fbpx

Агентство интернет-маркетинга

Відгук замовниці ТОВ «Текстум Вінниця» — співзасновниці TEHNOTABLE Олександри Самохіної

Для компанії TEHNOTABLE робимо вже третю комерційну пропозицію (КП) «під ключ». Це текст з глибоким смисловим опрацюванням та дизайн. Чому три КП?

Тому що кожну комерційну пропозицію створюємо для певної цільової аудиторії (ЦА), враховуючи її особливості, біль, страхи та бажання.

Кожне КП містить:

  • колонтитул, де розміщені контакти та корпоративна символіка;
  • ємний та чіпляючий заголовок;
  • лід-абзац — акцент на проблемі чи болю ЦА;
  • оффер — унікальна торгова пропозиція з демонстрацією вигод;
  • опис — можливі варіанти продукту, комплектація;
  • вигоди для цільової аудиторії від придбання товару;
  • відпрацювання заперечень — даємо відповіді на можливі сумніви;
  • аргументацію ціни — пояснюємо, як продукт дозволяє заощаджувати надалі або що ця вартість прийнятна;
  • сall-to-action — переконуємо зробити цільові дії.

І це ще не вся наша внутрішня кухня)

Олександра Самохіна, дякуємо вам за відгук. Раді бути корисними.

Автор статьи

Засновник Textum. Розробляє стратегію і реалізовує план просування бізнесу. Приділяє велику увагу розвитку себе і своєї команди. Любить те, що робить. Підписуйтесь на мої сторінки в соціальних мережах.

View Category

Открыть
чат Задать вопрос