Експертні статті про оптичні прилади. Контент адаптований під пошукові системи
Продаючий контент для категорій товарів
Структура текстів:
- Вступ (2 абзаци: приваблюючий і комерційний).
- Асортимент (назва товарів і перелінковка).
- Переваги (усі «плюси» товарів списком).
- Використання (де, навіщо).
- Висновок ( «фішки» компанії, заклик і контакти).
Для надання послуги SEO-копірайтингу проводимо аудит сайту, аналізуємо цільову аудиторію і конкурентів, складаємо семантичне ядро, прописуємо мета-теги (title, description, keywords).
Порядок виконуваних робіт
Над проектом працюють: проект-менеджер, копірайтери і редактор. Робота полягає в такому:
- після аудиту та складання семантичного ядра клієнт надсилає замовлення з товарами і вимогами щодо їх опису;
- проект-менеджер вводить технічне завдання (ТЗ) в роботу копірайтерів;
- експерти з даної тематики пишуть продаючу статтю для категорії товарів з правильним входженням ключових слів;
- редактор ТОВ «Текстум Вінниця» перевіряє готовий варіант статті і передає її на перевірку замовнику;
- усі правки, отримані від клієнта, копірайтер виправляє в той же день.
Статті, представлені на сайті інтернет-магазину «ПРОФОПТИКА», характеризуються:
- унікальністю – 95–100 %;
- відсутністю переспаму – частота ключових слів не перевищує 3 %;
- рівномірним розподілом ключів по тексту;
- відсутністю «води»;
- грамотністю і читабельністю.
Усі статті збережені на Google-диску. За необхідності можемо надати замовнику будь-яку з них.
Приклади текстів для категорій товарів інтернет-магазину «ПРОФОПТИКА»