Агентство інтернет-маркетингу

Внутрішня оптимізація сайту для інтернет-магазину «ПРОФОПТИКА»

Прописуємо релевантні мета-теги для кожної сторінки сайту

Внутрішня оптимізація сайту

Прописуємо мета-теги: title, description, keywords для категорій товарів оптичних приладів:

  1. Аксесуари до ПНВ
  2. Біноклі
  3. Біноклі нічного бачення
  4. ІК освітлювачі
  5. Коліматорні приціли
  6. Кронштейни для прицілів
  7. Лазерні далекоміри
  8. Мікроскопи
  9. Монокуляри
  10. Монокуляри нічного бачення
  11. Нічні насадки
  12. Оптичні приціли
  13. Окуляри нічного бачення
  14. Підзорні труби
  15. Приціли нічного бачення
  16. Тепловізори

Внутрішню оптимізацію сайту робимо згідно з вимогами пошукових систем і з урахуванням особливостей цільової аудиторії, щоб на виході отримати title і description з високим CTR (клікабельністю посилання).

Основні вимоги щодо формування мета-тегів

Перше, що необхідно прописувати перед початком просування сайту – це мета-теги:

  1. Title (45-65 зсп) – основний мета-тег, на який пошукові системи звертають увагу і враховують в факторах ранжування сайту. У тайтл вписуємо одне головне ключове слово з комерційним ухилом (купити, недорого, опт/роздріб, в Україні, з доставкою, з гарантією виробника).
  2. Description (220-230 зсп) – прописуємо ключове слово і тезисно, через спецсимволи (➢ ➣ ➤ ➔ ✔ ☀ ★ ☎), вказуємо головні особливості та унікальні торгові пропозиції компанії. В кінці обов’язково закликаємо користувача до дії: Замовте! Купуйте прямо зараз! Купуйте! Телефонуйте!
  3. Keywords (1-3 слова) – вказуємо головне ключове слово, якому релевантний контент на сторінці.

Прописувати правильні мета-теги – це один із способів підняти позиції сайту в топ, підвищити рівень продажів і збільшити відвідуваність сайту.

Етапи роботи

В проекті задіяні: проект-менеджер, SEO-фахівець, копірайтер і редактор. Роботу виконуємо в такому порядку:

  1. Проект-менеджер приймає замовлення від клієнта і вводить в роботу.
  2. SEO-спеціаліст парсить ключі по всіх темах, зазначеним у технічному завданні (ТЗ).
  3. Копірайтер, експерт в даній тематиці, ознайомлюється з темами, ключовими запитами і приступає до написання мета-тегів.
  4. Готову роботу перевіряє наш редактор, після чого файл з мета-тегами відправляємо замовникові на розгляд.

Схвалені клієнтом мета-теги розміщуються на сайті.

Приклади написання мета-тегів для розділів сайту «ПРОФОПТИКА»

Аксесуари до ПНВ

Коліматорні приціли

Монокуляри

Автор статьи

Напишите немного о себе. Эта информация может отображаться на сайте.

View Category

Открыть
чат Задать вопрос