fbpx

Агентство интернет-маркетинга

Агентство інтернет-маркетингу

Послуги контент-маркетингу
для зростання продажів і трафіку

Робимо публікації в провідних ЗМІ, інтернет-виданнях та блогах
Самі домовляємося з редакторами та відповідаємо за розміщення матеріалу


Дотримуємося термінів
і несемо штрафні
санкції


Щомісяця аналізуємо
відвідуваність сайту та ROI,
надаємо звіти


Ведемо проект
до отримання результатів

Навіщо потрібен
контент-маркетинг?


Ефективний контент-маркетинг дає результати у довгостроковій перспективі і за умови регулярної роботи.
Ми не обіцяємо швидкого ефекту, але перші результати ви побачите вже на 2-3 місяці реалізації маркетингової стратегії

Підвищення впізнаваності бренду

Ми публікуємо контент у блозі на офіційному сайті, тематичних та авторитетних сторонніх ресурсах, у соціальних мережах. Охоплення цільової аудиторії стрімко зростає

Підтвердження своєї експертності

Створіть авторитетний бренд і покажіть цільовій аудиторії, що ви кращі за конкурентів. Наші автори працюють у тандемі з колективом компанії та вивчають найдрібніші деталі, щоб контент від вашої особи був експертним

Збільшення кількості продажів

Лояльна цільова аудиторія охочіше стає клієнтом. Вона довіряє компанії та рекомендує вас іншим. Відстежуємо кількість продажів з сайту та обраховуємо показник ROI

Збільшення відвідуваності

Отримуйте безкоштовні переходи зі сторонніх ресурсів, соціальних мереж. Оновлення контенту та збільшення кількості візитів позитивно впливає на SEO-просування

Покращення лояльності

Відчуваючи турботу й безкоштовно отримуючи корисні рекомендації, цільова аудиторія стає лояльнішою. Для цього ми публікуємо покрокові інструкції, кейси, керівництва, огляди і статті із порадами стосовно вибору та покупки товару (послуги)

Який результат потрібен вам?


Наша команда

Працюємо для замовників як для себе. Остаточна мета – ріст продажів у клієнтів
Захоплені своєю роботою і пропонуємо індивідуальні рішення

Лагунова
Наталія

6 років у сфері юриспруденції
Пише російською та
українською мовами

Майстер у підготовці експертних текстів

Лариса Талан-Шевченко

Талан-Шевченко
Лариса

Закінчила Київський університет культури та мистецтв
Має великий педагогічний досвід, працювала у сфері туризму
Творчо підходить до написання текстів на улюблену тематику

Веде особистий блог про життя за кордоном

Богач
Людмила

Дизайнер vs. копірайтер
Працює в Adobe Photoshop, CorelDraw Створює і модерує сайти на CMS Joomla, OpenCart, WP

Пише експертні тексти, що продають

Гончарук
Іванна

Project Manager
Керує командою і відповідає за
досягнення цілей проектів

Детально вивчає маркетинг і працює на результат

Ількова
Ольга

Вища юридична освіта
Професійно робить переклади на
українську та англійську мови

Пише цікаві та змістовні тексти

Дяковська
Марина

Володіє навичками відеомонтажу
Знає, як оптимізувати відео для ефективного просування

Веде свій YouTube-канал

Оксана Павлюк

Павлюк Оксана,
Засновниця

Куратор курсу «SEO-копірайтинг для малого і середнього бізнесу»
Пропонує стратегію розвитку
Організатор навчальних процесів
Допомагає бізнесу з корисним продуктом
(послугою) завоювати нішу на ринку

Відповім протягом двох годин

Етапи контент-маркетингу
Наша власна технологія

Критерії якості

  • 1
    Анализ конкурентов

    Ставимо цілі та формуємо перелік завдань


    Спільно з клієнтом обговорюємо, яку мету ми ставимо і що треба зробити для її досягнення. Плануємо роботу за чіткими термінами. Щомісяця надаємо звіти з досягнутими результатами

  • 2
    Вивчаємо цільову аудиторію

    Вивчаємо цільову аудиторію


    Ми розуміємо, для кого пишемо, які цінності та потреби у наших читачів. Пишемо зрозумілі, цікаві та корисні статті. Тому контент має високий відсоток відгуку та вірусний ефект

  • 3
    Укладаємо семантичне ядро

    Укладаємо семантичне ядро


    Укладаємо семантичне ядро, робимо кластеризацію ключових слів за ним складаємо перелік тем. Використовуємо пошукові підказки Google та праву колонку Yandex Wordstat, щоб отримати максимально повне СЯ.

  • 4
    Создаем контент-план

    Створюємо контент-план


    Спільно з клієнтом складаємо план публікації контенту. За необхідності швидко вносимо корективи та підлаштовуємося під потреби цільової аудиторії та замовника.

  • 5
    Готуємо матеріал

    Готуємо матеріал


    Пишемо експертні, корисні статті, які повністю розкривають тему. Робимо унікальні картинки та інфографіку. Узгоджуємо контент з клієнтом, вносимо правки та доопрацьовуємо.

  • 6
    Публікація контенту

    Публікація контенту


    Розміщуємо матеріал на сайті у блозі, соціальних мережах, тематичних майданчиках, форумах. усе це дозволяє отримати більше охоплення, збільшити відвідуваність та виділитися на тлі конкурентів.

Критерії якості

  • Як не має бути
  • Як має бути

Вивчаємо ЦА. Збираємо СЯ. Створюємо контент-план.

Пишемо статті. Публікуємо контент. Контент-маркетинг означає написання експертних статей, які будуть цікаві та корисні вашій цільовій аудиторії. Використовуючи цей інструмент, можна підвищити впізнаваність бренду, сформувати репутацію експерта в очах вашої ЦА, як результат – отримати зростання рівня продажів.

Замовляйте послуги контент-маркетингу в агентстві «Текстум Вінниця». Спільно з клієнтом ми визначаємо цілі та затверджуємо стратегію розвитку. Усі роботи з контент-маркетингу у нас систематизовані. Виконуємо завдання поетапно і точно в означений термін, як швейцарський годинник, не відстаємо від графіка ні на секунду.

Наші проект-менеджери завжди на зв’язку з клієнтами, копірайтери взаємодіють із співробітниками компанії, контент-менеджери розміщують матеріали на сайтах та в соцмережах – за спеціальними чек-аркушами.
Щомісяця надаємо клієнту звіти про виконані роботи та результатах, яких було досягнено. Гарантуємо стовідсоткове заглиблення у ваш бізнес.

Читайте детальніше у нашому блозі: Що таке контент-маркетинг і чим він корисний для бізнесу? Простими словами про складне.

Навіщо потрібен контент-маркетинг?
Які вигоди це принесе вашій компанії:

Створення довірчих відносин з клієнтами. Розповідаючи про свій продукт, методи його виготовлення, корисні «фішки», цікаві події з життя компанії, ви підвищуєте довіру покупців до фірми, на практиці демонструєте свою експертність. Лояльний клієнт = відданий замовник.

Підвищення впізнаваності бренду. Коли реклама товару чи послуг рясніє на кожному кроці, це, скоріше, втомлює і дратує покупців. Контент-маркетинг дозволяє компанії бути на очах, але при цьому не муляти їх своєю наявністю. Ваша фірма буде поруч зі своєю ЦА у соцмережах, блогах – всюди, де є місце для цікавого контенту. Популярний бренд = успішна компанія.

Збільшення кількості продажів. Бренд стає більш впізнаваним, покупці переконуються в експертності компанії, довіряють фірмі. Це означає, що серед конкурентних товарів на вашу продукцію/послугу звернуть увагу у першу чергу, що збільшує кількість продажів
Більша кількість замовлень = збільшення прибутку.

Збільшення трафіку на сайт. SEO-оптимізований контент у блогу на сайті чудово індексується пошуковиками Google та Yandex. Активність у соцмережах, на каналі YouTube обов’язково приведе нових відвідувачів на сайт і сприятиме зростанню трафіку. Хочете у цьому переконатися? У процесі роботи ми постійно відстежуємо трафік, щоб бути у курсі, який контент викликав сплеск відвідуваності, за необхідності – коригуємо контент-план. Регулярно оновлюваний контент = збільшення трафіку.

Вас може зацікавити: Як правильно скласти контент-план?

Реалізуючи стратегію контент-маркетингу для збільшення продажів, спеціалісти агентства «Текстум Вінниця» розкажуть про новий продукт вашої компанії або нагадають про вже існуючий. Ви отримаєте велике охоплення саме вашої аудиторії. Це раціональна витрата маркетингового бюджету компанії, адже ми просуваємо контент з прихованою рекламою товару, бренду не в Інтернеті як такому, а в конкретних групах користувачів, яким буде цікавий ваш продукт або послуга.

Точну суму, скільки коштує розробка стратегії та реалізація контент-маркетингу, визначаємо після обговорення всіх деталей проекту з клієнтами.

Етапи робіт з контент-маркетингу
Ми працюємо у тісному контакті із замовниками, щоб точно передати усі особливості товару, нюанси послуги компанії, які відомі тільки вам. Ніяких шаблонних та звичних схем – стратегія контент-маркетингу розробляється у студії «Текстум Вінниця» індивідуально, чітко під ваш бізнес.

Загальний перелік робіт передбачає виконання 7 основних етапів:

Визначення цілей і завдань контент-маркетингу

Вам треба вивести сайт у топ-3 за пошуковими запитами, збільшити кількість унікальних відвідувачів вашого Інтернет-магазину? Усі ці завдання та багато інших вирішує контент-маркетинг. Висилаємо клієнтам бриф, що містить перелік основних питань, відповіді на які допоможуть нам у подальшій роботі. Відштовхуючись від завдань, які слід реалізувати, ми визначаємо: де краще просувати бізнес (у соцмережах, за допомогою відео на YouTube, у медіа або обмежитися публікаціями в блозі); який контент генерувати (великі за обсягом лонгриди, серію міні-публікацій, кейси, новини); орієнтовні терміни отримання результатів.

Вивчення цільової аудиторії

Для кого ми будемо писати статті? Хто ці люди, чим займаються? Чого їм не вистачає і яким чином продукт чи послуга зможуть їм допомогти? Відповіді на ці питання допоможуть створити портрет потенційного замовника, зрозуміти його «болі» та інтереси. Адже клієнта цікавить не сам факт наявності у продукту багатьох плюсів, а те, яким чином це допоможе особисто йому.

Укладання семантичного ядра

У межах контент-маркетингу важливо розміщати саме актуальний матеріал. Перед збиранням СЯ ми детально вивчаємо заповнений бриф, ваш сайт, знайомимося з продуктами або послугами, ставимо уточнюючі питання, вивчаємо конкурентів. Потім запускаємо збирання семантичного ядра у KeyKollector, розширяємо перелік запитань за допомогою право колонки Yandex Wordstat та пошукових підказок Google.

Аналізуємо, яка інформація цікавить користувачів, добираємо інформаційні ключові запити: як, навіщо, що, коли. Ретельно опрацьовуємо ядро, розподіляємо запити по темах.

Створення контент-плану

Після укладання семантичного ядра обговорюємо з клієнтами теми публікацій, вибираємо ті, які треба опублікувати у першу чергу, усі інші – за планом. Залежно від цілей контент-маркетингу це може бути щоденний постиг у соцмережах, кілька разів на тиждень, по мірі виходу нового продукту і т. д. ми складаємо контент-план на місяць з можливістю внесення оперативних змін (за необхідності).

Підготовка контенту

До послуг контент-маркетолога входить:

Написання експертних та цікавих статей, створення тематичних картинок та інфографіки, доповнення матеріалу відео. Залежно від тематики вашого сайту, це можуть бути невеликі статті-замітки, наприклад, як доглядати за сухою шкірою обличчя, анонси опублікованих у блозі більш значних за обсягом матеріалів, контент, що приваблює на сайт (акції, розпродажі, новинки, новини, кейси).

Затвердження клієнтом/внесення правок

Публікуємо матеріали лише після узгодження із замовником. Ви зможете ознайомитися з усіма статтями, як будуть поститися від імені вашої компанії, за необхідності – вказати на неточності. Оперативно вносимо правки, враховуємо побажання клієнтів до форми та змісту статей. Після допрацювання матеріал ще раз вичитує редактор агентства інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» і спрямовує на остаточне узгодження клієнту.

Публікація на сайт та у соцмережах

Контент-менеджери «Текстум Вінниця» розміщують статті у блозі вашої компанії, а також роблять пости, анонси у Facebook, Instagram. Тобто контент одночасно потрапляє на ваш сайт й індексується пошуковими системами, а також розташовується у соцмережах. При цьому враховуються особливості роботи кожної з них.

Читайте у нашому блозі корисну статтю: Як розмістити та прискорити індексацію статті? 5 секретів успіху.

Додаткова послуга із контент-маркетингу студії «Текстум Вінниця» – налаштування і запуск таргетованої реклами у соцмережах. Пости будуть показані певній групі користувачів, виходячи з їх віку, захоплень, місця розташування, інтересів.

Аналізуємо ефективність виконаної роботи, використовуючи Google Analytics. Щомісяця відправляємо клієнтам звіт за позиціями відвідуваності сайту, рівню продажів. Ви будете тримати руку «на пульсі» та наочно бачити, які результати дає правильна стратегія контент-маркетингу.
Замовляйте у нас послуги контент-маркетингу. Для цього телефонуйте за контактними номерами, пишіть листи на e-mail або приходьте в офіс агентства інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця».

Завантажте наш чек-лист

У ньому ви знайдете ще 132 критерію якості, за якими ми перевіряємо
свою роботу

Завантажити чек-лист

Наші останні результати

  • Контент-маркетинг для інтернет-магазину «MOYO»


    Написали більше 150 текстів про побутову та комп'ютерну техніку, гаджети


    Робимо 10-20 унікальних зображень до кожної статті


    Середній рейтинг 5 з 5 балів у читацької аудиторії

  • SEO-просування інтернет-магазину «Siam Collection»


    Написали понад 300 статей для товарів і категорій


    Зростання відвідуваності в 5 разів з моменту початку робіт


    Збільшення кількості продажів і чистого прибутку

  • Розробка сайту для ТЦ «ПОЛЯРНИЙ»


    Розробка дизайн-макетів всіх сторінок


    Верстка та програмування сайту


    Написання та розміщення понад 50 статей

  • SEO-просування інтернет-магазину саджанців «IdeaSad»


    Зростання відвідуваності з нуля до 300 відвідувачів у день


    Збільшення кількості продажів та розвиток бізнесу


    Зробили внутрішню оптимізацію сайту та закуповуємо посилання

  • Експертні тексти на меблеву тематику для компанії «Mibele»


    Написали більше 100 статей. Колекції Panamar, Bellona


    Розмістили та оформили контент на сайті


    Більше 40 % ключових слів у топ 1-10 Гугла та Яндекса

  • Розробка та наповнення сайту «під ключ» для заводу покрівельних матеріалів «Kardinal»


    Розробка логотипу і дизайн-макетів сайту


    Верстка та програмування сайту


    Наповнення сайту ефективними SEO-статями

  • Написання SEO-статей і покупка посилань для компанії «Global Fusion»


    За час робіт підвищився ІКС сайту і відвідуваність


    28 % запитів у топ 1-10 і 44 % у топ 11-50 Яндекса


    Більше 30 % запитів у топ 1-10 і 41 % у топ11-50 Гугла

  • Написання продаючих текстів для ювелірної майстерні


    Опрацювання структури продаючих сторінок


    Написання sales-статей з вживанням ключових слів


    Опрацювання тексту на кнопках захоплення

  • SEO-просування інтернет-магазину «ProfiBooks» у топ


    За час робіт підвищився ІКС сайту


    41 % запитів у топ 1-10 і 25 % у топ 11-50 Яндекса


    30 % запитів у топ 1-10 і 47 % у топ 11-50 Гугла

  • Написання SEO-статей та опрацювання дизайну сторінок для скляної компанії «SOKOLGLASS»


    Середній час перебування на сайті близько 3 хвилин


    25 % в топ 1-10 і більше 30 % ключових запитів у топ 11-50 Яндекса


    Близько 10 % ключових слів у топ 1-10 і 40 % у топ 11-50 Гугла

Хочете перевірити якість тексту на своєму сайті або інших маркетингових матеріалах?

Дізнайтеся скільки грошей ви недоотримуєте

У цих темах ми
вже як риба у воді

Список клієнтів щодня зростає. Розкажіть, як пройшла робота з нами

Товари


  • Мобільні телефони і гаджети
  • Шпалери, фрески і картини
  • Коліматорні приціли
  • Коляски, автокрісла
  • Рослини для саду та дому
  • Кондиціонери
  • Автомобілі
  • Меблі і декор
  • Пінопластові фігури
  • Моторні масла
  • Косметика
  • Книги та література
  • Велосипеди

Послуги


  • СРО будівельників
  • Митні послуги
  • Весільна фотозйомка
  • Нотаріальні послуги
  • Будівництво та ремонт
  • Прибирання квартир
  • Ландшафтний дизайн
  • Друк рекламної продукції
  • Тонування авто і вікон
  • Роботи зі склом
  • Монтаж теплої підлоги
  • Логістичні послуги
  • Послуги БТІ

Список клієнтів


  • «MOYO» – техніка, електроніка
  • «Обувная радость» – стокове взуття
  • «Siam Collection» – тайська косметика
  • «EMC-ELEGANT» – авточохли і килими
  • «ПОЛЯРНИЙ» – ТЦ в Києві
  • «IdeaSad» – магазин саджанців
  • «Mibele» – меблі, декор
  • «Kardinal» – покрівельні матеріали
  • «Global Fusion» – тонування і плівки
  • Ювелір Георгій Рихальський
  • Інтернет-магазин книг «Profibooks»
  • «4g box» – роутери/модеми
  • Скляна компанія «SOKOLGLASS»

Задайте своє питання
або залишіть відгук

Часті питання

Можливо, саме таке запитання ви хотіли б поставити

Чи впливає якимось чином контент-маркетинг на SEO-просування?

Так. За допомогою статей у блозі іде додатковий трафік на сайт. Публікувaння анонсів та статті у соцмережах дозволяє залучити цільову аудиторію, що також позитивно впливає на виведенні ресурсу в топ за ключовими запитами.

Як я дізнаюся, що контент-маркетинг працює?

За допомогою Google Analytics ми визначаємо позиції та відвідуваність сайту, рівень продажів до та після початку дії стратегії контент-маркетингу. Щомісяця надаємо клієнту звіт.

Коли проявляється ефект від контент-маркетингу?

Контент-маркетинг — це довгострокова стратегія. Щоб досягти суттєвих результатів, треба проводити регулярні роботи. короткотермінові ефекти також будуть: сплеск трафіку та продажів після публікацій у блозі та соцмережах.

Чи є сфери бізнесу, в яких контент-маркетинг НЕ працює?

За допомогою цікавого експертного контенту можна просувати будь-який бізнес, незалежно від того, що ви пропонуєте клієнтам: черепицю чи брендовий одяг.

Чи потрібен контент-маркетинг, якщо у мене компанія з багаторічним стажем?

Контент-маркетинг однаково позитивний для будь-яких компаній: від стартапів до фірм які вже багато років на ринку. Репутація експерта у своїй галузі, нові клієнти, довіра ЦА та збільшення продажів потрібні в обох випадках.

Що таке контент-маркетинг і який результат від його просування?

Контент-маркетинг включає в себе сукупність методів, які спрямовані на поширення цінної і корисної інформації для споживача з метою завоювання його довіри. Це налагодження взаємин з потенційним клієнтом до того, як він став покупцем. Результат буде видно не відразу, так як цей процес розрахований на довгострокову перспективу. Ви отримаєте від контент-маркетингу: підвищення впізнаваності бренду, зростання продажів (товарів, продуктів, послуг), залучення нових фахівців, формування іміджу компанії.

Краще звертатися в агентство або займатися розробкою контент-маркетингу самостійно?

Здавалося б, що вигідніше робити все самому, ніж звертатися в студію з надання послуг контент-маркетингу. Найчастіше в компаніях завдання контент-маркетологів передають піарникам, продажникам, SEO-шникам. В кінцевому підсумку фінанси йдуть, а результат нульовий. Звернувшись в агентство інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця», ви можете вибрати тарифний пакет, який підходить під ваші фінансові можливості. Ми надаємо напрацьовану базу майданчиків з хорошими відгуками і пишемо експертний і корисний матеріал для вашої цільової аудиторії. Якщо ви хочете, щоб ваш бренд був впізнаваним, а прибуток збільшився, замовляйте послуги контент-маркетингу у професіоналів.

Через які канали ви поширюєте контент?

Найбільш ефективними способами доставити інформацію до цільової аудиторії є: сайт і блог компанії, розсилка по електронній пошті, соціальні мережі, форуми, тематичні авторитетні майданчики.

Крім SEO-оптимізованого контенту для блогу, який ще дієвий інструмент контент-маркетингу допоможе моєму сайту?

Сюди можна віднести і створення комерційного відео на YouTube. Маючи свій канал, можна викладати власні відео-ролики і тим самим також збільшувати трафік.

Які послуги контент-маркетингу ви пропонуєте і за якою ціною?

Ми надаємо повний список послуг. Для початку, ознайомившись з цілями компанії, ми формуємо список завдань, розробляємо стратегію і плануємо роботу за термінами. Вивчаємо цільову аудиторію і складаємо семантичне ядро. Створюємо контент-план і готуємо експертні статті, після чого розміщуємо матеріал на сайті, в блозі, форумах, соціальних мережах. Щомісяця робимо звіт і вносимо свої пропозиції щодо вдосконалення стратегії. Скільки коштує контент-маркетинг залежить від обсягу виконуваних робіт, часу і побажань замовника. Вартість варіюється від 4000 грн в місяць і вище.

Текст «Про компанію»
в подарунок


Отримай безкоштовно текст «Про компанію»
вартістю 1000 грн з дизайнерськими картинками
Залишайте заявку на сайті до 31.10 і ми зв’яжемося з вами

На зв’язку 8.00-17.00 (пн-пт)
Адреси

Офіс 1:
м. Жмеринка
вул. Горького, 5

Офіс 2:
м. Вінниця
пр. Станіславського, 7

Телефони

(099) 560-10-11 (Україна)
(097) 782-26-23 (Україна)

Skype
Ksuwa-fox
Працюємо дистанційно

Успішно обслуговуємо
102 клієнта по всій
території СНД

Открыть
чат Задать вопрос