LSI-копірайтинг
для виведення сайту
в топ Google
Підвищіть свої продажі
та впізнаваність бренду

Збираємо ключові слова, терміни-підтвердження (rLSI) і
синоніми (sLSI) для підготовки експертного матеріалу
Власна методика, платний софт і команда фахівців

Дотримуємось термінів
і несемо штрафні
санкції


Повертаємо
гроші, якщо результат
не сподобався


Ведемо проект
до окупності

Які завдання вирішують LSI-тексти?

Цей вид контенту – ваші інвестиції і крок на шляху до розвитку бізнесу. Результати впровадження LSI-копірайтингу:
Збільшення продажів

Експертні тексти свідчать про унікальність вашого бізнесу і мотивують звернутися в компанію, оскільки пропонують реальне рішення розв’язати на болі цільової аудиторії.

Формують репутацію

LSI-статті містять актуальні дані, вони інформативні й такі, що дають відповіді на запити користувачів. Завдяки цьому цільова аудиторія стає більш лояльною, а впізнаваність бренду зростає.

SEO-просування

LSI-тексти виводять сторінку в топ видачі пошукових систем без придбання посилань на сторонніх ресурсах. Високу оцінку якості контент отримує за рахунок правильного розподілу в тексті ключів і термінів-підтверджень.

Підвищують відвідуваність

LSI-тексти релевантні перевагам і потребам читачів, тому покращують поведінкові фактори на сайті. У разі, якщо текст розміщується на сторонньому ресурсі, то % переходів за посиланням збільшується в рази.

Підтверджують експертність компанії

Матеріал готується копірайтерами, які мають відповідні знання та досвід, а також активно взаємодіють із фахівцями клієнта.

Який результат вам потрібен?
Розкажіть про свої цілі
Технологія написання LSI-текстів
При підготовці контенту працює команда: SEO-спеціаліст, копірайтери, редактор і проект-менеджер.
  • 1

    Підбір LSI-ключових слів


    Використовуємо пошукові підказки,
    Піксель Тулс,
    Google AdWords,
    Сервіс Арсенкіна,
    Key Collector

  • 2

    Вибір стратегії та цілей


    Автори вивчають цільову аудиторію,
    роблять конкурентний аналіз.
    Пишуть корисні, інформативні,
    прості для розуміння статті.

  • 3

    Отримання заявок


    LSI-статті покращують ранжування,
    до вас на сайт потрапляє цільова аудиторія.
    Читачі високо оцінюють контент,
    звертаються в компанію і діляться матеріалом.

  • 4

    Автоматизація продажів


    Власник бізнесу отримує:
    постійний потік замовлень,
    планований маркетинговий бюджет,
    скорочення витрат на контекстну рекламу

Завантажте наш чек-лист, щоб переконатися в нашій експертності

ЗАВАНТАЖИТИ ЧЕК-ЛИСТ

LSI-копірайтинг: особливості методики написання

LSI-копірайтинг (LSI – абревіатура від latent semantic indexing, що перекладається з англійської як «приховане семантичне індексування») – методика написання й оформлення текстів, релевантних намірам користувачів. Такий контент включає в себе синоніми і слова, супутні ключовому запиту (терміни-підтвердження). LSI-тексти мають глибокий зміст, вони інформативні, корисні для відвідувачів сайту, надають актуальні дані. Завдяки цьому такі матеріали отримують високу оцінку якості контенту у Google, і потрапляють у топ пошукової видачі. 

Давайте розглянемо на прикладі: користувач вбиває в пошуковику слово «Наполеон».

LSI-копирайтинг определение

Що він має на увазі? Торт або біографію полководця Наполеона Бонапарта? А може він шукає книгу Наполеона Хілла «Думай і багатій»?

За супутнім словами Google визначає, яку саме інформацію показати користувачеві. Якщо це слова: книга, Хілл, думай, багатій, то на перших сторінках будуть інтернет-книгарні, сайти з відгуками і ресурси з електронною сторінкою видавництва; при словах «торт», «рецепт», «інгредієнти» – кулінарні ресурси.

LSI_запросы

LSI-статті допомагають зрозуміти пошуковим системам, за якими саме запитами показувати сайт, і отримують високу оцінку якості контенту.

Види LSI-запитів

sLSI – слова-синоніми, які часто вживаються разом з основним ключовим словом.

Наприклад, для LSI-копірайтингу це слова: «текст», «написання», «стаття», «фраза», «контент», «новий».

Виды LSI-запросов

rLSI – релевантні слова, пов’язані з пошуковим запитом, що дозволяють дати максимально вичерпні відповіді на запитання користувачів.

Наприклад: «приховане семантичне індексування», «SEO», «просування сайту», «відвідуваність сайту».

rLSI – релевантные слова в копирайтинге

Якими мають бути LSI-тексти, щоб потрапляти у топ Google?

Як стверджує Вікіпедія, для підготовки контенту, релевантного потребам користувачів, слід:

  • Вивчати цільову аудиторію. Думайте про свого читача, давайте йому тільки корисні відомості. Для цього доцільно скласти оглядову порівняльну табличку.

Изучаем целевую аудиторию

  • Викладати думки простою мовою. Навіть складний технічний текст має бути написаний так, щоб підліток 13–14 років зрозумів, у чому його суть.

Излагаем мысли просто

  • Візуально красиво оформляти матеріал. Для простоти сприйняття варто робити списки, підзаголовки, розбавляти контент відео і наочними ілюстраціями.

красиво оформляем материал

  • Надавати ритм тексту. Щоб читач не заснув за читанням довгого лонгриду, чергуйте короткі і довгі речення. Це додає динаміки.
  • Правильно розподіляти і використовувати ключові слова. Релевантні слова і терміни підтвердження (rLSI), супутні основному запиту, і sLSI (синоніми) повинні не тільки вживатися в тексті, але і знаходитись на своїх місцях. Пошукова система аналізує їх взаємне розташування.
  • Писати грамотно. В LSI-статтях мають не має бути помилок: орфографічних, стилістичних, фактичних. Дотримуйтесь правил тієї мови, якою викладено матеріал.

Ознайомтеся з правилами перевірки текстів: Чек-аркуш для перевірки тексту на «профпридатність»: унікальність, SEO, ілюстрації (частина I)

Пишем грамотно

  • Давати вичерпні відповіді. Обсяг LSI-статей становить від 5 тис. збп. Такий матеріал інформативний і дає відповіді на запити користувачів.

  • Використовувати актуальну інформацію. Перевіряйте джерела даних, не варто брати для статті застарілі відомості.

Дотримуючись цих рекомендацій, можна підготувати контент, який сподобається читачам і буде релевантним їх потребам.

Кому і навіщо потрібен LSI-копірайтинг?

Експертний матеріал необхідний:

  1. Власникам і керуючим e-commerce проектів.
  2. Засновникам і керівникам підприємств, які мають сайт.
  3. SEO-фахівцям і digital-агентствам.

Основне призначення LSI-текстів – підвищення релевантності пошуковим запитам і покращення ранжування сайту. Тому даний вид контенту використовується для розвитку бізнесу в Інтернеті.

Які ще завдання вирішують ЛСІ-статті?

Методика прихованого семантичного індексування приносить такі результати:

  • Збільшується середній час перебування на сайті. Відвідувачі знаходять відповіді на свої запити, а значить затримуються і читають деталі, а не побіжно скролять сторінку.
  • Безпечність SEO-просування і свого роду «захист» від фільтрів пошукових систем. LSI-статті практично не потрапляють під санкції пошукових систем і навіть служать інструментом, що допомагає вийти з-під фільтра.
  • Розширення списку ключових слів. Завдяки включенню в тексти низькочастотних запитів, видимість сайту пошуковими системами підвищується.
  • Виведення в топ за НЧ і СЧ-запитами. Google надає високу оцінку такому контенту і показує сторінку з експертним матеріалом у перших позиціях видачі.
  • Вірусний ефект. Користувачі охоче діляться LSI-текстами в соціальних мережах, що позитивно впливає на ранжування сайту пошуковими системами.
  • Збільшують продажі. Відвідувачі знаходять відповіді на свої запити і набагато охочіше здійснюють цільову дію.

Плюсів у даної методики багато, тому попит на LSI-копірайтинг продовжує зростати. І ті, хто вчасно запровадить цю технологію – зможе вигідно вирізнитися на тлі конкурентів.

Як підготувати ТЗ копірайтеру?

Якщо автор не новачок, має досвід і знання з теми, на яку треба підготувати матеріал, то, швидше за все, він інтуїтивно включить необхідні синоніми і релевантні слова. Адже принципи LSI-копірайтингу аналогічні основам написання якісних текстів.

Однак це виходить досить рідко. Тому краще підготувати детальне технічне завдання копірайтеру. Для цього можна використовувати онлайн-сервіси або ж десктопні програми. Їх зараз  достатня кількість.

Дивимося пошукові підказки

При введенні запиту в пошуковий рядок Яндекс і Google видають підказки. За ним можна скласти список rLSI-слів.

Смотрим поисковые подсказки

Блок пошукових підказок виводиться і під результатами видачі.

Смотрим поисковые подсказки

Аналізуємо топ видачі

Обов’язково вивчайте конкурентів, які вже займають перші позиції в результатах видачі. Це можна робити як вручну, так і за допомогою спеціальних сервісів.

Розглянемо на прикладі онлайн-сервісу Simple SEO Tools. Відкрийте сервіс і перейдіть на вкладку «Аналізатор сторінок», введіть урл-адресу сторінки конкурента, яка перебуває в топі.

Отримаємо такі результати:

Анализатор страниц при Lsi-копирайтинге

Уважно дивимося на вкладку «Щільність». У ній знаходяться часто використовувані запити.

У ході аналізу конкурентів слід також визначити:

  • за якими ще ключовими словами індексуються статті конкурентів;
  • скільки посилань закуповувалося на сторінку;
  • які анкори при цьому використовуються.

Відповіді на ці питання можуть дати більш просунуті сервіси. Як правило, вони платні, але є семиденний тестовий період, щоб оцінити їх можливості. Серед таких: SemRush, Ahrefs, OSE та інші.

Парсимо схожі запити

Для збору ключових слів з правої колонки Яндекс. Вордстат логічно використовувати програму Кей Колектор або більш обмежений аналог СловоЁБ.

Для цього натискаємо на синю іконку у верхньому меню програми «Пакетний збір фраз із правої колонки Wordstat. Yandex».

Парсим похожие запросы

Детальна інструкція, як працювати у СловоЁБ: Slovoeb (Словоеб). Ази та інструкція із застосування

Підбираємо слова-синоніми

Щоб додати в текст більше слів-синонімів, можна використовувати онлайн-сервіси або провести «мозковий штурм».

Наприклад, для слова ліжко: «ложе», «меблі», «ліжко», «постіль».

Подбираем слова-синонимы

Зібравши LSI-запити, формуємо технічне завдання. На одному аркуші прописуємо  основні вимоги, на іншому – орієнтовний план статті та ключові слова.

Техническое задание при Lsi-копирайтинге

Якщо в процесі аналізу конкурентів і збору ключових слів, відзначені сильні сторони у текстах із топу, то їх також слід вказати в ТЗ, в додатковому стовпці «Примітки».

Як правильно вживати LSI-запити?

На первом месте у копирайтера должна быть читаемость текста и органичность вхождения ключевых слов. Ни в коем случае не стоит вписывать запросы ради того, чтобы они просто «были».

Щоб пошукові системи високо оцінили якість контенту і користувачі знайшли відповіді на свої запити, дотримуйтеся правил:

  1. Групуйте LSI-запити. Якщо в технічному завданні у вас багато ключових слів, то не варто ними зловживати, адже можна отримати Переспам. Групуйте запити, наприклад: «підбір LSI» і «LSI фрази», можна вписати як «підбір LSI фраз».
  2. Відмінюйте і розбавляйте іншими словами. Не варто вписувати ключові слова незграбно. Пошукові системи все одно зрозуміють, за якими запитами потрібно ранжувати контент.
  3. Не розділяйте крапкою. Намагайтеся вжити слова з одного запиту в межах одного речення.
  4. Не пишіть із помилками. Якщо в запиті є помилка, все одно потрібно написати правильно, враховуючи правила мови.

Читайте в допомогу текст: Які бувають ключові слова і як їх гармонійно вписати в статтю?

ТЗ – це тільки орієнтир для автора, тому не бійтеся порушувати деякі його пункти. На першому місці має бути якість тексту і глибина розкриття матеріалу, лише потім – вживання релевантних фраз.

Підводимо підсумки

Наостанок варто відзначити, що розглянута нами методика підбору LSI-запитів є універсальною. Є багато програм і сервісів, які дозволяють їх зібрати. На якому саме зупинити свою увагу – вирішувати вам.

Грамотно складене технічне завдання для копірайтера – це тільки половина роботи. Далі автору потрібно ретельно вивчити тему, конкурентів, цільову аудиторію і підготувати матеріал.

Читайте: Як написати експертну статтю? 5 кроків до якісного тексту

Така робота дає хороший ефект: позиції в топі, покращення поведінкових факторів і, як результат, – збільшення продажів.

Поширені питання
Можливо, саме таке запитання ви хотіли б поставити

Можлива оплата на розрахунковий рахунок? Чи працюєте з юридичними особами?

Оплата на розрахунковий рахунок можлива. З юридичними особами працюємо і укладаємо офіційний договір про співпрацю.
Якщо клієнт не задоволений виконаною роботою і ми не бачимо оптимального способу поліпшити якість послуги, ми повертаємо 70 % оплати.
Звичайно, ми намагаємося особисто поговорити з кожним клієнтом, щоб з'ясувати його побажання. Але бриф при цьому є обов'язковим елементом робочого процесу, оскільки на його основі складається ТЗ. Якщо вам складно заповнити, ми зв'яжемося з вами, поставимо запитання з анкети і самостійно внесемо відповіді в бланк.
Не більше двох. Зазвичай це дрібні правки, тому що перевірка за чек-листами дозволяє вдосконалювати якість наших текстів самостійно.
З новими клієнтами ми працюємо по передоплаті 100 % або за договором, розбиваючи на рівні платежі.
Ми приймаємо оплату через платіжні системи: Яндекс.Гроші, Ківі та Вебмані. Можлива також оплата замовлення банківським переказом на картку ПриватБанку та на розрахунковий рахунок.
Наше агентство надає знижки клієнтам, які роблять повторні або постійні замовлення. Для кожного ми підбираємо знижки індивідуально.
Протягом 2-х тижнів, починаючи з того дня, як ми здали вам проект, ви можете надіслати свої зауваження та коментарі. Святкові дні та вихідні входять у цей період.
У разі відмови від наших робіт до початку виконання проекту зі 100 % передоплати ми повертаємо клієнту 70 %. Решта 30 % залишається у нас як компенсація за витрачені час і сили на підготовку проекту.
Cup Sweet
До 31 серпня отримайте безкоштовно перший LSI-текст

При замовленні на суму від 5000 грн
безкоштовно пишемо першу LSI-статтю.
Залишайте заявку – і ми з вами зв'яжемось
Залишайте заявку
На зв'язку 8.00-17.00 (пн-пт)
Адреса

Офіс 1:
м. Жмеринка
вул. Горького, 5

Офіс 2:
м. Вінниця
пр. Станіславського, 7

Телефони

+7926 035-35-15
(097) 782-26-23
(099) 560-10-11

Skype
Ksuwa-fox
Працюємо дистанційно

Успішно обслуговуємо
102 клієнта по всій
території СНД