менеджер, SEO-фахівець.

Роботи по наповненню сайту проходять у такий спосіб:

  1. замовник затверджує план на місяць;
  2. проект-менеджер складає ТЗ і передає в роботу;
  3. копірайтер, ознайомившись із завданням, приступає до написання;
  4. перевіркою готового матеріалу займається наш редактор, після чого передає на затвердження клієнту;
  5. при необхідності копірайтер допрацьовує статтю відповідно до коментарів клієнта;
  6. контент-менеджер приступає до публікації матеріалу на сайті ТОВ «Артмаш».

Зовнішній контент-маркетинг включає етапи роботи:

  1. підбираємо 5 авторитетних тематичних майданчиків;
  2. для кожного сайту пишемо інформаційні статті з посиланням на обладнання ТОВ «Артмаш»;
  3. готовий матеріал перевіряє редактор і замовник, після чого контент-менеджер публікує текст на тому чи іншому майданчику.

В кінці місяця агентство інтернет-маркетингу «Textum» надає звіт про виконану роботу і свої пропозиції щодо подальшого SEO-просування.

Приклади текстів для сайту ТОВ «Артмаш» і сторонніх ресурсів:

Для розділу «Продукція»

«Подрібнювач зерна промисловий з циклоном і пилососом 15 кВт»

Для розділу «Новини»

«ТОВ «Артмаш» на міжнародній агропромисловій виставці Агро-2018»

Для розділу«Статті»

«Переваги гранульованого корму для риб»

Публікація на сторонніх ресурсах

Майданчик Status Quo

«Підприємство ТОВ «Артмаш» на виставці XXXI «Агро-2019»

Майданчик AgroSmart

«Лінія гранулювання: що потрібно знати про сучасне обладнання»

Автор: «Textum»

Открыть
чат Задать вопрос