Складання СЯ
Парсинг та кластеризація ключових слів
Проектування структури сайту
Ціна складання СЯ
Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook ,
щоб не пропустити новини та акції агентства
скачать бриф для начала

Складання семантичного ядра

Детальне вивчення бізнесу. Парсинг в Key Collector. Кластеризація запитів. Розподіл ключів по сторінках. 

У вас є сайт, який не знаходять користувачі в пошуку, хочете «розкрутити» свій web-проект та потрапити у топ видачі? Для вашого порталу потрібно грамотно скласти семантичне ядро та написати експертні SEO-статті з релевантними запитами. Це один з перших етапів SEO-просування сайту.

Читайте і переходьте в потрібний розділ:

Фахівці агентства інтернет-маркетингу «Textum» професійно парсять запити в KeyCollector, роблять кластеризацію і розподіляють ключові слова по сторінках. Приходьте до нас в офіс за адресою: м. Вінниця, проїзд Станіславського, 7.

Ми складаємо СЯ для корпоративних і комерційних сайтів, інтернет-магазинів, інформаційних web-ресурсів і великих порталів.

Визначення семантичного ядра (СЯ)

СЯ – упорядкований набір слів (словосполучень, морфологічних форм), який найбільш точно відповідає виду діяльності компанії, характеризує товари або послуги, представлені на сайті.

Семантичне ядро використовується для:

icons8-прикрепить-3-480-min   SEO-просування порталу
icons8-прикрепить-3-480-min   Запуску контекстної реклами
icons8-прикрепить-3-480-min   Створення структури та стратегії розвитку сайту
icons8-прикрепить-3-480-min   Формування правильного контенту
icons8-прикрепить-3-480-min   Закупівлі зовнішніх посилань та складання анкор-листа

Усі ключові слова класифікуємо на:

  • Високочастотні запити (ВЧ) – запити, що складаються з одного-двох слів, які найчастіше користувачі вводять в пошуковий рядок. Залежно від тематики, кількість показів може бути різною. Зазвичай цей показник становить від 10000, але у низькоконкурентних нішах – може бути значно нижчим.
  • Середньочастотні (СЧ) – часто використовуються SEO-фахівцями, так як по ним можна вийти в топ в досить короткі терміни і ключові слова забезпечують більш високу конверсію. СЧ складаються з 2-4 слів і мають кількість показів від 1000 до 10000, але це умовна цифра, залежно від виду ніші, вона може бути іншою.
  • Низькочастотні (НЧ) – запити, що складаються з 5 і більше слів. Вони мають найменшу кількість показів. SEO-просування по цих запитах найдешевше і в результаті дає цільовий трафік. Як правило, низькочастотні ключові слова мають менше 1000 показів.

За складання семантичного ядра в агентстві інтернет-маркетингу «Textum» відпадає проект-менеджер (спілкування з клієнтом, визначення цілей проекту, складання ТЗ) та SEO-фахівець, який займається автоматизованим збиранням запитів та ручною кластеризацією ядра.

Детальніше про СЯ можна прочитати тут: Як скласти семантичне ядро з нуля

Результати складання семантичного ядра

Ми збираємо семантику для клієнтів не тільки з Вінниці, а й співпрацюємо з замовниками з усіх міст України та країн СНД.

Правильне використання семантичного ядра дозволяє отримати результати:

Особливості створення СЯ

Як правильно скласти семантичне ядро для сайту-візитки, каталогу або інтернет-магазину? Ми використовуємо багатофункціональну програму Key Collector. Вона дозволяє зібрати максимальну кількість ключових слів з правої і лівої колонки Yandex. WordStat, знаходити і видаляти «пусті слова», вказувати на стоп-слова, виконувати кластеризацію і вивантажувати отриману семантику в Microsoft Excel.

Дізнайтеся більше про програму: Програма Key Collector: огляд і покрокова інструкція

Ознайомтеся з нашими цінами на послугу «Складання семантичного ядра»:

Але перш, ніж скористатися можливостями Key Collector, команда Textum:

icons8-поиск-filled-50       

Детально вивчає діяльність компанії

Тут важливі будь-які нюанси: які послуги або товари пропонує фірма клієнтам; з’ясувати особливості роботи (важливо, наприклад, продає компанія дивани всіх видів або конкретно для вітальні моделі, які розкладаються).

     
icons8-толпа-50  

Аналізує цільову аудиторію

На кого розраховані товари або послуги: чоловіків, жінок, дітей; хто є потенційними замовниками (заможні покупці або в каталозі товари середньої або дешевої цінової категорії, вік, потреби, регіон проживання клієнтів і т.д.).

Ці два етапи допомагають визначитися з базовими запитами. Але на цьому робота Textum по складанню семантичного ядра тільки починається.

Розширення СЯ

Google і Yandex видають в пошуку за запитом користувачів не тільки сайти, на сторінках яких є ключі в прямому або розбавленому входженні, але і web-проекти, де зустрічаються синоніми. Наприклад, одяг для дітей – вбрання для малюків. Розширення семантики допомагає SEO-просуванню сайту, дозволяє залучити на ваш сайт більшу кількість відвідувачів, які за різними запитами шукають ідентичний товар.

Підказати, які фрази шукають користувачі разом з основними ключами, допомагає Yandex. WordStat.

Ключевые запросы в Yandex WordStat Ключи в Yandex WordStat
   

Далі користуємося сервісом Serpstat і дивимося ключові слова, які допомогли сайтам конкурентів потрапити в топ видачі Google і Yandex.

Список ключевых фраз в Serpstat Список ключей в Serpstat
   

Завантажуємо вибрані ключові слова в Key Collector і запускаємо парсинг. Програма дозволяє нам скласти семантичне ядро як для невеликих інтернет-магазинів, так і для великих web-порталів.

Збір семантичного ядра в KeyCollector для інтернет-магазину «Здоровий сон».

сбор семантического ядра

 

Щоб в результаті отримати тільки релевантні запити, ми використовуємо список стоп-слів, які не відповідають тематиці сайту замовника. Наприклад, для SEO-просування регіональної компанії, яка не постачає товари за межі країни, «зайвими» будуть згадування міст з інших країн, для будь-якого ресурсу – словосполучення з помилками.

Вас може зацікавити стаття з нашого блогу: Контент і фішки для підвищення конверсії в інтернет-магазині: все, що потрібно знати маркетологам і власникам сайтів.

Завантажуємо список стоп-слів в Key Collector і автоматично видаляємо непотрібні ключі.

Отримані запити автоматично вивантажуємо в спеціальний сервіс або програму Microsoft Excel для подальшої кластеризації.

Використання ВЧ, СЧ, НЧ запитів

Ми на практиці переконалися, що саме симбіоз усіх трьох видів запитів у семантиці допоможе просунути сайт на перші позиції в пошуковій видачі, збільшити кількість відвідувачів, замовлень і дохід бізнесу.

Чому для складання семантичного ядра не підійдуть тільки високочастотні запити? Конкуренція за такими ключам настільки висока, що вийти в топ по ВЧ-запитам і стандартній тематиці, наприклад, «купити одяг для дітей», дуже складно, витратно і вимагає величезної кількості часу. Раціональніше використовувати середньо- і низькочастотні запити, які також користуються популярністю у користувачів, при цьому конкуренція тут значно нижча.

Крім того, використання СЧ і НЧ запитів допомагає:

icons8-домен-50

Тривалий час утримувати сайт на перших позиціях у топ

icons8-группы-пользователей-filled-50

Охопити більшу аудиторію

icons8-интернет-filled-50

Конкретизувати запити і отримати потрібний відгук від відвідувачів
   

Агентство інтернет-маркетингу «Textum» враховує ці особливості складання семантичного ядра як для вже готових і запущених в роботу web-проектів, так і при створенні сайтів «під ключ».

Кластеризація запитів

Фахівці агентства інтернет-маркетингу «Textum» здійснюють ручну кластеризацію (розбивку семантичного ядра на окремі кластери) у таблиці формату Excel. Це допомагає із багатьох різнорідних запитів виділити схожі в окремі групи, створити упорядковане семантичне ядро.

Ми використовуємо ручну кластеризацію при складанні семантичного ядра, щоб:

icons8-двойная-галочка-480-min видалити з семантики «пусті слова» та дублі;
icons8-двойная-галочка-480-min вибрати релевантні запити, які дають високу конверсію;
icons8-двойная-галочка-480-min формувати кластери з урахуванням структури сайту.

У підсумку отримуємо очищене від «лушпиння», упорядковане семантичне ядро ​​для web-проекту.

Розподіл ключових слів по сторінках

Розподіл ключових запитів по сторінках допоможе:

icons8-двойная-галочка-480-min   Одночасно просувати в пошуку одразу кілька або всі сторінки сайту.
icons8-двойная-галочка-480-min   Привести користувача на сторінку з необхідною йому інформацією.
icons8-двойная-галочка-480-min   Домогтися від відвідувача цільової дії – зареєструватися, оформити замовлення, підписатися та ін.

Тому згруповане семантичне ядро ​​розподіляємо по сторінках сайту.

У результаті, кожна цільова сторінка просувається в окремій групі релевантних ключових запитів. Правильний розподіл ключів – ключ до успішного SEO-просування.

Хочете уточнити, скільки коштує скласти семантичне ядро для вашого web-проекту? Звертайтеся до нас у зручний для вас спосіб по «Контактам» або приходьте в наш офіс: м. Вінниця, проїзд Станіславського, 7.

Callback
Наши чаты
Задай вопрос