Послуга контент-маркетингу: забезпечуємо вам увагу цільової аудиторії
Вивчаємо ЦА. Складаємо семантичне ядро. Створюємо контент-план. Пишемо статті. Публікуємо контент.
Що таке контент-маркетинг?
Це поширення корисного та експертного матеріалу з метою завоювання довіри цільової аудиторії.
Основна особливість: контент-маркетинг не продає у лоб. Він навчає та переконує цільову аудиторію скористатися послугами або купити товари бренду через комунікацію за допомогою контенту.
Форми контенту:
- експертні статті на сайтах (покрокові інструкції, лонгріди, новини, кейси, мануали, експертні статті, які будуть цікаві та корисні вашій цільовій аудиторії);
- картинки та інфографіка;
- відео;
- контент у соціальних мережах;
- тексти у друкованих ЗМІ;
- e-mail розсилка.
Використовуючи цей інструмент, можна підвищити впізнаваність бренду, сформувати репутацію експерта в очах вашої ЦА, як результат – отримати зростання рівня продажів.
Замовити послуги контент-маркетингу можна в агентстві «Текстум Вінниця». Спільно з клієнтом ми визначаємо цілі та затверджуємо стратегію розвитку. Усі роботи з контент-маркетингу у нас систематизовані. Виконуємо завдання поетапно і точно в зазначений термін, як швейцарський годинник, не відстаємо від графіка ні на секунду.
Наші проєкт-менеджери завжди на зв’язку з клієнтами, копірайтери взаємодіють із співробітниками компанії, контент-менеджери розміщують матеріали на сайтах та в соцмережах – за спеціальними чек-аркушами.
Щомісяця надаємо клієнту звіти про виконані роботи та результатах, яких було досягнено. Гарантуємо стовідсоткове заглиблення у ваш бізнес.
Читайте детальніше у нашому блозі: Що таке контент-маркетинг і чим він корисний для бізнесу? Простими словами про складне.
Навіщо потрібно замовити контент-маркетинг?
Які вигоди це принесе вашій компанії:
- Створення довірчих відносин з клієнтами. Розповідаючи про свій продукт, методи його виготовлення, корисні «фішки», цікаві події з життя компанії, ви підвищуєте довіру покупців до фірми, на практиці демонструєте свою експертність. Лояльний клієнт — відданий замовник.
- Підвищення впізнаваності бренду. Коли реклама товару чи послуг рясніє на кожному кроці, це, скоріше, втомлює і дратує покупців. Замовивши контент-маркетинг, компанія буде на очах, але при цьому не муляти їх своєю наявністю. ЦА у соцмережах, блогах – всюди, де є місце для цікавого контенту. Популярний бренд — це успішна компанія.
- Збільшення кількості продажів. Бренд стає більш впізнаваним, покупці переконуються в експертності компанії, довіряють фірмі. Це означає, що серед конкурентних товарів на вашу продукцію або послугу звернуть увагу у першу чергу, що збільшує кількість продажів. Замовити контент-маркетинг варто, щоб отримати більшу кількість замовлень і як результат збільшення прибутку.
- Збільшення трафіку на сайт. SEO-оптимізований контент у блогу на сайті чудово індексується пошуковою системою Google. Активність у соцмережах, на каналі YouTube обов’язково приведе нових відвідувачів на сайт і сприятиме зростанню трафіку. Хочете у цьому переконатися? У процесі роботи ми постійно відстежуємо трафік, щоб бути у курсі, який контент викликав сплеск відвідуваності, за необхідності – коригуємо контент-план. Регулярно оновлюваний контент — збільшення трафіку, тому бізнес вирішує замовити контент-маркетинг.
Вас може зацікавити: Як правильно скласти контент-план?
Замовивши контент-маркетинг та реалізуючи стратегію для збільшення продажів, спеціалісти агентства «Текстум Вінниця» розкажуть про новий продукт вашої компанії або нагадають про вже існуючий. Ви отримаєте велике охоплення саме вашої аудиторії. Це раціональна витрата маркетингового бюджету компанії, адже ми просуваємо контент з прихованою рекламою товару, бренду не в Інтернеті як такому, а в конкретних групах користувачів, яким буде цікавий ваш продукт або послуга.
Точну суму, скільки коштує розробка стратегії та реалізація контент-маркетингу, визначаємо після обговорення всіх деталей проєкту з клієнтами.
Хто виконує роботи з контент-маркетингу?
Замовити контент-маркетинг можна в агентстві «Текстум Вінниця». Для кожного клієнта працює команда фахівців:
- проєкт-менеджер;
- маркетолог;
- головний редактор;
- SEO-фахівець;
- копірайтери;
- контент-менеджер;
- дизайнер;
- програміст;
- SMM-фахівець.
Етапи робіт з контент-маркетингу
Після того, як ви зв‘язалися з нами та зробили перші кроки, щоб замовити контент-маркетинг, ми працюємо у тісному контакті із замовниками, щоб точно передати усі особливості товару, нюанси послуги компанії, які відомі тільки вам. Ніяких шаблонних та звичних схем – стратегія контент-маркетингу розробляється у студії «Текстум Вінниця» індивідуально, чітко під ваш бізнес.
Загальний перелік робіт передбачає виконання 7 основних етапів:
Визначення цілей і завдань контент-маркетингу
Вам треба вивести сайт у топ-3 за пошуковими запитами, збільшити кількість унікальних відвідувачів вашого інтернет-магазину? Для виконання цих завдань та багатьох інших варто замовити контент-маркетинг.
Усі ці завдання та багато інших вирішує контент-маркетинг. Висилаємо клієнтам бриф, що містить перелік основних питань, відповіді на які допоможуть нам у подальшій роботі. Відштовхуючись від завдань, які слід реалізувати, ми визначаємо: де краще просувати бізнес (у соцмережах, за допомогою відео на YouTube, у медіа або обмежитися публікаціями в блозі); який контент генерувати (великі за обсягом лонгриди, серію міні-публікацій, кейси, новини); орієнтовні терміни отримання результатів.
Вивчення цільової аудиторії та аналіз конкурентів
Для кого ми будемо писати статті? Хто ці люди, чим займаються? Чого їм не вистачає і яким чином продукт чи послуга зможуть їм допомогти? Відповіді на ці питання допоможуть створити портрет потенційного замовника, зрозуміти його «болі» та інтереси. Адже клієнта цікавить не сам факт наявності у продукту багатьох плюсів, а те, яким чином це допоможе особисто йому.
Аналіз конкурентів допоможе розробити унікальну стратегію, додавши нові можливості та усунувши недоліки контенту компаній, що існують на ринку.
Укладання семантичного ядра
У межах контент-маркетингу важливо розміщати саме актуальний матеріал. Перед збиранням СЯ ми детально вивчаємо заповнений бриф, ваш сайт, знайомимося з продуктами або послугами, ставимо уточнюючі питання, вивчаємо конкурентів. Потім запускаємо збирання семантичного ядра у KeyKollector, розширяємо перелік запитань за допомогою пошукових підказок Google. Аналізуємо, яка інформація цікавить користувачів, добираємо інформаційні ключові запити: як, навіщо, що, коли. Ретельно опрацьовуємо ядро, розподіляємо запити по темах.
Якщо ви вирішили замовити контент-маркетинг і у вас є семантичне ядро, ми розглянемо його та допрацюємо.
Створення контент-плану
Після укладання семантичного ядра обговорюємо з клієнтами теми публікацій, вибираємо ті, які треба опублікувати у першу чергу, усі інші – за планом. Залежно від цілей контент-маркетингу це може бути щоденний постиг у соцмережах, кілька разів на тиждень, по мірі виходу нового продукту і т. д. ми складаємо контент-план на місяць з можливістю внесення оперативних змін (за необхідності).
За допомогою сервісу Google Trends визначаємо, наскільки затребуваний запит, який нас цікавить, як часто його шукають користувачі в мережі, чи є схожі запити, відслідковуємо динаміку популярності теми по регіонах. Вибираємо найбільш популярні та актуальні теми
Складаємо план виходу матеріалів у блозі, чергуючи різні види контенту (огляди, покрокові інструкції, лонгріди). Ми створюємо логічний ланцюжок публікації текстів у блозі для залучення цільової аудиторії та створення правильної перелінковки.
Ви можете залишити заявку, щоб замовити контент-маркетинг, наш менеджер зателефонує вам на протязі двох годин.
Підготовка контенту
До послуг контент-маркетолога входить: написання експертних та цікавих статей, створення тематичних картинок та інфографіки, доповнення матеріалу відео. Залежно від тематики вашого сайту, це можуть бути невеликі статті-замітки, наприклад, як доглядати за сухою шкірою обличчя, анонси опублікованих у блозі більш значних за обсягом матеріалів, контент, що приваблює на сайт (акції, розпродажі, новинки, новини, кейси).
Затвердження клієнтом/внесення правок
Публікуємо матеріали лише після узгодження із замовником. Замовити контент-маркетинг — це перший крок, далі ви зможете ознайомитися з усіма статтями, як будуть поститися від імені вашої компанії, за необхідності – вказати на неточності. Оперативно вносимо правки, враховуємо побажання клієнтів до форми та змісту статей. Після допрацювання матеріал ще раз вичитує редактор агентства інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» і спрямовує на остаточне узгодження клієнту.
Публікація на сайт та у соцмережах. Контент-менеджери «Текстум Вінниця» розміщують статті у блозі вашої компанії, а також роблять пости, анонси у Facebook, Instagram. Тобто контент одночасно потрапляє на ваш сайт й індексується пошуковими системами, а також розташовується у соцмережах. При цьому враховуються особливості роботи кожної з них.
Читайте у нашому блозі корисну статтю: Як розмістити та прискорити індексацію статті? 5 секретів успіху.
Додаткова послуга із контент-маркетингу студії «Текстум Вінниця» – налаштування і запуск таргетованої реклами у соцмережах. Пости будуть показані певній групі користувачів, виходячи з їх віку, захоплень, місця розташування, інтересів.
Аналізуємо ефективність виконаної роботи, використовуючи Google Analytics. Щомісяця відправляємо клієнтам звіт за позиціями відвідуваності сайту, рівню продажів. Ви будете тримати руку «на пульсі» та наочно бачити, які результати дає правильна стратегія контент-маркетингу.
Замовити послуги контент-маркетингу можна у нас. Для цього телефонуйте за контактними номерами, пишіть листи на e-mail або приходьте в офіс агентства інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця».