Таргетована реклама
в Facebook і Instagram
Приводимо «гарячих» клієнтів
Зростання продажів в перший місяць роботи

Робимо маркетинговий аналіз бізнесу,
встановлюємо піксель Facebook і налаштовуємо рекламний кабінет в Ads Manager
Запускаємо рекламну кампанію з 4-10 оголошеннями,
візуальними креативами і різними майданчиками розміщення

Дотримуємося термінів
і несемо штрафні санкції


Аналізуємо коефіцієнт
окупності (ROI)
реклами і покращуємо показники


Ведемо проект
з гарантією отримання
продажів

Які результати дає таргетована реклама в Facebook і Instagram?

Це ефективний маркетинговий інструмент, що дозволяє залучити на сайт цільову аудиторію, яка купує товари або замовляє послуги. Ми робимо як разове налаштування рекламних кампаній, так і регулярне ведення з постійним масштабуванням.
Таргетована реклама через Фейсбук дає результати:
рост продаж
Збільшує продажі

Ми налаштовуємо рекламні кампанії на конверсії і відстежуємо кількість заявок або покупок на сайті.

улучшение узнаваемости бренда
Покращує впізнаваність бренду

Показуємо оголошення цільової аудиторії, яка з найбільшою ймовірністю запам'ятає рекламу.

Большие охваты
Великі охоплення

При необхідності рекламні кампанії можна масштабувати для зростання показників її ефективності.

Общение с аудиторией
Спілкування безпосередньо з цільовою аудиторією

Ти взаємодієш з існуючими та потенційними клієнтами, виявляєш переваги і недоліки своєї унікальної торговельної пропозиції (УТП) і в подальшому покращуєш маркетингову стратегію.

получение пассивного дохода
Отримувати пасивний дохід

При великій базі підписників до тебе звертаються за рекламою. Завдяки розкрученому бренду ти сам ставиш ціни на свої послуги.

Який результат потрібен тобі?
Напиши нам
Pencil
Наша команда
У кожному проекті задіяна команда експертів: маркетолог, SMM-фахівець, копірайтер, редактор, web-дизайнер і контент-менеджер. Клієнтоорієнтований підхід. Захоплені своєю роботою, завжди на зв'язку і розуміємо головну мету – окупність вкладень і розвиток твого бізнесу.
Иван Пацюк
Пацюк
Іван

Content-manager
Розміщує контент в акаунтах
Facebook і Instagram

Дотримується дедлайнів, додає пости і креативи згідно всіх правил
Лагунова Наталья
Лагунова
Наталія

6 років в сфері юриспруденції
Пише російською та українською мовами

Майстер в підготовці цікавих і продаючих постів
Лена проект-менеджер
Понедзялок
Олена

Project Manager
Керує командою і відповідає за досягнення цілей по проектам

Детально вивчає бізнес
і працює на результат
Люда дизайнер
Богач
Людмила

Дизайнер vs. копірайтер
Працює в Adobe Photoshop, Adobe Illustrator

Пише експертні тексти, що продають
Ольга копирайтер
Ількова
Ольга

Вища юридична освіта
Професійно робить переклади на українську та англійську мови

Пише цікаві і змістовні тексти
Владислав продвижение в соцсетях
Шиманський
Владислав

Стратег з просування акаунтів в Facebook і Instagram
Спеціаліст по налаштуванню таргетингової реклами

Створення і просування брендів в Facebook і Instagram
Оксана Павлюк
Оксана Павлюк, Засновник

Founder of Textum
Організатор навчальних процесів
Допомагає бізнесу з корисним продуктом (послугою) збільшити нішу на ринку

ОТРИМАЙ КОНСУЛЬТАЦІЮ Відповім на протязі двох годин
Етапи просування акаунтів в соціальних мережах Facebook і Instagram
Креативи для реклами
  • 1
    стратегия развития

    Створення стратегії розвитку


    Інтерв'юємо клієнта
    Вивчаємо цільову аудиторію
    Створюємо фірмовий стиль
    в оформленні постів і картинок Аналізуємо конкурентів

  • 2
    подготовка постов и креативов

    Підготовка постів і креативів


    Пишемо 4-10 оголошень Дизайнер робить креативи Встановлюємо піксель Налаштовуємо події для відстеження конверсій

  • 3
    настройка РК

    Налаштування РК


    Підключаємо таргетовану рекламу Налаштовуємо Ads Manager А / B тест різних аудиторій Налаштовуємо ретаргетінг Проводимо конкурси і Giveaway Домовляємося про рекламу з блогерами

  • 4
    анализ результатов

    Аналіз результатів


    Контролюємо CTR, утримуючи частоту показів і вартість кліку Аналізуємо показники і виявляємо закономірності Робимо щомісячний звіт Пропонуємо план робіт на наступний місяць

Креативи для реклами

  • Зображення
  • Пости

Приклади креативів для соціальних мереж:

креатив в соц. сети

креатив для рекламы

креатив в инстаграм

Кожен третій чоловік при знайомстві з жінкою в першу чергу звертає увагу на її руки. Красиві та доглянуті – вони завжди були ознакою елегантності. Хтось асоціює руки з теплом та турботою мами, а у когось асоціація з ніжністю коханої. 

Зима – особливий період, коли руки та нігті потребують додаткового зволоження. Сухість в приміщенні, низька температура надворі, контакт із побутовими засобами шкодять шкірі рук. Вони роблять її сухою та грубою. Нігті починають розшаровуватись і стають ламкими. 

Крем для рук та нігтів Аргана від Vivasan не лише зволожує, але і захищає пальчики від морозу та вітру. Його структура дозволяє проникати активним компонентам глибоко в шкіру і зволожувати зсередини. 

В складі крему Аргана

Гліцерин – для захисту шкіри від механічних пошкоджень і втрати вологи.

Масло арганії – пом’якшує роговий шар, сприяє відшаруванню відмерлих клітин, відновлює ліпідний бар’єр та надає шкірі ніжності оксамиту.

Масло солодкого мигдалю – діє як антиоксидант і запобігає руйнуванню клітинних мембран.

‼️Та це ще не все! Крем Аргана

  • чудово зволожує;
  • захищає від холоду та вітру;
  • живить шкіру важливими жирними кислотами;
  • має антиоксидантний ефект.

Якщо ви ще не маєте крему для рук та нігтів Аргана від Vivasan у своїй косметичці, ванній кімнаті та машині для щоденного використання, ставте улюблений смайл в коментарях та ми з радістю проконсультуємо!

Скачай наш чек-лист

У ньому ти знайдеш ще 132 критерія якості, за якими ми перевіряємо свою роботу

скачай чек-лист
Наші останні результати

Хочеш перевірити якість тексту на своєму сайті або інших маркетингових матеріалах?

Перевір якість тексту Дізнайся, скільки грошей ти недоотримуєш
У цих темах ми вже як риба у воді
І цей список щодня зростає. Розкажи, як пройшла робота з нами
Товары контент-маркетинг
Товари
  1. Мобільні телефони і гаджети
  2. Шпалери, фрески і картини
  3. Коліматорні приціли
  4. Коляски, автокрісла
  5. Рослини для саду та дому
  6. Кондиціонери
  7. Автомобілі
  8. Меблі і декор
  9. Пінопластові фігури
  10. Моторні масла
  11. Косметика
  12. Книги та література
  13. Велосипеди
Услуги контент-маркетинг
Послуги
  1. СРО будівельників
  2. Митні послуги
  3. Весільна фотозйомка
  4. Нотаріальні послуги
  5. Будівництво та ремонт
  6. Прибирання квартир
  7. Ландшафтний дизайн
  8. Друк рекламної продукції
  9. Тонування авто і вікон
  10. Роботи зі склом
  11. Монтаж теплої підлоги
  12. Логістичні послуги
  13. Послуги БТІ
Клиенты контент-маркетинга
Список клієнтів
  1. «MOYO» – техніка, електроніка
  2. «Обувная радость» – стокове взуття
  3. «Siam Collection» – тайська косметика
  4. «EMC-ELEGANT» – авточохли і килими
  5. «ПОЛЯРНИЙ» – ТЦ в Києві
  6. «IdeaSad» – магазин саджанців
  7. «Mibele» – меблі, декор
  8. «Kardinal» – покрівельні матеріали
  9. «Global Fusion» – тонування і плівки
  10. Ювелір Георгій Рихальський
  11. Інтернет-магазин книг «Profibooks»
  12. «4g box» – роутери/модеми
  13. Скляна компанія «SOKOLGLASS»
розкажи, чим займаєшся
Постав своє питання
або залиш відгук
  • Facebook
Поширені запитання
Можливо, саме таке питання ти і хотів би задати

Що таке SMM?

SMM (Social Media Marketing) – це спосіб просування бізнесу через соціальні мережі. Головна мета SMM – комунікація зі споживачами і збільшення кількості користувачів, які в підсумку стають клієнтами. Кращим способом для здійснення поставленої мети є запуск таргетингової реклами. З її допомогою можна збільшити число підписників, продажі, підвищити лояльність до бренду, отримувати пасивний дохід і спілкуватися з цільовою аудиторією напряму.
Щомісяця ми надаємо клієнтові звіт про результати своєї роботи. Це дозволяє побачити, скільки підписників прийшло через таргетовану рекламу в Facebook та Instagram, а скільки – органічним шляхом. Ми не займаємося накруткою підписників через спеціальні сервіси, так як це не приносить ніякого результату і може зіпсувати репутацію нашого агентства.
Для початку вам потрібно заповнити бриф, которий можна скачати на сайті або запросити у нашого менеджера. Отримавши всю необхідну інформацію, ми приступимо до детального аналізу головних цілей і завдань, які стоять перед вашою компанією. Вивчивши цільову аудиторію, конкурентів, пропоновані послуги або продукцію, ми приступаємо до розробки контент-плану по просуванню в Facebook і Instagram за допомогою таргетингової реклами. Після чого ми узгоджуємо з вами отриманий результат, враховуємо ваші побажання і приступаємо до просування бренду в соціальних мережах. Щомісяця ви будете отримувати звіти про виконану нами роботу.
По-перше, сторінка в соц. мережах може стати джерелом цільового трафіку на ваш сайт. Користувачі, ознайомившись з товаром/послугою на сторінках Instagram, Facebook, переходять на сайт з готовністю придбати продукцію. По-друге якісний контент з дизайнерським оформленням сторінки формує лояльність користувачів до бренду. Текст, з якого можна взяти корисні лайфхаки уможливлює його репост, лайки, коментарі, що вже збільшує кількість зацікавлених користувачів. По-третє – ви зможете отримувати пасивний дохід. Маючи велику базу підписників, до вас будуть звертатися за рекламою, а це вже власна накрутка ціни на свої послуги.
Конкуренція в Instagram, Facebook регулярно зростає. Якщо ви хочете збільшити кількість клієнтів і отримувати великі продажі, то використання таргетингової реклами в соц. мережах, як ніколи до речі. З безкоштовних методів просування ви можете скористатися: хештегами, геолокацією, коментувати пости блогерів, брати участь в марафонах. Але це принесе зовсім не той ефект, який очікують від послуг SMM.
Наша мета – виконати свою роботу максимально ефективно, мінімізуючи при цьому вартість за рекламу. Ми рекомендуємо виділяти на місяць від 4000 грн на просування в соц. мережах. Але, бюджет також залежить від поставлених вами завдань.
Над проектом ми задіюємо команду експертів: маркетолог, SMM-фахівець, копірайтер, редактор, web-дизайнер і контент-менеджер. Кожен з них виконує свою роль по створенню унікального контенту, живих фото, візуального оформлення.
Для початку ми рекомендуємо зареєструвати бізнес-аккаунт в найбільш популярних і просунутих соціальних мережах Facebook і Instagram. Якщо у вас в наявності відеоконтент у великій кількості, бажано створити свій канал і на YouTube.
Для цього, публікацій з картинками і контентом буде недостатньо. Потрібно розбавляти пости комунікативною і розважальною інформацією конкретно під свою цільову аудиторію. Підписники повинні бути регулярно задіяні в обговореннях, робити репости контенту у себе в сторіс і рекомендувати його своїм друзям. Також потрібно балувати своїх підписників цінними подарунками, організовувати прості конкурси, розіграші.
Обов'язково. На будь-які питання потрібно відповідати завжди. Це один із способів підвищення лояльності користувача до бренду. Плюсом використання рекламної кампанії є спілкування з майбутніми клієнтами. Чим активніше і більш адекватно ви будете реагувати на будь-які відгуки, коментарі, тим більше продажів будете отримувати. У разі негативних відгуків не варто доводити справу до суперечки, краще по максимуму адекватно відреагувати на ситуацію, щоб в кінцевому результаті всі залишилися задоволені. Адже це ваша репутація.
Cup Sweet
До 31 серпня отримай 2 пости для Facebook і Instagram безкоштовно

Акція діє з 1.08 по 31.08.2020
Оплати послуги просування в соціальних мережах
в день оформлення замовлення і гарантовано
отримай 2 безкоштовних пости
Залишай заявку і ми зв'яжемося з вами
Залиш заявку
На зв'язку з 8.00-17.00 (пн-пт)
Адреса

Офіс 1:
м. Жмеринка
вул. Горького, 5

Офіс 2:
м. Вінниця
пр. Станіславського, 7

Телефони

(099) 560-10-11 (Україна)
(097) 782-26-23 (Україна)

Skype
Ksuwa-fox
Працюємо віддалено

Успішно обслуговуємо 102 клієнта по всій території СНД

Открыть
чат Задать вопрос