Агентство інтернет-маркетингу

clock icon Время чтения 7 мин. | 4.1.2019

8 видів текстів для сайту – пишемо правильно

Всім привіт! Сьогоднішній матеріал створений спеціально для копірайтерів, які пишуть статті для сайтів, а також для власників веб-ресурсів. Він заснований на реальному досвіді нашого агентства. Матеріал дає докладну відповідь стосовно того, скільки потрібно статей для сайту і як їх правильно написати.

В кінці є універсальний список вимог, що підходить для будь-якого текстового контенту. До речі, план складено в тій послідовності, в якій слід заповнювати статтями розділи сайту.

Невеликий вступ до статті

Деякі власники інтернет-проектів не вважають за потрібне наповнювати всі розділи ресурсу. Я вважаю, що це – глобальна ПОМИЛКА! Чому? Навіщо взагалі потрібні статті на сайті?

Давайте порівняємо сайт із гардеробом (чоловічим або жіночим – неважливо). Щоб він був повним і завжди було що вдягнути, там має бути все: від верхнього одягу до нижньої білизни.

В іншому випадку, буде, як в анекдоті:

vidy-tekstov-dlya-sajta-2-min

Отже, на питання, скільки статей повинно бути на сайті, відповідь проста: всі розділи обов’язково мають бути заповнені цікавим, корисним й експертним контентом. Ніяких порожніх «полиць» і «ящиків»!

У чому складність? Для кожного розділу статті створюються по-різному (також, як і речі для певного образу чи сезону підбираються різні). Як написати правильні статті для сайту? Читайте далі.

Текст для ГОЛОВНОЇ сторінки: як написати

Без сумніву, це найважливіша сторінка будь-якого веб-ресурсу. Вона є узагальнюючою (як поняття «гардероб»), тобто розповідає ВСЕ про компанію: чим займається, що виробляє, які бонуси для клієнтів пропонує і т. д.

Написання статті на головну сторінку сайту є непростим завданням. Тут потрібно не тільки ретельно вивчити діяльність організації, але також грамотно і красиво викласти матеріал на папері. Отже, перш за все, збираємо правильне СЯ для статті, а потім приступаємо до створення контенту.

Цікаво також буде дізнатися: Які бувають ключові слова і як їх гармонійно вписати до статті?

Пропоную чітку і перевірену на практиці структуру тексту, яка дає відмінні показники трафіку і конверсії.

ПЛАН статті для головної сторінки сайту:

I. ЗАГОЛОВОК + ВСТУП

ЗАГОЛОВОК (H1). Звичайно, перше, що впадає в око – це назва статті. «Несмачний» і «тьмяний» заголовок, швидше за все, залишиться непоміченим, тобто до прочитання статті для сайту справа може взагалі не дійти.

Тут раджу брати за приклад заголовки-слогани відомих світових брендів:

  • NIKE. Just do it! ( «НАЙК. Просто зроби це!»)
  • PUMA.com. Forever Faster! ( «ПУМА. Завжди швидше!»)
  • COCA-COLA. Taste the Feeling! ( «КОКА-КОЛА. Скуштуйте відчуття!»)

Правильний заголовок у десятки разів збільшує ефективність статті на головну сторінку і сайту в цілому. Але зупинятися на цьому питанні довго не буду, тому що воно вже детально розкрите в статті «Як швидко придумати чіпляючий заголовок».

Ось приклад заголовка статті для головної сторінки сайту (чітко, просто і зрозуміло):

Заголовок к статье для сайта

ВСТУП – пишемо тільки по суті! Адже після того, як заголовок привернув користувача, він переходить до прочитання вступної частини. Це займе не більше хвилини, протягом якої читач вирішує: продовжити читання статті або повернутися до пошуку потрібного матеріалу на іншому сайтіу.

Виходячи з особистого досвіду, знань з психології та «неосяжного моря» вивченої інформації, можу виділити кілька правил для написання вступу статті:

  • обсяг цієї частини – 2-3 речення;
  • використання цифр (досвід роботи, кількість виконаних проектів, гарантії і т. д.);
    відсутність «води» і недостовірної інформації;
  • ліквідація основних «болів» клієнтів (для цього потрібно вивчити ЦА і посидіти на тематичних форумах).

Наприклад:

vidy-tekstov-dlya-sajta-4-min

Далі варто сказати про важливі для клієнта ГАРАНТІЇ компанії, які викличуть довіру, привернуть увагу та «заманять» на подальше читання. Пишемо також коротко і просто.

Раджу оформити їх у вигляді картинки:

vidy-tekstov-dlya-sajta-5-min

ВИСНОВОК. У вступ до статті потрібно «втиснути» якомога більше інформації про компанію та її вигідні пропозиції для клієнтів. Пам’ятайте, що у вас є максимум 60 секунд, щоб викликати інтерес.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА

Це найбільший за обсягом розділ статті на головну сторінку сайту і, звичайно, він має бути максимально змістовним.

Щоб текст добре читався і не виглядав як «простирадло», варто розділити основну частину на 4 підрозділи:

  1. Переваги роботи з компанією. Тут потрібно описувати не те, яка це «крута» організація (це нікому не цікаво), а те, чому це вигідно клієнтам. Особисто я ставлю себе на місце покупця, щоб краще зрозуміти, чим «зачепити». Писати потрібно коротко (без лірики і «води») і з використанням конкретних даних. Тобто, якщо це «оперативна доставка», то вказуємо, що за 1-2 дні і т. д.

Я часто оформлюю переваги компанії просто картинкою (рис. 1), але можна і таблицею з піктограмами (рис. 2):

Рисунок 1

vidy-tekstov-dlya-sajta-6-min

Рисунок 2

vidy-tekstov-dlya-sajta-7-min

Рисунок 3

vidy-tekstov-dlya-sajta-6.1-min

2. Асортимент компанії. Я дотримуюся такої схеми: назва товару + короткий опис (рис. 1) або просто назва товару з картинкою (рис. 2). Тут сильно розпорошуватися не треба. Просто дати потенційному клієнту повне уявлення про те, що він може купити на сайті. Єдина порада – зробити в статті перелінковку на категорію з товарами, щоб одразу можна було перейти в потрібний розділ.

Зробити перелінковку допоможе стаття: Як правильно оформити посилання в статті?

Рисунок 1

vidy-tekstov-dlya-sajta-8-min

Рисунок 2

vidy-tekstov-dlya-sajta-9-min

3. Бонуси для клієнтів. Важливий розділ, де можна коротко написати про подарунки або так звану «халяву» для покупців. Не будемо кривити душею: усі це люблять.

Раджу також оформити бонуси у вигляді картинки:

vidy-tekstov-dlya-sajta-10-min

4. Досягнення компанії. Що можна додати у цей розділ? Скрини: сертифікатів, грамот, нагород+логотипи великих компаній-клієнтів. Ця частина заповнюється, якщо компанії дійсно є чим пишатися.

vidy-tekstov-dlya-sajta-11-min

ВИСНОВОК. Основна частина хоч і є найбільшою, але суть її не в обсязі. Мета – дати повне уявлення про компанію (асортимент, переваги, бонуси). Основні правила – писати коротко, просто і при цьому красиво оформляти.

III. ВИСНОВОК

Ось ми і підійшли до фіналу написання статті для головної сторінки сайту. У висновку коротко пишемо, як можна зробити замовлення. Звичайно, це має бути дуже і дуже просто.

Також, на мою думку, схема замовлення чудово виглядає картинкою з піктограмами:

vidy-tekstov-dlya-sajta-12.1-min

І в кінці – обов’язково ЗАКЛИК до дії (купіть, замовте, телефонуйте та ін.) +контакти для зв’язку з візуалізацією (не змушуйте покупців шукати їх на сайті).

Наприклад, як це робимо ми:

vidy-tekstov-dlya-sajta-13-min

Скачуйте загальний план для статті на головну сторінку сайту, щоб ця шпаргалка завжди була під рукою:

vidy-tekstov-dlya-sajta-14-min

Заповнюємо статтями розділи «Про нас», «Контакти», «Доставка»,  «Оплата»

На жаль, на багатьох сайтах (навіть дуже популярних) ці розділи обділені увагою. Але якщо повернутися до асоціацій, можу порівняти їх з аксесуарами. Звичайно, без них можна обійтися, але тоді образ не буде завершеним і стильним.

Що дають ці розділи? Більш повне уявлення про компанію, про те, як можна замовити доставку і оплатити товар / послугу.

Отже, основні вимоги до плану + приклади, як написати статті для розділу сайту «Про нас», «Контакти» і «Доставка і оплата»:

ПРО НАС

Перше, що потрібно зрозуміти: цей розділ не повинен містити «оди» компанії. Нікому не цікаво, як співробітники, грубо кажучи, не сплять ночами, щоб задовольнити всі запити покупців.

Тоді якою інформацією заповнити цей розділ? Відповідь проста: розповідати про досягнення компанії, але з точки зору потреб і потреб клієнта (неначе поміж рядками). Тобто головною фігурою виступає клієнт, а компанія – задній фон.

Щоб було зрозуміліше, пропоную орієнтовний план для написання статті для розділу «Про нас» («Про компанію»):

1. ВСТУП. Привітайте гостей сайту і встановіть з ними діалог, ставлячи питання про основні «болі» клієнта.

vidy-tekstov-dlya-sajta-15-min

2. КОРОТКО ПРО ПЕРЕВАГИ КОМПАНІЇ. Ця частина нерозривно пов’язана зі вступом. Наприклад, якщо клієнт боїться купити підробку, вкажіть, що компанія співпрацює безпосередньо з виробниками і продає 100% оригінальну продукцію. Не забудьте прописати назву компанії.
Ось, як тут:

Ось, як тут:

vidy-tekstov-dlya-sajta-16-min

Також тут потрібно дуже коротко розповісти про переваги компанії, але не для похвали, а щоб викликати довіру і інтерес. Наприклад: «20 років на ринку, більше 230 замовлень за день, гарантія на товар – 1 рік, пряме співробітництво з брендами… і т. д.»

3. «НЕ СЛОВОМ, А СПРАВОЮ». Тут важливо коротко і зрозуміло розповісти, чому варто вибрати саме цю компанію, в чому її особливість і відмінності від конкурентів. Але це повинні бути не «порожні слова», типу, «ми кращі, швидкі, надійні». Правильно писати так: «У нас найнижчі ціни в Києві и Київській області. Знайдете дешевше – зробимо знижку».

Про що можна написати? Про великих клієнтів, статистику, ціни, відгуки, унікальні пропозиції, гарантії, знижки і т. д.

Приклад написання та оформлення:

vidy-tekstov-dlya-sajta-17-min

4. ХТО МИ? Чудово підвищує рівень довіри фото/відео колективу. Адже завжди простіше спілкуватися, якщо знаєш співрозмовника в обличчя. Це правило працює і тут. Порада: використовувати НЕ формальні беземоційні знімки, а живі кадри/ролики з корпоративів або трудових буднів. Також можна написати про кредо компанії або кожного співробітника. Тільки головне – не перейти до банальностей типу: «Індивідуальний підхід до кожного клієнта». Краще написати про цінності кожного співробітника, його унікальні здібності, їх погляди на життя і роботу.

Ось, наприклад, як це зробили ми:

vidy-tekstov-dlya-sajta-18-min

5. «ВИШЕНЬКА на торті». Заключна частина статті для розділу сайту «Про нас» ( «Про компанію»), має залишити приємний спогад. Це як освіжаюча і трохи кислувата вишенька є ідеальним завершенням поїдання дуже солодкого висококалорійного торта.

Як цього досягти і при цьому отримати вигоду? Запропонуйте клієнту невеличкий подарунок за першу покупку, реєстрацію на сайті/в соцмережах, підписку на e-mail-розсилку, відгук про продукцію і т. д. Усі люблять такі «подаруночки», навіть якщо такий презент зовсім не потрібен. Тому будуть повертатися знову, в очікуванні нових бонусів, і приводити друзів.

У підсумку: замовник щасливий, клієнтська база зростає завдяки старому доброму «сарафанному радіо».

У кінці можна написати про перспективні плани компанії + заклик до дії (звертайтеся, будемо раді співпрацювати і т. д.). Обсяг невеликий: всього 1-2 речення.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Така структура тексту підходить для компаній, мета яких – продати. Для інформаційних сайтів можна написати статтю в стилі «Сторителінг» (Storytelling), тобто просто красиву розповідь про створення і розвиток компанії.

До речі, анекдот про торт (трохи гумору для відпочинку та позитиву):

vidy-tekstov-dlya-sajta-19-min

ДОСТАВКА Й ОПЛАТА

Важливість цього розділу, без сумніву, розуміє кожен шанувальник онлайн-покупок. Особисто я заходжу сюди одразу, щоб зрозуміти, чи є доставка по всій країні і як я можу оплатити замовлення.

Давайте розглянемо по порядку, як написати правильну статтю для розділу сайту «Доставка і оплата»:

1. ВСТУП. Починаємо з невеликої вступної частини (буквально 1-2 речення), де можна розповісти про те, як зробити замовлення (звичайно, все повинно бути максимально просто). Також бажано зробити інфографіку.

Наприклад, так:

vidy-tekstov-dlya-sajta-20-min

Або так:

vidy-tekstov-dlya-sajta-21-min

2. ДОСТАВКА. Потрібно вказати ВСІ способи отримання товару (доставка поштою, перевізниками, самовивіз) + коротке пояснення. Якщо є бонуси – обов’язково повідомити про це (наприклад, «при покупці на 1000 грн – доставка по Україні безкоштовна»). Писати правду. Раджу використовувати таблицю з піктограмами (рис. 1) або зробити інфографіку (рис. 2).

Рисунок 1

vidy-tekstov-dlya-sajta-22-min

Рисунок 2

vidy-tekstov-dlya-sajta-23-min

3. ОПЛАТА. Так само, як і для пункту «Доставка», описуємо всі способи оплати замовлення + короткі пояснення. тако вважаю, що гарно виглядає та краще сприймається схематичне зображення  способів розрахунку за товар (рис.1) або таблиця з піктограмами (рис.2) 

Рисунок 1

vidy-tekstov-dlya-sajta-24-min

Рисунок 2

vidy-tekstov-dlya-sajta-25-min

4. ВИСНОВОК. Тут можна написати про «бонусні пропозиції» компанії (якщо вони є) і зробити заклик до дії з контактами для зв’язку.

Ось так:

vidy-tekstov-dlya-sajta-26-min

КОНТАКТИ

Найменша за обсягом частина, але не менш важлива, ніж усі інші. Тут головне – написати зрозуміло, без «води», але при цьому нічого не упустити.

Структура тексту для розділу сайту «Контакти»:

1. СПОСОБИ ЗВ’ЯЗКУ. Досить одного речення, в якому було б сказано про те, як зв’язатися з менеджерами компанії. Далі подати ВСІ засоби зв’язку, бажано оформлені красиво (із піктограмами, картинками). Також не забудьте написати графік роботи компанії.

Як тут:

vidy-tekstov-dlya-sajta-27-min

2. ІНСТРУКЦІЯ. Доступно пояснюємо, як можна зв’язатися з представниками компанії або подаємо порядок дій за неможливості додзвонитися/написати + візуалізація.

Ось, як варіант:

vidy-tekstov-dlya-sajta-28-min

3. СОЦМЕРЕЖІ. Якщо компанія зареєстрована у соцмережах (Facebook, Інстаграм, VK, інших), обов’язково це зазначаємо. Раджу робити активні значки.

Як тут:

vidy-tekstov-dlya-sajta-29-min

Читайте також: Як правильно і красиво оформити шапку в Інстаграм?

4. ВИСНОВОК. Тут пишемо заклик до дії + адресу компанії і місце розташування на карті. Можна також розписати, як дістатися (№ автобусу, назва зупинки, найближчі супермаркети і т. д.).

Виглядає це так:

vidy-tekstov-dlya-sajta-30-min

Збережіть у себе плани з написання статей для розділів сайту «Доставка й оплата», «Контакти» і «Про нас» («Про компанію»), щоб швидко знайти за необхідності.  

vidy-tekstov-dlya-sajta-31-min

Як написати тексти для головних розділів сайту?

Написання статей для основних розділів сайту (наприклад, «Повернення», «Гарантії», «Акції» та ін.) є обов’язковою умовою при оптимізації ресурсу. Тому ігнорувати їх ніяк не можна.

Пропоную за приклад свою статтю для розділу «Оптові продажі»:
1. ВСТУП. Коротко про «фішки» компанії з тим акцентом, що товар можна і вигідніше купувати оптом. Далі – схема замовлення з візуалізацією.

Мінімум тексту – максимум інформації:

vidy-tekstov-dlya-sajta-32-min

2. ПЕРЕВАГИ. Тут стисло описуємо вигоди для клієнтів при замовленні оптової партії товарів. Раджу використовувати таблицю з піктограмами в корпоративних кольорах сайту.

Дивіться: усе просто, зрозуміло і красиво:

vidy-tekstov-dlya-sajta-33-min

3. ТОВАРИ ДЛЯ ОПТУ + ВИСНОВОК. Далі логічно вказати, які товари доступні для замовлення оптом (оформляємо звичайним списком) + заклик до дії з контактами для зв’язку (візуалізація).

Виглядає так:

vidy-tekstov-dlya-sajta-34-min

Спільний план не пропоную, оскільки для кожного розділу характерні свої пункти. Наприклад, для опису сторінки «Повернення товару» або «Гарантія на послуги» потрібно буде відповісти на питання: як це зробити, протягом якого часу і т. д.

Але в будь-якому випадку, головне, щоб простежувалася чітка структура: невеликі розділи зі списками й інфографікою. Ніяких «простирадл», «води» і недостовірної інформації.

План написання текстів для категорії товарів

На кожному веб-ресурсі є списки товарів, об’єднаних у єдину групу. Розподіл може бути: за виробником; видом продукції; приміщенню використання (наприклад, меблі у вітальню, спальню, передпокій) і т.д.

Тут також важливо дотримуватися певної структури (щоб написати корисну статтю для категорії товарів сайту):

  1. ВСТУП. Заманюючий абзац (можна використовувати питання, що стосуються «болів» клієнтів) + комерційний абзац (який пропонує вирішення проблем і/або описує вигідні для клієнтів «фішки» компанії).

Наприклад: «Не знаєте, де купити 100% натуральну косметику …» + «Компанія … поставляє косметику безпосередньо з Таїланду …»

  1. АСОРТИМЕНТ. Описуємо, які товари входять у цю групу. Бажано оформити таблицею, де до назв товарів прикріпити посилання на відповідні сторінки.

Наприклад, так:

vidy-tekstov-dlya-sajta-35-min

3. ПЕРЕВАГИ. Зробити опис ВСІХ переваг даних товарів, показавши таким чином клієнтам, чому саме цю продукцію варто купити.

Раджу використовувати списки:

vidy-tekstov-dlya-sajta-36-min

4. ЗАСТОСУВАННЯ. Цей розділ не завжди потрібний і доречний, але за необхідності можна також коротко і списком написати, де і/або для чого використовують товар.

Як варіант:

vidy-tekstov-dlya-sajta-37-min

5. ВИСНОВОК. Тут традиційно: причини звернутися в компанію (3-5 пунктів достатньо) + заклик до дії з контактами для зв’язку.

Дивіться, як можна оформити:

vidy-tekstov-dlya-sajta-38-min

И для закрепления – скелет статьи для описания категории товаров сайта:

vidy-tekstov-dlya-sajta-39-min

Пишемо статтю для картки товару: правила з прикладами

Після того, як написали текст для категорії товарів, логічно перейти до детального опису кожного продукту з цієї групи.

Обсяг і зміст статей буде різним для різних товарів. Наприклад, якщо потрібен текст для товару «гайка», то досить 500 символів, в яких описано: що це, з чого зроблено, параметри, виробник. Максимум у такому випадку – 1000 знаків.

Але, наприклад, для красивого і змістовного опису таких товарів, як смартфон, кухонний комбайн, авторські меблі такий обсяг аж ніяк не підходить. Чому? Тому що не дасть потенційним клієнтам повного уявлення про продукт, а це – головне завдання даного тексту. Тобто розповісти ВСЕ і ПРОДАТИ.

Пропоную загальну структуру, дотримуючись якої, можна легко написати експертний опис для сторінки товару:

1. ВСТУП. Раджу включити всього два абзаци. У першому одразу розкрити «круті фішки» товару і таким чином заманити читача. Другий – комерційний, що коротко описує пропозиції компанії (з цифрами, відсотками, конкретними даними).

vidy-tekstov-dlya-sajta-40-min

2. ПЕРЕВАГИ + ХАРАКТЕРИСТИКИ. Ці розділи можна розписати окремо, але я надаю перевагу їх об’єднанню, вважаючи, що це логічно.

Ось, як тут:

vidy-tekstov-dlya-sajta-41-min

За необхідності, можна зробити окремий розділ для опису дизайну, доступних кольорів, параметрів продукту. Якщо є, обов’язково додайте ВІДЕООГЛЯД. Для ґаджетів, побутової техніки, електроніки і т. д. знайти ролик дуже просто. По можливості, відео, а також характеристики товарів бажано брати з офіційного сайту.

Як це робимо ми:

vidy-tekstov-dlya-sajta-42-min

3. ВИСНОВОК. Про те, як завершити статтю, я вже писала у попередній частині статті, тому коротко: чому ми + заклик + контакти.

Ось загальний план – як пам’ятка, забирайте:

vidy-tekstov-dlya-sajta-43-min

Втомилися? Перед останнім ривком ловіть «позитив» про ґаджети і нашу залежність від техніки:

vidy-tekstov-dlya-sajta-44-min

7 правил написання статей для блогу

Цей розділ, на жаль, є далеко не на кожному сайті. Чому на жаль?

Тому що це реальна можливість:

  • просунути основні сторінки сайту і підвищити продажі;
  • в рази збільшити природний трафік;
  • збільшити кількість охоплених ключів (особливо інформаційних і НЧ);
  • встановити «діалог» із потенційними клієнтами або колегами;
  • підвищити рівень довіри до компанії.

І, до речі, інформаційні тексти набагато краще і швидше просуваються в соціальних мережах, (якщо порівнювати з комерційними сторінками).

Про структуру статті тут говорити нема чого, все стандартно: вступ, основна частина (як правило, складається з декількох підрозділів), висновок.

Але ось основним вимогам, так би мовити «секретам», варто приділити увагу:

  1. АКТУАЛЬНА ТЕМА. Як вибрати тему статті для блогу, щоб вона була корисною і цікавою одночасно? Є кілька варіантів: через рядок пошуку (дивитися підказки); використовуючи сервіс Wordstat (проаналізувати запити користувачів); відвідати тематичні форуми; влаштувати колективну дискусію.

    Наприклад, ідея написати статтю на цю тему виникла саме під час обговорення. Тут головне, щоб тема точно відповідала діяльності компанії і задовольняла потреби цільової аудиторії.

  2. СЯ + ПЛАН СТАТТІ. Далі збираємо семантичне ядро ​​і складаємо план, розподіливши ключі рівномірно для кожного розділу. Виберіть один головний запит і присвятіть йому всю статтю, не потрібно розпорошуватися і намагатися «осягнути неосяжне». Не забувайте включати основний ключ у заголовки (H1, h2, h3 і т.д.), а також в мета-теги.
  3. ОБСЯГ. Щоб пошукові системи «помітили» вашу статтю, треба, щоб її обсяг був мінімум 10 тис. знаків. Але при виборі дійсно класної теми цього навіть мало.
  4. СТИЛЬ НАПИСАННЯ СТАТТІ. Писати потрібно простою і зрозумілою мовою. Так, як ніби ви розмовляєте зі своїм другом, але без «фанатизму» (ніякого вульгаризму, лайливих слів і помилок). А ось гумор і неформальні вирази в статті – вітаються.
  5. ЗМІСТОВНІСТЬ. Кожне слово в статті повинно «працювати». Не треба лити «з пустого в порожнє» і дублювати інформацію, намагаючись «роздути» текст до потрібного розміру. Стаття має бути схожа на новорічний мішок із подарунками (багато речей і все нове і цікаве), а не на мильну бульбашку.
  6. ПЕРЕЛІНКОВКА. Як зв’язати всі інформаційні статті в єдине ціле? Давати посилання в кожному новому матеріалі на попередні. У статтях сайтів, які займаються продажами, також потрібно робити перелінковку на товари/послуги. Оптимально – додавати 1 посилання на 1000 символів тексту. І, звичайно, бажано розподіляти їх рівномірно. Але це не першочергове завдання. Головне, щоб посилання були релевантними і гармонійно вписувалися в текст. Як це роблю я, можна подивитися в даній статті.
  7. ДЖЕРЕЛА. При написанні статті, крім власного досвіду, звичайно, потрібно проаналізувати аналогічні тексти інших авторів. Не зупиняйтеся на 1-2 ресурсах (навіть найкращих). Використовуйте мінімум 5, але краще більше джерел. Так матеріал вийде максимально повним і корисним.

    Тепер ви знаєте, як написати статтю в блог. Єдине, що варто додати: мінімальний показник унікальності має дорівнювати 95%.

Ось як ми складаємо ТЗ для інформаційних статей блогу: 

vidy-tekstov-dlya-sajta-45-min

Загальні вимоги для всіх текстів

Підводячи підсумки, не можу не прописати правила, яких потрібно дотримуватися при створенні будь-якої статті сайту:

  • Кожен текст повинен бути унікальним (в допомогу стаття: «Як перевірити унікальність тексту: огляд кращих програм»).
  • Щільність слів у статті повинна бути в діапазоні 2-3% (інакше гарантований переспам).
  • Всі використані в статті картинки потрібно унікалізувати (можна зробити колаж, змінити яскравість або розмір, додати логотип, рамку і т. д.) + прописати ALT-опис.
  • До кожного тексту на сайті (це стосується як комерційних, так і інформаційних статей) потрібно прописати правильні мета-теги (title, description, keywords).
  • Головний запит при SEO-аналізі – має стояти на першому місці (перевіряти можна через спеціальні онлайн-сервіси).
  • Оформляти статтю потрібно красиво, використовуючи якісні фото, колажі, інфографіку, скрини, колірні градієнти (до речі, модна тенденція 2018 року)

Також корисно буде прочитати: Як написати експертну статтю. П’ять кроків до якісного тексту.

У цьому матеріалі я спробувала розписати, як правильно написати статтю для сайту, максимально просто. Але якщо у вас залишилися питання або є корисні поради, із задоволенням вступлю в діалог. Пишіть коментарі нижче або на нашій сторінці в Facebook чи Instagram. Дякую за увагу!

Отримати практичні навички написання SEO-статей можна на курсі «SEO-копірайтинг для малого і середнього бізнесу»:

курс SEO-копирайтинг

Автор статьи

Project Manager, копирайтер и контент-менеджер Textum. Организовывает бизнес-процессы компании от «А до Я». Перфекционист и трудоголик, поэтому выкладывается в каждом проекте на 100%. Работает с душой и полной самоотдачей. Подписывайтесь на автора в социальных сетях.

View Category