fbpx

Support Ukrainians. Boycott russian and belarusian products

Агентство інтернет-маркетингу

    Заповніть форму

    Кнопка зв’язку для сайтів

    Читай наш блог та підписуйся на сторінку в Facebook та Instagram,
    щоб не пропустити новини та акції агентства


    • ЗБІЛЬШУЄ ПРОДАЖІ
    • АДАПТИВНИЙ ДИЗАЙН ТА БУДЬ-ЯКЕ ОФОРМЛЕННЯ
    • УСІ МЕСЕНДЖЕРИ

    Підвищуємо кількість звернень в ваш бізнес мінімум в 2–3 рази

    кнопка связи через мессенджеры

    Як працює кнопка зв’язку через месенджери для сайтів?

    Кнопка зв’язку для сайтів являє собою невеликий віджет, при натисканні на який з’являються іконки месенджерів або соціальних мереж. Користувач відразу зв’язується з менеджером в тому месенджері, де йому зручно. Бізнес отримує ліди – контакти потенційних клієнтів, які в подальшому можна використовувати для розсилок, таргетованої реклами. Завдяки швидкому та зручному зв’язку зі споживачами зростають продажі.

    Чому варто встановити кнопку зв’язку через месенджери?

    • Адаптивний дизайн. Коректно відображається на персональних комп’ютерах (ПК), мобільних пристроях і планшетах. Віджет Viber, Whatsapp, Skype, Telegram та інших месенджерів має компактні розміри і не заважає відвідувачеві сайту.
    • Збільшує продажі. Кнопка зв’язку через месенджери підвищує кількість звернень мінімум в 2–3 рази. Більшість користувачів вже не замовляють зворотні дзвінки, а вважають за краще спілкуватися в месенджерах.
    • Будь-яке кольорове оформлення. Ми зробимо кнопку в корпоративному стилі сайту. Можна додати фото менеджера з продажу у віджет і розташувати іконки месенджерів або соціальних мереж в будь-якій послідовності.
    • Універсальність і простота у використанні. Після інтеграції віджета на сайті ви можете змінювати месенджери або соціальні мережі на свій розсуд в будь-який момент часу.
    • Будь-яке розташування. Програміст додає віджет зліва чи справа, зверху або знизу. Кнопку зв’язку через месенджери можна поєднувати з Callbackhunter.
    • Функціональність. Залежно від особливостей бізнесу ви можете додати будь-які месенджери або соціальні мережі. Це можуть бути: Viber, Whatsapp, Skype, Telegram, Instagram, «Твіттер», Facebook Messenger та інші.
    • Зручність. Всі листування зберігаються в месенджерах, діалоги зберігаються навіть тоді, коли користувач пішов з сайту.
    • Відстеження цілей в Google Analytics. Програміст додасть в код спеціальні теги, що дозволяють відслідковувати події в сервісах для оцінки відвідуваності сайтів і аналізу поведінки користувачів.

    Як замовити установку кнопки зв’язку через месенджери?

    1. Залиште свій контактний телефон або e-mail на сайті.
    2. Ви одноразово оплачуєте вартість даної послуги.
    3. Ми налаштовуємо і підключаємо кнопки зв’язку через месенджери на вашому сайті протягом 2–3 робочих днів. Для цього нам потрібні доступи до хостингу або ФТП.
    оформление заказа

    Залиште заявку на підключення кнопки зв’язку через месенджери, і менеджер агентства інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» зв’яжеться з вами.

    Відкрити
    чат Задати питання