Агентство інтернет-маркетингу

clock icon Время чтения 7 мин. | 3.18.2019

Контент та фішки для підвищення конверсії в інтернет-магазині: усе, що треба знати маркетологам та власникам сайтів

Стаття оновлена в січні 2020 року.

Доброго дня, читачі нашого блогу. Власники онлайн-бізнесу знають, як важливо досягти високої відвідуваності сайту та зростання продажів, а також перетворити звичайного відвідувача на клієнта. На це витрачають багато засобів та стільки ж хитрощів: SEO-оптимізація, зовнішній контент-маркетинг, інші способи просунення та розкрутки, що не завжди ефективно. А для будь-якого власника бізнесу головною метою залишається: збільшити продажі з мінімальними витратами. Розуміючи це, ми вирішили зібрати воєдино кращі методи підвищення конверсії інтернет-магазину. Випробувавши дієві способи по збільшенню рівня продажів не тільки на клієнтських проектах, а й на собі, пропонуємо вам з ними ознайомитися далі.

Матеріал призначений допомогти копірайтерам, маркетологам і власникам бізнесу в онлайн-просторі.

Дієві методи підвищення конверсії інтернет-магазину

Збільшити конверсію сайту – означає забезпечити продажі. Якщо не вистачає часу або коштів, аби проводити А/В-тестування новацій у своєму інтернет-магазині, на допомогу прийдуть перевірені кейси успішних компаній. Таких способів існує безліч, але я виділила 6 основних і по кожному з них наводжу приклади. Подібними опціями користуються найбільш популярні гіпермагазини в онлайн просторі, доводячи тим самим їхню ефективність. Отже, почнемо по черзі, що потрібно зробити для підвищення конверсії?

Спілкуємося з клієнтами через кнопку зв’язку на сайті

Кнопка замовлення зворотнього дзвінка вже не ефективна – користувачі вважають за краще не телефонувати, а спілкуватися через месенджери. Установка віджета на сайт для зв’язку з клієнтами через Viber, WhatsApp, Telegram, Facebook Messenger і Skype – не тільки підвищить конверсію, а й дозволить автоматизувати процес продажів.

Що собою являє дана кнопка зв’язку?

Це невеликий програмний модуль, який відображається на сайті у вигляді іконки. Натискаючи на такий віджет користувачеві відкривається меню з піктограмами програм. Вибравши зручний месенджер для зв’язку, клієнт може відправити потрібне питання оператору.

 Кнопка зв'язку через месенджери на сайті

Як видно на фото, в правому нижньому куті телефону розміщений віджет з відомими всім мессенджерами. Вибравши найбільш зручний, клієнту автоматично відкривається чат для спілкування з менеджером даної компанії. Користувач може без проблем зв’язатися з представником сайту, не тільки через персональний комп’ютер, але і мобільний гаджет.

Дана кнопка спрощує роботу обох, скорочуючи зайві дії на:

  • з боку клієнта – необхідність заповнювати заявку на сайті (може включати не тільки ім’я і моб. номер телефону, але ще й кілька додаткових питань, на які навряд чи клієнт буде витрачати час). До того ж ще доведеться чекати дзвінка, після обробки заявки;
  • з боку менеджера – перегляд всіх, отриманих анкет, число яких може налічувати кілька десятків і дзвінок до клієнта для оформлення замовлення або вирішення будь-якої проблеми. Добре, коли в компанії працює багато фахівців, що сидять на телефоні, але 1 клієнт може звертатися не раз і не два і, потрапляючи до різних консультантів порозумітися буде важко.

В цьому випадку, якщо ви не подбаєте про «зручність» для своїх клієнтів, це зробить хтось інший.

Ефективність підключення кнопки зв’язку через месенджери на сайт:

1. У вас в розпорядженні буде мобільний номер телефону користувача(не тільки для спілкування, але й розсилки новин, сповіщень про акції і статус замовлення, спеціальні пропозиції, поповнення асортименту і т. п.).

Пам’ятайте, що закидати канали зв’язку спам-розсилкою не варто, інакше регулярні повідомлення будуть набридати клієнтам, які незабаром від вас відпишуться.

2. Спілкування можна проводити в режимі реального часу, на відміну від електронної пошти, на яку як представники компанії, так і клієнти можуть своєчасно не заходити. У месенджерах не обов’язково давати відповідь відразу, але при цьому завжди можна бути на зв’язку.

3. При роботі з мессенджерами витрачається менше часу і коштів, ніж на e-mail-розсилку. До того ж, використовувати Інтернет дешевше, ніж дзвінки і СМС-повідомлення.

4. Історія листування зберігається, є сповіщення про доставку та прочитання повідомлення.

5. Набагато легше спілкуватися з клієнтом для вирішення різних проблемних питань. Надається можливість до тексту прикріплювати ще фото або скрін, наприклад чека отриманого товару. Таким чином можна коротко «показати» проблему не витрачаючи час на «пояснення на пальцях».

Але найголовніший плюс – це збільшення звернень, а як наслідок і зростання продажів. Месенджери для бізнесу актуальні для підприємців-початківців, так як не вимагають фінансових вкладень для створення облікового запису або каналу, а також з огляду на безкоштовну розсилку інформації (за умови, якщо не створювати чат-ботів і залучати програмістів).

Організувати клієнтську підтримку для свого сайту нескладно. Все, що потрібно від вас – це:

  • зареєструвати аккаунт в тих месенджерах, які вам підходять для зв’язку з прив’язкою до номеру телефону фахівця;
  • вибрати відповідний нікнейм, що відповідає назві компанії і фото;
  • і повідомити користувачам, клієнтам про нову функціональну можливість для спілкування через соціальні мережі та месенджери.

А ось повну установку самої кнопки зв’язку через месенджери, налаштування та підключення краще довірити професіоналам. Розмір віджету, дизайн в корпоративному стилі, коректність відображення даної кнопки на ПК або мобільному пристрої – все це вам допоможуть здійснити фахівці. Правильне налаштування дозволить відстежувати події в сервісах для оцінки відвідуваності сайту і аналізу поведінки користувачів.

Створюємо рекламний офер

У всесвітній мережі є десятки тисяч інтернет-магазинів, які спеціалізуються на продажу ідентичних товарів. Але чому одні площадки користуються постійною популярністю, а інші так і залишаються непотрібними?

Секрет успіху полягає в тому, щоб виділити себе серед конкурентів, донести покупцеві всі важливі переваги компанії та вигоди від співпраці з нею. Саме для цього потрібен рекламний офер – унікальна торгова пропозиція, яка вичерпно розкриває підсумкові вигоди для відвідувача. Офер має бути конкурентоспроможним та має містити конкретику, із цифрами. Тут можна вказувати термін доставки, можливість монтажу, ціни тощо.

Варто зазначити, що грамотно складений офер (УТП) допоможе швидко підвищити лояльність покупців та збільшити конверсію магазину. Розміщується він на перших екранах сторінок та виконує нелегку функцію – усього за 2-3 секунди йому треба зацікавити відвідувача та мотивувати його продовжити знайомство із сайтом.

Подивимося два інтернет-магазини й офери, щоб порівняти.

Оффер интернет-магазина MOYO

Офер тут вказаний на слайдерах. Він яскраво демонструє вигоди покупки конкретного товару саме в цьому інтернет-магазині. Акцент зроблено на привабливому дизайні, завдяки якому пропозиція не залишиться непоміченою.

Наступний приклад інтернет-магазину, просуванням якого займається наше агентство. Ще один офер, пропустити який неможливо.

Оффер  интернет-магазина Обувная радость

Перш ніж створювати офер для свого інтернет-магазину або конкретного товару, знайдіть ту головну особливість, що відрізняє вас серед конкурентів. Сам офер має бути лаконічним та повинен складатися з двох основних розділів:

  1. Заголовка, що інтригує.
  2. Підзаголовка, який продовжує думку.

У кожному з розділів потрібен лише один інформативний рядок, без крапок або списків.

Оффер  интернет-магазина Rozetka

Поглянувши на ще три популярні інтернет-магазини побутової техніки, я зібрала їхні офери  в таблиці. Такі унікальні торгові пропозиції можуть слугувати підказкою й для вашого сайту.

Назва інтернет-магазину

Офер

FoxtrotКредити на 24 місяці на всі пральні машини
АЛЛОSony XPeriaXZ3. Предзамовляй та вигравай гарантований подарунок. Старт розіграшу 18.10
F.uaЗнижка 5 % при оплаті карткою Visa Mastercard

Розміщуємо якісний контент

До нього належать статті, зображення товарів, 3D-моделі продукції, відео огляди тощо.  Починаємо по черзі.

1.Текстовий матеріал. Написання статей для інтернет-магазину краще довірити професіоналам. У такому разі буде гарантія, що контент виявиться унікальним, цікавим, буде актуально й точно розкривати суть та користь вашого бізнесу, а також спонукати користувача до дії.

Якщо все ж таки вирішили написати статтю самостійно, читайте: Чек-лист для перевірки тексту на «профпридатність»: унікальність, SEO, ілюстрації

Як це робимо ми? Перш ніж перейти до безпосереднього написання статті, наші спеціалісти вивчають цільову аудиторію, моніторять сайти конкурентів, збирають семантичне ядро з ключами, що відповідають тематиці сторінки. Для усіх розділів інтернет-магазину пишуться окремі статті, до кожної з яких висуваються свої унікальні вимоги.

Ми вже писали раніше на цю тему, читайте: 8 видів текстів для сайту – пишемо правильно

Покажу на контрасті, як виглядає хороший текстовий контент і не дуже, використовуючи приклади двох інтернет-магазинів з однаковою спеціалізацією. Перший варіант має правильну структуру, гарне оформлення, зручність читання та тематичні ключові запити. На картинці вони виділені червоною рамкою.

Текстовый контент для категории товаров на  интернет-магазин Банга

Другий приклад – суцільне полотно зі слів. Навряд чи тут дотримано основних вимог SEO-текстів для інтернет-магазину, а отже, користь для його конверсії від такої статті мінімальна.

Текстовый контент в  интернет-магазине Тера-Авто

Окрім статей, пропишіть також усі характеристики та описи товарів. Вкажіть важливі параметри, які впливають на покупку. Якщо взяти в якості прикладу смартфон, то для клієнта буде вагомим:

  • розмір дисплея, його розширення та підтримка технологій;
  • усе внутрішнє залізо, від процесора до графічного чіпа;
  • камери, їхній розмір та можливості;
  • акумулятор, автономність роботи;
  • пам’ять та можливості розширення;
  • усі додаткові фішки.

Чим більше інформації буде для користувача, тим охочіше він зробить замовлення.

Характеристики товара в  интернет-магазине F.ua

2. Зображення. Напевно, ви неодноразово бачили інтернет-магазини, де фото товару були нечіткі або розмиті. А буває й того краще – містять логотип іншого сайту. На неякісних картинках користувачеві складно роздивитися товар та оцінити всі його переваги, так само, як і на єдиному фото в анфас.

Вихід: усі картинки мають бути яскравими та деталізованими. Якщо ваша продукція ексклюзивна, зробіть професійну фотозйомку. Продаєте стандартну побутову техніку – картинки можна брати й з інтернету, тільки оформивши їх по-новому. Можна додати свою фірмову емблему інтернет-магазину або напис на картинці для унікалізації. Коли в комплекті продукції є додаткові деталі, необхідно надати зображення кожної з них. Усі дії в комплексі Справлятимуть позитивний вплив на зовнішній вигляд сайту та його конверсію.

Подивіться, як це зроблено у взуттєвому інтернет-магазині:

Картинки товара в  интернет-магазине Обувная радость

3. Відео. Детальні огляди продукції викликають довіру, створюється відчуття особистого продажу й спілкування з клієнтом. У відео можна показувати розпаковку, інструкцію, способи використання або цікаві лайфхаки. Гіпермаркети, такі наприклад, як MOYO, мають власні канали на youtube. У їхніх відеоблогери цікаво розповідають про особливості товару та повністю демонструють усі його фішки. На сайті огляд розташовується поряд з основним зображенням товару.

Видео обзор товара в  интернет-магазине MOYO

Підвищуємо юзабілити сайту

Зробіть свій інтернет-магазин максимально зручним та простим для клієнтів. Залежить це від продуманої структури сторінок та сайту в цілому, особливостей замовлення, наявності різних способів оплати і доставки. Чим швидше користувач знаходить на сайті потрібний йому товар або інформацію, тим більше шансів підвищити конверсію. Це ж стосується можливостей швидкої покупки.

Подивіться, які варіанти покращення сайту пропонують відомі  інтернет-магазини:

  • Купити в один клік. Оскільки більшість користувачів одразу з пошуковика потрапляють на картку товару, необхідно в цьому розділі зробити форму для швидкого замовлення. Вона повинна містити мінімальну кількість полів, наприклад, тільки номер телефона, і бути інтуїтивно зрозумілою для покупця. Подивіться, як цей варіант втілений на сайті МОYО.

Скрин карточки товара интернет-магазина MOYО

Після того як користувач вводить свій номер, автоматично формується замовлення з обраним товаром. Сповіщення про це надходить на електронну пошту менеджера, він телефонує клієнту й з’ясовує всі деталі. Такий ланцюжок оформлення покупки значно економить час і, згідно зі статистикою, додає непогану цифру до конверсії.

Ось ще один приклад з іншого магазину:

Alt = Скрин карточки товара в гипермаркете мебели «Sofinо»

  • Розділ «З цим товаром купують» або «Схожі товари». Блоки принципово різні й зміст у них також відрізняється, проте користь для конверсії безсумнівна. Перший варіант допомагає покупцеві придбати весь комплект супутніх речей, у випадку придбання основного товару.

Як добирати продукцію для блока «З цим товаром купують»? Наприклад, якщо в інтернет-магазині запропоновані дитячі ліжечка, то в списку додаткових товарі може бути матрац необхідного розміру, постільна білизна, музичні модулі тощо.

Блок «Схожі товари» містить продукцію з аналогічними характеристиками або зовнішнім виглядом. Це можуть бути вироби різних брендів або одного. У такому разі, покупцеві надається можливість дібрати для себе найбільш оптимальний варіант за ціною або виробником. Такий тонкий трюк гарантує, що клієнт не піде з вашого сайту з «порожніми руками».

Ось як підвищують конверсію за допомогою цього блока популярні інтернет-магазини F.ua та Mobilluck.ua.

 Блок «Похожие товары» в интернет-магазине F.ua

Ще один приклад:

Блок «Похожие товары» в интернет-магазине Mobilluck.ua.

  • Онлайн-чат. Консультація в режимі реального часу допомагає користувачу швидко розібратися в нюансах товару або покупки. У такому випадку необхідно виділити професійного менеджера, який буде за лічені секунди відповідати на поставлене запитання або встановити чат-бот. Подібний функціонал особливо актуальний, якщо ви торгуєте продукцією зі складними характеристиками, ексклюзивними речами або пропонуєте додаткові послуги. Функціонал гарантує плюс додаткові відсотки до конверсії.

Онлайн-чат  в интернет-магазине Foxtrot

  • Пошук товарів. Ще один спосіб підвищити зручність користування, а отже, і конверсію інтернет-магазину – зробити строку пошуку товару. Не змушуйте юзера переглядати потоки асортименту, щоб знайти необхідну йому річ. Такий момент демонструє, що ви піклуєтесь про потенційних клієнтів, і буде як належить винагороджений.

 Строка поиска  в интернет-магазине Lamoda

Робимо зручну навігацію

Якщо ваш сайт не містить велику кількість сторінок,  перевантажувати його додатковими кнопками переходу не варто. У випадку зі складною структурою інтернет-магазину обов’язково розміщуйте «хлібні крихти». Вони стануть хорошим  путівником картою сайту, допомагаючи юзеру не заплутатися.

Хлебные крошки  в интернет-магазине МОYО

Важливий кейс для підвищення конверсії від іменитих магазинів в онлайн просторі – скорочувати кількість категорій, замінивши їх фільтрами. Саме наявність великої кількості розділів стає основною причиною покинутих кошиків. У користувача просто не вистачає терпіння відкрити кожну категорію й подивитися всі наявні там товари.

У чому ж плюс фільтра? За допомогою нього можна порівняти продукцію або побачити повний асортимент запропонованих товарів певного типу, характеристики, виробника.

Фильтр  в интернет-магазине F.ua

Покращити навігацію сайту в допомогу покупцям можна, внісши на головну сторінку низку товарів, які зараз просуваєте . Це можуть бути новинки, хіти, продукція зі знижками та інші.

Продвигаемые товары в  интернет-магазине Mobilluck.ua

Чат-боти – цілодобова клієнтська онлайн-підтримка

Швидко і дешево забезпечити комунікацію менеджерів компанії з потенційними клієнтами допоможе чат-бот. Ви не помилитеся, якщо скажете, що «машина» не замінить живого спілкування, але в плані забезпечення безперервної «розмови» 24/7 і охоплення більшої кількості клієнтів – така програма ефективніше людини.

Чат-бот – це інструмент, який дозволяє відправляти автоматичні відповіді користувачам в соціальних мережах, на сайті і месенджерах. Використання програми практикує більшість: від малого до великого бізнесу. І чим більше клієнтів, тим зростає необхідність в створенні чат-бота. Наприклад, віртуальний співрозмовник стане невід’ємною частиною робочого процесу в call-центрах, банках, ресторанах, турагентствах і навіть в якості передачі новин.

чат-бот на сайті

За допомогою віртуального співрозмовника можна виконати такі цілі:

  • дати оперативні відповіді на поширені питання клієнтів;
  • зібрати персональну інформацію;
  • проінформувати клієнтів про акції, знижки та надходження нових товарів.

Це дійсно універсальна програма, яка здатна скоротити витрати і збільшити доходи компанії.

Залежно від завдань чат-боти можуть відрізнятися:

  • інтерактивною формою – це звичайнісінький варіант, який дає прості відповіді на питання. Це означає, що якщо користувач задасть питання, яке не було передбачене програмуванням – відповіді не буде. В такому випадку, щоб уникнути непорозумінь, при появі складних питань, програма перенаправляє на менеджера з обслуговування;
  • наявністю штучного інтелекту – коли робот може підтримати розмову на будь-яку тему. Тут вже не потрібно вводити точні питання, щоб отримати релевантні відповіді.

Машинне навчання робить чат-боти «розумними». Що це означає? Чим частіше відбувається взаємодія з людьми (розмова), тим швидше онлайн-«консультант» запам’ятовує потрібні запити і надає оперативну відповідь. Таким чином вони розпізнають людську мову, запам’ятовуючи кожен діалог.

Чат-бот в Telegram

Віртуальний співрозмовник зможе спілкуватися з користувачем в текстовому і голосовому повідомленні, пропонуючи послуги, інформуючи або закликаючи до дії.

Чат-боти можуть обслуговувати величезну кількість клієнтів, на відміну від звичайного продавця. З огляду на те, що мільйонні аудиторії знаходяться саме в месенджерах. WhatsApp, Telegram, Facebook Messenger, Skype, Snapchat, Viber – додатки, за якими активність користувачів з кожним днем тільки зростає, тому робити актуальну розсилку по ним тільки на руку.

Переваги, які можна отримати, довіряючи спілкування з користувачами, чат-ботам:

  • зниження витрат на оплату послуг менеджерам з продажу;
  • автоматизація процесу – збільшення продуктивності роботи персоналу;
  • зниження витрат на рекламні кампанії – швидше, ніж спілкування електронкою і дешевше ніж відправка смс;
  • спілкування в чаті через сучасні месенджери на сайті: Viber, WhatsApp, Telegram, Facebook Messenger і Skype;
  • перехресні продажі – надання додаткових послуг, товарів, грунтуючись на історії покупок користувача;
  • проста взаємодія з клієнтами, без перевантаження їх спам-розсилкою.

Чат-боти при спілкуванні з клієнтами отримують необхідну інформацію про них, тим самим персоналізують розсилку повідомлень клієнтам вже на різних етапах воронки продажів. А ще вони ефективні в якості пошукових систем некваліфікованих лідів, скорочуючи час звичайних менеджерів на взаємодію з ними. Таку програму можна використовувати на декількох мовах.

Якщо хочете дізнатися як налаштувати чат-бот в Фейсбуці, можна скористатися безкоштовними онлайн-конструкторами як наприклад конструктор чат-ботів SendPulse або можливостями платних сервісів. Незважаючи на те, що останній варіант зажадає від вас фінансових витрат, ви зможете бути спокійні в працездатності та ефективності віртуального співрозмовника.

Гарантії для надійності інтернет-магазину

Кожен покупець хоче придбати якісний товар і бути впевненим у його оригінальності. «А що робити, якщо взуття виявиться для мене маленьким? А чи можу я оформити післяплату, щоб перевірити якість виробу перед оплатою?» – ці та безліч інших запитань можна вирішити, якщо додати спеціальний рядок з прописаними гарантіями. Прописати їх треба в кінці першого екрану. Ось вдалий приклад:

Триггеры-гарантии в  интернет-магазине MOYO

Ще один нюанс, який підвищує конверсію інтернет-магазину – це відгуки покупців. Вони є одним з найефективніших маркетингових ходів. Досить часто саме вони стають основним фактором для прийняття рішення щодо покупки. Так, одна американська компанія провела дослідження й довела, що різниця в конверсії товарів із відгуками й без них становить 14%, на користь перших. Це означає, що подібні відгуки не тільки підвищують рейтинг товару, але й стимулюють продажі.

Информация про количество пользователей, для которых важны отзывы о товаре

Окрім плюсів, які справляють відгуки на конверсію, вони також позитивно впливають й на SEO-просування сайту. Усе тому, що вони являють собою унікальний контент, а чим його більше в інтернет-магазині, тим вищий трафік з пошукових систем можна отримати. Особливо за низькочастотними запитами.

Як оформлюють колонку «Відгуки» відомі інтернет-магазини, дивимося нижче:

Блок «Отзывы» в карточке товара интернет-магазина «Розетка»

На сайті «Foxtrot» рейтинг товару і кількість відгуків вводяться одразу ж після назви продукту. Оскільки цифра належить до важливих критеріїв товару, розміщення її на сайті на такому видному місці – це «плюс» кілька балів до можливості покупки й конверсії інтернет-магазину. Напис активний. Щоб залишити свій відгук, достатньо клікнути на ньому. Легко, зручно та швидко, без зайвих переходів.

Блок «Отзывы» в карточке товара интернет-магазина «Foxtrot»

Додаткові фішки: слайдер і POP-UP

Маркетологи й контент-менеджери наполегливо рекомендують додавати в інтернет-магазин слайдер із товарами. З його допомогою можна швидко, легко й наочно показати всю найважливішу інформацію про продукцію. До того ж, слайдер також ідеальний варіант для анонсу знижок, розпродажів, різноманітних акцій. Розміщується він на головній сторінці сайту.

Слайдер в интернет-магазине MOYO

Спливаюче вікно із цікавою пропозицією або запитанням  (POP-UP) – ще один ефективний спосіб затримати користувача на сайті інтернет-магазину й збільшити конверсію з продажами. POP-UP допомагає не перевантажувати сторінки зайвою інформацією та зацікавити потенційного клієнта. Поміркуйте, що такого ви можете запропонувати? Ось кілька підказок:

  • допомога під час вибору потрібного товару – залиште свій номер, і ми зателефонуємо;
  • підписка на розсилку новин – оновлення колекції, розпродажі;
  • пропозиція, від якої «неможливо» відмовитися – оптові знижки, безкоштовна доставка тощо.

Уникайте занадто нав’язливих написів. Табу – Купите, Замовте, Уже йдете? Спливаюча форма з подібними фразами може дратувати відвідувачів і ефект буде протилежний очікуванням.

Обираючи цей варіант для збільшення конверсії інтернет-магазину варто пам’ятати, що блок не повинен з’являтися більше 1 разу, а кнопка закриття повинна розміщуватися в найбільш помітному місці. Забезпечте формі оригінальний дизайн та мінімум полів.

Деякі магазини роблять це вікно маленьким та непомітним. Воно не заважає переглядати товари й не відволікає від читання інформації. Наприклад:

 Всплывающее окно в интернет-магазине Answear

А цей класичний POP-UP навряд чи залишиться непоміченим:

POP-UP в интернет-магазине Wewow

Застосувавши на практиці хоча б кілька з перерахованих порад, ви зможете позитивно вплинути на показник конверсії у своєму інтернет-магазині. Не бійтеся експериментувати, обираючи найбільш доречні варіанти покращення свого сайту.

2 популярні способи аналізу конверсії ІМ

Якщо навіть запровадивши всі описані вище технології на своїй платформі ви не отримуєте бажаного результату, отже причина, найімовірніше, полягає в іншому. Щоб виявити головні проблеми й розробити шляхи їх усунення, використайте один з двох методів:

  • Налаштуйте систему вистежування конверсій. Такий функціонал пропонують багато сервісів, наприклад, Яндекс. Метрика. Тут за допомогою спеціального Вебвізора можна переглядати всі дії користувача на сторінках, покращуючи моменти, які «стопорять» покупку
  • Проведіть А/В тестування. За допомогою таких тестів можна вивчити, як впливають на конверсію внесені зміни. Інструментів для процедури величезна кількість. Ми рекомендуємо використовувати додаток Experiments из Google Analytics. Розібратися в його інтерфейсі  зовсім не складно. Сервіс безкоштовний.

Виконуючи періодично ці нескладні маніпуляції, вдасться вчасно виправити всі недоліки й контролювати конверсію інтернет-магазину.

У висновку хочу додати, що запорука високої конверсії та успішних продажів – це увага до покупців. Вона полягає в правильно підібраних кольорах, зручному інтерфейсі, барвистих картинках, детальному описі товару та переваг співпраці. Відвідувач, у якого після перегляду сайту не залишиться запитань, точно стане клієнтом.

Хороших вам продажів і ефективного бізнесу! Якщо знаєте інші дієві методи, як збільшити конверсію інтернет-магазину, напишіть їх у коментарях.

Отримати практичні навички написання SEO-статей можна на курсі «SEO-копірайтинг для малого і середнього бізнесу»:

курс SEO-копирайтинг

Автор статьи

Экономист. Более 2-х лет работает в сфере копирайтинга. Пишет экспертные уникальные статьи на любые темы. Создает материал «с душой». Подписывайтесь на автора в социальных сетях.

View Category