fbpx

Support Ukrainians. Boycott russian and belarusian products

clock icon Время чтения 7 мин. | 16.7.2022 |
16 Липня, 2022

Таргетована реклама в Instagram: гайд та рекомендації щодо налаштування через Facebook

Таргетинг у соціальній мережі Instagram дозволяє показувати рекламні креативи саме тим людям, яких вони можуть зацікавити. Це підвищує ефективність рекламних кампаній. Однак неправильне налаштування може все зіпсувати. 

Як підготуватися до рекламної кампанії в Instagram

  1. До запуску реклами переключіть обліковий запис Instagram на бізнес-профіль, якщо досі використовували особисту сторінку. Якщо ви збираєтеся просувати пости зі свого комерційного Insta-профілю, його потрібно прив’язати до бізнес-сторінки в Facebook. Якщо ви хочете запустити рекламу в Instagram без прив’язки до профілю, достатньо мати бізнес-аккаунт в Facebook. 
  2. Далі встановіть аудиторію, яка може бути зацікавлена ​​в пропозиції, що просувається. Опишіть основні характеристики. Якщо ваша аудиторія відрізняється, поділіть її на сегменти з докладним описом кожного. 
  3. Подумайте, як ви будете залучати і вести потенційних клієнтів, що пропонуватимете, що показуватиме в креативах. В ідеалі розробіть детальну стратегію під кожен сегмент ЦА. 
  4. Підготуйте посадковий майданчик — свій обліковий запис або сайт. Пропозиція в оголошенні має бути релевантною змісту посадкової сторінки. Якщо мова йде про Instagram, грамотно заповніть біо профілю, опублікуйте візуально-привабливий контент і корисні пости. 

Під час підготовки профілю в Instagram ви можете підготувати зображення в Canva на основі шаблонів або відредагувати наявні картинки, зробити відео та історії.  

Переходимо безпосередньо до налаштування кампанії. Через соціальну мережу Facebook рекламу в Instagram налаштовують двома способами. Ось їх ми і розберемо докладніше.

Читайте також: Як агентству чи фрилансеру знайти замовника, а замовникові — хорошого підрядника на ведення Instagram

Як налаштувати рекламу в Instagram через Facebook Ads Manager

Відкрийте Ads Manager і авторизуйтесь через профіль, прив’язаний до бізнес-сторінки FB. Для початку роботи над кампанією натисніть кнопку «Створити». 

Создание кампании в Ads Manager

Структура рекламної кампанії в Facebook включає три складові: 

  • Кампанія. На цьому етапі вказують мету кампанії та оптимізують бюджет. 
  • Групи оголошень. Тут вибирають аудиторію, задають місця розміщення, вказують графік показів та витрати. 
  • Оголошення. На цьому етапі безпосередньо налаштовують рекламні креативи. 

Рекламний бюджет можна ставити як на рівні кампанії, так і на рівні групи оголошень. Це вирішує таргетолог, вибираючи оптимальний варіант. 

Налаштування кампанії відбувається зверху донизу, починаючи від кампанії. 

Виберіть мету кампанії

Як мету можна вибрати те, що ви хочете отримати від реклами. 

Выбираем цель кампании

Стисло розберемо, що означають деякі цілі і навіщо вони потрібні: 

  • Впізнаваність бренду. Допомагає підвищити запам’ятовування вашої компанії чи продукту. У цьому випадку має значення якість аудиторії, а не кількість. Реклама може демонструватися по кілька разів одним і тим самим користувачам, якщо система визнає це важливим для запам’ятовування. Вибирати мету варто коли завдання полягає в тому, щоб про вашу компанію або продукт дізналося якомога більше людей. 
Узнаваемость бренда
  • Охоплення. Тут основний акцент на кількість охоплених користувачів. Мета системи показати креатив якнайбільшій частині зазначеної ЦА в межах бюджету. Ця мета схожа на підвищення впізнаваності, але тут можна виставити частоту показу рекламних оголошень. Наприклад одній людині показувати одне й теж рекламне оголошення один раз протягом семи днів.
Охват аудитории
  • Трафік. Підійде, якщо потрібно рекламувати зовнішні майданчики і вести відвідувачів на сайт або лендінг. Також за допомогою даної мети можна направляти користувачів у профіль Instagram. При створенні реклами в розділі «Місце призначення» виберіть сайт, а в рекламному оголошенні вкажіть посилання на потрібну сторінку в Instagram. Система оптимізуватиме покази для демонстрації користувачам, які ймовірніше здійснять перехід. Але врахуйте, що клік це ще не заявка. Ціль підійде, якщо необхідно підвищити відвідуваність сайту або профілю. 
Трафик
  • Залучення. Мета підходить для просування постів, збирання лайків та коментарів. Алгоритми проаналізують аудиторію та покажуть оголошення тим людям, які найімовірніше відреагують на нього. За допомогою цієї мети можна прогрівати холодну аудиторію, шукати відповідні аудиторії, просувати заходи, залучати нових підписників. 
Взаимодействие с аудиторией
  • Генерація лідів. Цей варіант застосовують для збирання контактів. Для запуску кампанії потрібно заздалегідь створити лід-форму, в якій користувачі залишатимуть свої контактні дані. Мета підійде, якщо потрібно зібрати дані зацікавлених користувачів для подальшої взаємодії. Часто для посилення офферу користувачам пропонують щось цінне в обмін на заповнення форми: знижку, корисні гайди та інструкції. Безпосередньо в Instagram можна пропонувати надсилання корисної інформації в Direct, щоб згодом запропонувати користувачеві підписку на Instagram-розсилку. 
Генерация лидов
  • Конверсії. Застосовуйте, якщо ведете трафік на сайт з метою здійснення певних дій. Особливість мети у тому, що вона функціонує з урахуванням розумного алгоритму. Як тільки група оголошень починає отримувати близько 50 оптимізацій подій за 7 днів, результативність кампанії підвищується. Система починає показувати рекламу тим, хто з більшою ймовірністю здійснить необхідну цільову дію. Вибір цієї мети є оптимальним, якщо потрібно залучити потенційних клієнтів. 
Конверсии
  • Відвідуваність точок. Цю мету можна налаштувати по геолокації в межах заданого радіусу навколо конкретної точки. Ця мета допомагає залучити людей із прив’язкою до певного місця проживання або поточного перебування. Можна залучати клієнтів до офлайн-магазину чи іншого закладу. Дані місцезнаходження користувачів Facebook бере із геолокацій телефонів у заданому радіусі. 
Посещаемость точек
  • Повідомлення. У цьому випадку система шукає користувачів, які з найбільшою ймовірністю напишуть у Direct, Messenger чи WhatsApp.  Натиснувши на оголошення, людина зможе розпочати листування з рекламодавцем. У листуванні можна безпосередньо взаємодіяти з людьми, наприклад, мотивувати їх до покупок, відповідати на запитання або надавати підтримку. Для забезпечення оперативної обробки повідомлень від користувачів можна підключити чат-ботів.  
Сообщения

Після вибору мети прокрутіть віконце вниз і дайте назву кампанії, групам та оголошенням. Це необов’язково, але допоможе не заплутатися під час запуску кількох кампаній. 

Даем название компании, группе и объявлению
Порада. Назвіть рекламну кампанію відповідно до зазначених даних. Наприклад, «Компанія — мета — охоплення» — «Група оголошень — аудиторія — жінки 30–40 Київ» — «Оголошення — оффер — знижка 20%». 

Клікаємо «Далі» та потрапляємо на сторінку налаштувань. Тут перевірте, щоб функція оптимізації бюджету кампанії була вимкнена, що дозволить вам самостійно налаштовувати бюджет та графік показів, а потім натисніть «Далі». Оптимізувати бюджет можна на рівні кампанії або на рівні груп оголошень. Якщо увімкнути оптимізацію бюджету для кампанії, система самостійно розподілить бюджет між групами оголошень з урахуванням результатів. 

На сторінці, що відкрилася, перевірте, що функція динамічних креативів вимкнена. Цей інструмент допомагає встановлювати різні варіації оголошень із завантажених елементів, вибираючи найкращі поєднання. Але рекламодавець бачить лише зведені результати. Тому як спліт-тести ця функція марна. Тому вмикайте динамічні креативи тільки, якщо впевнені в якості всіх елементів, що використовуються, і їх поєднуваності.

Вкажіть бюджет та графік групи оголошень

У разі вимкнення оптимізації бюджету на рівні кампанії можна встановити потрібні налаштування на рівні групи оголошень. При вказуванні бюджету можна вибрати «бюджет на день» або «бюджет на весь термін». Доцільніше обмежити кампанію конкретними термінами. Це запобігатиме списанню коштів, якщо ви раптом забудете своєчасно відключити рекламу. 

Устанавливаем бюджет и график

У додаткових параметрах можна вказати час показу оголошень. Це доцільно, якщо ви знаєте дні та години найбільшої активності своєї аудиторії. 

Порада. При налаштуванні бюджету не поспішайте витрачати кошти та оплачувати витрати за весь термін. Спочатку оберіть «Бюджет на день» і вкажіть 100–200 грн. Цієї суми вистачить, щоб за кілька днів отримати зворотній зв’язок та вивчити статистику кампанії. 

Налаштуйте аудиторію 

У налаштуваннях аудиторії ви можете вказати збережену аудиторію, яку ви створили та зберегли раніше. Наприклад, збережена аудиторія може складатися з відвідувачів вашого сайту, аудиторії колишніх кампаній або користувачів, які взаємодіяли з вашими обліковими записами в Facebook або Instagram. Для створення аудиторії у Facebook у розділі «Аудиторії» Ads Manager виберіть «Збережена аудиторія» та вкажіть потрібні параметри. 

Указываем аудиторию

Також ви можете зібрати схожі аудиторії — Lookalike — для цього вам потрібно в розділі аудиторій вибрати команду «Створити схожу аудиторію» та задати критерії схожості для пошуку. 

Создание похожей аудитории

При вказанні нової аудиторії можна вибрати щось із таких параметрів: 

  • Люди, які живуть у цьому місці або нещодавно тут були. 
  • Люди, які живуть чи нещодавно були у вказаному районі.
  • Люди, які тут живуть. 
  • Люди, які мешкають у вказаному районі.
  • Останні відвідувачі. 
  • Люди, які нещодавно були у вибраному регіоні.
  • Мандрівники. 
  • Люди, які нещодавно були у вказаному районі, але живуть на відстані понад 125 m/km від цього місця.

Читайте також: Конкурс в Інстаграм — дієвий спосіб залучення нових підписників

Наприклад, при виборі параметра «Люди, які тут живуть» вкажіть потрібне місце, з радіусом або без. 

Настройка параметра «люди, живущие здесь»

Далі вкажіть вік, стать, мову. Також можна налаштовувати детальний таргетинг, вказавши демографічні дані та інтереси. Можна вказати критерії, за якими необхідно виключати аудиторію. Однак пам’ятайте про заборону дискримінації, інакше кампанію не пропустять під час модерації. 

При використанні детального таргетингу можна вибрати такі параметри як освіта, сімейний стан, події з життя та інше. 

Порада. Можна запустити рекламу на своїх клієнтів. Для цього потрібно підготувати звичайний текстовий, Excel або CSV файл із телефонами або email клієнтів. Завантажте дані в рекламний кабінет, і система знайде облікові записи людей із зазначеними даними. Таким чином, можна запускати індивідуальні кампанії для різних сегментів ЦА. 

Щоб детально ознайомитися з усіма доступними критеріями, натисніть «Перегляд». 

Детальная настройка аудитории

Трохи нижче є розділ «Зв’язки». У ньому можна вибрати користувачів, які відвідували вашу сторінку Facebook, використовували вашу програму або відвідували захід. Можна виключити підписників та поточних користувачів програми або відвідувачів заходу. 

Порада. При налаштуванні аудиторій можна вибрати мікролокацію — певне місце на карті. Це може бути бізнес-центр або якась будівля, в радіусі якої знаходяться ваші потенційні клієнти. Оскільки таргетована реклама має доступ до геолокації телефону, то покази оголошень можна настроювати на людей, що живуть або знаходяться в потрібному місці. 

Коли всі потрібні дані будуть заповнені, натисніть «Зберегти цю аудиторію». У майбутньому ви можете використовувати цю групу користувачів як збережену аудиторію. 

Порада. Ви можете створювати аудиторії користувачів з людей, які якось з вами взаємодіяли. Потім, на основі даних цієї групи, можна шукати схожі аудиторії за допомогою функції з відповідною назвою. 

Виберіть місця розміщення 

Оскільки ми плануємо налаштувати рекламу в Instagram, вибирайте ручний підбір. 

Место размещения объявления

Зніміть галочки навпроти всіх платформ, окрім Instagram. Потім вкажіть розташування. Це можуть бути стрічка та «Цікаве», Stories та Reels, відеореклама In-Stream. Вибрати можна як один плейсмент, так і кілька чи всі можливі. Виняток становлять Reels, які можна налаштовувати лише окремо від інших варіантів або разом із Stories. 

У додаткових параметрах можна вибрати мобільні пристрої та ОС користувачів. А також забезпечити додатково безпеку бренду, вказавши небажаний для сусідства контент. 

Наступний блок «Оптимізація та розділ» не обов’язково заповнювати. Пропишіть потрібні параметри, якщо хочете регулювати ціну реклами оптимізувати покази та ставки. 

Клацніть «Далі» та переходьте безпосередньо до створення реклами. 

Створіть оголошення 

Під час настроювання реклами ви можете вибрати створення нового оголошення, використання існуючої публікації або використання готового макета. 

Далі потрібно вибрати бажаний формат: 

Создание объявления
  • Одне зображення або відео. Одне або кілька фотографій у форматі слайд-шоу або відео. 
Рекомендації щодо створення рекламних креативів для Instagram: Для створення рекламних креативів краще використовувати яскраві кольори, щоб рекламні оголошення привертали увагу та виділялися на загальному тлі. При цьому необов’язково використовувати корпоративні кольори для оформлення. Ось, наприклад, креативи клінінгової компанії в рожевих та бузкових кольорах, які показали хороші результати. При цьому аналогічні креативи, але в стриманіших брендових тонах взагалі не спрацювали. 
Пример использования ярких цветов в рекламе 1
Пример использования ярких цветов 2
  • Кільцева галерея. 2+ зображення або відео з функцією прокручування. 
Рекомендації щодо створення рекламних креативів для Instagram: Текст на креативах повинен легко читатися з різних пристроїв. Тому важливо, по-перше, дотриматися рекомендованих майданчиком розмірів публікацій. Для посту в Instagram прийнятний розмір зображення становить 1080*1080 px, а для Stories Instagram — 1080*1920 px. По-друге, важливо переконатися у читабельності тексту. Це можна зробити за допомогою сервісів, що відображають зображення на різних пристроях. З цією метою можна використовувати сервіс Ad Mockups. Ось приклад рекламної сторіс з читабельним текстом: 
Пример рекламной сторис
  • Добірка. Група об’єктів для відкриття у повноекранному режимі на мобільних пристроях. 
Рекомендації щодо створення рекламних креативів для Instagram: Відеокреативи можна створювати у відеоредакторах, таких як Canva. Тут можна вибрати потрібний розмір та колір, створити колажі та додати потрібний текст. Ось приклад, фрагменти відео в різних розмірах для рекламної кампанії, створеного в Canva: 
Квадратное изображение
Вертикальное изображение
Горизонтальное изображение

Якщо ви увімкнете повноекранний мобільний режим, то зможете вибрати один із таких варіантів: 

  • Залучення клієнтів. Заохочуйте нових клієнтів дізнаватися більше про ваш бренд і товари за допомогою мобільної цільової сторінки.
  • Розповідь. Представте свій бренд, товар чи послугу так, щоб привернути увагу аудиторії.
  • Продаж товарів (без каталогу). Завантажте інформацію про продукт, щоб люди могли робити покупки з мобільних пристроїв. Вам не потрібно використовувати каталог.
  • Власний Instant Experience. Створіть власний макет за допомогою додаткових варіантів оформлення та нових можливостей взаємодії. 

Читайте також: Як швидко придумати інтригуючий заголовок?

Створення Instant Experience, як за шаблоном, так і самостійно, зрозуміло інтуїтивно через присутність підказок і зрозумілий інтерфейс. 

Создание Instant Experience

Тепер додайте зображення або відео. Для цього клацніть на «Змінити» у розділі «Медіафайли» та «Редагувати файл». У віконці можна завантажити креатив або вибрати щось із зображень облікового запису. 

Заполнение формы объявления

Завантажене зображення можна обрізати до потрібних розмірів, вибравши певну область на зображенні. 

Додати текст оголошення. Можна додати кілька варіацій тексту. 

Добавление рекламного текста

Під час створення оголошення у правій частині екрана ви можете дивитися, як виглядатиме креатив. 

Рекомендація щодо створення тексту для рекламного креативу в Instagram: Оскільки додати занадто багато тексту на зображення або відео не вийде, постарайтеся лаконічно презентувати свою основну пропозицію. Користувачі не повинні вгадувати, що ви їм пропонуєте. Добре, якщо окрім пропозиції ви зможете описати основні вигоди співпраці з вашою компанією. 

Коли текст і зображення готові, можна вказати URL сайту. У цьому випадку не забудьте додати UTM-мітку. Якщо залучаєте користувачів на Instagram-сторінку, просто пропустіть цю частину налаштувань. Можна також налаштувати параметри відстеження. Якщо все необхідне вказане та оголошення, вас влаштовує, клікайте «Опублікувати». 

Додати платіжну інформацію 

Щоб кампанію можна було запустити, потрібно зазначити дані для оплати. До того моменту, поки не будуть вказані платіжні дані, створена кампания зберігатиметься в статусі чернетки. Як тільки ви натискаєте «Опублікувати» після завершення налаштування, система просить вказати варіант оплати. 

Добавление платежной информации

Якщо пропустити цей крок, то платіжну інформацію можна вказати пізніше на сторінці з чернеток кампанії, натиснувши кнопку «Перевірка і публікація».

Раздел «Проверка и публикация»

Вкажіть місце, валюту, часовий пояс. Але пам’ятайте, що вказані дані змінити пізніше неможливо. Додайте спосіб оплати і реквізити картки. 

Детали платежной информации
Порада. Не використовуйте для оплати свою основну картку, щоб не допустити неочікуваних списань. Краще заведіть окрему картку для рекламного аккаунта і поповнюйте її на необхідну суму по мірі необхідності. 

Після вказання платіжних даних ваша кампанія відправиться на модерацію. До момента запуску кампанія з усіма налаштуваннями зберігається в вашому аккаунті в статусі чернетки або відображає помилку налаштування. 

Статистика кампании

Статистику кампанії можна буде відслідковувати на головній сторінці вашого аккаунта Ads Manager. 

Порада. Щоб не виникало проблем з модерацією, заздалегідь ознайомтеся з «Правилами спільноти». Не рекламуйте заборонені майданчиком продукти чи послуги, уникайте дискримінації, перевіряйте контент на відповідність правилам платформи. 

Як запустити рекламу через Центр реклами Facebook 

«Центр реклами Facebook» — це альтернатива Ads Manager, яка доступна в новому інтерфейсі. В меню, в лівій частині екрану, знайдіть розділ «Центр реклами». 

Центр рекламы Facebook

Алгоритм налаштування реклами в Інстаграм тут має той самий принцип, але інтерфейс простіший. Всі налаштування доступні на одній сторінці. 

Создание объявления в «Центре рекламы Facebook»

Для створення оголошення в «Центрі реклами» потрібно: 

  1. Вибрати ціль. Можна вказати отримання повідомлень в WhatsApp або Messenger, приваблення трафіку на сайт, отримання відміток «Подобається» або збір лідів. 
  2. Додати текст і зображення оголошення або вибрати публікацію. 
  3. Вказати заголовок оголошення та назву кнопки, що відображається: подати заявку, забронювати, зв’язатися з нами, пожертвувати, скачати, детальніше, запросити час, меню, в магазин, реєстрація, дивитися ще. 
  4. Додати URL сайту. 
  5. Вказати налаштування аудиторії.
  6. Вказати строк дії кампанії та рекламний бюджет. 
  7. Вибрати місця розміщення і додати спосіб оплати. 

Нюанс «Центру реклами» в тому, що тут не можна вибрати тільки Instagram. Обов’язковим доповненням буде або Facebook або Messenger. 

Заповнивши всі необхідні дані, можна подивитись отримане відображення реклами в Інстаграм. Якщо все в порядку, тисніть «Просувати». 

Ще до відправки оголошення на модерацію ви можете переглянути прогнозовані дані по охопленню і клікам, а також вартість реклами в Інстаграм.

Читайте також: Як я збільшив кількість живих підписників у Facebook на 100% за 12 днів

Слідкуйте за результатами 

Після запуску реклами не слід пускати все на самотік. Обов’язково відстежуйте результати і оптимізуйте кампанію. Це дозволить не злити бюджет і знайти оптимальну стратегію для показу оголошень. Ось що вам бажано зробити: 

  • Протестуйте оголошення. Різні креативи можуть по-різному впливати на одну й ту саму  аудиторію. Спробуйте запускати невеликі кампанії з різними зображеннями і закликами до дії. Подивіться, що краще залучає аудиторію і на що користувачі краще реагують. Через деякий час ви зрозумієте, які оголошення більш ефективні. В Ads Manager є розділ «A/B тестування» (Меню «Всі інструменти» — «Статистика і звіти» — «Тести»). Тут можна запустити тестові кампанії для порівняння груп оголошень, щоб вибрати найбільш ефективні. 
Тестирование объявления
  • Тестуйте різні аудиторії. Розділяйте свою ЦА на сегменти так, щоб користувачі однієї групи були максимально схожі. І тестуйте на кожному сегменті різні креативи. Це допоможе вам налаштувати максимально релевантну рекламу та зекономити бюджет за рахунок виключення нецільових показів. Наприклад, тестування різних груп оголошень на одному й тому ж сегменті допоможе вибрати найбільш ефективний варіант і значно знизити вартість ліду: 
Экспериментируем с выбором аудитории
  • Діліть аудиторію за географічним, соціальним, демографічним і поведінковим критеріями. Відслідковуйте, як поводять себе ті чи інші групи, щоб сформувати підходящу рекламну пропозицію. Наприклад, ви бачите, що користувачі із групи 20-30 років краще реагують на знижки, а аудиторія 35+ охочіше відгукується на пропозицію консультації. Відповідно, ви можете запустити кампанії з затребуваними пропозиціями на відповідні аудиторії. 
  • Грамотно розподіляйте бюджет між різними аудиторіями. Якісь групи користувачів будуть більш сприйнятливими до вашої реклами, якісь — менше. Слідкуйте за показниками конверсії і перерозподіляйте рекламний бюджет з урахуванням результатів. 
Порада. Періодично змінюйте контент. Не використовуйте одні й ті самі креативи протягом довгого часу. Картинки з часом набридають, вподобання і потреби користувачів можуть змінюватися. Як тільки помітите зниження ефективності оголошення, шукайте варіант його оптимізації. 

Читайте також: Розкрутка Інстаграм з нуля: секрети просування від Владислава Ясько

Основна рекомендація, яку можна дати відносно налаштування реклами в Instagram через Facebook — максимально використовуйте налаштування рекламного кабінета FB і активно тестуйте всі креативи та їх елементи. У якості підтвердження цієї рекомендації можна розглянути приклад кампанії, в якій завдяки комплексному тестуванню і підбору оптимальних варіантів вдалося знизити вартість ліда на €3. За перший місяць вартість ліда склала €12,75:

Результаты рекламной кампании за первый месяц

Після тестування і повторного запуску вартість ліда вдалося знизити до €9,06:

Результаты рекламной кампании за второй месяц

Тепер ви знаєте, як налаштувати таргетовану рекламу в Інстаграм через Facebook і бачите, що це зовсім не складно. Завдяки точному налаштуванню навіть новачки можуть запустити свої перші кампанії в соціальній мережі максимально ефективно. А можливість попереднього перегляду орієнтовної вартості кампанії дозволить грамотно розрахувати бюджет. Якщо ж хочеться навчитися більш професіональному налаштуванню таргетованої реклами в Інстаграм і дізнатися більше особливостей, то це легко зробити за допомогою спеціалізованих курсів. 

Отримати практичні навички написання SEO-статей можна на курсі «Креативний SEO-копірайтинг»:

Автор статьи

Внештатный автор. Пишет коммерческие тексты, убеждающие совершить целевое действие, и подготавливает экспертный информационный контент про видеомаркетинг, SEO-продвижение и прочий digital. Узнайте больше об авторе на страницах социальных сетей.

View Category