Детальне вивчення бізнесу. Парсинг в Key Collector. Кластеризація запитів. Розподіл ключів по сторінках.
У вас є сайт, який не знаходять користувачі в пошуку, хочете «розкрутити» свій web-проект та потрапити у ТОП видачі? Для вашого порталу потрібно грамотно скласти семантичне ядро та написати експертні SEO-статті з релевантними запитами. Це один з перших етапів SEO-просування сайту.
Читайте і переходьте до потрібного розділу:
- Визначення семантичного ядра (СЯ)
- Результати складання семантичного ядра
- Особливості створення СЯ
- Кластеризация запитів
- Розподіл ключових слів по сторінках
Фахівці агентства інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» професійно парсять запити в KeyCollector, роблять кластеризацію і розподіляють ключові слова по сторінках. Приходьте до нас в офіс за адресою: м. Вінниця, проїзд Станіславського, 7.
Ми складаємо СЯ для корпоративних і комерційних сайтів, інтернет-магазинів, інформаційних web-ресурсів і великих порталів.
Визначення семантичного ядра (СЯ)
СЯ – упорядкований набір слів (словосполучень, морфологічних форм), який найбільш точно відповідає виду діяльності компанії, характеризує товари або послуги, представлені на сайті.
Семантичне ядро використовується для:
SEO-просування порталу
Запуску контекстної реклами
Створення структури та стратегії розвитку сайту
Формування правильного контенту
Закупівлі зовнішніх посилань та складання анкор-листа
Усі ключові слова класифікуємо на:
- Високочастотні запити (ВЧ) – запити, що складаються з одного-двох слів, які найчастіше користувачі вводять в пошуковий рядок. Залежно від тематики, кількість показів може бути різною. Зазвичай цей показник становить від 10000, але у низькоконкурентних нішах – може бути значно нижчим.
- Середньочастотні (СЧ) – часто використовуються SEO-фахівцями, так як по ним можна вийти в ТОП у досить короткі терміни і ключові слова забезпечують більш високу конверсію. СЧ складаються з 2-4 слів і мають кількість показів від 1000 до 10000, але це умовна цифра, залежно від виду ніші, вона може бути іншою.
- Низькочастотні (НЧ) – запити, що складаються з 5 і більше слів. Вони мають найменшу кількість показів. SEO-просування по цих запитах найдешевше і в результаті дає цільовий трафік. Як правило, низькочастотні ключові слова мають менше 1000 показів.
За складання семантичного ядра в агентстві інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» відпадає проект-менеджер (спілкування з клієнтом, визначення цілей проекту, складання ТЗ) та SEO-фахівець, який займається автоматизованим збиранням запитів та ручною кластеризацією ядра.
Детальніше про СЯ можна прочитати тут: Як скласти семантичне ядро з нуля
Результати складання семантичного ядра
Ми збираємо семантику для клієнтів не тільки з Вінниці, а й співпрацюємо з замовниками з усіх міст України та країн СНД.
Правильне використання семантичного ядра дозволяє отримати результати:
Особливості створення СЯ
Як правильно скласти семантичне ядро для сайту-візитки, каталогу або інтернет-магазину? Ми використовуємо багатофункціональну програму Key Collector. Вона дозволяє зібрати максимальну кількість ключових слів з правої і лівої колонки Yandex. WordStat, знаходити і видаляти «пусті слова», вказувати на стоп-слова, виконувати кластеризацію і вивантажувати отриману семантику в Microsoft Excel.
Дізнайтеся більше про програму: Програма Key Collector: огляд і покрокова інструкція
Ознайомтеся з нашими цінами на послугу «Складання семантичного ядра»:
Але перш, ніж скористатися можливостями Key Collector, команда «Текстум Вінниця»:
Детально вивчає діяльність компанії
Тут важливі будь-які нюанси: які послуги або товари пропонує фірма клієнтам; з’ясувати особливості роботи (важливо, наприклад, продає компанія дивани всіх видів або конкретно для вітальні моделі, які розкладаються).
Аналізує цільову аудиторію
На кого розраховані товари або послуги: чоловіків, жінок, дітей; хто є потенційними замовниками (заможні покупці або в каталозі товари середньої або дешевої цінової категорії, вік, потреби, регіон проживання клієнтів і т.д.).
Ці два етапи допомагають визначитися з базовими запитами. Але на цьому робота «Текстум Вінниця» по складанню семантичного ядра тільки починається.
Розширення СЯ
Google і Yandex видають в пошуку за запитом користувачів не тільки сайти, на сторінках яких є ключі в прямому або розбавленому входженні, але і web-проекти, де зустрічаються синоніми. Наприклад, одяг для дітей – вбрання для малюків. Розширення семантики допомагає SEO-просуванню сайту, дозволяє залучити на ваш сайт більшу кількість відвідувачів, які за різними запитами шукають ідентичний товар.
Підказати, які фрази шукають користувачі разом з основними ключами, допомагає Yandex. WordStat.
Далі користуємося сервісом Serpstat і дивимося ключові слова, які допомогли сайтам конкурентів потрапити в топ видачі Google і Yandex.
Завантажуємо вибрані ключові слова в Key Collector і запускаємо парсинг. Програма дозволяє нам скласти семантичне ядро як для невеликих інтернет-магазинів, так і для великих web-порталів.
Збір семантичного ядра в KeyCollector для інтернет-магазину «Здоровий сон».
Щоб в результаті отримати тільки релевантні запити, ми використовуємо список стоп-слів, які не відповідають тематиці сайту замовника. Наприклад, для SEO-просування регіональної компанії, яка не постачає товари за межі країни, «зайвими» будуть згадування міст з інших країн, для будь-якого ресурсу – словосполучення з помилками.
Вас може зацікавити стаття з нашого блогу: Контент і фішки для підвищення конверсії в інтернет-магазині: все, що потрібно знати маркетологам і власникам сайтів.
Завантажуємо список стоп-слів в Key Collector і автоматично видаляємо непотрібні ключі.
Отримані запити автоматично вивантажуємо в спеціальний сервіс або програму Microsoft Excel для подальшої кластеризації.
Використання ВЧ, СЧ, НЧ запитів
Ми на практиці переконалися, що саме симбіоз усіх трьох видів запитів у семантиці допоможе просунути сайт на перші позиції в пошуковій видачі, збільшити кількість відвідувачів, замовлень і дохід бізнесу.
Чому для складання семантичного ядра не підійдуть тільки високочастотні запити? Конкуренція за такими ключам настільки висока, що вийти в топ по ВЧ-запитам і стандартній тематиці, наприклад, «купити одяг для дітей», дуже складно, витратно і вимагає величезної кількості часу. Раціональніше використовувати середньо- і низькочастотні запити, які також користуються популярністю у користувачів, при цьому конкуренція тут значно нижча.
Крім того, використання СЧ і НЧ запитів допомагає:
Тривалий час утримувати сайт на перших позиціях у топ
Охопити більшу аудиторію
Конкретизувати запити і отримати потрібний відгук від відвідувачів
Агентство інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» враховує ці особливості складання семантичного ядра як для вже готових і запущених в роботу web-проектів, так і при створенні сайтів «під ключ».
Кластеризація запитів
Фахівці агентства інтернет-маркетингу «Текстум Вінниця» здійснюють ручну кластеризацію (розбивку семантичного ядра на окремі кластери) у таблиці формату Excel. Це допомагає із багатьох різнорідних запитів виділити схожі в окремі групи, створити упорядковане семантичне ядро.
Ми використовуємо ручну кластеризацію при складанні семантичного ядра, щоб:
видалити з семантики «пусті слова» та дублі;
вибрати релевантні запити, які дають високу конверсію;
формувати кластери з урахуванням структури сайту.
У підсумку отримуємо очищене від «лушпиння», упорядковане семантичне ядро для web-проекту.
Розподіл ключових слів по сторінках
Розподіл ключових запитів по сторінках допоможе:
Одночасно просувати в пошуку одразу кілька або всі сторінки сайту.
Привести користувача на сторінку з необхідною йому інформацією.
Домогтися від відвідувача цільової дії – зареєструватися, оформити замовлення, підписатися та ін.
Тому згруповане семантичне ядро розподіляємо по сторінках сайту.
У результаті, кожна цільова сторінка просувається в окремій групі релевантних ключових запитів. Правильний розподіл ключів – ключ до успішного SEO-просування.
Хочете уточнити, скільки коштує скласти семантичне ядро для вашого web-проекту? Звертайтеся до нас у зручний для вас спосіб по «Контактам» або приходьте в наш офіс: м. Вінниця, проїзд Станіславського, 7.