Як ми пишемо комерційні SEO-тексти?
Потрібен SEO-текст на замовлення, або ви хочете навчитися писати правильні статті, оптимізовані під вимоги пошукових систем?
Матеріал буде корисний як починаючим копірайтерам, так і власникові бізнесу, який шукає фахівців для просування свого сайту. «Текстум Вінниця» розповість, як відбувається написання текстів з урахуванням SEO в нашому агентстві.
Цілі продаючого SEO-тексту
Уточнення цілей (результату нашої роботи) – початковий етап роботи з клієнтом. Продає SEO-текст не тільки просуває сторінку за певними ключовими запитами, але і корисний для відвідувачів сайту.
Метою статті може бути: підтвердження мотивації покупця (відповіді на запитання, навіщо йому це потрібно?), спростування страхів і сумнівів, підвищення ступеня довіри до компанії.
Інтерв’ювання клієнта та вивчення теми
SEO-оптимізований текст обов’язково повинен бути експертним. Для цього і проводиться інтерв’ювання, під час якого ми задаємо питання клієнту і розглядаємо бізнес з різних ракурсів.
Як під час приготування будь-якого страви ви знімаєте з лука все непотрібне лушпиння, так і ми «докопуємося до суті» і глибоко вивчаємо тему. Копірайтери агентства вміють пояснити споживачу важливе у простій та легкій формі.
Підготовка технічного завдання (ТЗ)
Наступний етап написання SEO-тексту на сторінку – підготовка технічного завдання для копірайтера. У ТЗ вказуються цілі, перелік ключових слів і частота їх вживання, вимоги до оформлення, змістовому ядру.
Пошукові запити для SEO-тексту беруться з семантики клієнта, якщо вона є в наявності, в іншому випадку – фахівці агентства самостійно формують її, складають контент-план за окрему плату.
Написання правильного SEO-тексту
Тут у кожного копірайтера свій рецепт: хтось спочатку пише привабливий заголовок, розкриває суть матеріалу, хтось готує план SEO-тексту для сайту. Але як би не проходив цей процес, готовий матеріал ретельно прочитується та перевіряється.
Вимоги до SEO-тексту
Статті перевіряються за відповідним чек-листом.
У ньому зазначаються:
- Щільність ключових слів, використовуваних при написанні SEO-тексту.
- Відсутність «води», тавтології і граматичних помилок.
- Наявність запитів в заголовку, в першому та останньому абзаці тексту під SEO.
- Відповідність унікальності.
- Зручність читання – невеликі абзаци, списки, блоки.
- Органічність вживання ключових слів.
Після перевірки процес написання SEO-текстів для сайту не закінчується – потім ми «причесуємо» контент.
Візуалізація SEO-тексту
Щоб стаття була апетитною, її хотілося прочитати, ми підбираємо і унікалізуємо картинки, створюємо інфографіку і таблиці в корпоративному стилі або робимо унікальний дизайн всієї сторінки. У разі, коли необхідно залучити до цієї роботи web-дизайнера, вартість SEO текстів зростає.
Варто пам’ятати, що навіть без послуг професіонала, можна відмінно візуалізувати статтю. Не забувайте про вибір відповідного шрифту кегля, оптимального міжрядкового інтервалу, способу вирівнювання.
І ось коли написання і візуалізація SEO-текстів для сайту завершені, підходить черга розміщення контенту на сайті, ціна послуги вже включена в тариф. Цю роботу також виконують фахівці нашого агентства, тому що тут є багато нюансів, які впливають на те, як проіндексується стаття.
Хочете замовити SEO-текст або уточнити ціну, терміни написання? А може, не терпиться поділитися своїми напрацюваннями або отримати безкоштовну консультацію? Зв’яжіться з нами зручним способом.