Технічний SEO-аудит
ПІДВИЩУЄМО ПОШУКОВИЙ ТРАФІК
ЗБІЛЬШУЄМО ЧИСЛО КЛІЄНТІВ
SEO-аудит від експертів
Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook ,
щоб не пропустити новини та акції агентства
завантажити бриф для початку

SEO-аудит сайту

Проводимо технічний і SEO-аудит сайту. Виправляємо знайдені помилки. Готуємо покроковий план SEO-просування

SEO-аудит – детальна перевірка сайту на відсутність технічних помилок, відповідність його структури і вмісту сторінок вимогам пошукових систем. Це підготовчий етап на шляху до ефективного SЕО-просування.

Перейдіть в потрібний розділ за допомогою навігації:

Комплекс робіт: аудит, усунення помилок, внутрішня і зовнішня оптимізація web-проекту дозволяють досягти результатів – підвищити позиції сайту в пошукових системах, поліпшити поведінкові чинники, збільшити конверсії і кількість клієнтів.

Ось як нам вдалося це зробити на прикладі інтернет-магазину «ДеталіЗАЗ»:

SEO-аудит сайта и рост трафика

SEO-аудит використовується для:

  • підвищення якості контенту, релевантного намірам користувачів;
  • виправлення технічних проблем в роботі сайту;
  • створення стратегії покупки посилань і крауд-маркетингу;
  • оптимізації структури проекту.

Замовте в агентстві інтернет-маркетингу «Textum» послугу «СЕО-аудит сайту». Термін виконання – 4-10 робочих днів, вартість – від 800 грн. Проводимо комплексну перевірку: від налаштування файлів Robots.txt і Sitemap.xml до аналізу контенту. По закінченню робіт надаємо звіт у вигляді PDF-файлу з докладним описом виявлених і виправлених помилок, технічних параметрів сайту і скринами перевірки. Обов’язково вказуємо рекомендації для кожного web-проекту.

Навіщо і кому потрібен SEO-аудит сайту?

Комплексна перевірка і усунення технічних помилок дозволяють отримати результати:

Внутрішні помилки в роботі web-порталу можуть не помітити відвідувачі, але пошукові системи не залишать без уваги: дублі, низьку швидкість завантаження сторінок, відсутність адаптації під мобільні девайси та інше. Виявити і усунути всі недоліки допомагає SEO-аудит сайту, який проводять фахівці студії «Textum».

Ми надаємо послугу власникам:

  • сайтів-візиток;
  • корпоративних сайтів;
  • інтернет-магазинів;
  • інформаційних сайтів;
  • великих порталів і сервісів.

Ціна і терміни послуги SEO-аудит обговорюються індивідуально. Залежать від масштабу і складності проекту.

Коли потрібно проводити SEO-аудит сайту?

Хочете, щоб ваш web-проект працював коректно і ефективно? Виросла відвідуваність сайту, продажі та кількість замовлень? Web-ресурс не потрапляв під фільтри пошукових систем?

Замовте SEO-аудит:

icons8-высокая-важность-52     на початку SEO-просування і наповнення проекту SEO-статтями.
icons8-высокая-важность-52     для аналізу потенціалу розвитку сайту.
icons8-высокая-важность-52     після внесення змін до структури порталу.
icons8-высокая-важность-52     для пошуку та усунення технічних помилок.

Більш точно ціни і терміни SEO-аудиту встановлюються для кожного проекту індивідуально.

SЕО-аудит сайту: що ми перевіряємо?

Фахівці агентства інтернет-маркетингу «Textum» проводять комплексну перевірку внутрішніх і зовнішніх показників web-проекту, аналіз контенту. При необхідності усуваємо виявлені в технічному SEO-аудиті помилки.

Оптимізація структури сайту

Щоб сайт був зручний для користувачів і мав хороші поведінкові фактори, ми перевіряємо, скільки кліків потрібно зробити відвідувачеві для перегляду даного товару. Якщо кількість переходів можна скоротити, фахівець прописує рекомендації. Як показує практика, пошукові системи погано індексують сторінки, що знаходяться на 3 і більше рівні.

Рекомендації по оптимізації структури сайту включають поради по:

  • поділу категорій. У деяких випадках не варто створювати розділи «Каталог», «Всі товари». Розглянемо на прикладі одного з передових інтернет-магазинів «F.UA», меню сайту має наступний вигляд:

  • створенню фільтрів. Для зручного пошуку товарів повинні бути фільтри. Якщо їх правильно оптимізувати, то це буде сприяти зростанню пошукового трафіку і збільшенню продажів. Фільтри слід створювати не тільки по бренду або типу товару, але і більш докладних критеріях: для кого, сумісність, інтерфейси підключення, основні функції, захист корпусу та інші – в залежності від виду продукції.

Фильтры на сайте

    • посиланню. У разі, якщо потрібно більше 3 рівнів вкладеності, використовуйте карту сайту і пов’язуйте сторінки між собою внутрішніми посиланнями. Тут слід пам’ятати, що чим більше кліків потрібно зробити користувачеві для переходу на сторінку, тим меншу вагу вона має у пошукових систем.
  • кількості сторінок. Для збільшення пошукового трафіку потрібно на регулярній основі нарощувати число сторінок сайту. Це може бути створення додаткових розділів: Новини, Статті, Блог.

Дотримуючись цих правил оптимізації структури сайту, можна істотно підвищити позиції за релевантними запитами.

Оптимізація технічної складової

1. Налаштування протоколу https

Ви все ще не перевели сайт на захищене з’єднання? Фахівці «Textum» налаштують протокол https. Захищене з’єднання – один з чинників успішної індексації web-проекту в пошукових системах. Https забезпечить 3-рівневий захист веб-порталу від зазіхань ззовні. Всі наші клієнти вже перейшли на захищене з’єднання.

Більш детально ви можете прочитати тут: Переїзд сайту з http на https: переходимо на захищене з’єднання.

2. Перевірка файлу Robots.txt

Навіщо це потрібно? Використання різних директив Robots.txt дозволяє заборонити або дозволити пошуковим роботам індексувати певні сторінки web-порталу.

В процесі SEO-аудиту перевіримо ваш сайт на:

icons8-двойная-галочка-48 (2) наявність закритих елементів(.css.js .ipg) від пошукових роботів;
icons8-двойная-галочка-48 (2) коректність складання файлу Robots.txt.

Від правильного складання Robots.txt залежить, як буде індексуватися сайт.

Стаття в тему з нашого блогу: Створити Robots.txt – просто, як2х2.

3. Аналіз файлу Sitemap.xml

Sitemap – карта вашого сайту. Вона містить в собі список всіх сторінок web-проекту. Якщо вона заповнена некоректно, то робот-пошуковик не обійде потрібні сторінки. Це призводить до того, що весь сайт або окремі його сторінки просто не потраплять в індекс і не будуть показані користувачам за релевантними запитами.

Ми проаналізуємо наявність та коректність заповнення Sitemap.xml. При необхідності внесемо виправлення в файл, це допоможе поліпшити індексацію сайту пошуковими системами.

Читайте докладніше статтю: Карта сайту – що, як, навіщо. Повне керівництво по Sitemap

4. Наявність дублів сайту/сторінок

В панелі Google Search Console здійснюємо перевірку на наявність редиректу (дублів сторінок). Ресурс може погано ранжуватися через велику кількість дублів в індексі. SEO-аудит дозволяє усунути, при наявності, дублювання сайту або сторінок і встановити основне дзеркало.

5. Відповідь сервера та індексація сайту

SEO-аудит ресурсу включає в себе аналіз кількості сторінок сайту в пошукових системах Яндекс і Google. Число повинно бути приблизно однаковим ± 5–10 сторінок. Якщо різниця дуже велика, з’ясовуємо причину, чому один з пошуковиків погано індексує сайт.

Перевіряємо коректність коду відповіді сервера. Неіснуючі сторінки повинні віддавати код 404 відповіді сервера, існуючі – 200 ОК.

6. Перевірка вихідних посилань

Неправильне використання вихідних посилань може негативно відбитися на позиціях сайту в пошуковій видачі. В процесі SEO-аудиту перевіряємо наявність на сайті вихідних посилань. Якщо вони передають вагу інших ресурсів, закриваємо їх тегом nofollow.

7. Валідність коду

Даний параметр може негативно вплинути на SEO-просування ресурсу. Для перевірки використовуємо інструменти W3C, Nu HTML Checker. У звіті про проведення SEO-аудиту вказуємо помилки CSS і HTML. Помилки валідності коду усуває програміст.

8. Швидкість завантаження сторінок

SEO-аудит допоможе своєчасно виявити проблеми в роботі сайту та швидкості його завантаження, а також їх виправити. З’ясуємо, чи потрібні додаткові роботи по стисненню файлів, коригуванні коду для більш швидкого завантаження сторінок. Чим вище швидкість завантаження сайту, тим він більш «привабливий» для користувачів і пошукових систем.

9. Оптимізація для мобільних пристроїв

Пошукові системи Google і Yandex віддають перевагу сайтам, у яких налаштований адаптивний дизайн і мобільна версія. До того ж, це спосіб привернути на свій web-проект більшу кількість відвідувачів, а значить збільшити рівень продажів. SEO-аудит виявить, чи оптимізований сайт під мобільні гаджети.

Оптимізація контенту на сайті

При SEO-аудиті ми перевіримо:

  • тексти на web-проект. Якісні статті – один з вирішальних факторів при ранжируванні сайту пошуковими системами. Контент повинен не тільки включати ключові слова і LSI-запити, але і бути релевантним намірам користувачів.

Більш докладно вимоги до статей розписані тут: LSI-копірайтинг: особливості методики написання

  • мета-теги (Title, Description, Keywords, H1). Наш фахівець складе список сторінок, де мета-теги відсутні або заповнені некоректно.

Щоб дізнатися, як правильно заповнювати мета-теги читайте: Мета-теги (title, description, keywords): як правильно прописати?

SEO-аудит: додаткові параметри перевірки та налаштування

Агентство інтернет-маркетингу «Textum» проводить SEO-аудит ресурсу «від» і «до», крім основних технічних параметрів, перевіряємо:

ЛЗУ (людино-зрозумілий УРЛ)

Унікальна адреса web-сторінки. При створенні сторінок буває таке, що їм присвоюються адреси, що складаються з набору цифр і букв. Для звичайного користувача, не програміста, така сукупність символів незрозуміла. Ми налаштовуємо ЛЗУ і робимо URL-адресу зрозумілою і зручною для сприйняття користувачами. Для російськомовних сайтів використовуємо транслітерацію, але не переклад на англійську.

icons8-google-filled-50 Google My Business

Перевіряємо наявність сайту компанії, інтернет-магазину в Google Мій бізнес. Це допоможе ресурсу краще ранжуватися в пошуку по локальній місцевості.

icons8-прошедшее-время-filled-50 Історія web-проекту

За допомогою веб-архіву можна подивитися зміст, який був на домені, дізнатися тематику ресурсу, провести аналіз негативної історії порталу, з’ясувати, чи підходить сайт для просування в своїй ніші і складність просування.

icons8-возраст-filled-50 Вік домену

Один з фільтрів Google – «Пісочниця», під нього можуть потрапити молоді ресурси, які швидко нарощують кількість посилань, не оновлюють контент, з’явилися в мережі Інтернет менше 2-х тижнів назад. Вік домену допомагає визначити нам, під які пошукові запити найкраще просувати сайт: високочастотні (ВЧ), середньочастотні (СЧ) або низькочастотні (НЧ).

icons8-полицейский-участок-filled-50 Застосування санкцій пошуковиків

Сайт може погано індексуватися або взагалі не потрапити до індексу через санкції Google або Yandex. Перевіряємо, чи не потрапив ресурс під фільтри пошукових систем.

Після проведення SEO-аудиту та усунення виявлених помилок можна приступати до складання семантичного ядра і написання унікального контенту для просування сайту.

Хочете ефективно оптимізувати свій сайт під вимоги пошукових систем, грамотно розпорядитися бюджетом для SЕО-просування? Замовляйте у нас послугу «SEO-аудит», дізнайтеся як забезпечити працездатність сайту на всі 100%.

Callback
Наши чаты
Задай вопрос