Редполітика Textum
Правила оформлення і публікації гостьових статей
Вимоги до матеріалів
Редакційна політика
Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook ,
щоб не пропустити новини та акції агентства
завантажити бриф для початку

Редполітика

Блог агентства Textum – це джерело цінної і корисної інформації для копірайтерів, веб-майстрів, власників бізнесу, SEO-фахівців, маркетологів.

Наші тексти – це 100% експертний матеріал, де кожне слово вивірене, а інформація неодноразово перевірена.

Блог ведеться з метою поділитися досвідом та досягненнями в сфері інтернет-маркетингу, а також допомогти іншим розвинути бізнес в Мережі. Тут ми публікуємо тексти як штатних співробітників, так і гостьових авторів. Хочете стати частиною нашої команди? Тоді ця редакційна політика для вас. Уважно вивчіть кожен пункт, щоб спільна робота була приємною і взаємовигідною.

Редакційна політика сайту Textum включає 8 пунктів:

  1. Підготовчі роботи
  2. Основні аспекти
  3. Правила написання окремих слів і знаків
  4. Поради по структурі тексту
  5. Вимоги до візуального контенту
  6. Мета-теги
  7. Вичитка і редактура
  8. Чому вам може бути відмовлено в публікації?

Дотримуючись правил редполітики вдасться уникнути повернення статті на доопрацювання, а також зберегти єдиний стиль нашого блогу.

Читайте також: Покроковий гайд: як написати статтю в блог?

Підготовчі роботи

Якщо ви вирішили стати гостьовим автором нашого блогу, на першому етапі потрібно придумати хорошу тему для статті. Вивчіть рубрики і розміщений матеріал. На вашу тему вже є опублікована стаття? Пропонувати аналогічну можна тільки в тому випадку, якщо тема буде розкрита під «іншим кутом».

Ми радимо вибирати теми, в яких ви є експертом. Це допоможе детально і зрозуміло описати всі етапи роботи, врахувати нюанси, надати відповідні скріни або картинки. На обрану тему може не виявитися відповідного розділу в блозі, але якщо ви впевнені, що матеріал буде корисним нашій цільової аудиторії – сміливо надсилайте на узгодження.

Стаття в допомогу: 5 видів контенту і 7 джерел для натхнення

Не пишіть текст відразу. Спочатку відправте на редактуру тільки тему і орієнтовний план статті.

Він може виглядати так:

Орієнтовні пункти Приклад заповнення
Тема статті (про що матеріал) Як продати послугу копірайтингу через сайт?
Цільова аудиторія (кому буде цікава стаття) Копірайтери, маркетологи, агентства копірайтингу
Завдання публікації (яка користь від тексту ЦА) Розповісти, яким повинен бути сайт копірайтингу, щоб клієнти зацікавилися послугами агентства
Ключові запити (можна зібрати через Яндекс. Вордстат SEO-копірайтинг, послуги копірайтингу, копірайтинг замовлення
Основні розділи матеріалу (підзаголовки). Тут потрібно тезисно розписати зміст статті 1. Навіщо потрібен копірайтинг і як він допоможе для вашого бізнесу?
2. Які статті повинні бути на сайті? І т.п.

Щоб виникло якомога менше питань, план повинен бути максимально зрозумілим для редактора. Після затвердження теми, ми домовляємося про дедлайн і чекаємо вашу статтю. Переконливе прохання: не зривати терміни здачі і відповідально ставитися до домовленостей.

Можливо, у вас вже є готовий матеріал. Тоді просто перевірте його на відповідність вимог нашої редполітики. Детальніше про неї далі.

Основні аспекти

В блозі Textum розміщуються статті на 2-х мовах: українською та російською. Текст потрібно писати просто, для людей, а не машин. Не використовуйте складні обороти або маловідомі терміни. Приберіть повністю канцеляризм, жаргони, ненормативну лексику або гостру критику на адресу людей, інших організацій.

У списку вимог також:

1. Не пишіть слова повністю великими літерами. Виняток – офіційна назва програми, компанії, продукту.
2. Приберіть «воду» і міркування «ні про що». У статті повинна бути тільки корисна читачеві інформація.
3. При підготовці матеріалу використовуйте мінімум 5 авторитетних джерел + обов’язково додайте особистий досвід і напрацювання.
4. Робіть перелінковки на інші релевантні статті з блогу. Мінімум 5 посилань. Прописуючийте їх окремим текстом зі словами «Читайте також», «Стаття в тему» і т.д.
5. Посилайтесь на інші зовнішні ресурси (дослідження, сайти, Вікіпедію, ЗМІ). В такому випадку посилання робіть анкором і закривайте кодом rel =”nofollow”.
6. Щоб матеріал був опублікований під вашим ім’ям, зареєструйтесь на Gravatar.

Статтю пишіть від 1-го особи. Уникайте інфінітиву і невизначеності. Ми використовуємо шрифт Calibri, розмір – 11. Вирівнювання «по ширині».

У тексті обов’язково повинні бути присутніми ключові запити. Акцент робити на середньочастотних ключах, але використовуйте також і низькочастотні, високочастотні (по 2-3). Головний ключ повинен бути в першому і останньому реченні, а також Н1, хоча б 2-3 підзаголовках. Розподіляйте ключові фрази рівномірно по тексту. Їх можна схиляти, групувати або розбавляти іншими словами, головне, щоб запит не був розділений крапкою. Не використовуйте спамні конструкції (наприклад, велосипед купити Київ) або нечитабельні вираження.

Дізнайтеся докладніше: Які бувають ключові слова і як їх гармонійно вписати до статті?

Правила написання окремих слів і знаків

Щоб написаний текст легше сприймався читачами, ми розробили єдині вимоги до написання деяких слів і знаків пунктуації. Спочатку дотримуючись цих правил, ви полегшите вичитку статті редактором і убезпечите себе від допрацювань.

Отже:

1. Наше агентство називається Textum. Пишемо без лапок на латиниці.
2. SEO – тільки так. Аналогічно всі слова з приставкою: SEO-стаття, SEO-фахівець.
3. топ – все 3 літери маленькі, якщо схиляється, то «в топі».
4. Інтернет-маркетинг, інтернет-магазин, контент-маркетинг – через дефіс.
5. Дефіс також пишеться всередині слів («по-русски»), між числами (1-2) і в разі невизначеності (десь).
6. У реченні ми ставимо «середнє» тире. Пишеться воно сполученням клавіш Alt +0150.
7. Буква «ё» вживається тільки в тому випадку, якщо без неї слово незрозуміло. У всіх інших випадках – «е».
8. Лапки завжди ялинки «». Ними оформляються всі цитати.
9. % з цифрою пишеться разом. Приклад: 95% читачів або 100% -а гарантія.
10. Пропуск ставиться в разі: м. Київ, кв. м, т. д., а також при написанні чотиризначних і більше чисел, наприклад, 24 5628. Всі зайві пропуски між словами видаляються.

В лапках пишемо назву організації або компанії, наприклад Студія живопису «Денір» – правильно, а ось «Студія живопису Денір» – ні. Лапки не ставляться, якщо книги, сервіси, компанії написані на латиниці. Будьте уважні до таких моментів.

Сумніваєтеся в правильності написання слова, не впевнені в орфографії і пунктуації? Звертайтеся по допомогу до сторонніх ресурсів. Перевірити себе можна через сервіс Грамота.ру або інші програми в режимі онлайн.

Поради по структурі тексту

Починається стаття з заголовка. Він повинен відображати тему матеріалу і відразу зачепити цільову аудиторію. Краще не використовувати «затерті» кліше, але і особливий креатив також не рекомендується. Заголовок повинен бути заманючим і з ключем. Максимальна довжина – 7-8 слів.

Приклад хорошого заголовка:

Почитати докладніше про правила його складання можна тут: Як швидко придумати чіпляючий заголовок?

Далі йде вступ або лід. Цей початок статті потрібно робити коротким, щоб відразу зацікавити читача в викладеному матеріалі. Не потрібно громіздких абзаців або довгих речень. Простими словами розкажіть, про що стаття і яку користь вона принесе.

Під ці вимоги редакційної політики є приклад якісного ліда:

Наступний блок – зміст або план статті. При розміщенні ми робимо його активним (клікабельним). Всі пункти змісту повинні в точності повторювати h2, h3, h4. Послідовність відповідає структурі статті.

Так виглядає зміст опублікованого тексту:

Для зручності читання в тексті повинні бути обов’язково марковані й нумеровані списки. Таблиці – за потребою.

За списками є 3 головні вимоги:

  1. Пропозиція перед списком виділяється жирним курсивом і ставиться двокрапка.
  2. Якщо в пункті більше, ніж 1 речення, починайте з великої літери і в кінці крапка.
  3. Уникайте списків з одним словом і намагайтеся робити їх однаковими по довжині.

Полотно тексту розбивайте на смислові блоки, використовуючи підзаголовки h2, h3, h4. Їх кількість автор регулює сам. Підзаголовки повинні йти в логічній послідовності, як план в дипломній роботі. Крапки в підзаголовках не ставимо.

Бажано, щоб частини тексту були приблизно однакового обсягу. Якщо інформації занадто багато, використовуйте додаткові підрозділи.

В кінці матеріалу робіть висновок. У ньому необхідно перерахувати ключові моменти теми, виділити головні тези. Можна також написати добірку порад, рекомендацій, порівняльні таблиці. Останні речення – заклик до коментарів або питань.

Кожну опубліковану в блозі статтю ми поширюємо в соціальних мережах. Для початку викладаємо пост на нашій сторінці в Facebook. Далі репостимо в тематичних групах. Таким чином ми залучаємо додаткових читачів в блог і робимо рекламу нової статті. Гостьовий автор теж не залишається в програші – він отримує додатковий піар своїх професійних навичок.

Цікаве в тему: Способи реклами фан-сторінки в Facebook. Як розкрутити свій бізнес паблік?

Щоб пост на вашу статтю з’явився в Фейсбук, напишіть короткий анонс. Орієнтовний розмір – 350 збп. Анонс повинен бути цікавим і викликати бажання прочитати всю статтю повністю. У вордівському документі анонс пишеться перед заголовком статті.

Пост на сторінці в Facebook виглядає так:

Вимоги до візуального контенту

Всі картинки в статті повинні бути унікальними. Допускаються колажі, скріншоти, професійна інфографіка. Візуальні компоненти повинні доповнювати матеріал і бути в логічній зв’язці з текстом. Приблизна кількість – 1 картинка хорошої якості на розділ. Якщо це скріншоти, то можна і більше. Ширина – мінімум 600 pixel, розширення – JPG чи PNG. До кожного зображення прописати Alt з ключем.

Читайте також: 2 види візуального контенту (інфографіка, картинки)

При здачі матеріалу картинки формуються в окрему папку. Перш, ніж створити цю папку, зображення стискаються за вагою через сервіс Optimizilla.

Мета-теги

Перед здачею матеріалу на вичитку нашому редактору, обов’язково пропишіть мета-теги: title, description і keyword.

Title
  • до 70 знаків з пробілами;
  • повинен містити ВЧ + НЧ ключі (1-3 шт.);
  • головний ключ – максимально близько до початку.

По можливості використовуємо цифри, прикметники, прислівники. Не використовуємо складних та беззмістовних слів, стоп-символів. ((/\ | () + =?)

Description
  • обсяг 220-230 знаків з пробілами;
  • використовуємо тільки ВЧ запити (1 раз в точному входженні + 1 раз розбавлений).

Тут прописуємо найголовніші «фішки» статті. В кінці – заклик до дії (читайте, дізнайтеся). Використовуємо спецсимволи(➢ ➣ ➤ ➔ ✔ ☀ ★ ☎ ✈).

Keyword Один головний запит, що складається з 1-2 слів (фокусне слово або фраза).

В кінці title і description крапки не ставимо. Інформація в мета-тегах не повинна дублюватися. Назву компаній не використовуємо. Вживати різні ключові слова (по можливості).

Читайте також: Мета-теги (title, description, keywords): як правильно прописати?

Вичитування і редактура

Завершальним етапом при підготовці статті є вичитування матеріалу. Ще раз перевірте всі факти, цифри, іншу викладену в тексті інформацію. Видаліть подвійні пробіли. Порівняйте відповідність структури вашої статті вимогам редакційної політики агентства.

Стаття в допомогу: Чек-лист для перевірки тексту на «профпридатність»: вичитка, редагування, форматування (частина II)

У текстовому документі при здачі повинні бути:

1. Анонс (до 350 символів)
2. Мета-теги (Title, Description і Keyword)
3. Тема (7-8 слів)
4. Сам текст з підзаголовками, списками і таблицями
5. Картинки (окремим файлом і по тексту)
6. Висновок, заклик до коментарів

Не бійтеся видаляти інформацію без смислового змісту. Коли текст повністю вичитаний, залишилося тільки перевірити його на унікальність і SEO-параметри. Ми використовуємо для цього сервіс Advego Plagiatus (шингл 4; фраза 4) – показники від 95%, Главред (видалення словесного сміття) і Адвего онлайн для перевірки щільності ключів і відсутності спаму. Вимоги по Главреду – від 7,5 балів, параметри для SEO-перевірки – входження головного ключа 1,5–3%.

Скріншоти з результатами перевірки обов’язково прикріплюються в кінці статті.

Читайте також: 5 кращих сервісів для роботи копірайтера з текстом

Чому вам може бути відмовлено в публікації?

Крім недотримання правил редакційної політики блогу нашого агентства, причиною для відмови в публікації також може бути:

1. Не повністю розкрита тема статті
2. У тексті міститься пряма реклама себе або своєї організації
3. Матеріал не відповідає тематиці блогу і не підходить нашій ЦА
4. Стиль написання дуже вільний або, навпаки, складний для сприйняття

Ми не приймаємо неунікальні статті, рерайт, матеріал, вже розміщений на інших майданчиках або написаний за умовами редакційної політики інших сайтів, журналів, видань.

Якщо вам підходять умови публікації в нашому блозі – ласкаво просимо в дружню команду. Теми для узгодження або готові статті можна надсилати на електронну пошту ak.textum@gmail.com. Сюди ж пишіть всі запитання. Чекаємо цікавий і експертний матеріал!

Callback
Наши чаты
Задай вопрос