Прописуємо мета-теги. Пишемо експертні SEO-тексти. Робимо перелінковку. Покращуємо юзабіліті
Внутрішня оптимізація сайту – комплексна робота з ресурсом зсередини, адаптація web-порталу до вимог пошукової системи Google. Для результативного SEO-просування сайту необхідно оптимізувати мета-теги, текстовий і візуальний контент, зробити правильну перелінковку і подбати про зручність ресурсу для користувачів.
Замовте внутрішню оптимізацію сайту в агентстві інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця». Запрошуємо до співпраці клієнтів зі Жмеринки, Вінниці, всіх міст України та країн СНД. Ми виконуємо всі види робіт для внутрішнього покращення ресурсу: від грамотного підбору ключових слів і укладання семантичного ядра до роботи з юзабіліті веб-порталу. Щомісяця надаємо звіт по позиціях і відвідуваності web-порталу.
Внутрішня SEO-оптимізація: типи сайтів
Ми працюємо з будь-яким видом інтернет-ресурсів:
корпоративними та інформаційними сайтами;
інтернет-магазинами (косметика, одяг, товари для здоров’я, техніка тощо);
сайтами-візитками.
Виявити наявні помилки і скласти план внутрішньої оптимізації сторінок сайту допомагає професійний SEO-аудит. Ви зможете наочно побачити, які проблеми є на веб-порталі, ознайомитися з рекомендаціями щодо їх усунення. Далі переходимо до роботи над помилками і покращення позицій сайту в пошуковій видачі – внутрішньої оптимізації.
Коли потрібно проводити внутрішню оптимізацію сайту?
Якщо ви помітили, що:
ресурс не приносить (або в мінімальних сумах приносить) прибуток;
портал не користується популярністю у користувачів;
не підвищується рівень продажів і замовлень послуг;
web-портал погано індексується пошуковими системами;
сайт знаходиться на останніх місцях у пошуковій видачі.
Значить, саме час зайнятися комплексним SЕО-просуванням ресурсу, до якого входить внутрішня пошукова оптимізація сайту. Фахівці агентства інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» знайдуть «корінь» проблем, видалять його і допоможуть вашому web-порталу зростати і процвітати.
Точну ціну і термін проведення внутрішньої оптимізації сайту можна дізнатися після обговорення й узгодження всіх нюансів проекту.
Етапи роботи
Команда агентства інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» виконує всі роботи, зазначені нижче. Ми не вдаємось до послуг посередників. Особисто відповідаємо за якість виконання і вчасну здачу проекту.
Мета-теги: title та description
Складання мета-тегів (title та description) безпосередньо пов’язане із оптимізацією інтернет-ресурсу. Чому? Вони допомагають пошуковим машинам зрозуміти, яка інформація міститься на web-порталі. Крім того, це додатковий «гачок» для користувачів. В title і description ми прописуємо ключові особливості, вигідні пропозиції компанії. Це підвищує клікабельність посилання і CTR сніпета на портал у пошуковій видачі.
Текстовий контент
Текст на сайті повинен бути цікавий і корисний користувачам та відповідати вимогам пошукових систем. Копірайтери агентства інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» пишуть експертні SEO-статті (продаючі, інформаційні).
Ми робимо перевірку текстів:
Наповнення сайту корисним, тематичним контентом – важливий етап внутрішньої оптимізації. Це допомагає просунути ресурс на перші позиції за релевантними запитами. Якщо відвідувачам цікаві статті на сайті – вони довше затримуються на сторінках. Поведінкові чинники також відіграють свою роль у ранжуванні веб-порталів.
До кожної статті підбираємо ВЧ, СЧ, НЧ запити, структуруємо матеріал. Обов’язково прописуємо H1, H2, H3 (за необхідності). У продаючих текстах робимо акцент на «фішки» і переваги компанії, унікальності пропонованих продуктів або послуг.
В інформаційних матеріалах розкриваємо суть теми, ділимося цікавими фактами, корисними лайфхаками, всім, що може зацікавити користувачів і виділити статтю серед конкурентних текстів.
Детальніше про тексти тут: 8 видів тексту – пишемо правильно.
Візуальний контент
Картинки й інфографіка допоможуть не тільки зробити матеріал більш «живим», цікавим, розставити акценти в тексті і виділити переваги, але і впливають на внутрішню оптимізацію ресурсу. Як саме? Унікальні картинки впливають на підвищення позицій веб-порталу.
До кожного зображення прописуємо тег alt і атрибут title (при розміщенні статті). Пошукові машини індексують alt і використовують його для визначення змісту знайдених картинок. Це допомагає залучати додатковий трафік на ресурс із пошуку по ілюстраціях.
Вас може зацікавити: Чек-аркуш для перевірки тексту на «профпридатність»: унікальність, SEO, ілюстрації.
Внутрішня перелінковка
Один із методів внутрішньої оптимізації і просування сайту – перелінковка. Посиланнями пов’язуємо сторінки одного інтернет-ресурсу. Це допомагає зробити веб-портал зручнішим для відвідувачів, а також просувати окремі його частини.
Наприклад, при описі розділу «Гель-лаки» для інтернет-магазину «BiHappy» поставили посилання за статтею на товари з даної категорії, тобто на однотонні гель-лаки, термолаки тощо. Так відвідувачі швидше переходять у потрібну категорію, що не гортаючи каталог.
Корисна стаття з нашого блогу: Як правильно створити картку товару для інтернет-магазину – найповніший гайд.
Грамотна перелінковка допомагає правильно розподілити вагу сторінок по ресурсу і покращити зручність користування веб-порталом. Так пошукові машини будуть краще індексувати сайт і передавати вагу потрібних сторінок.
Юзабіліті
Сайт повинен бути зручним і зрозумілим як для відвідувачів, так і для пошукових роботів.
Що ми робимо:
Для пошуковиків – перевіряємо і за необхідності складаємо карту сайту (Sitemap). З таким «провідником» пошуковий робот точно просканує і відправить в індекс всі потрібні сторінки порталу. Налаштовуємо Robots.txt, в якому відкриваємо або закриваємо сторінки для індексації.
Для користувачів – робимо зручну перелінковку сторінок, створюємо картки товарів з докладним описом продукту, спрощуємо до 1-2 кліків процес замовлення, робимо просту структуру ресурсу (позбавляємося від величезної кількості вкладених сторінок), створюємо фільтри в категоріях товарів.
Зручність роботи з сайтом впливає на конверсію, продажі та залученість відвідувачів.
Що ще входить в послугу?
Внутрішня оптимізація сайту також включає в себе:
Видалення контенту, що дублюється
Фільтр пошукової системи Google Panda карає за наявність продубльованої інформації на різних сторінках одного web-порталу. Тому видаляємо такий контент і замінюємо на унікальні матеріали, які до «смаку» Google.
Швидкість ресурсу
Важливий етап внутрішньої оптимізації сайту – перевірка і підвищення швидкості завантаження web-порталу. Для оптимізації та просування сайту важливо, щоб ресурс швидко відкривався, і користувачам не доводилося по кілька хвилин чекати завантаження сторінок.
Інструменти пошукових систем
Додаємо веб-портал в Google Search Console, налаштовуємо Google Analytics. Це допомагає дізнатися, як скануює інтернет-ресурс пошуковик, усувати різні помилки, закріплювати авторство за текстами, аналізувати відвідуваність і поведінку користувачів на сайті.
Пропонуємо обговорити необхідні для вашого сайту послуги для внутрішньої оптимізації ресурсу з нашими фахівцями.
Замовляйте внутрішню оптимізацію сайту в агентстві інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» за телефоном або e-mail. Жителів Жмеринки та Вінниці запрошуємо обговорити всі нюанси замовлення в нашому затишному офісі.