


Агентство інтернет-маркетингу
Курс «SEO-копірайтинг» з працевлаштуванням
Онлайн-участь та відеозаписи усіх уроків
50% курсу — практика та зворотній зв’язок від лекторів
Освойте віддалену професію з доходом від 400 у. е
Ви зможете працювати там, де вам зручно і у будь-який час
22 години теорії та практики, після кожного уроку — тести, практичні завдання й іспит у кінці курсу
Іменний диплом і можливість працевлаштування в агентство «Текстум Вінниця» або іншу маркетингову компанію
Зручний особистий кабінет на освітній платформі Stepik (вчитися можна з ПК і телефону)
Куратор курсу Оксана Павлюк, засновник агентства «Текстум Вінниця»
Практичні завдання по кожному уроку і зворотній зв’язок від лекторів у закритому чаті Telegram
Відеозапис кожного заняття для кращого засвоєння курсу
Відгуки учнів курсу «SEO-копірайтинг
для малого та середнього бізнесу»
Про курс «SEO-копірайтинг
для малого і середнього бізнесу»
Це курс тривалістю 2,5 місяці дозволяє набути навичок
написання ефективних статей для підвищення відвідуваності сайту і виведення в топ Google.
Заняття проходять 2 рази на тиждень по 1 годині (30 хвилин теорії і 30 хвилин практики),
у кінці кожного уроку — тести та практичні завдання.
По завершенню курсу учні отримують сертифікати та можливість працевлаштування.
Кращі учні залишаються працювати у ТОВ «Текстум Вінниця».
Також ми допомогаємо нашим учням працевлаштуватися на підприємства клієнтів та партнерів.
Читайте новини про наш курс на нашій сторінці у Facebook та Instagram.
Цінність курсу для наших учнів

Збільшення гонорару
Високооплачувана (можливо, віддалена) робота після закінчення курсу

Іменний диплом
Отримання нових знань і практичних навичок

Допомога куратора і лекторів
Взаємодія з іншими слухачами і лекторами

Працевлаштування в ТОВ «Текстум Вінниця»
Кращих учнів ми візьмемо в штат

Зростання охоплення текстів
Ви навчитеся писати SEO-статті, які отримують емоційний відгук і подобаються Google

Який результат
потрібен вам?
Для кого створено курс?

Новачків
Тих, хто ще не освоював ази SEO-копірайтингу та контент-маркетингу, але хоче отримати навички професії

Власників сайтів і бізнесу
Курс дозволить набути досвіду написання ефективних SEO-статей для контролю роботи копірайтерів

Копірайтерів і маркетологів з досвідом
Тих, кому важливо розвивати свої скіли і підвищувати якість SEO-статей для збільшення кількості постійних клієнтів і зростання гонорару

Штатних маркетологів і копірайтерів
Курс оплачує компанія. Укладаємо договори з підприємствами і надаємо всю потрібну податкову документацію
Варіанти оплати вартості курсу
В агентство інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» завжди потрібні SEO-копірайтери. Для тих учнів, які хочуть навчатися, але не мають можливість внести оплату, у нас є спеціальна пропозиція:
- 5 учнів беремо на навчання з можливістю відпрацювання вартості курсу. Для цього вам необхідно подати заявку, пройти невелике тестове завдання і укласти з нами договір. Під час проходження курсу необхідно буде написати 20 SEO-статей.
Особливості участі у курсі
У період проходження курсу кожен учень отримує доступ в особистий кабінет на освітній платформі Stepik. Переглядати навчальне відео, виконувати тестові та практичні завдання, – можна з телефону і комп’ютера.
Щоб залишити заявку на участь у курсі, заповніть форму нижче:

Хто веде курс
«SEO-копірайтинг
для малого та середнього бізнесу»?

Лушин
Олександр
TOP Rate+ Фрілансер на UpWork
Займається просуванням на західних ринках
Спеціалізується на технічних аудитах сайтів
Займається створенням та просуванням сайтів з 2008 року

Ількова Ольга
Займається копірайтингом з 16 років
Публікувалась в авторитетных блогах: WebPromoExperts, VC.RU, Serpstat, Habr. Пише для інтернет-блогу Moyo.ua
Освіта юридична
Постійно всебічно розвивається: читає художні книги та вузькоспрямовану літературу
Володіє російською, українською, польською та англійською у найближчих планах — німецька та французька

Богач
Людмила
Дизайнер vs копірайтер
Працює в Adobe Photoshop, CorelDraw
Пише експертні продаючі тексти
Створює та модерує сайти на базі CMS систем Joomla, OpenCart, WordPress
Працювала адміністратором інтернет-магазинів «4 Сезони» й Aleco
Особливості курсу
«SEO-копірайтинг для малого і середнього бізнесу»
За часи роботи команда агентства Textum створила універсальну технологію наповнення сайтів контентом.
При її розробці ми врахували:
- цілі та завдання малого і середнього бізнесу;
- особливості роботи пошукової системи Google;
- потреби користувачів.
Головна мета курсу — у простій і доступній формі донести ази SEO-копірайтингу і навчити писати тексти, які:
- викликають емоційний відгук у користувачів і підвищують продажі;
- виводять сайти в топ пошукової видачі Google;
- підвищують довіру до бренду і зміцнюють його позиції на ринку.
Структура курсу «SEO-копірайтинг для малого та середнього бізнесу»
Модуль 1: Базові поняття: SEO-рерайтинг і копірайтинг, LSI-копірайтинг — Павлюк Оксана
1 урок (вступний)
Структура уроку:
- Про курс
- Основи роботи у Google Docs
- Форматування тексту
2 урок. Основні прийоми рерайтингу. Правила SEO-рерайтингу
- Навіщо потрібен рерайтинг?
- Способи рерайтингу
- Простий рерайтинг
- Глибокий рерайтинг
- SEO-рерайтинг
- Поняття заспамованості
- Якими програмами перевіряється заспамованість тексту
- Text.ru
- Advego
- PR-CY
- Правила SEO-рерайтингу для виключення заспамованості
- Синонімізація
- Редагування / Видалення запитів
- Збільшення обсягу тексту
3 урок. SEO-копірайтинг: структура і техніка написання ефективних статей
Структура уроку:
- Поняття SEO-копірайтингу
- Як стати SEO-копірайтером?
- Вивчення цільової аудиторії (ЦА)
- Інтент користувача
- Обсяг та якість SEO-статті
- Продаюча структура SEO-статей
- Заголовок: ємний за смислом і такий, що чіпляє
- Початок статті — опис проблеми
- Рішення проблеми — УТП
- Опис асортименту
- Переваги покупки в інтернет-магазині
- Заклик до дії з контактами для зв’язку
- Техніка написання SEO-статей
4 урок. LSI-копірайтинг: відмінності від SEO-копірайтингу
Структура уроку:
- Основи LSI-копірайтингу
- Головні відмінності LSI- та SEO-статей
- «Плюси» і «мінуси» латентно-семантичного індексу
- Правила написання LSI-текстів
Модуль 2. Написання SEO-статей — Ількова Ольга
5 урок. Підготовчі роботи перед написанням статей
Структура уроку:
- Розуміння цілей і завдань створюваного контенту
- Вивчення потреб цільової аудиторії
- Пошук джерел
- Вивчення конкурентів у топі
- Підготовка плану статті з короткими тезами
6 урок. Написання заголовку, лід-абзацу і статті
Структура уроку:
- Як придумати чіпляючий заголовок
- Як написати лід-абзац
- Як написати статтю
7 урок. Перевірка тексту програмами
Структура уроку:
- Перевірка унікальності програмою та онлайн-сервісом Advego
- SEO-аналіз Advego
- Особливості використання сервісу «Главред»
- Як «подружитися» із сервісом «Тургенєв»
8 урок. Перевірка тексту — вичитування на орфографічні, граматичні та лексичні помилки
Структура уроку:
- Як самому знаходити свої помилки
- Програми для виявлення помилок
- Особливості роботи з коректором і редактором
Модуль 3: SEO-копірайтинг для виведення сайту в топ пошукової видачі — Лушин Олександр
9 урок. Як підбирати ключові слова для SEO- і LSI-статей?
Структура уроку:
- Принцип підбору ключових слів
- Огляд інструментів для підбору ключових слів
- Що таке LSI
- Інструменти для пошуку LSI-ключів
10 урок. Мета-теги: title и description
Структура уроку:
- Що таке мета-теги та їх значущість для SEO
- Завдання копірайтера при роботі з мета-тегами
- Як визначити мета-теги, які необхідно задати
11 урок. Алгоритми роботи пошукової системи Google
Структура уроку:
- Базові принципи роботи
- Що важливо знати копірайтеру і як застосовувати ці знання
12 урок. HTML-розмітка, підзаголовки, списки: що це таке і навіщо вона потрібна
Структура уроку:
- Що таке HTML-розмітка
- Що треба знати і вміти копірайтеру
Модуль 4. Пишемо для людей — Павлюк Оксана
13 урок. Як писати статті, які отримують емоційний відгук
Структура уроку:
- Життєві цінності. Приклади використання
- Чесність і достовірність інформації
- Сторителінг
- Креатив
- Гумор
14 урок. Смислова редактура текстів
Структура урока:
- Як знаходити «слабкі місця» у статтях
- Приклади у тексті
- Факти і докази
- Посилання на авторитетні джерела
- Скорочення без втрати смислу
- Як писати просто і зрозуміло
Модуль 5: Створення інфографіки для статей — Людмила Богач
15 урок. Візуальний контент у статтях копірайтера: як створювати картинки
Структура уроку:
- Які види графіки використовує копірайтер для своїх статей
- Фотографія
- Малюнок
- Скрін екрану
- Інфографіка
- Колажі
- Логотипи і фірмові знаки розпізнавання
- Анімовані картинки й відео
- Формати зображень
- Фотографії та скріншоти екрану в роботі копірайтера. Колажі
- Багатофункціональний додаток Canva
- Додаток Desygner
16 урок. Візуальний контент у статтях копірайтера: обробка картинок на ПК
Структура уроку:
- Як визначити точні кольори й шрифти на сайті клієнта: EYE DROPPER і Typio Peek
- Робота з картинками на ПК:
- Обробка скріншоту в Paint
- Робота в Paint NET
- Платформи для створення колажів онлайн:
- Fotoram
- Crello
17 урок. Інфографіка у копірайтингу: як перетворити будь-який текст на картинку
Структура уроку:
- Що таке інфографіка і як перетворити текст на картинки
- Створення інфографіки в Excel
- Онлайн-інструменти для створення інфорграфіки
- Piktochart
- Creately
- Можливості Google chart
18 урок. Де брати картинки і як обробити зображення в онлайн-редакторі
Структура уроку:
- Де знайти якісні картинки:
- Вектор і растр на Freepik
- Фото на Stockvault
- Онлайн-редактори зображень:
- Photoshop
- Picmonkey
- Pixlr
- Стискання та зміна формату картинки:
- Стискування Tinypng
- Зміна формату Ezgif
Модуль 6: Основи пошуку замовників та роботи з ними — Ількова Ольга
19 урок. Укладання брифу для клієнта
Структура уроку:
- Які питання задавати клієнту
- Як правильно оформити бриф
20 урок. Створення технічного завдання для статті, підбір тем і укладання контент-плану
Структура уроку:
- Особливості правильного ТЗ для копірайтера
- Підбір тем для статей у Google Trends
- Як створити контент-план
21 урок. Створення портфоліо для фрилансу
Структура уроку:
- Як представити кейси і приклади статей
- Як показати варіанти оплати і додаткові послуги
22 урок. Біржі копірайтингу
Структура уроку:
- Що таке біржі копірайтингу?
- Підводне каміння роботи на біржах
- Переваги співпраці з біржею
- Як заробляти на біржах?
- Як заробити на «Адвего»?
- Як заробити на «Текст.ру»?
- Конвертація рублів у гривні
Про курс «SEO-копірайтинг
для малого та середнього бізнесу»
Що отримуєте ви, прослухавши
курс «SEO-копірайтинг для
малого і середнього бізнесу»?
- Знання та практичні навички. 22 уроки, кожен тривалістю одну годину, тестові і практичні завдання з кожної теми та їх перевірку.
- Затребувану спеціальність з можливістю віддаленої зайнятості. Ви зможете самі заробляти, надаючи послуги SEO-копірайтингу на біржах контенту, фрилансі, знаходити замовників через сайти пошуку роботи.
- Можливість працевлаштування в агентство контент-маркетингу «Текстум Вінниця». Після завершення курсу ми почнемо співпрацювати з кращими учнями.
Чому ми вирішили запустити курс?
Контент-маркетинг — основний напрямок роботи ТОВ «Текстум Вінниця». У цій ніші ми представлені вже більше 6 років, співпрацюємо з клієнтами з України, країн СНД і ЄС.
У Вінниці наше агентство не має аналогів: ми не лише займаємося копірайтингом і рерайтингом, а й супроводжуємо сайти від А до Я, тобто від розробки до щомісячного моніторингу позицій і виведення в топ видачі пошукових систем.
Ми вирішили поділитися своїм досвідом та вміннями і випустити на український ринок конкурентоспроможних фахівців.
У 2019 ми увійшли в топ-10 компаній Вінниці, зайнявши 6-е місце в щорічному рейтингу.

Наші останні результати
Хочете перевірити якість тексту на своєму сайті
або інших маркетингових матеріалах?
Дізнайтеся, скільки грошей ви недоотримуєте
Вартість курсу «SEO-копірайтинг для малого та середнього бізнесу»
22 години навчання | 5000 грн | 6500 грн | 8000 грн |
---|---|---|---|
Постійний доступ до відеозаписів занять | так | так | так |
Індивідуальна перевірка домашніх завдань | так | так | так |
Тести після кожного уроку | так | так | так |
Екзамен й отримання диплому | так | так | так |
Консультації SEO-спеціаліста після курсу (протягом 30 днів) | так | так | |
Консультації контент-маркетологов «Текстум Вінниця» після курсу (протягом 30 днів) | так | так | |
Консультації куратора курсу Павлюк Оксани після навчання (протягом 30 днів) | так |
Усі варіанти участі в курсі можна придбати в кредит під 0%. Ми працюємо з «Альфа-банком».
Процедура оформлення кредиту проста і займає лише кілька робочих днів. Для укладення договору з нашими клієнтами кур’єр «Альфа-банку» приїжджає за будь-якою зручною адресою по всій Україні.
Часто задавані питання
Можливо, саме таке питання ви і хотіли б задати
Як швидко можна почати заробляти, пройшовши курс «SEO-копірайтинг для малого і середнього бізнесу»?
Здібні учні курсу зможуть знайти перших клієнтів і отримати гонорар ще під час навчання.
Яка середня вартість SEO-копірайтингу на ринку?
Ціна SEO-копірайтингу у копірайтерів — 40–50 грн. за 1000 знаків без пробілів, а у агентств — 50–200 грн. за 1000 знаків без пробілів.
Скільки можна заробляти в день?
Середня продуктивність копірайтера — 10–15 тисяч знаків без пробілів у день. Це мінімум 400–600 грн.
Які способи оплати актуальні для копірайтера?
Крім банківської карти з автоматичною конвертацією валюти, зароблені гроші можна отримувати на гаманці WebMoney і QIWI, Яндекс.Деньги, PayPal. Це дозволяє розширити географію замовлень.
Як швидко можна освоїти ази SEO-копірайтингу і почати писати гідні тексти?
Хороший теоретичний матеріал і регулярні практичні завдання дають ефект уже через 1–2 місяці.

Безкоштовне
перше заняття
Отримайте безкоштовно доступ до відео першого заняття
Залишайте заявку на сайті до 30.04 і ми з вами зв’яжемось

На зв’язку 8.00-17.00 (пн-пт)
Офіс 1:
м. Жмеринка
вул. Горького, 5
Офіс 2:
м. Вінниця
проезд Станиславского, 7
(099) 560-10-11 (Україна)
(097) 782-26-23 (Україна)
Успішно обслуговуємо 102 клієнта по всій території СНД