Про клієнта
Tehnobot — це інтернет-магазин електроніки, в асортименті якого — смартфони, ноутбуки, планшети, телевізори, смарт-годинники, товари для геймерів, комплектуючі для розумного будинку, електротранспорт та багато іншого.
Окрему категорію товарів складає продукція Apple. Цінителі «яблучного» бренду знайдуть у каталозі магазину потрібні девайси за вигідними цінами: Mac та iMac, iPhone, Apple Watch, оригінальні адаптери, аксесуари та ін. Тисячі найменувань товарів в наявності та під замовлення, є точки самовивозу у Києві та Харкові. Основна цінність компанії — досвідчені співробітники, які добре знаються на техніці і допомагають клієнтам зробити усвідомлений вибір.

Поставлені завдання
Перед нашою командою поставлено завдання — підготувати SEO-статті з технічним нахилом, які добре проіндексуються та виведуть сторінки у ТОП пошукової видачі. Окремо потрібно готувати контент для розміщення на сторонніх ресурсах та нарощування маси посилань, а також продумувати цікаві теми та писати захоплюючі статті в блог.
Команда ТОВ «Текстум-Вінниця» виконує такі завдання:
- Копірайтери розбираються у всіх технічних особливостях продукції.
- Максимально доступно та головне достовірно оформляємо опис техніки.
- Унікалізуємо тексти, в яких левову долю займають технічні параметри.
- Оптимізуємо контент під жорсткі вимоги SEO-фахівця компанії «Технобот».
- Збираємо матеріал на англомовних сайтах виробників.
- Підібраємо актуальні теми для блогу та пишемо статті.
- Розміщуємо статті у блозі.
- Знаходимося на зв’язку 24/7 для оперативного внесення технічних правок.

Що ми виконуємо для клієнта
Для досягнення ключових показників ефективності наша команда разом з співробітниками інтернет-магазину Tehnobot окреслила величезний фронт робіт. Розглянемо докладніше кожен з етапів співпраці та відповідність заявленим KPI.
Вибрали зі штату авторів, які добре орієнтуються в технічних темах
Звичайний копірайтер не зможе просто сісти та написати статтю за спеціальним технічним завданням «Технобота». Щоб текст був цікавим, корисним, допоміг відповісти читачеві на всі питання і повністю влаштовував SEO-фахівця, потрібно було чимало потрудитися.
Тому на першому етапі проджект-менеджер вивчив представлене ТЗ та підібрав семеро копірайтерів для виконання тестового завдання. В результаті для роботи було обрано п’ять авторів, які показали бездоганне слідування ТЗ, глибокі знання у напрямку роботи інтернет-магазину та вміння «живо» писати на технічні теми.
До командної роботи залучили досвідченого редактора для стилістичної, семантичної, граматичної та пунктуаційної перевірки текстів й контент-менеджера для розміщення статей на сайті.
Робота над проєктом велася в гугл-таблиці, на дошці Trello та у закритій групі в Telegram. Завдяки комплексному підходу члени нашої команди швидко брали в роботу нові завдання, вносили необхідні виправлення, уточнювали неоднозначні моменти та погоджували публікації.

Працювали над написанням текстів
Після глибокого занурення в тему, вивчення основних вимог замовника та узгодження певних моментів команда приступила до роботи:
- Між авторами було розподілено теми статей для блогу, SEO-статей, текстів для опису категорій.
- Проджект-менеджер вніс усі дані в таблиці та відзначив дедлайни написання кожного тексту.
- Копірайтери вивчили десятки технічних матеріалів та зібрали потрібну інформацію для статей.
- Узгодили вихідні матеріали зі спеціалістами інтернет-магазину на відповідність параметрів техніки.
- Після цього відправили тексти на перевірку редактору, внесли необхідні виправлення.

Перевірка сервісами
Щоб тексти були не просто корисними для клієнтів, а й якісно написаними, перед нами стоїть завдання досягти потрібних показників по 6 заявлених у ТЗ сервісах:
- Text.ru. Перевірка унікальності та водності тексту.
- Advego.com. Перевірка академічної та класичної тошнотності, потрапляння SEO-ядра у вказаний діапазон (від 2.0% до 2.2%).
- Glvrd.ru. Чистота та зручність читання тексту. Показник вищий за 8 балів.
- Simple-seo-tools. Аналізатор текстів для перевірки входу ключів.
- Miratext.ru. Перевірка частоти входження ключових слів.
- Surferseo.com. Оптимізація контенту за унікальними алгоритмами.

Якщо з першими чотирма позиціями проблем не виникло, то для того, щоб освоїти сервіс Miratext та професійну платформу для seo-шників Surferseo, довелося витратити чимало часу. Але наша команда не боїться труднощів і готові тексти, які ми здали представникам інтернет-магазину Tehnobot, повністю задовольнили їх запити.

Що у результаті отримав замовник
На лютий 2022 року у результаті плідної співпраці з інтернет-магазином Tehnobot ми написали:
- понад 100 текстів для категорії товарів;
- понад 50 описів товарів;
- більше ніж 50 текстів на Miralinks;
- 8 текстів у блог;
Кожен текст вийшов унікальним, SEO-оптимізованим, таким що несе практичну користь для відвідувачів інтернет-магазину. Це дозволило автоматично підвищити репутацію компанії, наростити обсяг зовнішньої маси посилань і збільшити довіру ЦА. Плюс, наші експертні публікації для блогу впевнено входять до топ-10 пошукової видачі.

Також сайт останнім часом піднявся на 6 позицій, склавши конкуренцію українським гігантам техніки.

Коментарі замовника про нашу роботу
Найкращим підтвердженням ефективності нашої роботи вважаємо успішні кейси та вдячні відгуки наших клієнтів. Команда старанно працює 24/7, тому позитивні відгуки замовників — це показник того, що ми рухаємось у правильному напрямку та чудова мотивація для кожного із співробітників.
Ось що пише про нашу співпрацю представник компанії Tehnobot:


Звертайтеся, наповнимо ваш сайт SEO-статтями, допоможемо з просуванням у ТОП та гарантуємо високу якість контенту.