LSI-копірайтинг
для виведення сайту
в топ Google
Підвищіть свої продажі
та впізнаваність бренду

Збираємо ключові слова, терміни-підтвердження (rLSI) і
синоніми (sLSI) для підготовки експертного матеріалу
Власна методика, платний софт і команда фахівців

Дотримуємось термінів
і несемо штрафні
санкції


Повертаємо
гроші, якщо результат
не сподобався


Ведемо проект
до окупності

Які завдання вирішують LSI-тексти?

Цей вид контенту – ваші інвестиції і крок на шляху до розвитку бізнесу. Результати впровадження LSI-копірайтингу:
Збільшення продажів

Експертні тексти свідчать про унікальність вашого бізнесу і мотивують звернутися в компанію, оскільки пропонують реальне рішення розв’язати на болі цільової аудиторії.

Формують репутацію

LSI-статті містять актуальні дані, вони інформативні й такі, що дають відповіді на запити користувачів. Завдяки цьому цільова аудиторія стає більш лояльною, а впізнаваність бренду зростає.

SEO-просування

LSI-тексти виводять сторінку в топ видачі пошукових систем без придбання посилань на сторонніх ресурсах. Високу оцінку якості контент отримує за рахунок правильного розподілу в тексті ключів і термінів-підтверджень.

Підвищують відвідуваність

LSI-тексти релевантні перевагам і потребам читачів, тому покращують поведінкові фактори на сайті. У разі, якщо текст розміщується на сторонньому ресурсі, то % переходів за посиланням збільшується в рази.

Підтверджують експертність компанії

Матеріал готується копірайтерами, які мають відповідні знання та досвід, а також активно взаємодіють із фахівцями клієнта.

Який результат вам потрібен?
Розкажіть про свої цілі
Технологія написання LSI-текстів
При підготовці контенту працює команда: SEO-спеціаліст, копірайтери, редактор і проект-менеджер.
  • 1

    Підбір LSI-ключових слів


    Використовуємо пошукові підказки,
    Піксель Тулс,
    Google AdWords,
    Сервіс Арсенкіна,
    Key Collector

  • 2

    Вибір стратегії та цілей


    Автори вивчають цільову аудиторію,
    роблять конкурентний аналіз.
    Пишуть корисні, інформативні,
    прості для розуміння статті.

  • 3

    Отримання заявок


    LSI-статті покращують ранжування,
    до вас на сайт потрапляє цільова аудиторія.
    Читачі високо оцінюють контент,
    звертаються в компанію і діляться матеріалом.

  • 4

    Автоматизація продажів


    Власник бізнесу отримує:
    постійний потік замовлень,
    планований маркетинговий бюджет,
    скорочення витрат на контекстну рекламу

Завантажте наш чек-лист, щоб переконатися в нашій експертності

ЗАВАНТАЖИТИ ЧЕК-ЛИСТ

LSI-копірайтинг: особливості методики написання

LSI-копірайтинг (LSI – абревіатура від latent semantic indexing, що перекладається з англійської як «приховане семантичне індексування») – методика написання й оформлення текстів, релевантних намірам користувачів. Такий контент включає в себе синоніми і слова, супутні ключовому запиту (терміни-підтвердження). LSI-тексти мають глибокий зміст, вони інформативні, корисні для відвідувачів сайту, надають актуальні дані. Завдяки цьому такі матеріали отримують високу оцінку якості контенту у Google, і потрапляють у топ пошукової видачі. 

Давайте розглянемо на прикладі: користувач вбиває в пошуковику слово «Наполеон».

LSI-копирайтинг определение

Що він має на увазі? Торт або біографію полководця Наполеона Бонапарта? А може він шукає книгу Наполеона Хілла «Думай і багатій»?

За супутнім словами Google визначає, яку саме інформацію показати користувачеві. Якщо це слова: книга, Хілл, думай, багатій, то на перших сторінках будуть інтернет-книгарні, сайти з відгуками і ресурси з електронною сторінкою видавництва; при словах «торт», «рецепт», «інгредієнти» – кулінарні ресурси.

LSI_запросы

LSI-статті допомагають зрозуміти пошуковим системам, за якими саме запитами показувати сайт, і отримують високу оцінку якості контенту.

Види LSI-запитів

sLSI – слова-синоніми, які часто вживаються разом з основним ключовим словом.

Наприклад, для LSI-копірайтингу це слова: «текст», «написання», «стаття», «фраза», «контент», «новий».

Виды LSI-запросов

rLSI – релевантні слова, пов’язані з пошуковим запитом, що дозволяють дати максимально вичерпні відповіді на запитання користувачів.

Наприклад: «приховане семантичне індексування», «SEO», «просування сайту», «відвідуваність сайту».

rLSI – релевантные слова в копирайтинге

Якими мають бути LSI-тексти, щоб потрапляти у топ Google?

Як стверджує Вікіпедія, для підготовки контенту, релевантного потребам користувачів, слід:

  • Вивчати цільову аудиторію. Думайте про свого читача, давайте йому тільки корисні відомості. Для цього доцільно скласти оглядову порівняльну табличку.

Изучаем целевую аудиторию

  • Викладати думки простою мовою. Навіть складний технічний текст має бути написаний так, щоб підліток 13–14 років зрозумів, у чому його суть.

Излагаем мысли просто

  • Візуально красиво оформляти матеріал. Для простоти сприйняття варто робити списки, підзаголовки, розбавляти контент відео і наочними ілюстраціями.

красиво оформляем материал

  • Надавати ритм тексту. Щоб читач не заснув за читанням довгого лонгриду, чергуйте короткі і довгі речення. Це додає динаміки.
  • Правильно розподіляти і використовувати ключові слова. Релевантні слова і терміни підтвердження (rLSI), супутні основному запиту, і sLSI (синоніми) повинні не тільки вживатися в тексті, але і знаходитись на своїх місцях. Пошукова система аналізує їх взаємне розташування.
  • Писати грамотно. В LSI-статтях мають не має бути помилок: орфографічних, стилістичних, фактичних. Дотримуйтесь правил тієї мови, якою викладено матеріал.

Ознайомтеся з правилами перевірки текстів: Чек-аркуш для перевірки тексту на «профпридатність»: унікальність, SEO, ілюстрації (частина I)

Пишем грамотно

  • Давати вичерпні відповіді. Обсяг LSI-статей становить від 5 тис. збп. Такий матеріал інформативний і дає відповіді на запити користувачів.

  • Використовувати актуальну інформацію. Перевіряйте джерела даних, не варто брати для статті застарілі відомості.

Дотримуючись цих рекомендацій, можна підготувати контент, який сподобається читачам і буде релевантним їх потребам.

Кому і навіщо потрібен LSI-копірайтинг?

Експертний матеріал необхідний:

  1. Власникам і керуючим e-commerce проектів.
  2. Засновникам і керівникам підприємств, які мають сайт.
  3. SEO-фахівцям і digital-агентствам.

Основне призначення LSI-текстів – підвищення релевантності пошуковим запитам і покращення ранжування сайту. Тому даний вид контенту використовується для розвитку бізнесу в Інтернеті.

Які ще завдання вирішують ЛСІ-статті?

Методика прихованого семантичного індексування приносить такі результати:

  • Збільшується середній час перебування на сайті. Відвідувачі знаходять відповіді на свої запити, а значить затримуються і читають деталі, а не побіжно скролять сторінку.
  • Безпечність SEO-просування і свого роду «захист» від фільтрів пошукових систем. LSI-статті практично не потрапляють під санкції пошукових систем і навіть служать інструментом, що допомагає вийти з-під фільтра.
  • Розширення списку ключових слів. Завдяки включенню в тексти низькочастотних запитів, видимість сайту пошуковими системами підвищується.
  • Виведення в топ за НЧ і СЧ-запитами. Google надає високу оцінку такому контенту і показує сторінку з експертним матеріалом у перших позиціях видачі.
  • Вірусний ефект. Користувачі охоче діляться LSI-текстами в соціальних мережах, що позитивно впливає на ранжування сайту пошуковими системами.
  • Збільшують продажі. Відвідувачі знаходять відповіді на свої запити і набагато охочіше здійснюють цільову дію.

Плюсів у даної методики багато, тому попит на LSI-копірайтинг продовжує зростати. І ті, хто вчасно запровадить цю технологію – зможе вигідно вирізнитися на тлі конкурентів.

Як підготувати ТЗ копірайтеру?

Якщо автор не новачок, має досвід і знання з теми, на яку треба підготувати матеріал, то, швидше за все, він інтуїтивно включить необхідні синоніми і релевантні слова. Адже принципи LSI-копірайтингу аналогічні основам написання якісних текстів.

Однак це виходить досить рідко. Тому краще підготувати детальне технічне завдання копірайтеру. Для цього можна використовувати онлайн-сервіси або ж десктопні програми. Їх зараз  достатня кількість.

Дивимося пошукові підказки

При введенні запиту в пошуковий рядок Яндекс і Google видають підказки. За ним можна скласти список rLSI-слів.

Смотрим поисковые подсказки

Блок пошукових підказок виводиться і під результатами видачі.

Смотрим поисковые подсказки

Аналізуємо топ видачі

Обов’язково вивчайте конкурентів, які вже займають перші позиції в результатах видачі. Це можна робити як вручну, так і за допомогою спеціальних сервісів.

Розглянемо на прикладі онлайн-сервісу Simple SEO Tools. Відкрийте сервіс і перейдіть на вкладку «Аналізатор сторінок», введіть урл-адресу сторінки конкурента, яка перебуває в топі.

Отримаємо такі результати:

Анализатор страниц при Lsi-копирайтинге

Уважно дивимося на вкладку «Щільність». У ній знаходяться часто використовувані запити.

У ході аналізу конкурентів слід також визначити:

  • за якими ще ключовими словами індексуються статті конкурентів;
  • скільки посилань закуповувалося на сторінку;
  • які анкори при цьому використовуються.

Відповіді на ці питання можуть дати більш просунуті сервіси. Як правило, вони платні, але є семиденний тестовий період, щоб оцінити їх можливості. Серед таких: SemRush, Ahrefs, OSE та інші.

Парсимо схожі запити

Для збору ключових слів з правої колонки Яндекс. Вордстат логічно використовувати програму Кей Колектор або більш обмежений аналог СловоЁБ.

Для цього натискаємо на синю іконку у верхньому меню програми «Пакетний збір фраз із правої колонки Wordstat. Yandex».

Парсим похожие запросы

Детальна інструкція, як працювати у СловоЁБ: Slovoeb (Словоеб). Ази та інструкція із застосування

Підбираємо слова-синоніми

Щоб додати в текст більше слів-синонімів, можна використовувати онлайн-сервіси або провести «мозковий штурм».

Наприклад, для слова ліжко: «ложе», «меблі», «ліжко», «постіль».

Подбираем слова-синонимы

Зібравши LSI-запити, формуємо технічне завдання. На одному аркуші прописуємо  основні вимоги, на іншому – орієнтовний план статті та ключові слова.

Техническое задание при Lsi-копирайтинге

Якщо в процесі аналізу конкурентів і збору ключових слів, відзначені сильні сторони у текстах із топу, то їх також слід вказати в ТЗ, в додатковому стовпці «Примітки».

Як правильно вживати LSI-запити?

На первом месте у копирайтера должна быть читаемость текста и органичность вхождения ключевых слов. Ни в коем случае не стоит вписывать запросы ради того, чтобы они просто «были».

Щоб пошукові системи високо оцінили якість контенту і користувачі знайшли відповіді на свої запити, дотримуйтеся правил:

  1. Групуйте LSI-запити. Якщо в технічному завданні у вас багато ключових слів, то не варто ними зловживати, адже можна отримати Переспам. Групуйте запити, наприклад: «підбір LSI» і «LSI фрази», можна вписати як «підбір LSI фраз».
  2. Відмінюйте і розбавляйте іншими словами. Не варто вписувати ключові слова незграбно. Пошукові системи все одно зрозуміють, за якими запитами потрібно ранжувати контент.
  3. Не розділяйте крапкою. Намагайтеся вжити слова з одного запиту в межах одного речення.
  4. Не пишіть із помилками. Якщо в запиті є помилка, все одно потрібно написати правильно, враховуючи правила мови.

Читайте в допомогу текст: Які бувають ключові слова і як їх гармонійно вписати в статтю?

ТЗ – це тільки орієнтир для автора, тому не бійтеся порушувати деякі його пункти. На першому місці має бути якість тексту і глибина розкриття матеріалу, лише потім – вживання релевантних фраз.

Підводимо підсумки

Наостанок варто відзначити, що розглянута нами методика підбору LSI-запитів є універсальною. Є багато програм і сервісів, які дозволяють їх зібрати. На якому саме зупинити свою увагу – вирішувати вам.

Грамотно складене технічне завдання для копірайтера – це тільки половина роботи. Далі автору потрібно ретельно вивчити тему, конкурентів, цільову аудиторію і підготувати матеріал.

Читайте: Як написати експертну статтю? 5 кроків до якісного тексту

Така робота дає хороший ефект: позиції в топі, покращення поведінкових факторів і, як результат, – збільшення продажів.

Поширені питання
Можливо, саме таке запитання ви хотіли б поставити

Що таке ЛСІ-копірайтинг?

LSI-копірайтинг – це методика написання і оформлення текстів, які максимально релевантні запитам користувачів. Такий контент багатий синонімами і словами, які найбільш підходять ключовим запитам.
ЛСІ-копірайтинг використовується для розвитку бізнесу в Інтернеті. Тому даний вид контенту стане в нагоді власникам і керуючим e-commerce проектів, керівникам організацій, підприємств у яких є сайт, SEO-фахівцям і digital-агентствам.
LSI-копірайтинг виводить сайт в топ пошукової видачі. Експертні тексти, які містять актуальну інформацію, дають відповіді на запити користувача, призводять до збільшення відвідуваності і продажів сайту, а також формують репутацію компанії і впізнаваність бренду.
Ми допоможемо вам у цьому або самостійно зробимо ТЗ згідно наданої вами інформації. Підберемо СЯ з релевантними ключовими запитами і LSI-фразами, і пропишемо орієнтовну структуру для написання контенту.
Входження ключових слів повинно бути органічним, не варто ними зловживати, щоб не вийшло переспаму. Текст повинен бути читабельним для користувача, тому ключі можна і потрібно схиляти, групувати, розбавляти іншими словами в межах одного речення.
В агентстві інтернет-маркетингу Textum при підготовці ЛСІ-контенту працює команда фахівців. Сюди входять: SEO-фахівець, який займається підбором ключових LSI-слів і розміщенням текстів на сайті, проект-менеджер – складає і вводить ТЗ в роботу, копірайтери – безпосередньо пишуть статті для сайту, редактор – робить перевірку готового матеріалу (орфографія, пунктуація, граматика).
Основна суть – це написання експертних текстів, які включають в себе синоніми і слова релевантні ключовому запиту. Такі статті ми наповнюємо глибоким змістом, надаємо всю необхідну користувачам інформацію, що в свою чергу підвищує шанси потрапити в топ пошукової видачі.
Зробити замовлення ви можете одним із способів: 1) залишити заявку на сайті; 2) заповнити бриф і відправити нам на пошту ak.textum@gmail.com;3) подзвонити по одному з телефонів: +7926 035-35-15; (097) 782-26-23; (099) 560-10-11.

У нас є знижки для всіх клієнтів. Періодично ми проводимо акцію – написання першої статті безкоштовно. Інформацію уточнюйте у проект-менеджера по телефону.
Наш SEO-фахівець вдається до допомоги декількох програм і онлайн сервісів. Наприклад, Simple SEO Tools використовуємо для вивчення ключових фраз конкурентів, які займають перші позиції в топ видачі. Найпростіший спосіб – це введення запиту в пошуковий рядок Яндекс і Google для отримання підказок. Ще використовуємо програми Key Collector або більш обмежений аналог «СловоЁБ» для пошуку високочастотних (ВЧ), середньочастотних (СЧ) і низькочастотних (НЧ) ключових фраз по темі.
В LSI-копірайтинг входять статті для новин, в блог, продаючий контент (на Головну, для категорії товарів, описи продукції), для сторінок Доставка і оплата, Про нас та інших сторінок сайту.
Правильний підхід до підбору ЛСІ-запитів дає хороший ефект вашому сайту: позиції в топ видачі, поліпшення поведінкових факторів і збільшення продажів. Впроваджуючи нашу технологію по LSI-копірайтингу для свого сайту можна вигідно відрізнятися на тлі конкурентів і регулярно отримувати прибуток.
Cup Sweet
До 30 листопада отримай статтю на 3000 збп безкоштовно

Оплати LSI-копірайтинг для зростання продажів
в день звернення и гарантовано
отримай статтю на 3000 збп безкоштовно
Залишайте заявку
На зв'язку 8.00-17.00 (пн-пт)
Адреса

Офіс 1:
м. Жмеринка
вул. Горького, 5

Офіс 2:
м. Вінниця
пр. Станіславського, 7

Телефони

+7926 035-35-15
(097) 782-26-23
(099) 560-10-11

Skype
Ksuwa-fox
Працюємо дистанційно

Успішно обслуговуємо
102 клієнта по всій
території СНД

Callback
Наши чаты
Задай вопрос