Команда ТОВ «Текстум-Вінниця» розробила 3 комерційних пропозиції для компанії TEHNOTABLE. Кожна із них призначена для окремої цільової аудиторії, відрізняється оригінальним дизайном, комплексно вирішує болі ЦА, показує вигоди від придбання продукції й переконує зробити цілеспрямовану дію. TEHNOTABLE — це українське виробництво, що має власні запатентовані розробки підйомних столів для роботи та навчання в динамічній позі.
Комерційна пропозиція має продуману структуру
- Заголовок, що чіпляє й створює перше враження.
- Лід — перший і дуже важливий абзац, де ми обґрунтовуємо актуальність КП, пропонуючи вирішення проблемного питання клієнта.
- Офер — унікальна торгова пропозиція, яка підкреслює, чим компанія TEHNOTABLE вирізняється серед інших.
- Блок «Переваги». Тут висвітлюються вигоди від співпраці з компанією.
- Блок «Підтвердження» містить інформацію досліджень, факти.
- Заклик до дії — це сформована пропозиція для покупця.
Комерційна пропозиція для шкіл — пропонує інноваційну ідею комбінованого навчання (стоячи та сидячи), що успішно використовується в європейській практиці.
TEHNOTABLE — це не тільки інновації, а й розумне ставлення до здоров’я. Освітній процес стане ефективнішим. Столи TehnoTable допоможуть уникнути проблем з хребтом та осанкою, пов’язаних з нестачею рухової активності.
Комерційна пропозиція для приватних клінік:
КП TEHNOTABLE — для роботи в динамічній позі призначена для IT-компаній. Підйомний стіл від TEHNOTABLE та ергономічне крісло створюють не тільки комфортне робоче місце для кожного офісного працівника, а й вбережуть від болів в спині, знімуть м’язову втому.
Що ми отримали в результаті?
3 комерційних пропозиції, що діють:
- залучають нових клієнтів;
- продають послуги компанії;
- підвищують впізнаваність бренду.
Над проєктом працювала команда з маркетолога, проєкт-менеджера, копірайтера, редактора та дизайнера.
Відгук Олександри Самохіної, співзасновниці TEHNOTABLE, про нашу роботу:
Замовити комерційну пропозицію можна на сторінці нашого сайту.