• Як розглядати резюме digital-маркетологів і знайти ефективного фахівця в штат?
    02.09.2020
    Програми та сервіси
    Автор: Оксана Павлюк
    111
    Як розглядати резюме digital-маркетологів і знайти ефективного фахівця в штат

    Переклад тексту, розміщенного на сайті SEMANTICA. Часта ситуація: власник бізнесу або керівник хоче створити стратегію просування в Інтернеті, найняти digital-маркетолога в штат, але не має знань і навичок у даній сфері. Як ще на етапі розгляду резюме виявити компетентних претендентів? Ми розглянемо, якими навичками повинен володіти digital-маркетолог, які його основні обов’язки і допоможемо розібратися, як […]

    Читать подробнее
  • Життєві цінності в маркетингу, або Як отримати емоційний відгук від споживачів
    26.05.2020
    Інтернет-маркетинг
    Автор: Оксана Павлюк
    305

    А ви помічали, що до деяких людей ставитесь краще, ніж до інших? Їм прощаються помилки, прострочені дедлайни, запізнення на роботу? Чому? Усе просто: це люди, які мають аналогічні з вами життєві цінності і якості. Вони добрі, чуйні, відповідальні, приносять користь суспільству, допомагають іншим. У кожного свій список. Це ж правило працює у рекламі. Споживачі лояльніші […]

    Читать подробнее
  • Рерайтинг: від азів до вершин майстерності
    25.12.2019
    Копірайтинг
    Автор: Светлана Марусиченко
    293
    Рерайтинг

    Привіт усім читачам нашого блогу! Тема сьогоднішньої статті – рерайтинг. З усіх способів створення унікального тексту для інтернет-ресурсів він є найпростішим і найдешевшим, особливо якщо порівнювати його з копірайтингом. Тому рерайтинг активно використовується для наповнення сайтів з обмеженим бюджетом, асортимент товарів якого мало чим, а то й зовсім не відрізняється від пропонованого аналогічними веб-ресурсами. Фахівців, […]

    Читать подробнее
  • Розкрутка Інстаграм з нуля: секрети просування від Владислава Ясько
    20.12.2019
    SMM у Instagram
    Автор: Елена Понедзялок
    520

    Знайома ситуація: виклав фото/відео в Інстаграм з надією на тисячні лайки, репости, коменти і передплатників. Час проходить, а їх так мало, що починаєш думати: «Що я роблю не так?». Причин може бути декілька, адже загадка криється не тільки в класному фото або контенті. Про проблему, з якою часто стикається більшість користувачів – як розкрутити свій […]

    Читать подробнее
  • 5 видів контенту і 7 джерел для натхнення
    21.11.2019
    Контент-маркетинг
    Автор: Наталья Лагунова
    540

    Всім привіт! Сьогодні хочу розглянути з вами види контенту для соціальних мереж, зовнішніх джерел. Вміло змінюючи різноманітні типи інформації, можна скласти ідеальний контент-план на тиждень, місяць і навіть цілий рік. Адже ми з вами знаємо, що якісний контент: а) збільшує охоплення аудиторії і впізнаваність бренду; б) збільшує залученість ЦА; в) формує позитивну репутацію і допомагає […]

    Читать подробнее
  • Продаючий текст «Про компанію»: рекламні моделі, структура і приклади
    20.11.2019
    Копірайтинг
    Автор: Светлана Марусиченко
    416

    Добрий день всім копірайтерам і власникам сайтів, які читають наш блог! Текст «Про компанію» — презентація бізнесу. Від того, наскільки вдало вона оформлена, залежить перше враження і успіх у клієнтів. Для написання таких текстів необхідно використовувати прийоми, дієвість яких відпрацьована на практиці. У статті я поділюся своїми «фішками» і технологією, яка успішно зарекомендувала себе на […]

    Читать подробнее
  • Індексація сайту: 7 способів швидкої перевірки і прискорення
    08.11.2019
    SEO-просування сайту
    Автор: Наталья Лагунова
    318

    Привіт читачам і гостям блогу Textum! Сьогодні подивимося на сайт «очима» пошукових систем і дізнаємося, наскільки добре вони розглянули сторінки порталу. У цьому нам допоможуть сервіси для онлайн-перевірки індексації сайту. Адже кожен SEO-спеціаліст і власник веб-ресурсу бажає знати: скільки сторінок робот-шукач обійшов і додав в свою базу, зробив доступними для пошуку? Щоб з’ясувати всі ці […]

    Читать подробнее
  • Тег Noindex і атрибут Nofollow. Що варто знати для успішної оптимізації сайту?
    07.11.2019
    SEO-просування сайту
    Автор: Светлана Марусиченко
    365

    Маніпуляція посиланнями на сайті допомагає правильно розподіляти вагу і координувати індексацію. Буває, що в процесі оптимізації необхідно приховати від пошукової системи деякі зовнішні посилання або якось заборонити боту переходи по ним. Це допомогло б звернути увагу пошукової системи на більш важливі посилання, а другорядні або сумнівні виключити з індексу. Схожа ситуація і з контентом, коли […]

    Читать подробнее
  • Конкурс в Інстаграм – дієвий спосіб залучення нових підписників
    07.11.2019
    SMM у Instagram
    Автор: Елена Понедзялок
    2153

    Всім привіт! Сьогодні хотілося б поговорити про таку актуальну тему, як конкурс в Інстаграм. Якщо ви бажаєте збільшити кількість підписників в даній соціальній мережі, тільки контенту з фотографіями буде недостатньо. Ця стаття корисна багатьом, незалежно від того, починаєте ви розвивати свою справу або вже маєте хороший потік клієнтів. Прочитавши цей матеріал, ви дізнаєтеся, як провести […]

    Читать подробнее

Открыть
чат Задать вопрос