fbpx

Support Ukrainians. Boycott russian and belarusian products

Комерційна пропозиція для ТОВ «Будівельна індустрія Грандстрой»

Задача проєкту: залучення нових клієнтів до співпраці, починаючи від будівельних компаній до державних адміністрацій

Наш клієнт

ТОВ «Будівельна індустрія Грандстрой» проєктує та будує дороги, виконує складні екологічні проєкти, займається реконструкцією та будівництвом соціальних та архітектурних об’єктів. Працює на ринку понад 10 років. Загальна вартість реалізованих робіт — 8 млрд. грн. 

Чого замовник хотів від тексту?

Правильного враження. Саме так — представити ТОВ «Будівельна індустрія Грандстрой» потенційному клієнту та продемонструвати, що компанія надійна, професійна та відповідальна. А ще сильна та може самостійно розв’язати будь-яку проблему у сфері своєї діяльності.

КП для ТОВ «Будівельна індустрія Грандстрой»

Як команда агентства виконала задачу?

✔ Детальне інтерв’ювання

Проводимо бесіду, під час якої:

  • знайомимося з послугами компанії;
  • визначаємо унікальність пропозиції;
  • виявляємо сильні та слабкі сторони;
  • формуємо правильний посил.

Чим більше ми дізнаємося про компанію, тим детальніше зможемо пропрацювати комерційну пропозицію.

✔ Вивчення цільової аудиторії та конкурентів

Щоб привернути увагу потенційних клієнтів необхідно визначити унікальність компанії, грамотно сформулювати і донести її посил. Виконати цю задачу допомагає докладний аналіз цільової аудиторії. На його основі ми складаємо портрет потенційного клієнта, включаючи такі критерії:

  • стать;
  • вік;
  • потреби;
  • страхи;
  • бажання;
  • соціальне положення;
  • фінансові можливості.

Для зміцнення позицій на ринку вивчаємо конкурентів. Це дозволяє нам грамотно презентувати компанію, виділивши її особливості та головні переваги.

✔ Структурування матеріалу та виокремлення акцентів 

Замовник цінує своїх працівників, комплексно підходить до виконання проєктів, виконує роботу чітко в строк, має всю необхідну техніку — все це переваги, які й стали ключовими акцентами.

Лаконічний та змістовний текст в комплексі з простим, але до деталей продуманим дизайном, дає потенційному клієнту нашого замовника серйозні аргументи «за». 

✔ Узгодження із замовником

Наш замовник повинен бути впевненим у кожному слові та елементі дизайну комерційної пропозиції. Часто КП — це перший крок в комунікації, а отже і джерело перших вражень. Кожний бізнесмен знає як це важливо.

Фінальні правки — завершальний та обов’язковий етап нашої співпраці

КП для ТОВ «Будівельна індустрія Грандстрой»2

Отже, за 10 днів команда із копірайтера, дизайнера, маркетолога та проєкт-менеджера створила унікальну комерційну пропозицію, яка повністю співпала із баченням та вимогами замовника.

Автор статьи

Засновник Textum. Розробляє стратегію і реалізовує план просування бізнесу. Приділяє велику увагу розвитку себе і своєї команди. Любить те, що робить. Підписуйтесь на мої сторінки в соціальних мережах.

View Category

Открыть
чат Задать вопрос