Розробили логотип для компанії «ProMD»
Ніша досить рідкісна – продаж обладнання для пошуку скарбів. Ми не просто зробили логотип, але підготували logobook, в якому розповіли, як правильно використовувати елемент фірмового стилю.
Основна інформація в logobook
Логотип складається з графічного елементу і текстового опису (назви компанії). Всі елементи логотипу знаходяться в певній пропорції і мають фіксоване розташування відносно один одного.
Розташування логотипу на різних фонах
Для наочності наведені різні випадки використання логотипу.
Візуалізація логотипу
Приклади розміщення логотипу на різних носіях.
Крім цього, в logobook міститься інформація:
- основні кольори;
- мінімально допустимі розміри використання логотипу при друку і в мережі Інтернет;
- показані випадки використання елементу фірмового стилю інверсією;
- вказані розміри «охоронного поля» – мінімально допустимого простору навколо логотипу, вільного від будь-якої графіки або тексту;
- показали, як можна використовувати елемент;
- фірмовий шрифт логотипу.
Будемо вам вдячні за оцінку нашої роботи або коментарі, які ви можете залишити нижче.