Послуги контент-маркетингу
для зростання продажів і трафіку

Замовити послуги контент-маркетингу просто – зв'яжися з нами за допомогою кнопки «Наші чати»
Відповідаємо відразу – уточнимо вартість, терміни і деталі замовлення
Оплати послуги контент-маркетингу в день звернення
і гарантовано отримай статтю на 3000 збп безкоштовно
Акція діє з 1.10 по 31.10
Підвищуйте свій авторитет і ставайте експертом для цільової аудиторії
Розробляємо працюючу маркетингову стратегію і покроковий контент-план

Дотримуємося термінів
і несемо штрафні
санкції


Щомісяця аналізуємо
відвідуваність сайту та ROI,
надаємо звіти


Ведемо проект
до отримання результатів

Навіщо потрібен
контент-маркетинг?

Ефективний контент-маркетинг дає результати у довгостроковій перспективі і за умови регулярної роботи. Ми не обіцяємо швидкого ефекту, але перші результати ви побачите вже на 2-3 місці реалізації маркетингової стратегії
Підвищення впізнаваності бренду

Ми публікуємо контент у блозі на офіційному сайті, тематичних та авторитетних сторонніх ресурсах, у соціальних мережах. Охоплення цільової аудиторії стрімко зроста

Підтвердження своєї експертності

Створіть авторитетний бренд і покажіть цільовій аудиторії, що ви кращій за конкурентів. Наші автори працюють у тандемі з колективом компанії та вивчають найдрібніші деталі, щоб контент від вашої особи був експертним

Збільшення кількості продажів

Лояльна цільова аудиторія охочіше стає клієнтом. Вона довіряє компанії та рекомендує вас іншим. Відстежуємо кількість продажів з сайту та обраховуємо показник ROI

Збільшення відвідуваності

Отримуйте безкоштовні переходи зі сторонніх ресурсів, соціальних мереж. Оновлення контенту та збільшення кількості візитів позитивно впливає на SEO-просування

Покращення лояльності

Відчуваючи турботу й безкоштовно отримуючи корисні рекомендації, цільова аудиторія стає лояльнішою. Для цього ми публікуємо покрокові інструкції, кейси, керівництва, огляди і статті із порадами стосовно вибору та покупки товару (послуги)

Який результат потрібен вам?
Напишіть нам
Pencil
Наша команда
3 робочих мови (UK, RU, ENG). Клієнтоорієнтований підхід
Захоплені своєю роботою, відповідальні за результати і пропонуємо індивідуальні рішення
Лагунова
Наталія

Content Writer, редактор
Пише на російській і українській мовах

Майстер в підготовці експертних текстів
Пацюк
Іван

Middle SEO Specialist
Формує семантику і ТЗ для копірайтерів

Робота із закупівлі посилань
Копаньова
Олена

5 років у сфері копірайтингу
Фахівець у написанні інформаційних, продаючих SEO-текстів

Готує цікавий контент
з високою унікальністю
Бондаренко
Тетяна

Project Manager, завжди на зв'язку
Володіє 3 мовами: UA, RU, ENG

Детально вивчає тему
і суть питання
Понедзялок
Олена

Content Manager та Writer
Працює у будь-яких CMS керування сайтами
Використовує графічні редактори

Чітко виконує всі вимоги ТЗ, уважна до кожної деталі
Марусиченко
Світлана

Економіст, 7 років у сфері держслужби Фахівець у написанні авторських статей з широким кругозором

Володіє «пером» на рівні концепту
Павлюк Оксана,
Засновник

Founder of Textum
Пропонує стратегію розвитку
Організатор навчальних процесів
Допомагає бізнесу з корисним продуктом (послугою)
завоювати нішу на ринку

отримати консультацію Відповім протягом двох годин
Етапи контент-маркетингу
Наша власна технологія
Критерії якості
  • 1

    Ставимо цілі та формуємо перелік завдань


    Спільно з клієнтом обговорюємо, яку мету ми ставимо і що треба зробити для її досягнення. плануємо роботу за чіткими термінами. щомісяця надаємо звіти з досягнутими результатами

  • 2

    Вивчаємо цільову аудиторію


    Ми розуміємо, для кого пишемо, які цінності та потреби у наших читачів. пишемо зрозумілі, цікаві та корисні статті. тому контент має високий відсоток відгуку та вірусний ефект

  • 3

    Укладаємо семантичне ядро


    Укладаємо семантичне ядро, робимо кластеризацію ключових слів за ним складаємо перелік тем. Використовуємо пошукові підказки Google та праву колонку Yandex Wordstat, щоб отримати максимально повне СЯ.

  • 4

    Створюємо контент-план


    Спільно з клієнтом складаємо план публікації контенту. За необхідності швидко вносимо корективи та підлаштовуємося під потреби цільової аудиторії та замовника.

  • 5

    Готуємо матеріал


    Пишемо експертні, корисні статті, які повністю розкривають тему. Робимо унікальні картинки та інфографіку. Узгоджуємо контент з клієнтом, вносимо правки та доопрацьовуємо.

  • 6

    Публікація контенту


    Розміщуємо матеріал на сайті у блозі, соціальних мережах, тематичних майданчиках, форумах. усе це дозволяє отримати більше охоплення, збільшити відвідуваність та виділитися на тлі конкурентів.

Критерії якості

  • Як не має бути
  • Як має бути

Вивчаємо ЦА. Збираємо СЯ. Створюємо контент-план.

Пишемо статті. Публікуємо контент. Контент-маркетинг означає написання експертних статей, які будуть цікаві та корисні вашій цільовій аудиторії. Використовуючи цей інструмент, можна підвищити впізнаваність бренду, сформувати репутацію експерта в очах вашої ЦА, як результат – отримати зростання рівня продажів.

Замовляйте послуги контент-маркетингу в агентстві Textum. Спільно з клієнтом ми визначаємо цілі та затверджуємо стратегію розвитку. Усі роботи з контент-маркетингу у нас систематизовані. Виконуємо завдання поетапно і точно в означений термін, як швейцарський годинник, не відстаємо від графіка ні на секунду.

Наші проект-менеджери завжди на зв’язку з клієнтами, копірайтери взаємодіють із співробітниками компанії, матеріали на сайтах та в соцмережах – за спеціальними чек-аркушами.
Щомісяця надаємо клієнту звіти про виконані роботи та результатах, яких було досягнено. Гарантуємо стовідсоткове заглиблення у ваш бізнес.

Читайте детальніше у нашому блозі: Що таке контент-маркетинг і чим він корисний для бізнесу? Простими словами про складне.

Навіщо потрібен контент-маркетинг?
Які вигоди це принесе вашій компанії:

Створення довірчих відносин з клієнтами. Розповідаючи про свій продукт, методи його виготовлення, корисних «фішках», цікавих подіях з життя компанії, ви підвищуєте довіру покупців до фірми, на практиці демонструєте свою експертність. Лояльний клієнт = відданий замовник.

Підвищення впізнаваності бренду. Коли реклама товару чи послуг рясніє на кожному кроці, це, скоріше, втомлю і дратує покупців. Контент-маркетинг дозволяє компанії бути на очах, але при цьому не муляти їх своєю наявністю. Ваша фірма буде поруч зі своєю ЦА у соцмережах, блогах – кругом, де є місце для цікавого контенту. Популярний бренд = успішна компанія.

Збільшення кількості продажів. Бренд стає більш впізнаваним, покупці переконуються в експертності компанії, довіряють фірмі. Це означає, що серед конкурентних товарів на вашу продукцію/послугу звернуть увагу у першу чергу, що збільшує кількість продажів
Більша кількість замовлень = збільшення прибутку.

Збільшення трафіку на сайт. SEO-оптимізований контент у блогу на сайті чудово індексується пошуковиками Google та Yandex. Активність у соцмережах, на каналі YouTube обов’язково приведе нових відвідувачів на сайт і сприятиме зростанню трафіку. Хочете у цьому переконатися? У процесі роботи ми постійно відстежуємо трафік, щоб бути у курсі, який контент викликав сплеск відвідуваності, за необхідності – коригуємо контент-план. Регулярно оновлюваний контент = збільшення трафіку.

Вас може зацікавити: Як правильно скласти контент-план?

Реалізуючи стратегію контент-маркетингу для збільшення продажів, спеціалісти агентства Textum розкажуть про новий продукт вашої компанії або нагадають про вже існуючий. Ви отримаєте велике охоплення саме вашої аудиторії. Це раціональна витрата маркетингового бюджету компанії, адже ми просуваємо контент з прихованою рекламою товару, бренду не в Інтернеті як такому, а в конкретних групах користувачів, яким буде цікавий ваш продукт або послуга.

Точну суму, скільки коштує розробка стратегії та реалізація контент-маркетингу, визначаємо після обговорення всіх деталей проекту з клієнтами.

Етапи робіт з контент-маркетингу
Ми працюємо у тісному контакті із замовниками, щоб точно передати усі особливості товару, нюанси послуги компанії, які відомі тільки вам. Ніяких шаблонних та звичних схем – стратегія контент-маркетингу розробляється у студії Textum індивідуально, чітко під ваш бізнес.

Загальний перелік робіт передбачає виконання 7 основних етапів:

Визначення цілей і завдань контент-маркетингу

Вам треба вивести сайт у топ-3 за пошуковими запитами, збільшити кількість унікальних відвідувачів вашого Інтернет-магазину? Усі ці завдання та багато інших вирішує контент-маркетинг. Висилаємо клієнтам бриф, що містить перелік основних питань, відповіді на які допоможуть нам у подальшій роботі. Відштовхуючись від завдань, які слід реалізувати, ми визначаємо: де краще просувати бізнес (у соцмережах, за допомогою відео на YouTube, у медіа або обмежитися публікаціями в блозі); який контент генерувати (великі за обсягом лонгриди, серію міні-публікацій, кейси, новини); орієнтовні терміни отриманні результатів.

Вивчення цільової аудиторії

Для кого ми будемо писати статті? Хто ці люди, чим займаються? Чого їм не вистачає і яким чином продукт чи послуга зможуть їм допомогти? Відповіді на ці питання допоможуть створити портрет потенційного замовника, зрозуміти його «болі» та інтереси. Адже клієнта цікавить не сам факт наявності у продукту багатьох плюсів, а те, яким чином це допоможе особисто йому.

Укладання семантичного ядра

У межах контент-маркетингу важливо розміщати саме актуальний матеріал. Перед збиранням СЯ ми детально вивчаємо заповнений бриф, ваш сайт, знайомимося з продуктами або послугами, ставимо уточнюючі питання, вивчаємо конкурентів. Потім запускаємо збирання семантичного ядра у KeyKollector, розширяємо перелік запитань за допомогою право колонки Yandex Wordstat та пошукових підказок Google.

Аналізуємо, яка інформація цікавить користувачів, добираємо інформаційні ключові запити: як, навіщо, що, коли. Ретельно опрацьовуємо ядро, розподіляємо запити по темах.

Створення контент-плану

Після укладання семантичного ядра обговорюємо з клієнтами теми публікацій, вибираємо ті, які треба опублікувати у першу чергу, усі інші – за планом. Залежно від цілей контент-маркетингу це може бути щоденний постиг у соцмережах, кілька разів на тиждень, мірою виходу нового продукту і т. д. ми складаємо контент-план на місяць з можливістю внесення оперативних змін (за необхідності).

Підготовка контенту

До послуг контент-маркетолога входить:

Написання експертних та цікавих статей, створення тематичних картинок та інфографіки, доповнення матеріалу відео. Залежно від тематики вашого сайту, це можуть бути невеликі статті-замітки, наприклад, як доглядати за сухою шкірою обличчя, анонси опублікованих у блозі більш значних за обсягом матеріалів, контент, що приваблює на сайт (акції, розпродажі, новинки, новини, кейси).

Затвердження клієнтом/внесення правок

Публікуємо матеріали лише після узгодження із замовником. Ви зможете ознайомитися з усіма статтями, як будуть поститися від імені вашої компанії, за необхідності – вказати на неточності. Оперативно вносимо правки, враховуємо побажання клієнтів до форми та змісту статей. Після доробки матеріал ще раз вичитує редактор агентства інтернет-маркетингу Textum і спрямовує на остаточне узгодження клієнту.

Публікація на сайт та у соцмережах

Контент-менеджери Textum розміщують статті у блозі вашої компанії, а також роблять пости, анонси у Facebook, Instagram. Тобто контент одночасно потрапляє на ваш сайт й індексується пошуковими системами, а також розташовується у соцмережах. При цьому враховуються особливості роботи кожної з них.

Читайте у нашому блозі корисну статтю: Як розмістити та прискорити індексацію статті? 5 секретів успіху.

Додаткова послуга із контент-маркетингу студії Textum – налаштування і запуск таргетованої реклами у соцмережах. Пости будуть показані певній групі користувачів, виходячи з їх віку, захоплень, місця розташування, інтересів.

Публікація на сайт та у соцмережах

Контент-менеджери Textum розміщують статті у блозі вашої компанії, а також роблять пости, анонси у Facebook, Instagram. Тобто контент одночасно потрапляє на ваш сайт й індексується пошуковими системами, а також розташовується у соцмережах. При цьому враховуються особливості роботи кожної з них.

Додаткова послуга із контент-маркетингу студії Textum – налаштування і запуск таргетованої реклами у соцмережах. Пости будуть показані певній групі користувачів, виходячи з їх віку, захоплень, місця розташування, інтересів.

Аналізуємо ефективність виконаної роботи, використовуючи Google Analytics. Щомісяця відправляємо клієнтам звіт за позиціями відвідуваності сайту, рівню продажів. Ви будете тримати руку «на пульсі» та наочно бачити, які результати дає правильна стратегія контент-маркетингу.
Замовляйте у нас послуги контент-маркетингу. Для цього телефонуйте за контактними номерами, пишіть листи на e-mail або приходьте в офіс агентства інтернет-маркетингу Textum у м. Жмеринка (Вінницька обл., Україна)

Вивчаємо ЦА. Збираємо СЯ. Створюємо контент-план. Пишемо статті. Публікуємо контент.

Контент-маркетинг означає написання експертних статей, які будуть цікаві та корисні вашій цільовій аудиторії. Використовуючи цей інструмент, можна підвищити впізнаваність бренду, сформувати репутацію експерта в очах вашої ЦА, як результат – отримати зростання рівня продажів.

Замовляйте послуги контент-маркетингу в агентстві Textum. Спільно з клієнтом ми визначаємо цілі та затверджуємо стратегію розвитку. Усі роботи з контент-маркетингу у нас систематизовані. Виконуємо завдання поетапно і точно в означений термін, як швейцарський годинник, не відстаємо від графіка ні на секунду.

Наші проект-менеджери завжди на зв’язку з клієнтами, копірайтери взаємодіють із співробітниками компанії, матеріали на сайтах та в соцмережах – за спеціальними чек-аркушами.
Щомісяця надаємо клієнту звіти про виконані роботи та результатах, яких було досягнено. Гарантуємо стовідсоткове заглиблення у ваш бізнес.

Читайте детальніше у нашому блозі: Що таке контент-маркетинг і чим він корисний для бізнесу? Простими словами про складне.

 

 

Услуги контент-маркетинга

Навіщо потрібен контент-маркетинг?

Які вигоди це принесе вашій компанії:

 icons8-двойная-галочка-48 (2)

 

Створення довірчих відносин з клієнтами

Розповідаючи про свій продукт, методи його виготовлення, корисних «фішках», цікавих подіях з життя компанії, ви підвищуєте довіру покупців до фірми, на практиці демонструєте свою експертність.

Лояльний клієнт = відданий замовник.

 icons8-двойная-галочка-48 (2)

 

Підвищення впізнаваності бренду

Коли реклама товару чи послуг рясніє на кожному кроці, це, скоріше, втомлю і дратує покупців. Контент-маркетинг дозволяє компанії бути на очах, але при цьому не муляти їх своєю наявністю. Ваша фірма буде поруч зі своєю ЦА у соцмережах, блогах – кругом, де є місце для цікавого контенту.

Популярний бренд = успішна компанія.

 icons8-двойная-галочка-48 (2)

 

Збільшення кількості продажів

Бренд стає більш впізнаваним, покупці переконуються в експертності компанії, довіряють фірмі. Це означає, що серед конкурентних товарів на вашу продукцію/послугу звернуть увагу у першу чергу, що збільшує кількість продажів.

Більша кількість замовлень = збільшення прибутку.

 icons8-двойная-галочка-48 (2)

 

Збільшення трафіку на сайт

SEO-оптимізований контент у блогу на сайті чудово індексується пошуковиками Google та Yandex. Активність у соцмережах, на каналі YouTube обов’язково приведе нових відвідувачів на сайт і сприятиме зростанню трафіку. Хочете у цьому переконатися? У процесі роботи ми постійно відстежуємо трафік, щоб бути у курсі, який контент викликав сплеск відвідуваності, за необхідності – коригуємо контент-план.

Регулярно оновлюваний контент = збільшення трафіку.

Вас може зацікавити: Як правильно скласти контент-план?

 

Преимущества контент-маркетинга

Реалізуючи стратегію контент-маркетингу для збільшення продажів, спеціалісти агентства Textum розкажуть про новий продукт вашої компанії або нагадають про вже існуючий. Ви отримаєте велике охоплення саме вашої аудиторії. Це раціональна витрата маркетингового бюджету компанії, адже ми просуваємо контент з прихованою рекламою товару, бренду не в Інтернеті як такому, а в конкретних групах користувачів, яким буде цікавий ваш продукт або послуга.

Стоимость услуг контент-маркетинга

Точну суму, скільки коштує розробка стратегії та реалізація контент-маркетингу, визначаємо після обговорення всіх деталей проекту з клієнтами.

Етапи робіт з контент-маркетингу

Ми працюємо у тісному контакті із замовниками, щоб точно передати усі особливості товару, нюанси послуги компанії, які відомі тільки вам. Ніяких шаблонних та звичних схем – стратегія контент-маркетингу розробляється у студії Textum індивідуально, чітко під ваш бізнес.

Загальний перелік робіт передбачає виконання 7 основних етапів:

 icons8-цель-filled-50

 

Визначення цілей і завдань контент-маркетингу

Вам треба вивести сайт у топ-3 за пошуковими запитами, збільшити кількість унікальних відвідувачів вашого Інтернет-магазину? Усі ці завдання та багато інших вирішує контент-маркетинг. Висилаємо клієнтам бриф, що містить перелік основних питань, відповіді на які допоможуть нам у подальшій роботі. Відштовхуючись від завдань, які слід реалізувати, ми визначаємо: де краще просувати бізнес (у соцмережах, за допомогою відео на YouTube, у медіа або обмежитися публікаціями в блозі); який контент генерувати (великі за обсягом лонгриди, серію міні-публікацій, кейси, новини); орієнтовні терміни отриманні результатів.

 icons8-толпа-filled-50

 

Вивчення цільової аудиторії

Для кого ми будемо писати статті? Хто ці люди, чим займаються? Чого їм не вистачає і яким чином продукт чи послуга зможуть їм допомогти? Відповіді на ці питання допоможуть створити портрет потенційного замовника, зрозуміти його «болі» та інтереси. Адже клієнта цікавить не сам факт наявності у продукту багатьох плюсів, а те, яким чином це допоможе особисто йому.

 icons8-ореховая-скорлупа-filled-50

 

Укладання семантичного ядра

У межах контент-маркетингу важливо розміщати саме актуальний матеріал. Перед збиранням СЯ ми детально вивчаємо заповнений бриф, ваш сайт, знайомимося з продуктами або послугами, ставимо уточнюючі питання, вивчаємо конкурентів. Потім запускаємо збирання семантичного ядра у KeyKollector, розширяємо перелік запитань за допомогою право колонки Yandex Wordstat та пошукових підказок Google.

Аналізуємо, яка інформація цікавить користувачів, добираємо інформаційні ключові запити: як, навіщо, що, коли. Ретельно опрацьовуємо ядро, розподіляємо запити по темах.

 icons8-учебный-план-48

 

Створення контент-плану

Після укладання семантичного ядра обговорюємо з клієнтами теми публікацій, вибираємо ті, які треба опублікувати у першу чергу, усі інші – за планом. Залежно від цілей контент-маркетингу це може бути щоденний постиг у соцмережах, кілька разів на тиждень, мірою виходу нового продукту і т. д. ми складаємо контент-план на місяць з можливістю внесення оперативних змін (за необхідності).

 icons8-редактирование-файла-filled-50

 

Підготовка контенту

До послуг контент-маркетолога входить:

Написання експертних та цікавих статей, створення тематичних картинок та інфографіки, доповнення матеріалу відео. Залежно від тематики вашого сайту, це можуть бути невеликі статті-замітки, наприклад, як доглядати за сухою шкірою обличчя, анонси опублікованих у блозі більш значних за обсягом матеріалів, контент, що приваблює на сайт (акції, розпродажі, новинки, новини, кейси).

 icons8-событие-принято-filled-50

 

Затвердження клієнтом/внесення правок

Публікуємо матеріали лише після узгодження із замовником. Ви зможете ознайомитися з усіма статтями, як будуть поститися від імені вашої компанії, за необхідності – вказати на неточності. Оперативно вносимо правки, враховуємо побажання клієнтів до форми та змісту статей. Після доробки матеріал ще раз вичитує редактор агентства інтернет-маркетингу Textum і спрямовує на остаточне узгодження клієнту.

 icons8-монитор-52

 

Публікація на сайт та у соцмережах

Контент-менеджери Textum розміщують статті у блозі вашої компанії, а також роблять пости, анонси у Facebook, Instagram. Тобто контент одночасно потрапляє на ваш сайт й індексується пошуковими системами, а також розташовується у соцмережах. При цьому враховуються особливості роботи кожної з них.

Читайте у нашому блозі корисну статтю: Як розмістити та прискорити індексацію статті? 5 секретів успіху.

Додаткова послуга із контент-маркетингу студії Textum – налаштування і запуск таргетованої реклами у соцмережах. Пости будуть показані певній групі користувачів, виходячи з їх віку, захоплень, місця розташування, інтересів.

Публікація на сайт та у соцмережах. Контент-менеджери Textum розміщують статті у блозі вашої компанії, а також роблять пости, анонси у Facebook, Instagram. Тобто контент одночасно потрапляє на ваш сайт й індексується пошуковими системами, а також розташовується у соцмережах. При цьому враховуються особливості роботи кожної з них.

Додаткова послуга із контент-маркетингу студії Textum – налаштування і запуск таргетованої реклами у соцмережах. Пости будуть показані певній групі користувачів, виходячи з їх віку, захоплень, місця розташування, інтересів.

Аналізуємо ефективність виконаної роботи, використовуючи Google Analytics. Щомісяця відправляємо клієнтам звіт за позиціями відвідуваності сайту, рівню продажів. Ви будете тримати руку «на пульсі» та наочно бачити, які результати дає правильна стратегія контент-маркетингу.
Замовляйте у нас послуги контент-маркетингу. Для цього телефонуйте за контактними номерами, пишіть листи на e-mail або приходьте в офіс агентства інтернет-маркетингу Textum у м.Жмеринка (Вінницька обл., Україна)

Завантажте наш чек-лист

У ньому ви знайдете ще 132 критерію якості, за якими ми перевіряємо
свою роботу

Завантажити чек-лист
Наші останні результати

Контент-маркетинг для інтернет-магазину «MOYO»


Написали більше 150 текстів про побутову та комп'ютерну техніку, гаджети


Робимо 10-20 унікальних зображень до кожної статті


Середній рейтинг 5 з 5 балів у читацької аудиторії

SEO-просування інтернет-магазину «Обувная радость»


Зростання відвідуваності в 3 рази за 2 місяці


Зробили технічний аудит сайту і виправили помилки


Написали більше 50 SEO-статей для категорій та у блог

SEO-просування інтернет-магазину «Siam Collection»


Написали понад 300 статей для товарів і категорій


Зростання відвідуваності в 5 разів з моменту початку робіт


Збільшення кількості продажів і чистого прибутку

Розробка сайту для інтернет-магазину авточохлів і килимків «EMC-ELEGANT»


Створення сайту «під ключ»


Написання та розміщення більше 200 SEO-статей


Зростання відвідуваності та продажів з сайту

Розробка сайту для ТЦ «ПОЛЯРНИЙ»


Розробка дизайн-макетів всіх сторінок


Верстка та програмування сайту


Написання та розміщення понад 50 статей

SEO-просування інтернет-магазину саджанців «IdeaSad»


Зростання відвідуваності з нуля до 300 відвідувачів у день


Збільшення кількості продажів та розвиток бізнесу


Зробили внутрішню оптимізацію сайту та закуповуємо посилання

Експертні тексти на меблеву тематику для компанії «Mibele»


Написали більше 100 статей. Колекції Panamar, Bellona


Розмістили та оформили контент на сайті


Більше 40% ключових слів у топ 1-10 Google та Яндекса

Розробка та наповнення сайту «під ключ» для заводу покрівельних матеріалів «Kardinal»


Розробка логотипу і дизайн-макетів сайту


Верстка та програмування сайту


Наповнення сайту ефективними SEO-статями

Написання SEO-статей і покупка посилань для компанії «Global Fusion»


За час робіт підвищився ІКС сайту і відвідуваність


28% запитів у топ 1-10 і 44% у топ 11-50 Яндекс


Більше 30% запитів у топ 1-10 і 41% у топ 11-50 Google

Написання продаючих текстів для ювелірної майстерні


Опрацювання структури продаючих сторінок


Написання sales-статей з вживанням ключових слів


Опрацювання тексту на кнопках захоплення

SEO-просування інтернет-магазину «ProfiBooks» у топ


За час робіт підвищився ІКС сайту


41% запитів у топ 1-10 і 25% у топ 11-50 Яндекс


30% запитів у топ 1-10 і 47% у топ 11-50 Google

SEO-просування інтернет-магазину «4g box»


Наповнення сайту «під ключ»


Внутрішня оптимізація: title, description і keywords


Закупівля посилань на авторитетних ресурсах

Написання SEO-статей та опрацювання дизайну сторінок для скляної компанії «SOKOLGLASS»


Середній час перебування на сайті близько 3 хвилин


25% в топ 1-10 і більше 30% ключових запитів у топ 11-50 Яндекс


Близько 10% ключових слів у топ 1-10 і 40% у топ 11-50 Google

Хочете перевірити якість тексту на своєму сайті або інших маркетингових матеріалах?

Перевірити якість тексту Дізнайтеся скільки грошей ви недоотримуєте
У цих темах ми вже як риба у воді
Список клієнтів щодня зростає. Розкажіть, як пройшла робота з нами
Товары контент-маркетинг
Товари
  1. Мобільні телефони і гаджети
  2. Шпалери, фрески і картини
  3. Коліматорні приціли
  4. Коляски, автокрісла
  5. Рослини для саду та дому
  6. Кондиціонери
  7. Автомобілі
  8. Меблі і декор
  9. Пінопластові фігури
  10. Моторні масла
  11. Косметика
  12. Книги та література
  13. Велосипеди
Услуги контент-маркетинг
Послуги
  1. СРО будівельників
  2. Митні послуги
  3. Весільна фотозйомка
  4. Нотаріальні послуги
  5. Будівництво та ремонт
  6. Прибирання квартир
  7. Ландшафтний дизайн
  8. Друк рекламної продукції
  9. Тонування авто і вікон
  10. Роботи зі склом
  11. Монтаж теплої підлоги
  12. Логістичні послуги
  13. Послуги БТІ
Клиенты контент-маркетинга
Список клієнтів
  1. «MOYO» – техніка, електроніка
  2. «Обувная радость» – стокове взуття
  3. «Siam Collection» – тайська косметика
  4. «EMC-ELEGANT» – авточохли і килими
  5. «ПОЛЯРНИЙ» – ТЦ в Києві
  6. «IdeaSad» – магазин саджанців
  7. «Mibele» – меблі, декор
  8. «Kardinal» – покрівельні матеріали
  9. «Global Fusion» – тонування і плівки
  10. Ювелір Георгій Рихальський
  11. Інтернет-магазин книг «Profibooks»
  12. «4g box» – роутери/модеми
  13. Скляна компанія «SOKOLGLASS»
розкажіть, чим займаєтеся
Задайте своє питання
або залишіть відгук
  • Facebook
Часті питання
Можливо, саме таке запитання ви хотіли б поставити

Чи впливає якимось чином контент-маркетинг на SEO-просування?

Так. За допомогою статей у блозі іде додатковий трафік на сайт. Публікувaння анонсів та статті у соцмережах дозволяє залучити цільову аудиторію, що також позитивно впливає на виведенні ресурсу в топ за ключовими запитами.
За допомогою Google Analytics ми визначаємо позиції та відвідуваність сайту, рівень продажів до та після початку дії стратегії контент-маркетингу. Щомісяця надаємо клієнту звіт.
Контент-маркетинг — це довгострокова стратегія. Щоб досягти суттєвих результатів, треба проводити регулярні роботи. короткотермінові ефекти також будуть: сплеск трафіку та продажів після публікацій у блозі та соцмережах.
За допомогою цікавого експертного контенту можна просувати будь-який бізнес, незалежно від того, що ви пропонуєте клієнтам: черепицю чи брендовий одяг.
Контент-маркетинг однаково позитивний для будь-яких компаній: від стартапів до фірм які вже багато років на ринку. Репутація експерта у своїй галузі, нові клієнти, довіра ЦА та збільшення продажів потрібні в обох випадках.
Контент-маркетинг включає в себе сукупність методів, які спрямовані на поширення цінної і корисної інформації для споживача з метою завоювання його довіри. Це налагодження взаємин з потенційним клієнтом до того, як він став покупцем. Результат буде видно не відразу, так як цей процес розрахований на довгострокову перспективу. Ви отримаєте від контент-маркетингу: підвищення впізнаваності бренду, зростання продажів (товарів, продуктів, послуг), залучення нових фахівців, формування іміджу компанії.
Здавалося б, що вигідніше робити все самому, ніж звертатися в студію з надання послуг контент-маркетингу. Найчастіше в компаніях завдання контент-маркетологів передають піарникам, продажникам, SEO-шникам. В кінцевому підсумку фінанси йдуть, а результат нульовий. Звернувшись в агентство інтернет-маркетингу Textum, ви можете вибрати тарифний пакет, який підходить під ваші фінансові можливості. Ми надаємо напрацьовану базу майданчиків з хорошими відгуками і пишемо експертний і корисний матеріал для вашої цільової аудиторії. Якщо ви хочете, щоб ваш бренд був впізнаваним, а прибуток збільшився, замовляйте послуги контент-маркетингу у професіоналів.
Найбільш ефективними способами доставити інформацію до цільової аудиторії є: сайт і блог компанії, розсилка по електронній пошті, соціальні мережі, форуми, тематичні авторитетні майданчики.
Сюди можна віднести і створення комерційного відео на YouTube. Маючи свій канал, можна викладати власні відео-ролики і тим самим також збільшувати трафік.
Ми надаємо повний список послуг. Для початку, ознайомившись з цілями компанії, ми формуємо список завдань, розробляємо стратегію і плануємо роботу за термінами. Вивчаємо цільову аудиторію і складаємо семантичне ядро. Створюємо контент-план і готуємо експертні статті, після чого розміщуємо матеріал на сайті, в блозі, форумах, соціальних мережах. Щомісяця робимо звіт і вносимо свої пропозиції щодо вдосконалення стратегії. Скільки коштує контент-маркетинг залежить від обсягу виконуваних робіт, часу і побажань замовника. Вартість варіюється від 4000 грн в місяць і вище.
Cup Sweet
До 31 жовтня отримай статтю на 3000 збп безкоштовно

Акція діє з 1.10 по 31.10.
Оплати послуги контент-маркетингу
в день звернення и гарантовано
отримай статтю на 3000 збп безкоштовно
Залишайте заявку і ми зв'яжемось з вами
залишайте заявку
На зв'язку 8.00-17.00 (пн-пт)
Адреса

Офіс 1:
м. Жмеринка
вул. Горького, 5

Офіс 2:
м. Вінниця
пр. Станіславського, 7

Телефони

+7926 035-35-15
(097) 782-26-23
(099) 560-10-11

Skype
Ksuwa-fox
Працюємо дистанційно

Успішно обслуговуємо 102 клієнта по всій території СНД

Callback
Наши чаты
Задай вопрос