Підвищуємо кількість звернень в ваш бізнес мінімум в 2–3 рази
Як працює кнопка зв’язку через месенджери для сайтів?
Кнопка зв’язку для сайтів являє собою невеликий віджет, при натисканні на який з’являються іконки месенджерів або соціальних мереж. Користувач відразу зв’язується з менеджером в тому месенджері, де йому зручно. Бізнес отримує ліди – контакти потенційних клієнтів, які в подальшому можна використовувати для розсилок, таргетованої реклами. Завдяки швидкому та зручному зв’язку зі споживачами зростають продажі.
Чому варто встановити кнопку зв’язку через месенджери?
- Адаптивний дизайн. Коректно відображається на персональних комп’ютерах (ПК), мобільних пристроях і планшетах. Віджет Viber, Whatsapp, Skype, Telegram та інших месенджерів має компактні розміри і не заважає відвідувачеві сайту.
- Збільшує продажі. Кнопка зв’язку через месенджери підвищує кількість звернень мінімум в 2–3 рази. Більшість користувачів вже не замовляють зворотні дзвінки, а вважають за краще спілкуватися в месенджерах.
- Будь-яке кольорове оформлення. Ми зробимо кнопку в корпоративному стилі сайту. Можна додати фото менеджера з продажу у віджет і розташувати іконки месенджерів або соціальних мереж в будь-якій послідовності.
- Універсальність і простота у використанні. Після інтеграції віджета на сайті ви можете змінювати месенджери або соціальні мережі на свій розсуд в будь-який момент часу.
- Будь-яке розташування. Програміст додає віджет зліва чи справа, зверху або знизу. Кнопку зв’язку через месенджери можна поєднувати з Callbackhunter.
- Функціональність. Залежно від особливостей бізнесу ви можете додати будь-які месенджери або соціальні мережі. Це можуть бути: Viber, Whatsapp, Skype, Telegram, Instagram, «Твіттер», Facebook Messenger та інші.
- Зручність. Всі листування зберігаються в месенджерах, діалоги зберігаються навіть тоді, коли користувач пішов з сайту.
- Відстеження цілей в Google Analytics. Програміст додасть в код спеціальні теги, що дозволяють відслідковувати події в сервісах для оцінки відвідуваності сайтів і аналізу поведінки користувачів.
Як замовити установку кнопки зв’язку через месенджери?
- Залиште свій контактний телефон або e-mail на сайті.
- Ви одноразово оплачуєте вартість даної послуги.
- Ми налаштовуємо і підключаємо кнопки зв’язку через месенджери на вашому сайті протягом 2–3 робочих днів. Для цього нам потрібні доступи до хостингу або ФТП.
Залиште заявку на підключення кнопки зв’язку через месенджери, і менеджер агентства інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» зв’яжеться з вами.