«Хінкель-Когут» — виробник з 20-річним досвідом, член Міжнародної асоціації виробників ковбасних оболонок INSCA.insca2. Продукція «Хінкель-Когут» пройшла сертифікацію HACCP. Зараз компанія розробляє серії власних ексклюзивних торгових марок, а також співпрацює з провідними європейськими компаніями.
Мета проєкту:
Створити комерційну пропозицію (КП) для супермаркетів, торгових точок, магазинів м’ясної продукції.
Порядок робіт
Перший етап робіт — інтерв’ювання клієнта. Маркетолог, дизайнер, копірайтер і проджект-менеджер провели відеодзвінок з клієнтом. Разом ми проаналізували цільову аудиторію, вивчили конкурентів та інформацію про компанію.
Продукція «Хінкель-Когут» — натуральні і штучні оболонки для ковбасних виробів, сертифіковані Європейською комісією. Компанія є постачальником кишкової продукції для провідних м’ясовиробників України та Європи.
Після вивчення інформації ввели проєкт в роботу. Ми розробили план КП для «Хінкель-Когут» спільно з маркетологом. Далі копірайтер написав текст згідно з технічним завданням. Наша ціль — презентація нового продукту.


