Завантажити наш чек-лист Дізнайтеся, як ми перевіряємо свою роботу
Завантажити чек-лист

Послуги контент-менеджера

Робота з будь-якими CMS сайтів. Створення та обробка зображень. Заповнення мета-тегів. Індивідуальні послуги

Хочете, щоб сайт ефективно працював і забезпечував продажі без вашого постійного контролю? Контент-менеджер подбає про вчасне наповнення ресурсу новими товарами, додасть фото, простежить за актуальністю цін. Фахівцю можна делегувати всі обов’язки, які пов’язані із рутинною роботою: оновленням асортименту, версткою статей, додаванням розділів, фільтрів товарів та іншого.

Замовляйте послуги контент-менеджера в агентстві інтернет-маркетингу «Textum». Нашим клієнтам немає потреби утримувати фахівця в штаті, до нас можна звертатися у міру необхідності. Так ви економите бюджет і розвиваєте бізнес. Контент-менеджер сайту працює віддалено, ми успішно співпрацюємо з клієнтами зі Жмеринки, Вінниці, будь-якого іншого міста України та країн СНД.

Навіщо потрібен контент-менеджер?

Зі створення сайту розвиток бізнесу в Інтернеті тільки починається, адже потрібно регулярно наповнювати ресурс товарами й описами, стежити за актуальністю цін та інформації. Щоб вийти в топ, підняти рівень продажів, потрібно зробити сайт зручним для відвідувачів і оптимізованим для пошукових машин. Контент-менеджери «Textum» знають цю «кухню» зсередини, регулярно відстежують останні оновлення алгоритмів роботи Google і Yandex.

Що це дає клієнтам:

icons8-двойная-галочка-48 (2) Порядок на сайті

Контент-менеджер додає потрібні категорії, розділи тощо, опрацьовує структуру сайту, щоб відвідувачі та пошукові роботи могли безперешкодно знаходити потрібну інформацію.

icons8-двойная-галочка-48 (2) SEO-оптимізація сайту

При розміщенні статей контент-менеджер прописує мета-теги (це впливає на ранжування сайту в пошуковій видачі), стискує картинки (це забезпечує високу швидкість завантаження), а також робить перелінковку.

icons8-двойная-галочка-48 (2) Візуальна подача

До завдань контент-менеджера входить створення й обробка унікальних фото для вашого сайту. Роботи Google і Yandex враховують поведінкові чинники користувачів при ранжуванні сайтів. Де довше затримаються відвідувачі: на сторінці з красивими тематичними зображеннями або з «простирадлом» безликих текстів? Відповідь очевидна, Варіант №1. До того ж, картинки приносять додатковий трафік на сайт.

Контент-менеджери агентства інтернет-маркетингу «Textum» редагують і наповнюють сайти якісним контентом (описами товарів, статтями в блог, ілюстраціями). Наші клієнти зможуть приділяти час бізнесу, не переживаючи з приводу того, що в інтернет-магазині мало продукції або асортимент уже застарів і став нецікавий покупцям. Усі турботи з наповнення сайтів товарами ми беремо на себе.

Вас може зацікавити: Як розмістити і прискорити індексацію статті? 5 секретів успіху.

Перечень услуг контент-менеджера

Більш детально, скільки коштують послуги контент-менеджера, обговорюємо в індивідуальному порядку після затвердження переліку робіт на сайті.

Функції контент-менеджера

Фахівці агентства інтернет-маркетингу «Textum» працюють на сайтах з будь-якими системами управління (Content Management System, CMS): WordPress, OpenCart, Joomla, Drupal та іншими. Виконуємо весь перелік робіт, описаний нижче, а також беремо на себе індивідуальні обов’язки за погодженням з клієнтами.

Створення карток товарів

Актуальна функція для власників інтернет-магазинів, торгових сторінок, орієнтованих на рекламу і продаж будь-яких товарів (одяг, продукти, косметичні засоби).

Що робить контент-менеджер «Textum»:

icons8-прикрепить-52 Вносить повну інформацію про продукт (назва, виробник, характеристики, артикул).
icons8-прикрепить-52 Заповнює URL-адресу (найменування товарів латиницею, створення унікальної адреси, релевантної назві продукції).
icons8-прикрепить-52 Доповнює опис товарів: фото продукту в різних ракурсах, відеоогляд (за необхідності).
icons8-прикрепить-52 Додає до опису товарів мета-теги (коротка інформація про зміст сторінки).
icons8-прикрепить-52 Контент-менеджер вказує на сайті актуальну ціну товару, за необхідності доповнює картку блоками: супутні товари, схожа продукція.

За допомогою правильно оформленої картки товарів можна вивести сайт у топ за СЧ і НЧ запитами, підвищити конверсію сторінок і збільшити рівень продажів.

Читайте у нашому блозі статтю в тему: Як правильно створити картку товарів для інтернет-магазину – найповніший гайд.

Розміщення текстів на сайті

Написана стаття повинна красиво «лягти» на сторінку при розміщенні на сайті, без кривих рядків, розмитих зображень та інших дефектів. Інакше результат від виконаної роботи може бути меншим, ніж очікувалося. Експертність, користь і цікавий зміст просто загубиться в неправильно розміщеної статті, яка у Word або Google Doc виглядала краще, ніж на сайті.

Щоб фінансові вкладення в SEO-просування сайту виправдали себе на 100%, скористайтеся послугами контент-менеджера, який якісно, ​​з дотриманням усіх правил розмістить статтю.

Заповнення мета-тегів

Title, description, keywords впливають на оптимізацію та просування сайту в Інтернеті. Користувачі тапошукові машини за мета-тегам визначають зміст сторінки. Додатковий плюс: у title і description контент-менеджер прописує головні «фішки» компанії, що впливає на клікабельність посилання. Бонуси і відмінності від конкурентів допомагають «заманити» відвідувачів на сайт.

Додатково про мета-теги можна прочитати тут: Мета-теги (title, description, keywords): як правильно прописати?

Створення фільтрів для швидкого пошуку товарів

Для швидкого пошуку продуктів за різними параметрами (розмір, колір, матеріал, виробник і т. п.) слід використовувати фільтри. Якщо в офлайн-магазинах консультанти приносять покупцям одяг потрібного розміру або помаду необхідного відтінку, то в Інтернеті аналогічну функцію виконують фільтри товарів.

Вони потрібні, тому що:

icons8-двойная-галочка-48 (2) підвищують видимість сайту в пошуку за рахунок використання СЧ і НЧ запитів;
icons8-двойная-галочка-48 (2) зручні для відвідувачів, які одразу можуть звузити коло пошуку і вибрати тільки те, що потрібно;
icons8-двойная-галочка-48 (2) дозволяють обійтися на сайті без величезної кількості сторінок під різні запити, наприклад, «сукня синя, 48 розмір».

Контент-менеджер агентства інтернет-маркетингу «Textum» індивідуально налаштовує фільтри для кожної категорії товарів, враховуючи особливості продуктів і потреби цільової аудиторії.

Заповнення тегів для швидкого пошуку товарів

На сторінці продукції в поле «Теги товарів» контент-менеджер вказує слова, які будуть використовуватися як теги. Це спрощує пошук певного товару і схожих продуктів у межах одного інтернет-магазину. Це додаткова зручність для відвідувачів у використанні сайту.

Створення та обробка зображень

Унікальний графічний і текстовий контент допомагає просунути веб-портал у топ-видачі Google і Yandex. Красиві тематичні картинки покажуть товар «обличчям» відвідувачам, допоможуть розвіяти сумніви в необхідності покупки. Оригінальні ілюстрації до статей, описів продукції – прямий шлях до підвищення конверсії сторінок, покращення поведінкових факторів користувачів.

Контент-менеджери студії «Textum» змінюють фон, видаляють зайві знаки на картинках, вирізають потрібні товари, наносять водяний знак. Завдяки цьому всі зображення на сайті оформлені в єдиному стилі. Це підвищує довіру до компанії і є додатковим плюсом в очах покупців.

Стиснення картинок

Контент-менеджер в онлайн-режимі оптимізує зображення перед розміщенням на сайті.

Чому це важливо:

icons8-двойная-галочка-48 (2) зменшення розміру картинок прискорює завантаження сторінок, значить, користувачам не доведеться довго чекати, поки сайт нарешті відкриється;
обсяг файлів суттєво зменшується, значить, клієнт отримує економію місця на хостингу, при цьому візуальної різниці між стиснутим та оригінальним зображенням немає.

Контент-менеджер прискорює завантаження зображень і сторінок у цілому без втрати якості візуального контенту.

Редагування структури сайту: додавання розділів, підкатегорій

Наш фахівець допоможе змінити або допрацювати структуру ресурсу. При додаванні нових товарів може знадобитися створення нових розділів, категорій, щоб продукція на сайті була структурована. Це покращує юзабіліті веб-порталу, робить його зрозумілим і зручним як для пошукових систем, так і для відвідувачів.

За роки роботи до нас неодноразово зверталися власники інтернет-магазинів (наприклад, «Siam Collection», «ProfiBooks» – наші постійні клієнти). Тому ми розробили окрему пропозицію для нових і постійних замовників.

Контент-менеджер для інтернет-магазину

Спеціаліст студії «Textum» надає разові або постійні послуги з наповнення, зміни, оновлення контенту великих або невеликих інтернет-магазинів.

З досвідченим контент-менеджером власники інтернет-магазинів можуть не переживати за:

icons8-прикрепить-52 вчасність оновлення асортименту на сайті;
icons8-прикрепить-52 актуальність цін і прайс-аркушів;
icons8-прикрепить-52 наявність опису та картинок для продукції;
icons8-прикрепить-52 створення зручної і правильної структури ресурсу;
icons8-прикрепить-52 SEO-оптимізацію торгового майданчика під вимоги пошукових систем.

Контент-менеджер може додати банер про акцію на головній сторінці сайту, звернувши увагу відвідувачів на розпродаж, створити окрему категорію для акційних товарів і багато іншого.

Додаткові послуги контент-менеджера обговорюються індивідуально. Наприклад, розміщення постів у соціальних мережах Facebook, Instagram.

Кілька клієнтів, з якими працював контент-менеджер «Textum»

Замовляйте послуги контент-менеджера в агентстві інтернет-маркетингу «Textum». Ми допоможемо вам збільшити обсяги продажів, підвищити авторитет компанії і при цьому зробимо всі роботи автономно.

Чекаємо ваших дзвінків і листів на e-mail, а клієнтів зі Жмеринки та Вінниці запрошуємо обговорити замовлення в нашому офісі.