Агентство інтернет-маркетингу

Агентство интернет-маркетинга

Послуги контент-маркетингу
для зростання продажів і трафіку

Робимо публікації в провідних ЗМІ, інтернет-виданнях та блогах
Самі домовляємося з редакторами та відповідаємо за розміщення матеріалу


Дотримуємося термінів
і несемо штрафні
санкції


Щомісяця аналізуємо
відвідуваність сайту та ROI,
надаємо звіти


Ведемо проект
до отримання результатів

Навіщо потрібен
контент-маркетинг?


Ефективний контент-маркетинг дає результати у довгостроковій перспективі і за умови регулярної роботи.
Ми не обіцяємо швидкого ефекту, але перші результати ви побачите вже на 2-3 місці реалізації маркетингової стратегії

Підвищення впізнаваності бренду

Ми публікуємо контент у блозі на офіційному сайті, тематичних та авторитетних сторонніх ресурсах, у соціальних мережах. Охоплення цільової аудиторії стрімко зроста

Підтвердження своєї експертності

Створіть авторитетний бренд і покажіть цільовій аудиторії, що ви кращій за конкурентів. Наші автори працюють у тандемі з колективом компанії та вивчають найдрібніші деталі, щоб контент від вашої особи був експертним

Збільшення кількості продажів

Лояльна цільова аудиторія охочіше стає клієнтом. Вона довіряє компанії та рекомендує вас іншим. Відстежуємо кількість продажів з сайту та обраховуємо показник ROI

Збільшення відвідуваності

Отримуйте безкоштовні переходи зі сторонніх ресурсів, соціальних мереж. Оновлення контенту та збільшення кількості візитів позитивно впливає на SEO-просування

Покращення лояльності

Відчуваючи турботу й безкоштовно отримуючи корисні рекомендації, цільова аудиторія стає лояльнішою. Для цього ми публікуємо покрокові інструкції, кейси, керівництва, огляди і статті із порадами стосовно вибору та покупки товару (послуги)

Який результат потрібен вам?


Наша команда

Працюємо для замовників як для себе. Остаточна мета – ріст продажів у клієнтів
Захоплені своєю роботою і пропонуємо індивідуальні рішення

Лагунова
Наталія

6 років у сфері юриспруденції
Пише російською та
українською мовами

Майстер у підготовці експертних текстів

Пацюк
Іван

7 років у сфері продажу
Формує семантику і ТЗ для копірайтерів

Робота по закупівлі посилань. Роботи по зовнішньому контент-маркетингу

Богач
Людмила

ДДизайнер vs. копірайтер
Працює в Adobe Photoshop, Adobe Illustrator

Пише експертні тексти, що продають

Понедзялок
Олена

Project Manager
Керує командою і відповідає за
досягнення цілей по проектам

Детально вивчає бізнес
і працює на результат

Ількова
Ольга

Вища юридична освіта
Професійно робить переклади на
українську та англійську мови

Пише цікаві та змістовні тексти

13 років роботи у фармацевтичній сфері. Відповідально підходить до написання будь-якого тексту

Швидко впроваджує нові знання та
безперервно розвиває навички копірайтингу

Павлюк Оксана,
Засновник

Магістр економічних наук
Пропонує стратегію розвитку
Організатор навчальних процесів
Допомагає бізнесу з корисним продуктом
(послугою) завоювати нішу на ринку

Відповім протягом двох годин

Етапи контент-маркетингу
Наша власна технологія

Критерії якості

  • 1
    Анализ конкурентов

    Ставимо цілі та формуємо перелік завдань


    Спільно з клієнтом обговорюємо, яку мету ми ставимо і що треба зробити для її досягнення. плануємо роботу за чіткими термінами. щомісяця надаємо звіти з досягнутими результатами

  • 2
    Вивчаємо цільову аудиторію

    Вивчаємо цільову аудиторію


    Ми розуміємо, для кого пишемо, які цінності та потреби у наших читачів. пишемо зрозумілі, цікаві та корисні статті. тому контент має високий відсоток відгуку та вірусний ефект

  • 3
    Укладаємо семантичне ядро

    Укладаємо семантичне ядро


    Укладаємо семантичне ядро, робимо кластеризацію ключових слів за ним складаємо перелік тем. Використовуємо пошукові підказки Google та праву колонку Yandex Wordstat, щоб отримати максимально повне СЯ.

  • 4
    Создаем контент-план

    Створюємо контент-план


    Спільно з клієнтом складаємо план публікації контенту. За необхідності швидко вносимо корективи та підлаштовуємося під потреби цільової аудиторії та замовника.

  • 5
    Готуємо матеріал

    Готуємо матеріал


    Пишемо експертні, корисні статті, які повністю розкривають тему. Робимо унікальні картинки та інфографіку. Узгоджуємо контент з клієнтом, вносимо правки та доопрацьовуємо.

  • 6
    Публікація контенту

    Публікація контенту


    Розміщуємо матеріал на сайті у блозі, соціальних мережах, тематичних майданчиках, форумах. усе це дозволяє отримати більше охоплення, збільшити відвідуваність та виділитися на тлі конкурентів.

Критерії якості

  • Як не має бути
  • Як має бути

Вивчаємо ЦА. Збираємо СЯ. Створюємо контент-план.

Пишемо статті. Публікуємо контент. Контент-маркетинг означає написання експертних статей, які будуть цікаві та корисні вашій цільовій аудиторії. Використовуючи цей інструмент, можна підвищити впізнаваність бренду, сформувати репутацію експерта в очах вашої ЦА, як результат – отримати зростання рівня продажів.

Замовляйте послуги контент-маркетингу в агентстві Textum. Спільно з клієнтом ми визначаємо цілі та затверджуємо стратегію розвитку. Усі роботи з контент-маркетингу у нас систематизовані. Виконуємо завдання поетапно і точно в означений термін, як швейцарський годинник, не відстаємо від графіка ні на секунду.

Наші проект-менеджери завжди на зв’язку з клієнтами, копірайтери взаємодіють із співробітниками компанії, матеріали на сайтах та в соцмережах – за спеціальними чек-аркушами.
Щомісяця надаємо клієнту звіти про виконані роботи та результатах, яких було досягнено. Гарантуємо стовідсоткове заглиблення у ваш бізнес.

Читайте детальніше у нашому блозі: Що таке контент-маркетинг і чим він корисний для бізнесу? Простими словами про складне.

Навіщо потрібен контент-маркетинг?
Які вигоди це принесе вашій компанії:

Створення довірчих відносин з клієнтами. Розповідаючи про свій продукт, методи його виготовлення, корисних «фішках», цікавих подіях з життя компанії, ви підвищуєте довіру покупців до фірми, на практиці демонструєте свою експертність. Лояльний клієнт = відданий замовник.

Підвищення впізнаваності бренду. Коли реклама товару чи послуг рясніє на кожному кроці, це, скоріше, втомлю і дратує покупців. Контент-маркетинг дозволяє компанії бути на очах, але при цьому не муляти їх своєю наявністю. Ваша фірма буде поруч зі своєю ЦА у соцмережах, блогах – кругом, де є місце для цікавого контенту. Популярний бренд = успішна компанія.

Збільшення кількості продажів. Бренд стає більш впізнаваним, покупці переконуються в експертності компанії, довіряють фірмі. Це означає, що серед конкурентних товарів на вашу продукцію/послугу звернуть увагу у першу чергу, що збільшує кількість продажів
Більша кількість замовлень = збільшення прибутку.

Збільшення трафіку на сайт. SEO-оптимізований контент у блогу на сайті чудово індексується пошуковиками Google та Yandex. Активність у соцмережах, на каналі YouTube обов’язково приведе нових відвідувачів на сайт і сприятиме зростанню трафіку. Хочете у цьому переконатися? У процесі роботи ми постійно відстежуємо трафік, щоб бути у курсі, який контент викликав сплеск відвідуваності, за необхідності – коригуємо контент-план. Регулярно оновлюваний контент = збільшення трафіку.

Вас може зацікавити: Як правильно скласти контент-план?

Реалізуючи стратегію контент-маркетингу для збільшення продажів, спеціалісти агентства Textum розкажуть про новий продукт вашої компанії або нагадають про вже існуючий. Ви отримаєте велике охоплення саме вашої аудиторії. Це раціональна витрата маркетингового бюджету компанії, адже ми просуваємо контент з прихованою рекламою товару, бренду не в Інтернеті як такому, а в конкретних групах користувачів, яким буде цікавий ваш продукт або послуга.

Точну суму, скільки коштує розробка стратегії та реалізація контент-маркетингу, визначаємо після обговорення всіх деталей проекту з клієнтами.

Етапи робіт з контент-маркетингу
Ми працюємо у тісному контакті із замовниками, щоб точно передати усі особливості товару, нюанси послуги компанії, які відомі тільки вам. Ніяких шаблонних та звичних схем – стратегія контент-маркетингу розробляється у студії Textum індивідуально, чітко під ваш бізнес.

Загальний перелік робіт передбачає виконання 7 основних етапів:

Визначення цілей і завдань контент-маркетингу

Вам треба вивести сайт у топ-3 за пошуковими запитами, збільшити кількість унікальних відвідувачів вашого Інтернет-магазину? Усі ці завдання та багато інших вирішує контент-маркетинг. Висилаємо клієнтам бриф, що містить перелік основних питань, відповіді на які допоможуть нам у подальшій роботі. Відштовхуючись від завдань, які слід реалізувати, ми визначаємо: де краще просувати бізнес (у соцмережах, за допомогою відео на YouTube, у медіа або обмежитися публікаціями в блозі); який контент генерувати (великі за обсягом лонгриди, серію міні-публікацій, кейси, новини); орієнтовні терміни отриманні результатів.

Вивчення цільової аудиторії

Для кого ми будемо писати статті? Хто ці люди, чим займаються? Чого їм не вистачає і яким чином продукт чи послуга зможуть їм допомогти? Відповіді на ці питання допоможуть створити портрет потенційного замовника, зрозуміти його «болі» та інтереси. Адже клієнта цікавить не сам факт наявності у продукту багатьох плюсів, а те, яким чином це допоможе особисто йому.

Укладання семантичного ядра

У межах контент-маркетингу важливо розміщати саме актуальний матеріал. Перед збиранням СЯ ми детально вивчаємо заповнений бриф, ваш сайт, знайомимося з продуктами або послугами, ставимо уточнюючі питання, вивчаємо конкурентів. Потім запускаємо збирання семантичного ядра у KeyKollector, розширяємо перелік запитань за допомогою право колонки Yandex Wordstat та пошукових підказок Google.

Аналізуємо, яка інформація цікавить користувачів, добираємо інформаційні ключові запити: як, навіщо, що, коли. Ретельно опрацьовуємо ядро, розподіляємо запити по темах.

Створення контент-плану

Після укладання семантичного ядра обговорюємо з клієнтами теми публікацій, вибираємо ті, які треба опублікувати у першу чергу, усі інші – за планом. Залежно від цілей контент-маркетингу це може бути щоденний постиг у соцмережах, кілька разів на тиждень, мірою виходу нового продукту і т. д. ми складаємо контент-план на місяць з можливістю внесення оперативних змін (за необхідності).

Підготовка контенту

До послуг контент-маркетолога входить:

Написання експертних та цікавих статей, створення тематичних картинок та інфографіки, доповнення матеріалу відео. Залежно від тематики вашого сайту, це можуть бути невеликі статті-замітки, наприклад, як доглядати за сухою шкірою обличчя, анонси опублікованих у блозі більш значних за обсягом матеріалів, контент, що приваблює на сайт (акції, розпродажі, новинки, новини, кейси).

Затвердження клієнтом/внесення правок

Публікуємо матеріали лише після узгодження із замовником. Ви зможете ознайомитися з усіма статтями, як будуть поститися від імені вашої компанії, за необхідності – вказати на неточності. Оперативно вносимо правки, враховуємо побажання клієнтів до форми та змісту статей. Після доробки матеріал ще раз вичитує редактор агентства інтернет-маркетингу Textum і спрямовує на остаточне узгодження клієнту.

Публікація на сайт та у соцмережах

Контент-менеджери Textum розміщують статті у блозі вашої компанії, а також роблять пости, анонси у Facebook, Instagram. Тобто контент одночасно потрапляє на ваш сайт й індексується пошуковими системами, а також розташовується у соцмережах. При цьому враховуються особливості роботи кожної з них.

Читайте у нашому блозі корисну статтю: Як розмістити та прискорити індексацію статті? 5 секретів успіху.

Додаткова послуга із контент-маркетингу студії Textum – налаштування і запуск таргетованої реклами у соцмережах. Пости будуть показані певній групі користувачів, виходячи з їх віку, захоплень, місця розташування, інтересів.

Публікація на сайт та у соцмережах

Контент-менеджери Textum розміщують статті у блозі вашої компанії, а також роблять пости, анонси у Facebook, Instagram. Тобто контент одночасно потрапляє на ваш сайт й індексується пошуковими системами, а також розташовується у соцмережах. При цьому враховуються особливості роботи кожної з них.

Додаткова послуга із контент-маркетингу студії Textum – налаштування і запуск таргетованої реклами у соцмережах. Пости будуть показані певній групі користувачів, виходячи з їх віку, захоплень, місця розташування, інтересів.

Аналізуємо ефективність виконаної роботи, використовуючи Google Analytics. Щомісяця відправляємо клієнтам звіт за позиціями відвідуваності сайту, рівню продажів. Ви будете тримати руку «на пульсі» та наочно бачити, які результати дає правильна стратегія контент-маркетингу.
Замовляйте у нас послуги контент-маркетингу. Для цього телефонуйте за контактними номерами, пишіть листи на e-mail або приходьте в офіс агентства інтернет-маркетингу Textum у м. Жмеринка (Вінницька обл., Україна)

Завантажте наш чек-лист

У ньому ви знайдете ще 132 критерію якості, за якими ми перевіряємо
свою роботу

Завантажити чек-лист

Наші останні результати

Хочете перевірити якість тексту на своєму сайті або інших маркетингових матеріалах?

Дізнайтеся скільки грошей ви недоотримуєте

У цих темах ми
вже як риба у воді

Список клієнтів щодня зростає. Розкажіть, як пройшла робота з нами

Товари


  • Мобільні телефони і гаджети
  • Шпалери, фрески і картини
  • Коліматорні приціли
  • Коляски, автокрісла
  • Рослини для саду та дому
  • Кондиціонери
  • Автомобілі
  • Меблі і декор
  • Пінопластові фігури
  • Моторні масла
  • Косметика
  • Книги та література
  • Велосипеди

Послуги


  • СРО будівельників
  • Митні послуги
  • Весільна фотозйомка
  • Нотаріальні послуги
  • Будівництво та ремонт
  • Прибирання квартир
  • Ландшафтний дизайн
  • Друк рекламної продукції
  • Тонування авто і вікон
  • Роботи зі склом
  • Монтаж теплої підлоги
  • Логістичні послуги
  • Послуги БТІ

Список клієнтів


  • «MOYO» – техніка, електроніка
  • «Обувная радость» – стокове взуття
  • «Siam Collection» – тайська косметика
  • «EMC-ELEGANT» – авточохли і килими
  • «ПОЛЯРНИЙ» – ТЦ в Києві
  • «IdeaSad» – магазин саджанців
  • «Mibele» – меблі, декор
  • «Kardinal» – покрівельні матеріали
  • «Global Fusion» – тонування і плівки
  • Ювелір Георгій Рихальський
  • Інтернет-магазин книг «Profibooks»
  • «4g box» – роутери/модеми
  • Скляна компанія «SOKOLGLASS»

Задайте своє питання
або залишіть відгук

На связи 8.00-17.00 (пн-пт)
Адреса

Офіс 1:
г. Жмеринка
ул. Горького, 5

Офіс 2:
г. Винница
проезд Станиславского, 7

Телефоны

(099) 560-10-11 (Украина)
(097) 782-26-23 (Украина)

Skype
Ksuwa-fox
Работаем удаленно

Успешно обслуживаем 102 клиента по всей территории СНГ

Открыть
чат Задать вопрос