fbpx

Support Ukrainians. Boycott russian and belarusian products

Контент-маркетинг для trendHERO

Про клієнта

trendHERO — це сервіс для пошуку та перевірки блогерів у Instagram. У його базі зібрано понад 90 млн акаунтів та майже сотня метрик для аналітики. Маркетологи, власники бізнесу та особистісних брендів використовують trendHERO для інтеграцій з лідерами думок, перевірки акаунтів на накрутку та збереження рекламного бюджету. За допомогою цього сервісу реклама в інфлюєнсерів стає набагато ефективнішою та простішою.

Поставлені завдання

Завдання, яке стояло перед командою ТОВ «Текстум-Вінниця», полягало у написанні експертних статей з нативною рекламою та їх публікації в авторитетних медіа. Складність була в наступному:

  • Підібрати величезний перелік авторитетних веб-сайтів для публікацій.
  • Вийти на контакт із редакторами кожного зі схвалених ресурсів.
  • Вивчити тематику та редполітику кожного сайту.
  • Орієнтуватися у англомовних джерелах.
  • Написати нативні статті на актуальні та цікаві теми, що органічно вписуються в блог та стосуються тематики замовника.
Согласование сайтов для контент-маркетинга

Що було виконано

Щоб досягти необхідних KPI, команда ТОВ «Текстум-Вінниця» спільно з основним маркетологом trendHERO провела колосальну роботу.

Зібрали окрему команду з контент-маркетингу для trendHERO

Просто написати якісну статтю з нативною рекламою в даному випадку не вийде. Щоб матеріал опублікували такі гіганти, як SEOnews, Netpeak Journal, VC.RU, Netology, WebPromoExperts, RB.RU, MC.today та інші, контент має бути бездоганним. Тому для роботи над проєктом ми створили досвідчену команду з восьми нішевих експертів: проджект-менеджера, контент-менеджера, чотирьох копірайтерів і двох редакторів.

Вся робота над проєктом велася на персональній дошці Trello. Це дозволило команді узгоджувати всі робочі моменти та контролювати кожен етап виконання поставлених завдань.

Рабочая таблица в Трелло

Як ми працювали:

  • Отримали доступ до аналітики сервісу та вивчили його роботу зсередини.
  • Зібрали базу конкурентів, переглянули аналогічні ресурси рунету та західних сусідів.
  • Створили контент-план та узгодили з головним маркетологом trendHERO.
  • Зібрали базу із 400 авторитетних майданчиків для публікації статей, написали до редакції щодо взаємовигідної співпраці.
  • Отримали відгук від більш ніж 50 сайтів, готових публікувати заздалегідь узгоджені матеріали на різних умовах.
  • Вивчили редполітику, сегментували теми для кожного з вибраних ресурсів.
Аналитика аккаунта
Статистика аккаунта

Підготували експертний матеріал

Після того як з ресурсами та тематикою визначилися, команда розпочала підготовку до написання статей. Для цього було потрібно:

  • Перевірити і вивчити десятки експертних матеріалів, що стосуються теми.
  • Проаналізувати матеріал і тезово виділити основні ідеї, що «чіплятимуть» читачів.
  • Знайти свіжі дані статистики, цікаві дослідження або публікації великих світових видань на нашу тему.
  • Поговорити з експертами і дізнатися їхню незалежну думку з цього приводу.

Тільки після цього копірайтери змогли розпочати роботу над написанням статей з нативною рекламою. Готові тексти вичитали наші досвідчені редактори, щоб виключити всі орфографічні, пунктуаційні, стилістичні та інші помилки. Після перевірки, внесення правок та контрольної вичитки статті відправились на модерацію.

Проверка редактором

Нам вдалося вписати посилання на сервіс trendHERO настільки органічно і не рекламно, що жоден з сайтів-партнерів не повернув матеріал через недотримання строгих правил редполітики.

Редполитика

Що у результаті отримав замовник

В результаті співпраці, за даними на 1 лютого 2022, для сервісу trendHERO було написано 58 статей для авторитетних сайтів.

Работа в Трелло над статьями для trendHERO

Кожен текст — унікальний, експертний, який несе конкретну користь для читачів. Опубліковані матеріали прочитали тисячі провідних спеціалістів інтернет-ринку. Дуже багато з них зберігали корисні гайди і ділилися матеріалом в соцмережах, що автоматично підвищило впізнаваність і авторитетність ресурсу, що просувається.

Пример текста по контент-маркетингу

Виріс обсяг посилальної маси, підвищилася довіра та авторитет сайту. За даними за січень 2022 року, відвідуваність ресурсу зросла до 120 тисяч людей на добу. 

Коментарі замовника щодо нашої роботи

Позитивні, «живі» та емоційні відгуки про нашу співпрацю — це не просто визнання ефективності роботи команди. Це крута мотивація, яка змушує нас рухатися далі та не зупинятися на тому, чого досягли вже зараз.

Ось що пише про нашу співпрацю представник сервісу trendHERO:

Отзыв о сотрудничестве
Отзыв о сотрудничестве 2

Звертайтесь, напишемо для вас експертні статті!

Автор статьи

Засновник Textum. Розробляє стратегію і реалізовує план просування бізнесу. Приділяє велику увагу розвитку себе і своєї команди. Любить те, що робить. Підписуйтесь на мої сторінки в соціальних мережах.

View Category

Открыть
чат Задать вопрос