НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ
ФІШКИ І СЕКРЕТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
БОНУСИ: ЧЕК-ЛИСТИ, БРИФ, ТЗ
База знань, наш досвід і новини
Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook та Instagram,
щоб не пропустити новий матеріал

SEO-просування «під ключ» для інтернет-магазину «ДеталіЗАЗ»

19.08.2019
Автор: «Textum»

SEO-просування «під ключ»: внутрішня і зовнішня оптимізація

Мета проекту: щомісячне зростання відвідуваності і збільшення обсягу замовлень інтернет-магазину.

Роботи із SEO-просування «під ключ» ведемо вже більше року. Досягнуто таких результатів:

  • середня відвідуваність у день – понад 3000 відвідувачів (за рік зросла у 3 рази, початкова була близько 1000 відвідувачів на день);

  • зростання кількості замовлень (докладніші відомості конфіденційні).

Перелік робіт для інтернет-магазину «ДеталіЗАЗ»

Наші послуги:

  1. проведення SEO-аудиту сайту;
  2. складання семантичного ядра;
  3. написання і розміщення експертних статей на офіційному сайті та сторонніх web-ресурсах.

Ми зробили внутрішню оптимізацію сторінок (підготували тексти, прописали мета-теги: title, description і keywords):

  • «На головну»;
  • у розділ «Про нас»;
  • для категорій товарів створили огляди й описи продукції – автозапчастин на автомобілі марки ЗАЗ (Славута, Таврія), Daewoo (Ланос, Сенс), Chevrolet (Авео, Лачетті, Епіка, Круз).

Експертні тексти, мета-теги з високим CTR і публікації на сторонніх web-ресурсах забезпечують сайту топові позиції в результатах пошукової видачі за ключовими запитами.

Порядок виконання робіт

У проекті задіяні: проект-менеджер, копірайтер, редактор, SEO-фахівець.

Етапи надання послуги SEO-просування «під ключ»:

  1. замовник затверджує план на місяць;
  2. SEO-фахівець підбирає авторитетні тематичні майданчики;
  3. проект-менеджер складає технічне завдання (ТЗ) і передає його в роботу;
  4. копірайтер, вивчивши всі вимоги від замовника і SEO-фахівця, приступає до написання контенту;
  5. готову роботу перевіряє наш редактор, за ним – замовник;
  6. у разі доопрацювання копірайтер виправляє помилки згідно коментарів замовника;
  7. прийняту і затверджену статтю розміщує наш контент-менеджер на офіційному сайті або сторонньому ресурсі.

Після виконання всіх завдань, у кінці місяця, SEO-фахівець агентства інтернет-маркетингу «Textum» готує детальний звіт про виконану роботу і надає його замовникові. Проаналізувавши всю інформацію та отриманий результат, замовник і наш SEO-спеціаліст складають новий план на наступний місяць.

Приклади текстів на сайті та сторонніх web-ресурсах:

Для категорій товарів

«Запчастини на двигун Chevrolet Lacetti»

«Запчастини на Шевроле Лачетті: ходова частина, підвіска»

Публікація на сторонніх ресурсах

«Деталі ЗАЗ: корисні поради: як купити оригінальні запчастини»

«Запчастини для Таврії та Славути: замінюємо амортизатори»

Автор: «Textum»

Открыть
чат Задать вопрос